abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120367713
Terechte klacht!

Mensen die denken dat de volledige donatie terecht komt bij arme/zieke baby' s _O- 8)7 _O- :')
pi_120367742
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef lavacaloca het volgende:
Terechte klacht!

Mensen die denken dat de volledige donatie terecht komt bij arme/zieke baby' s _O- 8)7 _O- :')
Zijn er nog mensen die dat denken? :')
pi_120367767
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn er nog mensen die dat denken? :')
Ja echt :'( Getuige de discussie die gisteren had
  zondag 16 december 2012 @ 13:34:03 #54
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_120370541
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:02 schreef Equites het volgende:

[..]

[..]

Omdat de Paus zegt dat condooms niet gebruikt mogen worden!
Stoppen met neuken een optie?
  zondag 16 december 2012 @ 13:43:04 #55
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_120370825
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
24/7 glazen huis *O*
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_120371494
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, sorry. :*
Ok, ik zal het even stapsgewijs voor je op een rijtje zetten:
- Ten eerste doet het er voor dit soort mensen niet toe of het geld wel of niet aankomt. Het gaat om het 'kijk mij eens!' gebaar en schuldgevoelens afkopen.
- Het geld komt niet bij de mensen die het nodig hebben aan. Het geld komt aan bij de Mugabes en de Konys en de rebellenleiders die er mooie AK-47s van gaan kopen, en de corrupte regeringsleiders die er mooie auto's van gaan kopen.
- Het geld dát aankomt, is niet goed besteedt. Baby's redden levert later alleen maar meer hongerige monden op. Beter besteden ze het geld in goed onderwijs in de derde wereld.
- Het grote probleem, overbevolking, wordt zo genegeerd. Let's face it, die baby's die te weinig voedsel krijgen maar nu wel overleven krijgen later opnieuw een hele sloot kinderen. En dan beginnen we weer van voor af aan.

Zo duidelijk genoeg? :{
pi_120371870
mensen die je raar aankijken omdat je geen geld doneert aan serious request. :')
  zondag 16 december 2012 @ 14:21:28 #58
301624 Versvandepers
Aaaah motherland!
pi_120372066
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef MAHL het volgende:

[..]

- Ten eerste doet het er voor dit soort mensen niet toe of het geld wel of niet aankomt. Het gaat om het 'kijk mij eens!' gebaar en schuldgevoelens afkopen.
- Het geld komt niet bij de mensen die het nodig hebben aan. Het geld komt aan bij de Mugabes en de Konys en de rebellenleiders die er mooie AK-47s van gaan kopen, en de corrupte regeringsleiders die er mooie auto's van gaan kopen.
- Het geld dát aankomt, is niet goed besteedt. Baby's redden levert later alleen maar meer hongerige monden op. Beter besteden ze het geld in goed onderwijs in de derde wereld.
- Het grote probleem, overbevolking, wordt zo genegeerd. Let's face it, die baby's die te weinig voedsel krijgen maar nu wel overleven krijgen later opnieuw een hele sloot kinderen. En dan beginnen we weer van voor af aan.

_O_

quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:15 schreef pussycatdoll het volgende:
mensen die je raar aankijken omdat je geen geld doneert aan serious request. :')
Dit dus. Sociale druk om mee te doen met iets wat niet gaat werken, joepie.
All I can do is be me, whoever that is ~ Bob Dylan
  zondag 16 december 2012 @ 14:31:48 #59
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_120372491
quote:

[..]

Stuur deze reactie een naar die DJ`s,ben benieuwd of ze daar ook antwoord op hebben
pi_120372997
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Stuur deze reactie een naar die DJ`s,ben benieuwd of ze daar ook antwoord op hebben
Mag jij doen, geen zin om de twitter/fb/mail van Ekdom & co te achterhalen :P
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 december 2012 @ 19:57:08 #61
862 Arcee
Look closer
pi_120386764
Terechte klacht.

Serieus Request, hét jaarlijkse evenement waar heel Nederland alleen de dj's die in dat huis zitten naar uitkijken.

Die spanning ook over wie er dit jaar weer in zullen gaan. Het zijn gewoon elk jaar weer dezelfden als altijd.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_120386834
quote:

[..]

Dus?
pi_120387482
Terechte klacht!

En dan de hele dag van die walgelijke stukjes waar ze zon situatie/verhaaltje vertellen... Leuk hoor zon actie en best een goed doel (go overbevolking) maar die stukjes gaan echt te ver.

Ik hoef niet te horen hoe een of andere vrouw ergens een kind krijgt die een navelstreng om zn nek had en dood geboren werd terwijl ik op mn werk zit :r :r :r
  zondag 16 december 2012 @ 20:17:13 #64
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_120387684
sr :')
3fm :)
volgende week zondag aftanken in enschede :D
nerovetsrethca
  zondag 16 december 2012 @ 20:17:50 #65
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_120387704
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:39 schreef Nober het volgende:
Eric Corton :')
Die heeft ook ergens een klap van de molen gehad

http://www.nu.nl/media/29(...)jker-dan-feest-.html
  Spellchecker zondag 16 december 2012 @ 20:19:10 #66
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_120387779
Als dit de FP was geweest, was dit topic héél anders gelopen :')

TS heeft overigens gelijk, ondanks z'n "Waar..."-TT..
Tevens -purist.
pi_120388230
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus?
Dus is er geen enkele reden om hysterisch over dat evenemt te doen, integendeel juist?
pi_120388339
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:27 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dus is er geen enkele reden om hysterisch over dat evenemt te doen, integendeel juist?
Ik lees alleen maar geld dit, geld dat. Daar kijk ik het niet om.

Serieus request luidt voor mij altijd het kerstgevoel in. O+ En als het geld niet goed terecht komt, dan is dat maar zo.
  zondag 16 december 2012 @ 20:29:54 #69
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_120388380
Jank niet zo, ze kunnen ook helemaal niets doen natuurlijk. Coca-cola is een commercieel bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.
pi_120389393
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar geld dit, geld dat. Daar kijk ik het niet om.

Serieus request luidt voor mij altijd het kerstgevoel in. O+ En als het geld niet goed terecht komt, dan is dat maar zo.
Och, ik kan veel betere manieren bedenken om het kerstgevoel in te luiden :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 20:46:16 ]
pi_120389786
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef MAHL het volgende:

[..]

Och, ik kan veel betere manieren bedenken om het kerstgevoel in te luiden :7
Makkelijk. :P Maar in plaats van de radio aan hebben staan serious request kijken heeft ook wel wat. Beetje afwisseling.
  zondag 16 december 2012 @ 20:57:52 #72
388816 Haantje_pappie
toradora is lekker
pi_120390083
quote:

[..]

Ik snap je punt elke baby verdient voedsel,onderdak ,onderwijs,zorg maar dat is niet haalbaar wij zitten met 7 miljard op deze planeet en de grondstoffen en eten raakt over een paar jaar echt uitgeput /althans een stuk schaarser gewoon investeren in onderwijs en onderdak eten kunnen ze zelf wel regelen en anders hebben wij straks meer mensen in armoede dan nu
ik ben haar vriend
pi_120390220
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Haantje_pappie het volgende:

[..]

Ik snap je punt elke baby verdient voedsel,onderdak ,onderwijs,zorg maar dat is niet haalbaar wij zitten met 7 miljard op deze planeet en de grondstoffen en eten raakt over een paar jaar echt uitgeput /althans een stuk schaarser gewoon investeren in onderwijs en onderdak eten kunnen ze zelf wel regelen en anders hebben wij straks meer mensen in armoede dan nu
En nu met interpunctie?
  zondag 16 december 2012 @ 21:06:10 #74
388816 Haantje_pappie
toradora is lekker
pi_120390582
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En nu met interpunctie?
Ga is heel rap de keuken in.
ik ben haar vriend
  maandag 17 december 2012 @ 04:33:47 #75
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_120404764
Principieel boycot ik Serious Request altijd en heb ik er nog nooit heen gekeken of naar geluisterd. Ik zou in het gezicht van Beelen moeten overgeven vanwege dat huichelachtige gejank en hysterisch gedoe van mensen om te doneren.

Wie kan het een kokosnoot interesseren of er 2, 4, of 7 miljoen bijeen wordt geharkt?
De realiteit is, dat in Afrika nu Angola welvarender is dan Portugal, de bank in Nigeria een hogere rating heeft dan onze SNS Bank en dat de hoofdstad van Ivoorkust meer hoogbouw heeft dan onze Randstad. Afrika is booming business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')