Ik zet er ook geen wedje op, maar mn gevoel is vrij sterkquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt 50% kans dat je het goed hebt.
Hahaha wat een idiote opmerking inderdaad. Ik stel voor: nu alvast de naam verklappen, meteen na de geboorte een filmpje van de kleine spruit op Facebook en dan hoeft niemand meer langs te komen voor de beschuit met muisjes en extra aandacht.quote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Suikertante het volgende:
Ja, en ik kreeg zelfs de reactie "oh, je wilt ook nog wat extra aandacht als ie geboren is?"
Pardon? Ja dat is het
Waarom is dat?quote:
Haha ben nogal slecht straks met het melden. Heb dagen dat ik fok pas in de middag aandoe. Zit iedereen steeds in spanning te wachten terwijl ik er niet aan denkquote:
Achter papi, voor isis.quote:Op maandag 17 december 2012 08:31 schreef Suikertante het volgende:
Op welke plek zou je terecht komen MeNicole?
Enne Omentielvo, dat is natuurlijk haar eigen schuld dus jeeeeeee de top 10!!!!
Nou dat is echt een ultiem stomme reden... Ik vind dat je er gewoon tussen moet hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 08:34 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha ben nogal slecht straks met het melden. Heb dagen dat ik fok pas in de middag aandoe. Zit iedereen steeds in spanning te wachten terwijl ik er niet aan denk
quote:
Ok ok, kan iemand me toevoegen? 19 januari, MeNicole2 een meisje.quote:Op maandag 17 december 2012 08:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat is echt een ultiem stomme reden... Ik vind dat je er gewoon tussen moet hoor.
quote:Op maandag 17 december 2012 08:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ok ok, kan iemand me toevoegen? 19 januari, MeNicole2 een meisje.
Ja was het geil ?quote:Op maandag 17 december 2012 08:38 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Tally soms heb je gewoon van die dagen, wij hebben vannacht even de boel laten knallen, lang leve de combi zwangerschapshormonen en frustraties idd
Grmpf!quote:Op maandag 17 december 2012 08:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ok ok, kan iemand me toevoegen? 19 januari, MeNicole2 een meisje.
Ja wij knallen weinig meer idd... Zeker omdat de snorkels leuker zijn om naar te kijkenquote:
Sorry. Een voordeel, die van mij komen redelijk op tijd.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 08:48 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Sorry. Een voordeel, die van mij komen redelijk op tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |