Ik zet er ook geen wedje op, maar mn gevoel is vrij sterkquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt 50% kans dat je het goed hebt.
Hahaha wat een idiote opmerking inderdaad. Ik stel voor: nu alvast de naam verklappen, meteen na de geboorte een filmpje van de kleine spruit op Facebook en dan hoeft niemand meer langs te komen voor de beschuit met muisjes en extra aandacht.quote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Suikertante het volgende:
Ja, en ik kreeg zelfs de reactie "oh, je wilt ook nog wat extra aandacht als ie geboren is?"
Pardon? Ja dat is het
Waarom is dat?quote:
Haha ben nogal slecht straks met het melden. Heb dagen dat ik fok pas in de middag aandoe. Zit iedereen steeds in spanning te wachten terwijl ik er niet aan denkquote:
Achter papi, voor isis.quote:Op maandag 17 december 2012 08:31 schreef Suikertante het volgende:
Op welke plek zou je terecht komen MeNicole?
Enne Omentielvo, dat is natuurlijk haar eigen schuld dus jeeeeeee de top 10!!!!
Nou dat is echt een ultiem stomme reden... Ik vind dat je er gewoon tussen moet hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 08:34 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha ben nogal slecht straks met het melden. Heb dagen dat ik fok pas in de middag aandoe. Zit iedereen steeds in spanning te wachten terwijl ik er niet aan denk
quote:
Ok ok, kan iemand me toevoegen? 19 januari, MeNicole2 een meisje.quote:Op maandag 17 december 2012 08:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat is echt een ultiem stomme reden... Ik vind dat je er gewoon tussen moet hoor.
quote:Op maandag 17 december 2012 08:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ok ok, kan iemand me toevoegen? 19 januari, MeNicole2 een meisje.
Ja was het geil ?quote:Op maandag 17 december 2012 08:38 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Tally soms heb je gewoon van die dagen, wij hebben vannacht even de boel laten knallen, lang leve de combi zwangerschapshormonen en frustraties idd
Grmpf!quote:Op maandag 17 december 2012 08:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ok ok, kan iemand me toevoegen? 19 januari, MeNicole2 een meisje.
Ja wij knallen weinig meer idd... Zeker omdat de snorkels leuker zijn om naar te kijkenquote:
Sorry. Een voordeel, die van mij komen redelijk op tijd.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 08:48 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Sorry. Een voordeel, die van mij komen redelijk op tijd.
Ik hoop de top 3 niet te halen dit keerquote:Op maandag 17 december 2012 08:53 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ik beviel vorige keer volgens mij op plek 10, ga nu wel voor een top 3 plekje!
Goedmaaksex, niets is zo goed als dat.quote:Op maandag 17 december 2012 08:49 schreef Logician het volgende:
Het knallen was aansluitend op Tally's post, niet erg geil dus, tenzij je daar van houdt natuurlijk.
maak dan een keer ruzie gvd!quote:Op maandag 17 december 2012 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goedmaaksex, niets is zo goed als dat.
Opschepperquote:Op maandag 17 december 2012 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die goedmaakseks haat. Maar we hebben het ook nog niet nodig, wie weet wordt het nog een redmiddel in het derde trimester
In je 3e trimester kun je maar beter zorgen dat er niets aan de hand is. Voor je het weet wordt je opgeëist door naturalis.quote:Op maandag 17 december 2012 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die goedmaakseks haat. Maar we hebben het ook nog niet nodig, wie weet wordt het nog een redmiddel in het derde trimester
Of komt Lenie t Hart om je vlot te trekken.quote:Op maandag 17 december 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In je 3e trimester kun je maar beter zorgen dat er niets aan de hand is. Voor je het weet wordt je opgeëist door naturalis.
Haha als je niet zwanger bent wel ja. Dan was het goeie sex.quote:
Dat is een hele goede vraag. Ik ben bang dat er bar weinig is dat mn dag kan opvrolijken, behalve even er tussenuit met mn vriend. Gewoon ergens heen rijden en samen lunchen ofzo, maar hij moet gewoon werken natuurlijk en ik moet ook nog een paar uurtjes. Ik denk dat ik straks maar even ga slapen ofzo. Hopen dat het dan opknapt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Ohjee, wat zou je dag kunnen opvrolijken?
Ben ik te moe voorquote:Op maandag 17 december 2012 10:16 schreef Suikertante het volgende:
Misschien uit eten vanavond of iets bestellen en een filmpje kijken? Als ik dan iets heb om naar uit te kijken vind ik de dag beter te verteren..
Het zal vast allemaal meevallen, maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet gerust op bent. Ik werd zelf ook zenuwachtig door Saartje's p95. Het voelt toch echt als 'te' groot, en 'te' is nooit goed. Althans, zo ging het in mijn hoofd. Echt niet leuk. Hopelijk heb je wel een fijn, misschien zelfs geruststellend, gesprek met de gyn.quote:Op maandag 17 december 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
Oh al m'n gegevens moesten weer gekopieerd worden. Was niet met de post aangekomen. M'n baby zit op p100.
We scoren gewoon 100 procent
Wachtkamertweetquote:Op maandag 17 december 2012 10:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Ph Tico das groot dus :0 En nu?
Geen maatje 50 nodig in ieder geval dan!!
Dat lijkt me ook rot trouwens. Heb je alle maat 50-56 kleertjes helemaal klaar liggen, past je kind er niet eens inquote:Op maandag 17 december 2012 10:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Ph Tico das groot dus :0 En nu?
Geen maatje 50 nodig in ieder geval dan!!
Ik heb gewoon geen kleertjes maat 62. Dus dan hebben we wel een issue.quote:Op maandag 17 december 2012 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook rot trouwens. Heb je alle maat 50-56 kleertjes helemaal klaar liggen, past je kind er niet eens in
Suikertante, bij mij lag de placenta ook te dicht bij de uitgang bij 20w. Er echt voor lag hij niet dacht ik. Met 32 en 35 weken nog terug geweest voor extra echo's, de laatste keer pas was de placenta goed bijgetrokken dat de afstand meer dan die 2 cm was. Een week later ben ik spontaan en natuurlijk bevallen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Zijn hier eigenlijk nog meer mensen bij wie de placenta halverwege voor de uitgang lag? Is ie daarna nog verplaatst zodat een natuurlijke bevalling mogelijk was?
Ook niet je lievelingseten en dan samen in bad ofzo, of iets anders fijns vanavond?quote:Op maandag 17 december 2012 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben ik te moe voorKlinkt misschien stom, maar een film uitkijken red ik meestal niet omdat ik halverwege in slaap val, of ik kan de film gewoon niet volgen omdat ik me niet kan concentreren
![]()
...
Wordt bij jou ook extra gecontroleerd?
Bij mij wel bij mijn tweede. Dat groeide elke week meer naar boven. En uiteindelijk lag de placenta los van de uitgang.quote:Op maandag 17 december 2012 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Zijn hier eigenlijk nog meer mensen bij wie de placenta halverwege voor de uitgang lag? Is ie daarna nog verplaatst zodat een natuurlijke bevalling mogelijk was?
Maar die verklaring stelt geen zak voor en staat toch niet in hoe je placenta ligt?quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Suikertante het volgende:
Haha nee, maar de vliegtuigmaatschappij laat me niet aan boord als er een complicatie is. Ik moest al opletten omdat ik met Turkish Airlines niet eens terug kon vliegen met 30 weken. Ik moet nu een medische verklaring meenemen en als daar in staat dat mijn placenta om het hoekje ligt dan moeten ze me niet meer. Mocht het zo zijn dan ga ik natuurlijk lullen als brugman om op de een of andere manier toch mee te kunnen.
Ach en weet je, dan wordt het maar een keizersnede. Mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit, als het kindje maar gezond is. Je kunt er toch niks aan veranderen, dus het heeft geen zin om je daar nu druk over te maken.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Suikertante het volgende:
Haha nee, maar de vliegtuigmaatschappij laat me niet aan boord als er een complicatie is. Ik moest al opletten omdat ik met Turkish Airlines niet eens terug kon vliegen met 30 weken. Ik moet nu een medische verklaring meenemen en als daar in staat dat mijn placenta om het hoekje ligt dan moeten ze me niet meer. Mocht het zo zijn dan ga ik natuurlijk lullen als brugman om op de een of andere manier toch mee te kunnen.
Bij mij werd wel gezegd dat het dan hoe dan ook een keizersnee zou worden, gek! Ik begreep ook dat het niet eens zozeer voor de gezondheid van de baby was maar dat de kans op dodelijke bloedingen voor de moeder veel groter is. Maar het zal ook wel liggen aan de exacte locatie, als hij net een beetje fout ligt lijkt de situatie me totaal anders dan als hij helemaal beneden ligt. Hij lag bij mij van achter naar beneden. Denk ik. Als iemand hier echo's kan lezen, ik heb er een foto van
Naar wat ik heb begrepen staat er in of je wel of geen medische indicatie hebt en aangezien dat dan wel het geval is beweert de vliegtuigmaatschappij dat ik dan niet aan boord mag.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar die verklaring stelt geen zak voor en staat toch niet in hoe je placenta ligt?
Vraag je van tevoren een zwangerschapsverklaring van de VK?quote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen staat er in of je wel of geen medische indicatie hebt en aangezien dat dan wel het geval is beweert de vliegtuigmaatschappij dat ik dan niet aan boord mag.
Morgen heb ik een afspraak bij de vk en dan zal ik wel even vragen hoe zij dat zien. Als ze gewoon een fijne verklaring wil schrijven ben ik tevreden hoorquote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Vraag je van tevoren een zwangerschapsverklaring van de VK?
Dat je gewoon mag vliegen etc. Ik heb er nog nooit van gehoord dat het een probleem is namelijk
Erg hè, ik ben ook zo'n zeef. Er blijft echt niks hangen. Een boek lezen is ook al een ramp.quote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef Suikertante het volgende:
Als je je verweekte hersenen wilt testen is een pubquiz ook een aanrader
Heb zaterdag een poging gewaagd, gelukkig was mijn hele team enorm op dreef en kon ik lekker warme chocolademelk drinken, want ik heb misschien met twee antwoorden kunnen helpen, haha!
mijn dikke tweede heeft zeker wel maat 56 aangehad. Was een week, maar toch. T is echt wel een babietje hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen kleertjes maat 62. Dus dan hebben we wel een issue.
Dan ben ik gelukkig niet de enige die daar last van heeft van een slecht geheugen nu. Collega's van me houden het gewoon op zwangerschapsdementie. Hihi.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef Gulara het volgende:
[..]
Erg hè, ik ben ook zo'n zeef. Er blijft echt niks hangen. Een boek lezen is ook al een ramp.
Gelukkig kon je je achter je warme chocolademelk verschuilen.
Haha, wat een draken kunnen het soms zijn hè? Heeft ie ook gezegd waar het aan ligt?quote:Op maandag 17 december 2012 11:33 schreef Estrys het volgende:
'Je ziet niet zo mooi uit hoor vandaag mama'
Zo complimenteus he dat kind![]()
Ja dat heb ik ook, terwijl ik op sommige momenten weer heel scherp ben. Maar overall is het niet heel best gesteld. Hoop dat dat na de bevalling wegtrekt. Dat m'n lijf niet meer is zoals prezwangerschap à la, maar mijn hersens wil ik graag in originele staat terug.quote:Op maandag 17 december 2012 11:38 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige die daar last van heeft van een slecht geheugen nu. Collega's van me houden het gewoon op zwangerschapsdementie. Hihi.
Vandaag een mijlpaal hier, 20 weken!
Mooi dat de meting ok was Tico!
Ik duim voor je suikertante dat je gewoon op vakantie mag!
Jaaaaa gefeliciteerd!! Toch bij die paar procent op de uitgerekende datum! Wat goed! Geniet van jullie kleine meid.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef ohnee het volgende:
Hallo lieve dames,
Ik kom afscheid nemen van julie. Vanmorgen is onze dochter Y.ana geboren
Keurig op de uitgerekende datum.Alles is goed met onze mooie meid. exact 4 kilo, dus ben blij dat ze niet langer is blijven zitten..
Gefeliciteerd!!! 4 kilo is ook een flinke meid hoor!quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef ohnee het volgende:
Hallo lieve dames,
Ik kom afscheid nemen van julie. Vanmorgen is onze dochter Y.ana geboren
Keurig op de uitgerekende datum.Alles is goed met onze mooie meid. exact 4 kilo, dus ben blij dat ze niet langer is blijven zitten..
Ze kan ook eens gewoon een bakje thee komen doen natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Suikertante het volgende:
Het is lullig dat er een kans is dat ze het zelf nooit meemaakt, maar dit is jouw zwangerschap en je hebt haar niet uitgenodigd, als je liever zonder haar gaat lijkt de keuze me duidelijk! Misschien kun je haar er op een andere manier bij betrekken die voor jezelf ook goed voelt.
Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!quote:Op maandag 17 december 2012 12:34 schreef pessie het volgende:
Tico, dat klinkt wel groot ja. Fijn dat de gyn het niet allemaal zorgelijk vond. Verder nog over suiker gehad of komt dat ook morgen?
Ik ben goedgekeurd! Bloeddruk 120/62, ijzer: 8, suiker: 5.2. Helemaal mooi dus. Over deecho gepraat, en we houden het gewoon goed in de gaten. Over 2 weken terug komen. En dus over 3 weken weer een echo.
Gulara, fijn dat je weer een controle hebt gehad! Vind wel dat er veel tijd tussen je controles zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |