quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zei gewoon twee keer 2012 hoor. Alleen Nederland zegt nog tweeduizendentwaalf, de rest zegt al twintigtwaalf.
Ik ben niet van iedereen op de hoogte....quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou zijn zusje heeft zelfmoord gepleegd, dan is het helemaal nogal een ongepaste grap.
Maar dat zal aan mij liggen.
Vol met covers zekerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Album van Sandra dus toch al volgende week
ja die was te duur ze hebbe neen swipe tafel gekocht he en die is denk ik in dit jaar 3 keer gebruiktquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Wordt de redroom wegbezuinigd? STAAK HET STEMMENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!
en jij denkt dat die exposure stopt, echt nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
uiteraardquote:
En dan vind je dat zo grappig dat je er lollig over moet doen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben niet van iedereen op de hoogte....
Maar dan nog was het regelmatig in het nieuws afgelopen week.
Voooooool meeeeeet coooooooveeeerrs bedoel jequote:
Ja net als we vroeger niet negetienhonderdachtennegetig zeiden maar gewoon negetienachtennegentig.quote:
Potver, nu heb ik het gemist, wat zeiden zequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat ie zich nu groot houdtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan vind je dat zo grappig dat je er lollig over moet doen?
Whatever. Ik snap het niet
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Voooooool meeeeeet coooooooveeeerrs bedoel je
O zo, maar ik en vele met mij dachten toch echt te verstaan dat ze zei 20 december 2012 was top!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja net als we vroeger niet negetienhonderdachtennegetig zeiden maar gewoon negetienachtennegentig.
Dat ze terugkwamen als ze niet werden wegbezuinigd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, nu heb ik het gemist, wat zeiden ze
Mijn dochter maakte vandaag een kerstkaartje, ze schreef niet gelukkig nieuwjaar maar gelullig nieuwjaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Je zou toch maar moe zijn en per ongeluk Lulhannes zeggen
Ah, dan gaat Winnie X-factor doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ze terugkwamen als ze niet werden wegbezuinigd.
Van mij mag Leona eruit
Nick & Simon moeten voor de 3de keer 2de worden natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Koen66 het volgende:
dat wordt exit Floortje
Geen nr 2 deze keer
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn dochter maakte vandaag een kerstkaartje, ze schreef niet gelukkig nieuwjaar maar gelullig nieuwjaar
Geheel offtopic, maar moest er door jouw post meteen weer aan denken
Neequote:
Ohquote:
Nee Floortje moet 2e worden.quote:
Dat is niet gezegd natuurlijk.quote:
Hij stond al in de finale, dit is de finalequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Me_Wesley het volgende:
JAA JOHANNES IN DE FINALE VAN DE FINALE
Zulke grapjes zijn ongepast, klaar. Hou er maar liever over op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben niet van iedereen op de hoogte....
Maar dan nog was het regelmatig in het nieuws afgelopen week.
Ik zeg toch finale van de finale.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hij stond al in de finale, dit is de finale
Zulks een liefde.quote:
Tuurlijk wel, anders had je nu niet meer kunnen bellen/sms'en op de overgebleven 2quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef JRRY het volgende:
Dit betekent toch niet dat Johannes meer stemmen heeft dan Floortje?
Dat kwam net op de achtergrondquote:
Hihiquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef Starlie het volgende:
Nou Floortje wilde geen 2e worden dat is gelukt!!
Nee, Leona wint wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Byeeeeee concept
Johannes gaat echt winnen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn dochter maakte vandaag een kerstkaartje, ze schreef niet gelukkig nieuwjaar maar gelullig nieuwjaar
Geheel offtopic, maar moest er door jouw post meteen weer aan denken
Domme vraagquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders had je nu niet meer kunnen bellen/sms'en op de overgebleven 2
Goed teken! Of sabotagequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik probeer te bellen voor Johannes, maar ik kom er NIET door
Ze heeft hem aan mij gegevenquote:
heel vreemd jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Injetta het volgende:
Wat een raar iets?
De afvallers moeten dat finalenummer zingen. En waar je tussen moet kiezen krijg je niet te horen..
Wel stom dat ze niet even haar bedankje mocht doen.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, punten, adoptiekindje he. Verder zal het me een zorg wezen
Je moest je schamenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik probeer te bellen voor Johannes, maar ik kom er NIET door
ja het lijkt wel of ze opeens haast krijgen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wel stom dat ze niet even haar bedankje mocht doen.
Misschien kan ze meedoen met Sterren springen seizoen tweequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
En dan straks weer naar de diner-shows
ja heeel jammerlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit nou voor verkrachting van een nummer?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef Starlie het volgende:
Nou Floortje wilde geen 2e worden dat is gelukt!!
Yeah babyquote:
Dat deed niemandquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]en maar doen alsof floortje de ontdekking van de eeuw is
En dan wel 2e wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen met Sterren springen seizoen twee.
Misschien moet het tóch voor 2013 al klaar zijn, dit programma.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ja het lijkt wel of ze opeens haast krijgen.
Nee, Nederland moet zich schamen als een of andere derderangs achtergrondzangeres the Voice wintquote:
Ja ze wil nog iemand bedanken!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ja het lijkt wel of ze opeens haast krijgen.
Oh hoi Erikquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit nou voor verkrachting van een nummer?
zit ook totaaaal geen gevoel in he.. hoe ze zingtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef JaneDoe het volgende:
goed dat floor naar dr oog wijst anders hadden we niet begrepen wat 'watching' betekent
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen met Sterren springen seizoen twee.
Gewoon het hele arrangement is kut, Floortjes gebler nog even daar gelaten.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Aloria het volgende:
Zo net mijn laatste smsje gestuurd voor Johannes, vriendlief niet erg blij maar dikke pech voor hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gebeurt toch ook?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Misschien moet het tóch voor 2013 al klaar zijn, dit programma.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef Starlie het volgende:
Floortje denkt krijg de tering ik verneuk het nummer ff
Deze uitzending duurt net zo lang als een lettergreep van Saaaandraaaaquote:
Nou niet ff, keer op keerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef Starlie het volgende:
Nu moet je je nog meer schamenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Nederland moet zich schamen als een of andere derderangs achtergrondzangeres the Voice wint
Ho! Nu haal je me uit m'n goeie vibequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Deze uitzending duurt net zo lang als een lettergreep van Saaaandraaaa
Psies, ze weet dat het weer over is met haar carriere. Waarom nog moeite doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef Starlie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef Pheno het volgende:
Janken, doei, en zulcks, Dag floor, ik geef je 50 cent als ik ooit op het station moet pissen.
keer op keer, was dat niet een plaatje van een groepje meisjes?quote:
Nee hoor, ik vind het van begin af aan niks en dat verandert niet.quote:
Van een carriere als typmiep ofzo.quote:
Ik ben alleen nog maar in een ZZZZZZZZ vibe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ho! Nu haal je me uit m'n goeie vibe
Dat zijn verzachtende omstandighedenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het van begin af aan niks en dat verandert niet.
Oh, ik vergat m'n kusjeknufjekroel
Hja ze wordt er ook niet jonger op hequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Injetta het volgende:
Wendy heeft echt bijna geen stem meer, ik krijgt het benauwd als ik er naar luister....
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Of een pony, voor de ogen van Floortje
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Kally het volgende:
/4/50#120324816]vrijdag 14 december 2012 22:41[/url] schreef D. het volgende:[/b]
[..]
Of een pony, voor de ogen van Floortje
Je netwerk overbelast?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom kan ik niet stemmen op Johannes
Omdat ie slecht is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Valt niet mee he, quotenquote:
No need, die wint toch alquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Stem je voor Johannes?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:
wtf, heb een vodafone storing of zo!!!! Netwerk overbelast.
Als ie binnenkomt moeten ze 'm meetellen, en dan heeft ie er dadelijk teveelquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je hoe druk hij aan het tikken isquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Apotheose het volgende:
ik kreeg net ook geen berichtje van johannes terug....
dat dusquote:
Bob wil haar wegblowen.quote:
Nee, Johannes dan..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef Pheno het volgende:
OMG, DEZE AIDS IS ZO SLECHT VOOR MIJN OREN
jouw caps lock is aids voor mijn ogenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef Pheno het volgende:
OMG, DEZE AIDS IS ZO SLECHT VOOR MIJN OREN
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Zie je wel, Johannes wordt gesaboteerd, je kunt niet op hem stemmen.
Dat komt door Leonaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jouw caps lock is aids voor mijn ogen
Ja ik vond het ook super hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Johannes gaat gewoon keihard winnen, dat kan niet anders
20 toch?quote:
Ja dat zeg je nuquote:
Niks gezegd.. ze zingen toch nog allebei.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Injetta het volgende:
Dat is toch niet eerlijk? Nu mag zij zingen en Johannes niet?
Ze hadden het toch zo moeten doen dat de twee finalisten op het eind nog een keer iets moeten zingen? of komt straks Johannes nog?
Nou ja.. maakt toch niks uit. Mensen stemmen toch op wie ze nu willen dat er wint. Of die nou wel of niet nog iets presteert.
Need sex much?quote:
He er moeten nog slotjes op V&A topicsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:47 schreef Housekeeper het volgende:
Nou luister toch eens. Die gast is niet eens echt muzikaal. Dit is gewoon SLECHT
JOHANNES naar 3131quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:47 schreef Housekeeper het volgende:
Nou luister toch eens. Die gast is niet eens echt muzikaal. Dit is gewoon SLECHT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |