EIGEN KEUZE is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:47 schreef byah het volgende:
Als er nieuwe bezuinigingen aangekondigd worden is het hele land in rep en roer, zodra er 10 miljoen zonder pardon (haha) het land uitgesluisd wordt vindt iedereen het prachtig.
Ja, lekker met drogredenen smijten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:42 schreef Casaa het volgende:
[..]
Als je er een bom opgooit heiligt het doel ook de middelen, wat is je punt?
Krijg anuskanker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:08 schreef Iwanius het volgende:
En dan ook nog eens in Enschede, een stad waar je nog niet dood wilt worden gevonden.
Het hoort erbij. Men zet gewoon teveel kinderen op de wereld omdat ze weten dat er wat uitval is. Het grote probleem komt zodra je gaat ingrijpen en de levenskansen van de kinderen stijgen. De bevolking kan daar niet mee omgaan en blijft gewoon kinderen op de wereld zetten in het oude tempo. Dan krijg je nog meer bevolkingsgroei in die regio.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Kindersterfte in derde wereld landen is iets positiefs vind ik.
Inderdaad, beter pomp je dat geld in de locale economie daar. Door bijvoorbeeld zaden en shit te geven en dingen om te verbouwen. En geen waterputten aan te leggen. Als ze dat niet kunnen dan kunnen we de hulp beter meteen stoppen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Men zet gewoon teveel kinderen op de wereld omdat ze weten dat er wat uitval is. Het grote probleem komt zodra je gaat ingrijpen en de levenskansen van de kinderen stijgen. De bevolking kan daar niet mee omgaan en blijft gewoon kinderen op de wereld zetten in het oude tempo. Dan krijg je nog meer bevolkingsgroei in die regio.
Sowieso bij 3FM werken. Ga een vak lerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:41 schreef Prullenbak6 het volgende:
Mensen die de eindejaarsbonus van de presentatoren van 3FM sponsoren, achterlijk volk.
Ik wou dat ze dat bij mij deden, massaal geld gaan inzamelen voor mijn eindejaarsbonus.
Mensen die constant overal Griekenland erbij moeten halen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:53 schreef Oerbeer het volgende:
Ja hoor. Daar past het kabinet Rutte voor. Maar een pakhuis extra geld naar Griekenland laten we maar even buiten beschouwing.
Neuh, meer een falende distributie, want er is genoeg eten op aarde op dit moment om iedereen van genoeg voedsel te voorzien. Maarja, gezien de politieke topics die jij opent zal verder discussiëren met jou als water naar zee dragen zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als er honger is zijn er gewoon te veel mensen met te weinig eten. Overbevolking, met andere woorden. Punt.
Constant?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die constant overal Griekenland erbij moeten halen.
Wat moet jij een kutleven hebben zeg.
Heb je daar bewijs van? Tot nu toe is het namelijk het geval dat bij een stijgende welvaart en een dalend kindersterfte het geboortedatum ook (en zelfs harder) daalt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Men zet gewoon teveel kinderen op de wereld omdat ze weten dat er wat uitval is. Het grote probleem komt zodra je gaat ingrijpen en de levenskansen van de kinderen stijgen. De bevolking kan daar niet mee omgaan en blijft gewoon kinderen op de wereld zetten in het oude tempo. Dan krijg je nog meer bevolkingsgroei in die regio.
Nog even en iedereen wordt in januari geborenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van? Tot nu toe is het namelijk het geval dat bij een stijgende welvaart en een dalend kindersterfte het geboortedatum ook (en zelfs harder) daalt.
Ga terug naar limburg ofzoquote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef Djeez het volgende:
Terechte klacht, omdat Tukkers een stug teringvolk zijn
quote:
Het draait inderaad enkel en alleen om het volgen van een (plaatselijke) hype.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef JamFlava het volgende:
Wordt helemaal gek van mensen op facebook die even moeten melden dat ze daar in Enschede bij een gebouwtje staan te kijken..![]()
Sommige mensen laten 3x per dag zien dat ze daar zijn![]()
Gisteren vroeg één van mijn vrienden: ga je mee?
ik zeg: wat is er te doen?
hij zegt: serious request.
ik zeg: wat is er te doen?
hij zegt: serious request.
ik zeg: niks dus.![]()
Mensen willen er alleen maar heen vanwege een plaatselijke hype..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |