Bushalte is inderdaad op loopafstand, maar het zou me zoveel tijd schelen als dat ff met de auto kon.. Vandaar mijn vraag, maar ik had ze dus verkeerd ingeschatquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
M.i. ben je bij allebei de locaties in Born kansloos als het gaat om het vragen naar een lift. Sowieso is bij allebei de bus op prima loopafstand.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:53 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Goed voor mekaar, mijn eerste hikerrit was volgens mij ook in een 525, toen dacht ik alleen dat soort auto's te rijden. Dat pakte toch iets anders uit. ^^
Is afwachten, ik had het idee dat het daar wel nauwkeurig gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die weet hoe strikt ze zijn met ophaaltijden bij het museum-met-bol in Raamsdonksveer? Moet TUSSEN 1330 en 1400 halen, OM 1500 afleveren. De rit is echter 1 uur 35 min, dus het liefst ben ik er rond 1300. Maar zou ie dan klaarstaan?
Pff die ijskrabber inderdaad. In het begin vergat ik dat ding wel eens zelf mee te nemen. Vervolgens sta je bij een garage of dealer whatever met de vraag of ze even een ijskrabber hebben.. En dan staan ze je aan te kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Viezze het volgende:
Mijn eerste werkdag ging alles mis. Auto waarvan de ruiten keihard bevroren waren, toen heb ik nog bij allemaal huizen aan lopen bellen of ze een ijskrabber haddenNiet dus.
En de tweede rit gaf de auto ineens aan dat er een band lek was...ik dacht als dit soort dingen altijd gebeuren....maar dat was gelukkig niet zo
ik was er vrijdag ruim op tijd, mijn auto stond al klaar toen iigquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die weet hoe strikt ze zijn met ophaaltijden bij het museum-met-bol in Raamsdonksveer? Moet TUSSEN 1330 en 1400 halen, OM 1500 afleveren. De rit is echter 1 uur 35 min, dus het liefst ben ik er rond 1300. Maar zou ie dan klaarstaan?
Ok, dan ben ik er gewoon om 13.00. Bedankt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef bitowner het volgende:
[..]
ik was er vrijdag ruim op tijd, mijn auto stond al klaar toen iig
Scheelt dat je er smiddags bent, in de ochtend hebben ze niet zo'n haast daar.. Die man die over de uitgifte van auto's gaat daar heeft er volgens mij niet zo'n plezier meer in, die vrouw daar in tegen wel.. Bleef maar praten over die plug-in techniekquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik er gewoon om 13.00. Bedankt!
Fin, ik krijg ook een Prius plug-in mee namelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef zazzel het volgende:
[..]
Scheelt dat je er smiddags bent, in de ochtend hebben ze niet zo'n haast daar.. Die man die over de uitgifte van auto's gaat daar heeft er volgens mij niet zo'n plezier meer in, die vrouw daar in tegen wel.. Bleef maar praten over die plug-in techniek
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef joppie_saus het volgende:
Had vorige week brochure aangevraagd van de nieuwe Skoda Rapid, werd ik vanmiddag teruggebeld. Wat de reden was van de aanvraag. Ik lulverhaal opgehangen over nieuwe auto blabla, hele gesprekken met die vrouw gevoerd over andere Skoda's, opties in de Rapid, wel of geen diefstal gevoelig navi er in doen, vakantie auto et cetera et cetera, duurde al met al dikke twintig minuten. Toen kwam het punt dat ze met mij een proefrit wilde inplannen en een afspraak bij de dealer om concrete wensen op papier te zetten. Kwam de vraag wanneer ik nieuwe leaseauto mocht uitzoeken, ik heel droog; over jaar of zes als ik klaar ben met mijn studies en ik een fatsoenlijke baan heb. Kon ze niet zo waarderen
Hoeven ze ook niet. Jij hebt bij hun informatie aangevraagdquote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ze heeft niet eens meer gevraagd of ik ook naar het belmenietregister doorverbonden wilde worden, volgens mij heeft zij die keuze al voor mij gemaakt.
Fuck, was het een chauffeursrit.. Moest hem helaas weigeren.. Kut kut kut!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef Dalenbart het volgende:
Net gebeld voor een spoedrit vanavond als chauffeur terwijl ik hiker ben.
Zijn er dingen waar ik extra goed op moet letten of die anders zijn dan hiken?
Bedankt dan he.. Van Rottevalle naar Westdorp voor de topografiefreaks onder ons...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:36 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Fuck, was het een chauffeursrit.. Moest hem helaas weigeren.. Kut kut kut!
Toch wel. Ik vraag een brochure aan, geen telefoongesprek. Die brochure volstond voor mij. Dat zij mij toch bellen is hun keuze, en daarom dien ik doorverbonden te worden met dat register. Als ik een aanvraag had gedaan voor een telefoongesprek, hadden ze mij niet hoeven doorverbinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:16 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Hoeven ze ook niet. Jij hebt bij hun informatie aangevraagd
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk...quote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe krijg je als auto-ontwerper in godsnaam dit op papier:
[ afbeelding ]
Die gaan ook binnen no-time kapot. Ik had er laatst van die stoffen schoenen gekocht voor een habbekrats en die hebben het nog geen 2mnd volgehouden. Is je geld denk ik niet waard.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Rubenr3 het volgende:
Bij van Haren kosten nette schoenen 20-30 euro, alleen ze lopen wel kut..
Pff ik heb ook van die blauwe suede schoenen met een vrij lange puntige neus.. bij sommige auto's zorgt dat in combinatie met mijn schoenmaat voor wat strubbelingen met de koppeling...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef joppie_saus het volgende:
Onzin. Ik heb daar vorig jaar bruin suède stappers gehaald en daar aldoor op gewerkt en verder gedragen. Lopen prima en kwaliteit is ook goed. Heb onlangs schoenen bij Van Lier gehaald en ja, je merkt kwaliteitsverschil maar om de Van Haren als rotzooi te bestempelen gaat te ver.
Gelukkig heb ik maatje 41, scheelt nog al.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Pff ik heb ook van die blauwe suede schoenen met een vrij lange puntige neus.. bij sommige auto's zorgt dat in combinatie met mijn schoenmaat voor wat strubbelingen met de koppeling...
Ik dacht huh suede schoenen bij Van Haren?? Nu zit ik ff op hun website te kijken en er staan opzich prima modelletjes tussenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef joppie_saus het volgende:
Onzin. Ik heb daar vorig jaar bruin suède stappers gehaald en daar aldoor op gewerkt en verder gedragen. Lopen prima en kwaliteit is ook goed. Heb onlangs schoenen bij Van Lier gehaald en ja, je merkt kwaliteitsverschil maar om de Van Haren als rotzooi te bestempelen gaat te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |