Oh! Ik hou ook van Les Mis.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:43 schreef Greys het volgende:
Crew (PR crew uitgesloten) mag in dit geval meedoen, omdat er door de sponsor wordt geloot.
Ik heb Hugh Jackman een keer gezien in de musical The Boy from Oz. Dat deed ie errrrg verdienstelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik mag dan niet meedoen, maar ik kan serieus niet wachten op de film
Alleen al omdat ik zo benieuwd ben naar een zingende Hugh Jackman
Dat is een kiauwgom-plakplaatje tattoo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Danny het volgende:
'Ik hou ook van Les Mis!!'
(en ik heb de tattoo om het te bewijzen
[ afbeelding ] (let niet op de kwaliteit. lastig om een foto van je eigen arm te maken in half donker met flits)
dan heb ik de afgelopen 23 jaar behoorlijke klotezeep gebruiktquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:51 schreef mouthman het volgende:
[..]
Dat is een kiauwgom-plakplaatje tattoo.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Danny het volgende:
(en ik heb de tattoo om het te bewijzen
[ afbeelding ] (let niet op de kwaliteit. lastig om een foto van je eigen arm te maken in half donker met flits)
Stukske Danny-Les Mis geschiedenis.quote:Op zondag 16 december 2012 06:25 schreef paddy het volgende:
Ik hou ook van Les Mis!!
Danny? Ben je al die jaren een fan van Les Miserables gebleven? Hoe kwam je erop om die tatoeage te laten zetten?
Leuk om te lezen dit. Ik ben zelf nogal een enorme fan van filmmuziek. Mooiste stuk ooit gehoord was met koor en orkest van leeuwenkoning (terwijl ik geen tekenfilm fan ben maar kinderen) "Mufasa's death" gedeelte, en dan zonder de tekst van de film. Helemaal geweldig. Drama/verdriet/actie in 1quote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Stukske Danny-Les Mis geschiedenis.
Ergens in de jaren tachtig, toen Danny nog een jong menneke was, was er een tv-programma dat 'De Soundmixshow' heette. Daarin zongen deelnemers liedjes. Een van die deelnemers was een meisje die 'On My Own' zong, van Frances Ruffelle (de eerste Eponine van de oorspronkelijke London Cast). Ik vond dat mooi en heb toen de London Cast dubbel-cd gekocht. Prachtig! Dus volgden de oorspronkelijke Franse cd, de Complete Symphonic Recordings, diverse documentaires, ging ik twee keer naar Les Mis in scheveningen (met Simone Kleinsma, Paul de Leeuw en al die andere oude bekenden), kocht ik de Nederlandse Cast cd, en liet - uiteindelijk - omdat ik alle versies volledig kon meezingen (ook de Complete Symphonic Recording), een tattoo zetten. Achteraf is de tattoo helemaal zo mooi niet, maar hej, ik was er op dat moment heel blij mee.
Later kwamen de 10th anniversary dvd, de 25th anniversary Blu-Ray (review op http://frontpage.fok.nl/review/418806/1/1/50/les-mis-rables-in-concert-the-25th-anniversary.html ) en veel, heel veel youtube versies (high school opvoeringen et al) en zag ik Les Mis nog 3x in Rotterdam in de nieuwe cast met oa Jamai en Carlo Boszhart.
Intussen volgde ik ook de carriëres van helden van Les Mis als Frances Ruffelle, Michael Ball, Lea Salonga, Patti LuPone, Ruthie Henshall, Jenny Galloway, Colm Wilkinson enz. enz., maar van alle musicals blijft Les Misérables mijn absolute favoriet.
En nu is m'n hele gezin fan. knor zingt mee, de kinderen zingen de NL-versie en zal ik binnenkort de film in de bios gaan zien en daarna thuis op de beamer en - ongetwijfeld honderden keren - op tv, of naast me draaiend als ik aan het werk ben.
Ow, en ik heb natuurlijk ook het boek gelezen
Mooi.quote:
Dat doen we al zo vaak, dit is weer eens wat andersquote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef ems. het volgende:
Ik hou ook van Les Mis!!
Toch beantwoord ik liever een of andere vraag
quote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik hield al van Les Mis dus voor de fans de eenpersoonsversie.
Bij de oscars heeft ze ook gezongen, toen Hugh Jackman presenteerde.quote:Op maandag 17 december 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
Anne Hathaway kan in elk geval echt zingen. Kwam dit clipje net tegen waarin de cast van The Devil Wears Prada zingt voor Meryl Streep![]()
Maar WTF, ze kan mooi zingen! En een spagaat op d'r Louboutins, what is she... wonder woman??
Woahquote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik hield al van Les Mis dus voor de fans de eenpersoonsversie.
Gevonden! Dank je!quote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bij de oscars heeft ze ook gezongen, toen Hugh Jackman presenteerde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 06:13 schreef Daniels189 het volgende:
Les miserables is echt een van de beste muscials ooit
mijn favoriet!!!!!!!!!
Ik kan niet wachten op de nieuwe film de cast en previews lijken me echt geweldig
Speciaal hiervoor geregistreerd?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
Meedoen kan tot en met 26 december 2012.
Post boven je gelezen? Je bent helaas te laatquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik hou ook van Les Mis!!
Eerlijk gezegd ben ik niet goed bekend met het verhaal en juist daarom wil ik de film in de bioscoop gaan zien. Gisteren trailer gezien, zag er goed uit
.
Edit: Fuck, ontdek ik ook eens een wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |