Follow Rivers van Triggerfinger was ook een cover.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Tja, het blijven wel covers. Niet eigen nummers.
Ja nogal. Johannes deed het echt meer dan prima vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nick en Simon, werden best wel weggezongen door Johannes.
als floortje zo goed is had ze de eerste keer gewonnen... en had ze een carriere als zangeresquote:
Licht dr maar net aan wat t verschil tussen 1 en 2 was...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voorspelling:
1. Johannes
2. Leona
3. Ivar
4. Floortje ( al kunnen 3 en 4 switchen)
heb ik al wekenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
Blegh opeens heb ik wel genoeg van Leona! Ze kunnen me allemaal wel gestolen worden eerlijk gezegd!
idd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja zingt Johannes dan zo goed of Nick en vooral Simon zo beroerd?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom kijk je danquote:
Yepquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Housekeeper het volgende:
Als Johannes wint dan is het wat mij betreft het failliet van dit format
hier zet ik ook op in!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voorspelling:
1. Johannes
2. Leona
3. Ivar
Nee, maar haar te downloaden nummers zijn enkel covers. Kan zij niks aan doen, maar toch blijft het hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Follow Rivers van Triggerfinger was ook een cover.
Maar god... wat heeft dat verkocht en is dat gedraaidHoorde je niemand over...
Vond iedereen geniaal en zei niemand van 'tis maar een cover'
Want johannes kan niet zingen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Housekeeper het volgende:
Als Johannes wint dan is het wat mij betreft het failliet van dit format
Jij snapt er duidelijk niets vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als floortje zo goed is had ze de eerste keer gewonnen... en had ze een carriere als zangeres
hier weinig aanhangquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Aloria het volgende:
Allemaal nog 1 of 2 keer stemmen op Johannes![]()
Ik vind vooral dat tweedequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja zingt Johannes dan zo goed of Nick en vooral Simon zo beroerd?!
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Leona is veel te gelikt. Kijk mij eens lief zijn en stoer zingen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
Blegh opeens heb ik wel genoeg van Leona! Ze kunnen me allemaal wel gestolen worden eerlijk gezegd!
Laat ze Hallelujah zingen of een Simon and Garfunkel nummer en N&S zingen Johannes weer wegquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
en die McCleans tandenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Leona is veel te gelikt. Kijk mij eens lief zijn en stoer zingen.
ja het gaat niet of het een goed nummer is of niet het gaat erom wie de beste voice heeft. en johannes heeft die dus zeker nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Injetta het volgende:
Menn, ik ben eventjes in de keuken en jullie zijn anderhalf topic verder....![]()
![]()
Ik hoop dat Johannes wint. Ik vind dat nummer van Leone nl. echt vreeeeeeselijk. Het is zo'n super Trijntje-nummer en dan ook nog exact gezongen zoals Trijntje zingt en omdat ik even in de keuken was en dus alleen haar stem kon horen: het was hier en daar toch echt niet zuiver.
Ja het paste gewoon niet. Alhoewel ik nick en simon dan wel weer kuddos moet geven omdat ze zich gewoon aanpassen. Niks eigen nummer: Doen wel wat bij jou past; want het is zijn showquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat tweede, die stemmen waren ook totaal niet geschikt voor dat nummer, die moeten gewoon van die natte vaatdoekenmuziek blijven zingen (op plekken waar ik er niet naar hoef naar te luisteren
).
alleen is de leerling beter dan de meesterquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Leona is gewoon een verlengstuk van Trijntje.
Ja opeens viel het me op, beetje Amerikaans allemaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Leona is veel te gelikt. Kijk mij eens lief zijn en stoer zingen.
Johannes komt bij hun zingen in het GelreDome, dus dan moeten ze hem niet de grond in borenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het paste gewoon niet. Alhoewel ik nick en simon dan wel weer kuddos moet geven omdat ze zich gewoon aanpassen. Niks eigen nummer: Doen wel wat bij jou past; want het is zijn show
Velen velen veeeeeelen malen beter zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen is de leerling beter dan de meester
Dat dus. Ze gingen voor zijn glorie, niet voor eigen gloriequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het paste gewoon niet. Alhoewel ik nick en simon dan wel weer kuddos moet geven omdat ze zich gewoon aanpassen. Niks eigen nummer: Doen wel wat bij jou past; want het is zijn show
Kan ze net als de andere Voice winnaars de vergetelheid induikenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan? Hebben we een Trijntje-Edsilia-Berget-Jovanka de Tweede?
Ja kan trein nog iets van lerenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Johannes komt bij hun zingen in het GelreDome, dus dan moeten ze hem niet de grond in boren
niet iedereen die goed kan zingen heeft een carriere, en niet iedereen met een cariere kan goed zingen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
en jij wel dan? leg het eens uit
En alle x-factor... idols... allesquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ze net als de andere Voice winnaars de vergetelheid induiken.
winnaars? dit is pas de tweede editiequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ze net als de andere Voice winnaars de vergetelheid induiken.
True.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
niet iedereen die goed kan zingen heeft een carriere, en niet iedereen met een cariere kan goed zingen.
De grootste sterren hebben vaak meer uitstraling dan zangtalent
'Trijntje...I'm your mother. Join me and together we can rule The Voice'quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen is de leerling beter dan de meester
Wel een beter verlengstuk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Leona is gewoon een verlengstuk van Trijntje.
Ja maar kandidaten daarvan duiken weer op bij the Voicequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En alle x-factor... idols... alles![]()
![]()
Mooi tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Moeten ze nu serieus dat vals stukje laten horen van floor...Wat een afgang zeg
nee, Ivar had hoogtepunt vorige weekquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Starlie het volgende:
Ik vond Ivar helemaal niet goed tijdens het duet met Marco...
3dequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
winnaars? dit is pas de tweede editie
Leone heeft op dit moment zeker niet de beste Voice, dat is eigenlijk Sandra..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef style2k het volgende:
[..]
ja het gaat niet of het een goed nummer is of niet het gaat erom wie de beste voice heeft. en johannes heeft die dus zeker niet
Terwijl TVOH juist wel om die stem zou moeten gaan... Maar ja, in the end is het net zo'n talentenjacht als alle anderenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
niet iedereen die goed kan zingen heeft een carriere, en niet iedereen met een cariere kan goed zingen.
Nee toch? Dat harpkindje was er ook nog.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
winnaars? dit is pas de tweede editie
tsja, hiermee altijd sturenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ja dat weer welquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar kandidaten daarvan duiken weer op bij the Voice.
Doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Leone heeft op dit moment zeker niet de beste Voice, dat is eigenlijk Sandra..![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
3deVorig jaar won dat harp-vrouwke (nee weet écht de naam niet meer
)
Iris Kroesquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
3deVorig jaar won dat harp-vrouwke (nee weet écht de naam niet meer
)
De allergrootste sterren hebben ook zangtalent. Anders ben je geen grote ster. Vind ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, voor groot sterdom heb je niet per se een geweldige stem nodigquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
De allergrootste sterren hebben ook zangtalent. Anders ben je geen grote ster.
ja, zat Amerikaanse sterren die zoooo goed live zingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
De allergrootste sterren hebben ook zangtalent. Anders ben je geen grote ster. Vind ik.
Iris !!! Dat ja.... vond ik toen ook niksquote:
ja veelal wel ja het is meer kwestie va nsmaak . celine dione daar gaan de meeste van over hun nek maar ja ze heeft echt wel een heeeeele goeie stem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
De allergrootste sterren hebben ook zangtalent. Anders ben je geen grote ster. Vind ik.
Samen met de rest van Nederlandquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
oh ja... ik vergeet steeds dat zij bestaat
Ja, maar dan zijn er altijd nog grotere sterren die naast de uitstraling en performance ook nog een geweldige stem hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, voor groot sterdom heb je niet per se een geweldige stem nodig, genoeg zeer succesvolle artiesten met tijfelachtige stemgeluiden
.
Genoeg Nederlanders met verstand van muziek, maar sms'ers zijn een...ehh....'ander slag volk'quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef style2k het volgende:
ik denk dat het puur ligt aan de stand in de charts dat leona voor ligt anders had johannes al 1 gestaan . nederland heeft geen verstand van muziek en de jury zit er ook niet voor nix lijkt me . dit programma verliest zo echt wel zijn geloofwaardigheid
il vond d'r wel likable, itt tot Johannes. Zal wel liggen aan het mannetje/vrouwtje verhaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iris !!! Dat ja.... vond ik toen ook niksEn geen idee wat ze nu doet eik
Volgens mij zag ik Iris vanavond in het vriesvakquote:
Niet heel veel als ze op vrijdag tijd heeft om in het publiek van the Voice te zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah. Ik denk eerder omdat sandra er eik al is met haar singles op radio e.d. Naja nog een maandje; en dan hoor je er ook niks meer vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Serieus?Dat ze een apart geluid had, ja, maar de allerbeste stem?
Enige keer dat ik heb gestemd was op Sharon Kips, gewoon omdat m'n ouders dr persoonlijk kennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders met verstand van muziek, maar sms'ers zijn een...ehh....'ander slag volk'
Mag jij vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik hahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders met verstand van muziek, maar sms'ers zijn een...ehh....'ander slag volk'
!!11!!1! Ik herkende haar.. half... maar dacht gewoon dat het een ex-kandidaat was van deze editiequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet heel veel als ze op vrijdag tijd heeft om in het publiek van the Voice te zitten.
zag laatst nog haar album liggen in de Free Rec Shop. Vervolgens een schap verder gelopen en een album van The killers gekochtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
de 'sterren ' die alleen uitstraling hebben vallen snel daar de achtergrond... de echte zangers hebben over langer termijn een betere carrièrequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Mag jij vinden
Je hebt alleen geen gelijk
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zag laatst nog haar album liggen in de Free Rec Shop. Vervolgens een schap verder gelopen en een album van The killers gekocht
Jawel, ik vind van wel. Ik vind bv. Beyonce een grotere ster dan Britney Spears. Whitney Houston is een grotere ster dan Rihanna.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Mag jij vinden
Je hebt alleen geen gelijk
Leona.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee wie er vanavond bij Peter vd Vorst komen?
Ik ook, lange dag vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin weer in te storten, ik ben benieuwd hoe erg het uitloopt vanavond
Ik vind Madonna een allejezus slechte zangeres.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de 'sterren ' die alleen uitstraling hebben vallen snel daar de achtergrond... de echte zangers hebben over langer termijn een betere carrière
Dat weten we pas als TVOH is afgelopen aangezien de winnaar daar komt..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee wie er vanavond bij Peter vd Vorst komen?
uitzondering... alleen door de marketing stuntsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Madonna een allejezus slechte zangeres.
Maar tis wel een superster
wat te denken van een type als Katy Perry, tenenkorommend slecht livequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Madonna een allejezus slechte zangeres.
Maar tis wel een superster
Mijn hemel, in de tijd dat ik dit ding heb gemaakt had ik ook een nummer 1 hit kunnen scoren, gelet op hoe makkelijk dat tegenwoordig isquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Die gouden en platina platen verliezen ook steeds meer hun waarde. Ik heb liever een word-art oorkonde.
Ah! Dankquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat weten we pas als TVOH is afgelopen aangezien de winnaar daar komt..
Opgenomen is ze ook niet al te bestquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat te denken van een type als Katy Perry, tenenkorommend slecht live
een running gag was voorheen altijd voor de finale overquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Housekeeper het volgende:
Dat gedoe rondom Johannes vond ik in het begin wel een goede grap. Het is gewoon een running gag, maar het mag toch niet zo zijn dat het zo ver gaat dat hij hierdoor gaat winnen. Kom op zeg
Ik vind dat ze beide beter zingen. kennelijk link jij dat aan 'ster zijn'quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel, ik vind van wel. Ik vind bv. Beyonce een grotere ster dan Britney Spears. Whitney Houston is een grotere ster dan Rihanna.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn hemel, in de tijd dat ik dit ding heb gemaakt had ik ook een nummer 1 hit kunnen scoren, gelet op hoe makkelijk dat tegenwoordig isAnyway... done deal
[ afbeelding ]
Zéker niet alleen door de marketing stunts...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
uitzondering... alleen door de marketing stunts
Zeker wel, zou een stunt zijn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Housekeeper het volgende:
Dat gedoe rondom Johannes vond ik in het begin wel een goede grap. Het is gewoon een running gag, maar het mag toch niet zo zijn dat het zo ver gaat dat hij hierdoor gaat winnen. Kom op zeg
Ze hebben allevier evengrote 'star quality' alleen de eerstgenoemden kunnen wel live zingen, die andere twee niet of niet heel goed/overtuigend. Dat is dan voor mij een grotere sterquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze beide beter zingen. kennelijk link jij dat aan 'ster zijn'
Datquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker wel, zou een stunt zijn!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar z'o slecht vind ik Johannes helemaal niet. Liever hij dan Floortje.
Als dit gebeurt dan is aangetoond dat deze hele show een grote grap isquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker wel, zou een stunt zijn!
Oeh oehquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voorspelling:
1. Johannes
2. Leona
3. Ivar
Wat deed ze?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef Starlie het volgende:
O nee Trijntje wat doe je..... Vals arrogant wijf!
Dat is het nog niet wou je zeggen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Als dit gebeurt dan is aangetoond dat deze hele show een grote grap is
Ik vind ze juist sexy.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind wel dat Johannes onaantrekkelijk rode lippen heeft.
Dat. En ik blijf er bij dat ze een te standaard stem heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Floortje is zoveel beter, maar ja. Mensen zijn haar moe.
Het is een complot!quote:
ja hequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef Stickertje het volgende:
wat 'spontaan' weer die reactie van haar
Nou he?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef Stickertje het volgende:
wat 'spontaan' weer die reactie van haar
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef alors het volgende:
Baby baby baby oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh
Wel jammer dattie nu al gaat.
Ik zou gewoon een paar scheten in de mic laten en het podium af stage-diven.quote:
Ik durf het serieus bijna niet te zeggen maar ik doe het toch...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef alors het volgende:
Baby baby baby oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh
Wel jammer dattie nu al gaat.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een paar scheten in de mic laten en het podium af stage-diven.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
Als Ivar wint kijkt ik nooit meer TVOH
De eerste man die dit roeptquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
Als Ivar wint kijkt ik nooit meer TVOH
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een paar scheten in de mic laten en het podium af stage-diven.
Leuker dan dat hysterische gejaag van Leona en de nummers van Floortje en Johannes die ik al niet eens meer weetquote:
Dan had ie net zo'n afgezaagd nr als die andere driequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef MaLo het volgende:
Hij had beter alleen 'Stand by me' kunnen zingen.
nee hoor, ik vind het ook vele malen beter dan Johannes,quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef style2k het volgende:
iedereen stemde natuurlijk omdat ze dit liedje niet wouden horen hahaahaha . nu horen ze het nog lol
Die is te heilig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef MaLo het volgende:
Hij had beter alleen 'Stand by me' kunnen zingen.
Daarom, had beter gepastquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie net zo'n afgezaagd nr als die andere drie
Ja maar ik bedoelde mannen die uberhaupt een Bieber plaat waarderen, want dat is Baby tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind het ook vele malen beter dan Johannes,
en minder irritant dan Leona
en Floortje, tsja
En voor altijd denk ik, want het klonk van geen kanten.quote:
Het verwerken in een Justin Bieber-nummer, veel meer ontheiliging kan nietquote:
Ach als het daarom ging lag Johannes er al eerder uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
En voor altijd denk ik, want het klonk van geen kanten.
weet ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde mannen die uberhaupt een Bieber plaat waarderen, want dat is Baby toch
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap nu waarom die ijsbaan kerstspecial er tussen zat, want deze aflevering duurt tot kerst.
Toch uit 6 boxen hier hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
En voor altijd denk ik, want het klonk van geen kanten.
veeeeeeeeeeel eerderquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach als het daarom ging lag Johannes er al eerder uit.
Ik wil ook op tijd naar bed, mijn wekker ging om 5:45 vanmorgen. Ben moequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Aloria het volgende:
God&$&()%#$ moet toch echt wel om 11 uur naar bed, morgen om 6 uur gaat de wekker weer
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap nu waarom die ijsbaan kerstspecial er tussen zat, want deze aflevering duurt tot kerst.
Dat is omdat je het live-topic gevonden hebtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Symphonic het volgende:
toch vond ik dit seizoen leuker dan vorig seizoen
Vorig seizoen was Paulquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Symphonic het volgende:
toch vond ik dit seizoen leuker dan vorig seizoen
Dan is deze finale nog bezigquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Stickertje het volgende:
wat komt er volgende week rond dit tijdstip op rtl4?
Hjaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik wil ook op tijd naar bed, mijn wekker ging om 5:45 vanmorgen. Ben moe
de vois kitsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Stickertje het volgende:
Hier 5u. Ik ben ook ka-pot.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik wil ook op tijd naar bed, mijn wekker ging om 5:45 vanmorgen. Ben moe
The Voice, the aftermath.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Stickertje het volgende:
Voce Kids neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Stickertje het volgende:
The Voice Kids.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef Stickertje het volgende:
Nu je het zegt.quote:
Oh ja....ik mag niet pesten héquote:
Je moeder komt binnen?quote:
ja ik zat ook al achter mn oren te krabben...quote:
Nou zijn zusje heeft zelfmoord gepleegd, dan is het helemaal nogal een ongepaste grap.quote:
Ze zei gewoon twee keer 2012 hoor. Alleen Nederland zegt nog tweeduizendentwaalf, de rest zegt al twintigtwaalf.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef Starlie het volgende:
Uh 20-12-2012 dat moet nog komen hoor blondie!
Zelfmoord is nooit grappigquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou zijn zusje heeft zelfmoord gepleegd, dan is het helemaal nogal een ongepaste grap.
Maar dat zal aan mij liggen.
Op jou komen elk weekend 100 man?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef Stickertje het volgende:
optredens door het hele land, maar verteld er niet bij dat er maar 50 man op een braderie op haar af komt
Die heeft geen ponyquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar Iris
Moet je hier alles uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |