Wie geeft een neuk om die Afrikanen? Het gaat mij om die schijnheilige mensen die dat 'feest' vieren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:26 schreef Compliment het volgende:
[..]
Het is wel schijnheilig inderdaad. Maar dat zal die zwartjes weinig uit maken gok ik.
Nee dan begrijp ik de klacht, was me niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk om die Afrikanen? Het gaat mij om die schijnheilige mensen die dat 'feest' vieren.
Ehmz niet heel lullig bedoelt ofzo hoor, maar dat is het toch altijd al geweest?quote:Geven om er zelf beter van te worden. Serious Request is verworden tot een ordinair commercieel format.
Al jaren lang gaan er miljoenen naar arme landen, en wat gebeurt er?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:17 schreef FrietjuH het volgende:
[..]
Daarom moeten we nu alvast gefaseerd de ontwikkelingshulp stoppen onze klein klein klein kinderen moeten ook gewoon kunnen eten. Dus schaf alle goede doelen maar af, voor het beste van je eigen klein klein kinderen!!!
Vind die beelden van die kinderen in Afrika ook verschrikkelijk, maar snap niet helemaal waarom die ouders 5/6/7 of nog meer kinderen nemen als er niks te eten is en de leefomstandigheden erg minimaal zijn..quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:58 schreef Equites het volgende:
Het is het beste voor Afrika als de mensheid daar wordt teruggedrongen toch. Je kan nu wel die baby's gaan redden, maar als er geen eten meer is voor de ouderen is dat er ook niet voor hun kinderen. Kansloos.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Vind die beelden van die kinderen in Afrika ook verschrikkelijk, maar snap niet helemaal waarom die ouders 5/6/7 of nog meer kinderen nemen als er niks te eten is en de leefomstandigheden erg minimaal zijn..
Laten ze maar wat aan die corrupte regeringen in die landen doen.
Heb ooit eens in een docu gezien dat het grootste deel van het voedsel wat door Live aid in 85 is bijeengebracht, lag te verrotten in de haven omdat de regering het tegen hield.
Omdat de Paus zegt dat condooms niet gebruikt mogen worden!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Vind die beelden van die kinderen in Afrika ook verschrikkelijk, maar snap niet helemaal waarom die ouders 5/6/7 of nog meer kinderen nemen als er niks te eten is en de leefomstandigheden erg minimaal zijn..
Laten ze maar wat aan die corrupte regeringen in die landen doen.
Heb ooit eens in een docu gezien dat het grootste deel van het voedsel wat door Live aid in 85 is bijeengebracht, lag te verrotten in de haven omdat de regering het tegen hield.
Nee, sorry.quote:Op zondag 16 december 2012 01:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent.
Zijn er nog mensen die dat denken?quote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef lavacaloca het volgende:
Terechte klacht!
Mensen die denken dat de volledige donatie terecht komt bij arme/zieke baby' s![]()
![]()
![]()
Ja echtquote:Op zondag 16 december 2012 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat denken?
Stoppen met neuken een optie?quote:Op zondag 16 december 2012 00:02 schreef Equites het volgende:
[..]
[..]
Omdat de Paus zegt dat condooms niet gebruikt mogen worden!
quote:
Ok, ik zal het even stapsgewijs voor je op een rijtje zetten:quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, ik zal het even stapsgewijs voor je op een rijtje zetten:
- Ten eerste doet het er voor dit soort mensen niet toe of het geld wel of niet aankomt. Het gaat om het 'kijk mij eens!' gebaar en schuldgevoelens afkopen.
- Het geld komt niet bij de mensen die het nodig hebben aan. Het geld komt aan bij de Mugabes en de Konys en de rebellenleiders die er mooie AK-47s van gaan kopen, en de corrupte regeringsleiders die er mooie auto's van gaan kopen.
- Het geld dát aankomt, is niet goed besteedt. Baby's redden levert later alleen maar meer hongerige monden op. Beter besteden ze het geld in goed onderwijs in de derde wereld.
- Het grote probleem, overbevolking, wordt zo genegeerd. Let's face it, die baby's die te weinig voedsel krijgen maar nu wel overleven krijgen later opnieuw een hele sloot kinderen. En dan beginnen we weer van voor af aan.
Zo duidelijk genoeg?
Dit dus. Sociale druk om mee te doen met iets wat niet gaat werken, joepie.quote:Op zondag 16 december 2012 14:15 schreef pussycatdoll het volgende:
mensen die je raar aankijken omdat je geen geld doneert aan serious request.
Stuur deze reactie een naar die DJ`s,ben benieuwd of ze daar ook antwoord op hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, ik zal het even stapsgewijs voor je op een rijtje zetten:
- Ten eerste doet het er voor dit soort mensen niet toe of het geld wel of niet aankomt. Het gaat om het 'kijk mij eens!' gebaar en schuldgevoelens afkopen.
- Het geld komt niet bij de mensen die het nodig hebben aan. Het geld komt aan bij de Mugabes en de Konys en de rebellenleiders die er mooie AK-47s van gaan kopen, en de corrupte regeringsleiders die er mooie auto's van gaan kopen.
- Het geld dát aankomt, is niet goed besteedt. Baby's redden levert later alleen maar meer hongerige monden op. Beter besteden ze het geld in goed onderwijs in de derde wereld.
- Het grote probleem, overbevolking, wordt zo genegeerd. Let's face it, die baby's die te weinig voedsel krijgen maar nu wel overleven krijgen later opnieuw een hele sloot kinderen. En dan beginnen we weer van voor af aan.
Zo duidelijk genoeg?
Mag jij doen, geen zin om de twitter/fb/mail van Ekdom & co te achterhalenquote:Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Stuur deze reactie een naar die DJ`s,ben benieuwd of ze daar ook antwoord op hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |