Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:57 schreef Kevindinhinho het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat ik nog minimaal een half jaar langer voor EW kan werken. Kreeg m'n punten op de uni niet. Daardoor volgend jaar nog een half jaar inhalen.. Helaasch
Waar moet je zijn in zoeterwoude? Toevallig bij de bierbrouwerij in Rijndijk?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef Ordinateur het volgende:
Vanmiddag om half 3 al gebeld voor 2 mooie ritjes, Oss-Zoeterwoude in een Volkswagen Passat, en daarna Den Haag- Oirschot in een Alfa Romeo 159. Volgens mij is er bij AR genoeg werk, ik woon in Eindhoven en moet al bijna anderhalf uur reizen naar het startadres.
Ik zag dat jullie wel eens zaten te klagen over dat de vakantiedienstregeling niet verwerkt is in 9292? Is dat nog steeds zo?
Precies ja, het lievelingsmerk van André Hazes. Moet ik daar ergens speciaal op letten?quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar moet je zijn in zoeterwoude? Toevallig bij de bierbrouwerij in Rijndijk?
Goeie tip. Heb daarna immers nog een vervolgritquote:Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef joppie_saus het volgende:
Dat je niet ladderzat weer terug achter het stuur kruipt.
Haha nee hoor. Ik loop daar stage, maar ben maandag vrij.quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Precies ja, het lievelingsmerk van André Hazes. Moet ik daar ergens speciaal op letten?
Hey Joppie! Toen jij die Crafter naar Groningen bracht, zat er toen een deuk in de schuifdeur? Die mensen in Leeuwarden waren daar niet zo blij meequote:Op maandag 24 december 2012 14:11 schreef joppie_saus het volgende:
HAHA, dat is een flinke degradatie!
Ik ben weer thuis. Volvo V50 afgeleverd in Meerkerk, daarna naar Utrecht gereisd met een super toffe ouwe gast van AR. Nu weer tijd voor FIFA 13. Hoppa.
Nee, zat geen deuk in. Hebben ze zelf gedaan dus. Kan het TP nog wel even voor je opzoeken.quote:Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Hey Joppie! Toen jij die Crafter naar Groningen bracht, zat er toen een deuk in de schuifdeur? Die mensen in Leeuwarden waren daar niet zo blij mee
Als de accu niet kapot is, laadt hij vanzelf weer op als de motor aanstaat, dan kan je na een minuut al gewoon weer starten vaak.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef Ordinateur het volgende:
Net weer thuis van een dag werken. Volkswagen Passat van Oss naar Zoeterwoude gebracht, alles bussen en trams perfect gehaald dus dacht eigenlijk dat er niks meer mis kon gaan. Bij het tweede adres een Alfa Romeo opgehaald, alle formulieren ingevuld en navigatie ingesteld, probeer ik te starten, gebeurt er helemaal niks. Was met een knop, dus ik dacht misschien doe ik iets fout, maar het bleek dus een lege accu te zijn. Uiteindelijk met een booster de auto aan de praat gekregen, maar wel met t risico dat ie niet naar zou starten als ie zou afslaan. Naar AR gebeld, ik mocht kiezen of ik weer op de trein zou stappen of toch met de auto proberen. Heb uiteindelijk toch maar voor de auto gekozen, gelukkig niet af laten slaan dus heb Oirschot gehaald. Wel echt een kloterige navigatie.
Daarom ben ik ook gewoon gaan rijden. In t begin extra voorzichtig opgetrokken, daarna zat t wel weer goed dus me er verder ook niet meer druk om gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2012 17:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als de accu niet kapot is, laadt hij vanzelf weer op als de motor aanstaat, dan kan je na een minuut al gewoon weer starten vaak.
Lui zijn en dan nog een grote bek terug geven...quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef joppie_saus het volgende:
Smerig dat inderdaad. Gewoon schoonmaakkosten doorberekend.
Die lui langs de snelweg in Meerkerk zijn niet meer zo chill als eerst. Vroeg om een kopietje omdat ik te lui was de boel over te schrijven, kreeg flink op mijn flikker. Heb hem toen gewoon grote bek terug geven. Wat denkt ie wel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |