Dais er zit een gewei op je hoofdjequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zalig Kerstfeest? Lijkt me meer een tekst voor Salome
Vind ik juist niet, ik vind hem lekker staan zingen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Beeertjee het volgende:
Zijn nek wordt altijd zo dik, alsof het hem veel moeite kost
Dat is mijn kersemus-lookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dais er zit een gewei op je hoofdje
Dat is het laatste was ik zie ...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Luxuria het volgende:
Hij is gewoon onzeker op het podium, dat zie je.
tis een gavequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
kanp hoe sommige mensen uit de maat kunnen klappen
Daarom moet hij ook winnen. Die andere doen mee om bekend te worden, dat zal hem een worst wezen en je kan de jury stangenquote:
betekent dat hij de juiste spieren gebruiktquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Beeertjee het volgende:
Zijn nek wordt altijd zo dik, alsof het hem veel moeite kost
Daar zijn Nederlanders heer en meester in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
kanp hoe sommige mensen uit de maat kunnen klappen
Onzeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Luxuria het volgende:
Hij is gewoon onzeker op het podium, dat zie je.
waarom klinkt hij dan toch vals?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
betekent dat hij de juiste spieren gebruikt
Dat inderdaad. Hij staat gewoon lekker zijn liedje te zingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Johannes heeft als enige van de vier enorm veel plezier elke keer heb ik het idee.
Dat. Alsof het de normaalste zaak is om eventjes te doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Onzeker?
Hij is fucking rustig en geniet als geen ander
Dat wel, maar hij heeft eigenlijk geen snars te verliezen. Jongen uit de keet met coverliedjes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Johannes heeft als enige van de vier enorm veel plezier elke keer heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, finale, lalalalalala happy pills![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |