Ik hoop de top 3 niet te halen dit keerquote:Op maandag 17 december 2012 08:53 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ik beviel vorige keer volgens mij op plek 10, ga nu wel voor een top 3 plekje!
Goedmaaksex, niets is zo goed als dat.quote:Op maandag 17 december 2012 08:49 schreef Logician het volgende:
Het knallen was aansluitend op Tally's post, niet erg geil dus, tenzij je daar van houdt natuurlijk.
maak dan een keer ruzie gvd!quote:Op maandag 17 december 2012 09:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goedmaaksex, niets is zo goed als dat.
Opschepperquote:Op maandag 17 december 2012 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die goedmaakseks haat. Maar we hebben het ook nog niet nodig, wie weet wordt het nog een redmiddel in het derde trimester
In je 3e trimester kun je maar beter zorgen dat er niets aan de hand is. Voor je het weet wordt je opgeëist door naturalis.quote:Op maandag 17 december 2012 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die goedmaakseks haat. Maar we hebben het ook nog niet nodig, wie weet wordt het nog een redmiddel in het derde trimester
Of komt Lenie t Hart om je vlot te trekken.quote:Op maandag 17 december 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In je 3e trimester kun je maar beter zorgen dat er niets aan de hand is. Voor je het weet wordt je opgeëist door naturalis.
Haha als je niet zwanger bent wel ja. Dan was het goeie sex.quote:
Dat is een hele goede vraag. Ik ben bang dat er bar weinig is dat mn dag kan opvrolijken, behalve even er tussenuit met mn vriend. Gewoon ergens heen rijden en samen lunchen ofzo, maar hij moet gewoon werken natuurlijk en ik moet ook nog een paar uurtjes. Ik denk dat ik straks maar even ga slapen ofzo. Hopen dat het dan opknapt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Ohjee, wat zou je dag kunnen opvrolijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |