Zijn er nog mensen die dat denken?quote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef lavacaloca het volgende:
Terechte klacht!
Mensen die denken dat de volledige donatie terecht komt bij arme/zieke baby' s![]()
![]()
![]()
Ja echtquote:Op zondag 16 december 2012 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat denken?
Stoppen met neuken een optie?quote:Op zondag 16 december 2012 00:02 schreef Equites het volgende:
[..]
[..]
Omdat de Paus zegt dat condooms niet gebruikt mogen worden!
quote:
Ok, ik zal het even stapsgewijs voor je op een rijtje zetten:quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, ik zal het even stapsgewijs voor je op een rijtje zetten:
- Ten eerste doet het er voor dit soort mensen niet toe of het geld wel of niet aankomt. Het gaat om het 'kijk mij eens!' gebaar en schuldgevoelens afkopen.
- Het geld komt niet bij de mensen die het nodig hebben aan. Het geld komt aan bij de Mugabes en de Konys en de rebellenleiders die er mooie AK-47s van gaan kopen, en de corrupte regeringsleiders die er mooie auto's van gaan kopen.
- Het geld dát aankomt, is niet goed besteedt. Baby's redden levert later alleen maar meer hongerige monden op. Beter besteden ze het geld in goed onderwijs in de derde wereld.
- Het grote probleem, overbevolking, wordt zo genegeerd. Let's face it, die baby's die te weinig voedsel krijgen maar nu wel overleven krijgen later opnieuw een hele sloot kinderen. En dan beginnen we weer van voor af aan.
Zo duidelijk genoeg?
Dit dus. Sociale druk om mee te doen met iets wat niet gaat werken, joepie.quote:Op zondag 16 december 2012 14:15 schreef pussycatdoll het volgende:
mensen die je raar aankijken omdat je geen geld doneert aan serious request.
Stuur deze reactie een naar die DJ`s,ben benieuwd of ze daar ook antwoord op hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
- Ten eerste doet het er voor dit soort mensen niet toe of het geld wel of niet aankomt. Het gaat om het 'kijk mij eens!' gebaar en schuldgevoelens afkopen.
- Het geld komt niet bij de mensen die het nodig hebben aan. Het geld komt aan bij de Mugabes en de Konys en de rebellenleiders die er mooie AK-47s van gaan kopen, en de corrupte regeringsleiders die er mooie auto's van gaan kopen.
- Het geld dát aankomt, is niet goed besteedt. Baby's redden levert later alleen maar meer hongerige monden op. Beter besteden ze het geld in goed onderwijs in de derde wereld.
- Het grote probleem, overbevolking, wordt zo genegeerd. Let's face it, die baby's die te weinig voedsel krijgen maar nu wel overleven krijgen later opnieuw een hele sloot kinderen. En dan beginnen we weer van voor af aan.
Zo duidelijk genoeg?
Mag jij doen, geen zin om de twitter/fb/mail van Ekdom & co te achterhalenquote:Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Stuur deze reactie een naar die DJ`s,ben benieuwd of ze daar ook antwoord op hebben
Dus?quote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zo duidelijk genoeg?
Die heeft ook ergens een klap van de molen gehadquote:
Ik lees alleen maar geld dit, geld dat. Daar kijk ik het niet om.quote:Op zondag 16 december 2012 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus is er geen enkele reden om hysterisch over dat evenemt te doen, integendeel juist?
Och, ik kan veel betere manieren bedenken om het kerstgevoel in te luidenquote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar geld dit, geld dat. Daar kijk ik het niet om.
Serieus request luidt voor mij altijd het kerstgevoel in.En als het geld niet goed terecht komt, dan is dat maar zo.
Makkelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, ik kan veel betere manieren bedenken om het kerstgevoel in te luiden
Ik snap je punt elke baby verdient voedsel,onderdak ,onderwijs,zorg maar dat is niet haalbaar wij zitten met 7 miljard op deze planeet en de grondstoffen en eten raakt over een paar jaar echt uitgeput /althans een stuk schaarser gewoon investeren in onderwijs en onderdak eten kunnen ze zelf wel regelen en anders hebben wij straks meer mensen in armoede dan nuquote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zo duidelijk genoeg?
En nu met interpunctie?quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik snap je punt elke baby verdient voedsel,onderdak ,onderwijs,zorg maar dat is niet haalbaar wij zitten met 7 miljard op deze planeet en de grondstoffen en eten raakt over een paar jaar echt uitgeput /althans een stuk schaarser gewoon investeren in onderwijs en onderdak eten kunnen ze zelf wel regelen en anders hebben wij straks meer mensen in armoede dan nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |