Follow Rivers van Triggerfinger was ook een cover.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Tja, het blijven wel covers. Niet eigen nummers.
Ja nogal. Johannes deed het echt meer dan prima vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nick en Simon, werden best wel weggezongen door Johannes.
als floortje zo goed is had ze de eerste keer gewonnen... en had ze een carriere als zangeresquote:
Licht dr maar net aan wat t verschil tussen 1 en 2 was...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voorspelling:
1. Johannes
2. Leona
3. Ivar
4. Floortje ( al kunnen 3 en 4 switchen)
heb ik al wekenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
Blegh opeens heb ik wel genoeg van Leona! Ze kunnen me allemaal wel gestolen worden eerlijk gezegd!
idd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja zingt Johannes dan zo goed of Nick en vooral Simon zo beroerd?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom kijk je danquote:
Yepquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Housekeeper het volgende:
Als Johannes wint dan is het wat mij betreft het failliet van dit format
hier zet ik ook op in!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voorspelling:
1. Johannes
2. Leona
3. Ivar
4. Floortje ( al kunnen 3 en 4 switchen)
Nee, maar haar te downloaden nummers zijn enkel covers. Kan zij niks aan doen, maar toch blijft het hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Follow Rivers van Triggerfinger was ook een cover.
Maar god... wat heeft dat verkocht en is dat gedraaidHoorde je niemand over...
Vond iedereen geniaal en zei niemand van 'tis maar een cover'
Want johannes kan niet zingen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Housekeeper het volgende:
Als Johannes wint dan is het wat mij betreft het failliet van dit format
Jij snapt er duidelijk niets vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als floortje zo goed is had ze de eerste keer gewonnen... en had ze een carriere als zangeres
hier weinig aanhangquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Aloria het volgende:
Allemaal nog 1 of 2 keer stemmen op Johannes![]()
Ik vind vooral dat tweedequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja zingt Johannes dan zo goed of Nick en vooral Simon zo beroerd?!
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Leona is veel te gelikt. Kijk mij eens lief zijn en stoer zingen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
Blegh opeens heb ik wel genoeg van Leona! Ze kunnen me allemaal wel gestolen worden eerlijk gezegd!
Laat ze Hallelujah zingen of een Simon and Garfunkel nummer en N&S zingen Johannes weer wegquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
en die McCleans tandenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Leona is veel te gelikt. Kijk mij eens lief zijn en stoer zingen.
ja het gaat niet of het een goed nummer is of niet het gaat erom wie de beste voice heeft. en johannes heeft die dus zeker nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Injetta het volgende:
Menn, ik ben eventjes in de keuken en jullie zijn anderhalf topic verder....![]()
![]()
Ik hoop dat Johannes wint. Ik vind dat nummer van Leone nl. echt vreeeeeeselijk. Het is zo'n super Trijntje-nummer en dan ook nog exact gezongen zoals Trijntje zingt en omdat ik even in de keuken was en dus alleen haar stem kon horen: het was hier en daar toch echt niet zuiver.
Ja het paste gewoon niet. Alhoewel ik nick en simon dan wel weer kuddos moet geven omdat ze zich gewoon aanpassen. Niks eigen nummer: Doen wel wat bij jou past; want het is zijn showquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat tweede, die stemmen waren ook totaal niet geschikt voor dat nummer, die moeten gewoon van die natte vaatdoekenmuziek blijven zingen (op plekken waar ik er niet naar hoef naar te luisteren
).
alleen is de leerling beter dan de meesterquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Leona is gewoon een verlengstuk van Trijntje.
Ja opeens viel het me op, beetje Amerikaans allemaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Leona is veel te gelikt. Kijk mij eens lief zijn en stoer zingen.
Johannes komt bij hun zingen in het GelreDome, dus dan moeten ze hem niet de grond in borenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het paste gewoon niet. Alhoewel ik nick en simon dan wel weer kuddos moet geven omdat ze zich gewoon aanpassen. Niks eigen nummer: Doen wel wat bij jou past; want het is zijn show
Velen velen veeeeeelen malen beter zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen is de leerling beter dan de meester
Dat dus. Ze gingen voor zijn glorie, niet voor eigen gloriequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het paste gewoon niet. Alhoewel ik nick en simon dan wel weer kuddos moet geven omdat ze zich gewoon aanpassen. Niks eigen nummer: Doen wel wat bij jou past; want het is zijn show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |