quote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef joppie_saus het volgende:
Och, nog nooit in Wieuwerd geweest zeker? Daar dacht ik bij elke rit van en naar station Mantgum dat het vrijdag 21 december 2012 was. Tunnels, bloemenvelden en mijn hele leven vanaf mijn geboorte tot aan de bijrijdersstoel in de Caddy 21 jaar later heb ik daar keer op keer voorbij zien komen
De Marslanden is toch veel dichterbij? De twee keer dat ik daar geweest ben, ben ik daarheen gelopen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef joppie_saus het volgende:
Als je niet uit Zwolle kwam mocht je bellen en werd je opgehaald, althans, dat stond in de ritopdracht. Die keren dat ik ben opgehaald is op één vinger te tellen. Grafeind lopen naar de Ittersumallee
Yes, gisterenmorgen al.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hebben jullie al een loonstrook ontvangen?
Putten naar het noorden van een land..quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Kevindinhinho het volgende:
Van waar naar waar is dat spoedje? Heb er net een afgewezen..
Morgen mag ik van Zwolle naar Born in een Superb en van Roermond naar Assen in een Ibiza. Ureeeeennn!
Zwolle is echt zaad. Die schadeservice die daar zit zit precies tussen de twee haltes in, dus hoe je ook loopt, altijd langquote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
De Marslanden is toch veel dichterbij? De twee keer dat ik daar geweest ben, ben ik daarheen gelopen.
Goed voor mekaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:15 schreef dery1990 het volgende:
Morgen Groningen - Meerkerk - Groningen met een 525d en een 508
Mooie auto'squote:Op dinsdag 18 december 2012 18:15 schreef dery1990 het volgende:
Morgen Groningen - Meerkerk - Groningen met een 525d en een 508
M.i. ben je bij allebei de locaties in Born kansloos als het gaat om het vragen naar een lift. Sowieso is bij allebei de bus op prima loopafstand.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:03 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Mooie auto's![]()
Kan het zo zijn dat men vanaf de locatie in Born liften geeft naar, laten we zeggen, Sittard?
Niet het meest vrolijke typ inderdaad. Bij het andere depot in Born is het net zo vind ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik vond die portier in Born een stomme chagrijn, en die kan ook niet van z'n plek dus een lift zal er niet in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |