abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120405875
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 08:53 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

:D
Ik beviel vorige keer volgens mij op plek 10, ga nu wel voor een top 3 plekje!
Ik hoop de top 3 niet te halen dit keer ;) Ze komen zo de klossen brengen. Van het weekend even kijken hoe we dat doen met ons bed!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_120405880
Hier ook geknald vannacht. Hormonen ;( Gisteren overdag vond ik hem nog superlief maar gisteravond kon ik hem wel wurgen :( Volgens mij hebben we het net via whatsapp eindelijk uitgepraat (lees: hij zei eindelijk sorry :') )
Sarcasme. Herken het.
pi_120405970
quote:
13s.gif Op maandag 17 december 2012 08:49 schreef Logician het volgende:
Het knallen was aansluitend op Tally's post, niet erg geil dus, tenzij je daar van houdt natuurlijk. ;)
Goedmaaksex, niets is zo goed als dat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120405978
De mijne hoorde ik gisteren tegen een collega zeggen: 'zaterdag was zwaaaar joh, kan er ook helemaal niet meer tegen tegen alcohol'. HA en tegen mij zeggen dat ik zelf chagrijnig ben en dat hij dat daarvan ook werd. :(
Maar geeft niet, ik heb mijn wraak gehad. Heb hem en zijn kater zaterdag meegesleept naar de Ikea. :D Daar wil je niet zijn op zaterdag en al helemaal niet met een kater en een vermoeid kind. Evil i know.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120406035
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 09:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Goedmaaksex, niets is zo goed als dat.
maak dan een keer ruzie gvd!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120406062
Ik ben geloof ik de enige die goedmaakseks haat. Maar we hebben het ook nog niet nodig, wie weet wordt het nog een redmiddel in het derde trimester ;)
pi_120406089
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die goedmaakseks haat. Maar we hebben het ook nog niet nodig, wie weet wordt het nog een redmiddel in het derde trimester ;)
Opschepper :(
Sarcasme. Herken het.
pi_120406099
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:19 schreef Suikertante het volgende:
In je 3e trimester kun je maar beter zorgen dat er niets aan de hand is. Voor je het weet wordt je opgeëist door naturalis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120406130
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

In je 3e trimester kun je maar beter zorgen dat er niets aan de hand is. Voor je het weet wordt je opgeëist door naturalis.
Of komt Lenie t Hart om je vlot te trekken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120406155
Phff praat me niet over sex. Gisteren was hier voorlopig de laatste keer denk ik. Kon uur later toen M wakker werd niet eens lopen om hem op te pakken.
pi_120406171
Zo hoort seks toch de zijn Menicole? :9~
pi_120406194
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 09:24 schreef Pvoesss het volgende:
Zo hoort seks toch de zijn Menicole? :9~
Haha als je niet zwanger bent wel ja. Dan was het goeie sex.
pi_120406371
Hahaha lekker hoor! Lenie t Hart is een vriendin van mijn vriends oma dus ik moet extra oppassen denk ik! :D
pi_120407017
Bah, ik heb echt heel erg veel GEEN zin vandaag -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_120407074
Ohjee, wat zou je dag kunnen opvrolijken?
pi_120407209
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Ohjee, wat zou je dag kunnen opvrolijken?
Dat is een hele goede vraag. Ik ben bang dat er bar weinig is dat mn dag kan opvrolijken, behalve even er tussenuit met mn vriend. Gewoon ergens heen rijden en samen lunchen ofzo, maar hij moet gewoon werken natuurlijk en ik moet ook nog een paar uurtjes. Ik denk dat ik straks maar even ga slapen ofzo. Hopen dat het dan opknapt.
Sarcasme. Herken het.
pi_120407267
Misschien uit eten vanavond of iets bestellen en een filmpje kijken? Als ik dan iets heb om naar uit te kijken vind ik de dag beter te verteren..
  maandag 17 december 2012 @ 10:17:39 #243
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120407306
Ohnee,heb je een ud-tje gedaab? ;)

Tico hoe is het in het ziekenhuis?

Baby hier is goedvgegroeit, heeft wel genoeg vruchtwater maar geen zwembad, over 3 weken weer een groei echo. Oh, en het ligt weer in stuit :( mwoa, het heeft in ieder geval ruimte genoeg om te draaien. Draai poging moest ik niet te veel op hopen, placenta ligt over de hele voorwand. Dus we gaan ervoor dat het zelf draait ^O^
pi_120407409
Zijn hier eigenlijk nog meer mensen bij wie de placenta halverwege voor de uitgang lag? Is ie daarna nog verplaatst zodat een natuurlijke bevalling mogelijk was? :@
pi_120407410
Duimen Pessie, maar fijn dat je weer een sticker hebt.

Tico, succes bij de gyn!

MeNicole,. hoe gaat het bij jou?

Ik ga natuurlijk ook voorkruipen he, dat zal ook wel februari worden of zo. Weer niet bovenaan de lijst -O-

En vandaag 28 weken! 3e trimester! (toch?) *O* *O*
pi_120407435
Pessie je moet toch nog wel even? Alle tijd om te draaien nog!

Onze dame is de eerste die op dit termijn niet in een stuit ligt. Morgen weer groei echo. Hopelijk is ze iets gegroeid.
  maandag 17 december 2012 @ 10:25:38 #247
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120407493
Ik ga zo nog naar de vk hoor, als dat goed is ben ik pas goedgekeurd :P . Kindje lag al wel diep. En de gyn kon zien wat het wordt O+
pi_120407554
En? Of houd je dat geheim. Ik ben namelijk wel nieuwsgierig hoor.

Voor iedereen die nog naar de gyn/VK moet vandaag. Succes
pi_120407584
Ik leef nog Kyara. Mijn schoonmoeder is weer naar huis, nadat Matthias 2 keer der thee omgooide was ik er klaar mee, dus moet het weer alleen doen. Gelukkig nog een week en dan vakantie. Komt mijn moeder hier helpen en na de vakantie is het gewoon tijd om te bevallen.
pi_120407797
Wachtkamerpost
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')