Dais er zit een gewei op je hoofdjequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zalig Kerstfeest? Lijkt me meer een tekst voor Salome
Vind ik juist niet, ik vind hem lekker staan zingen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Beeertjee het volgende:
Zijn nek wordt altijd zo dik, alsof het hem veel moeite kost
Dat is mijn kersemus-lookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dais er zit een gewei op je hoofdje
Dat is het laatste was ik zie ...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Luxuria het volgende:
Hij is gewoon onzeker op het podium, dat zie je.
tis een gavequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
kanp hoe sommige mensen uit de maat kunnen klappen
Daarom moet hij ook winnen. Die andere doen mee om bekend te worden, dat zal hem een worst wezen en je kan de jury stangenquote:
betekent dat hij de juiste spieren gebruiktquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Beeertjee het volgende:
Zijn nek wordt altijd zo dik, alsof het hem veel moeite kost
Daar zijn Nederlanders heer en meester in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
kanp hoe sommige mensen uit de maat kunnen klappen
Onzeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Luxuria het volgende:
Hij is gewoon onzeker op het podium, dat zie je.
waarom klinkt hij dan toch vals?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
betekent dat hij de juiste spieren gebruikt
Dat inderdaad. Hij staat gewoon lekker zijn liedje te zingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Johannes heeft als enige van de vier enorm veel plezier elke keer heb ik het idee.
Dat. Alsof het de normaalste zaak is om eventjes te doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Onzeker?
Hij is fucking rustig en geniet als geen ander
Dat wel, maar hij heeft eigenlijk geen snars te verliezen. Jongen uit de keet met coverliedjes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Johannes heeft als enige van de vier enorm veel plezier elke keer heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, finale, lalalalalala happy pills![]()
![]()
Ik heb daar geen verstand van, maar lijkt me juist niet als ik die aders en dat rode gezicht ziequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
betekent dat hij de juiste spieren gebruikt
Ja, maar ja, ik vind het enorm verfrissend zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij heeft eigenlijk geen snars te verliezen. Jongen uit de keet met coverliedjes.
Leona en Floortje zijn al zo lang bezig en willen zoveel meer.
Das het nieuwe zingen tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Stickertje het volgende:
ik hoor zijn fries accent als hij zingt
En het gaat ze, al zouden ze winnen, weer niet lukkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij heeft eigenlijk geen snars te verliezen. Jongen uit de keet met coverliedjes.
R&Squote:
Daarom leuker als hij wintquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies, hij heeft helemaal niets te verliezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fryslanquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even in de herhaling, waar kwam Iris nou vandaan? Groningen? Iets in het Noorden?
Enkel winst, ik denk dat hij in bed 's avonds ook denkt 'de tering, weer een ronde verder'.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies, hij heeft helemaal niets te verliezen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, ga hem bekritiseren kutje, alsof dat Leona goed doet
Ja, door op johannes te stemmenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan je ook tegen Leona stemmen?
Ja maar dat gaat dus averechts werken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Trijntje heeft wel gelijk
Ook voor het eerst dit seizoen
Haha ja ik zag het ook, hij stak nog net niet zn middelvinger op!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
Johannes kijkt echt zo van hou je domme bek Trijntje
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Schijnheilige trut is het toch![]()
Alsof iedereen 546564564564 keer in jouw achtergrondkoortje heeft moeten staan om echt wat te kunnen zijn
Mwah, denkt dat ie nog best een biertje met haar wil drinken en ff in d'r tiet wil knijpen, linksom of rechtsom vind hij het wel prima.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
Johannes kijkt echt zo van hou je domme bek Trijntje
Niet te verstaanquote:
dat was echt prachtig geweest als hij dat had gedaan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het ook, hij stak nog net niet zn middelvinger op!
Doei danquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef style2k het volgende:
echt als johannes witn kijk ik nooit meer
Ivar staat laatste johquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Johannes of Ivar gaat winnen.
Ik hoop dat Leona of Floortje wint
Autocue hèquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef Pheno het volgende:
Nick en Simon hebben hierop even moeten oefenen
byequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef style2k het volgende:
Extra plaspauzequote:
JOhannes denkt het echt wel, fuck jou Trijn. Want wat je ook zegt, ik sta lekker in de finalequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat was echt prachtig geweest als hij dat had gedaan!
haha mooi gezegdquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Schijnheilige trut is het toch![]()
Alsof iedereen 546564564564 keer in jouw achtergrondkoortje heeft moeten staan om echt wat te kunnen zijn
Het is dan ook de laatste TVOH 2012quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef style2k het volgende:
Volgende TTquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef Aloria het volgende:
Marco heeft zijn t shirtje al klaarliggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bûter, brea en griene tsiis, wa't net op johannes stemt sizze kin is gjin oprjochte Fries
Dat dachten velen ook bij Iris en kijk eens hoe ver het knuffelgehalte ging, en dat is met Ivar ook zo. Sneu jochie en zielige verhaaltjes en soppende meisjes.quote:
Done that million times I guessquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
Jaja trijntje, alsof jullie moeten oefenen
Bûter, brea en griene tsiis, wa't net op johannes stemt is gjin oprjochte Friesquote:
inderdaad een droom, een nachtmerrie welteverstaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Als dat je droom is, met Trijntje optreden
Terwijl je al 97 jaar in haar achtergrondkoortje zingt. Lekkere bitch dan, die Trijn, als ze je dan nooit eens naar voren trektquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Als dat je droom is, met Trijntje optreden
Ze kijkt ook valsquote:
Ze speelde ook in Lijn 13, serie van de KRO/NCRVquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef Starlie het volgende:
Laat Floortje maar winnen ook Leona komt er wel want ze zit al jaren in het wereldje en speelt zelfs in een film die binnenkort uitkomt hoorde ik!
Vreselijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef Stickertje het volgende:
danseresjes die doen alsof ze viool spelen
In d'r KONT!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Trijntje is zwanger van een tweeling
Ja en die zijn afgezakt naar haar kont!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Volgens mij nergens vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef mootie het volgende:
Trijntje snapt ook niks van kleding he....
Jup, haar meest recente single.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een liedje van De Trein wat net in het rijtje van Winston voorbij kwam?
Ik: Waarom kijkt Tjeerd zo gemeen?quote:
en die komt er achter uit ? lolquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik zat ook al te kijken wtf, is dat zo'n speciaal corset ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus wat een heupen trijntje
Ze speelt in De Groeten van Mike, een jeugdfilm. Wij zijn dit weekend naar die film geweest. Ze deed het wel leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ze speelde ook in Lijn 13, serie van de KRO/NCRV
Ik vind het enorm saai.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Starlie het volgende:
Ik moet bekennen, dat ik het wel een lekker nummer vind!
Ah!quote:
Ieder zo zijn ding... gewoon lekker meebrullen johquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
En toch zou ik ook wel zoals Leona willen kunnen brullen, lekker zingen door een microfoon, heerlijk
Ongegeneerd thuis: http://www.singstar.comquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
En toch zou ik ook wel zoals Leona willen kunnen brullen, lekker zingen door een microfoon, heerlijk
Heb je een favoriet vanavond Koentje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik de enige weer eens die d'r niks vindt?
was eigenlijk Ivar, maar die redt het niet I'm afraidquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een favoriet vanavond Koentje?
Zeker welquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Trijntje heeft toch wel leukere nummers?
ahhhhquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Honeymooner het volgende:
Ow jeez moet ze weer laten horen dat ze die ene hoge noot kan gillen?
Ben totaal klaar met Leona..
er kwam een kip onder de Trijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Aloria het volgende:
Wacht hoorde ik net een kip doodgaan ?? wtf was dat ???
Van zichzelf? Kan me er geen herinnerenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Trijntje heeft toch wel leukere nummers?
zeg datquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo'n VALSE hebben wij nog niet gehad
ja dat bedoel ik eigenlijk, een leuk nummer van Total TOuch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van zichzelf? Kan me er geen herinneren, Total Touch was het laatste leuke wat ze deed
.
Echt hequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn ego is iets te groot! Hij laat mensen nu al niet uitpraten ik denk dat hij ze dan niet laat uitzingen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou echt mijn hart vast als Winston ooit een stokje overneemt bij X-factor of welke show dan ook.
Dat zien we wel als iemand hem wintquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef Stickertje het volgende:
zou de kauwgom van racoon nog onder de tafel zitten?
Dat zou soms best eens fijn zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij laat mensen nu al niet uitpraten ik denk dat hij ze dan niet laat uitzingen!
Oh dat was me nog niet opgevallen! Maar zo saai, zó saai. Gewoon perfect voor een koffer bij de postcodeloterijdinges, maar verder...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zijn ego is iets te groot! Hij laat mensen nu al niet uitpraten ik denk dat hij ze dan niet laat uitzingen!
Coach in het volgende seizoenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah sandra is natuurlijk expert nu
Door wie, Afrosjek?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
gelukkig wordt Sandra nog gebuttplugged.
Maar ze had ook 98 zinnen nodig om te vertellen dat het zo... eh... wattes was, eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh christus, komt ze onze avond toch verstoren
En dan tergende trekkende slo-o-o-o-me hoofd.
quote:
Scherpquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze had ook 98 zinnen nodig om te vertellen dat het zo... eh... wattes was, eigenlijk
Datquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Die gouden en platina platen verliezen ook steeds meer hun waarde.
Wat is er overdreven dan?quote:
Dat vond HenkJan ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
En dan is het tóch raar dat zij niet in de finale staat
Ik vind dat ze tegenwoordig wel snel een gouden plaat krijgen, vroeger moest je er wel stukken meer verkopen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er overdreven dan?
Als je er zoveel verkoopt verdien je die dingen, zo is dat voor elke artiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |