Sjust holt mieee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt op die vre-se-lijke Maria Menaaaaaaaaaaa
Ja en daarvoor deed ie Dewi!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Stickertje het volgende:
kwam jamai niet uit de kast tijdens het hele world idol gebeuren?
ja ik wil rokenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
Normaal om de tien minuten pauze he, en nu, grrr.
Hij kreeg een odol van gordonquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Stickertje het volgende:
kwam jamai niet uit de kast tijdens het hele world idol gebeuren?
quote:
Ja! Met wat extra pony en eyeliner.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maria Mena is echt supergrappigquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Met der miljoen fietsen, inhalig mokkelquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Da's Katie Meluaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Met der miljoen fietsen, inhalig mokkel
Dat is Katie Meluaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat maakt het niet meer goed bij me, met haar Whyyhyyy-hyyy-hyyy-hyyy gejank. Dat nummer is het vreselijkste nummer van de laatste 10 jaarquote:
Zegquote:
Das Katie Meluaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Beste ooitquote:
Ho, is dat niet van dat kleine schattige meisje met bruine krullen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb toch geen Amerikaanse zender in het pakketquote:
Schattigquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ho, is dat niet van dat kleine schattige meisje met bruine krullen?
Lindaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hier, die nieuwe serie. Van Linda. Again
Op dr rug in zo'n draagzak!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Starlie het volgende:
Van Velzen gaat neem ik aan achter zn piano zitten anders is het geen porum op dat podium. Tenzij ze een liefdesliedje doen dan kan Floortje hem optillen en in dr armen nemen
Jaaa zoals een buiksprekerpoppetje in zijn pakjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Starlie het volgende:
Van Velzen gaat neem ik aan achter zn piano zitten anders is het geen porum op dat podium. Tenzij ze een liefdesliedje doen dan kan Floortje hem optillen en in dr armen nemen
Ja.quote:
Kan iemand mij vertellen waar dat ermagherd vandaan komt, welke serie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa zoals een buiksprekerpoppetje in zijn pakjeermahgerd
Straks gaat ie op het podium "Silence I kill you!" roepen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa zoals een buiksprekerpoppetje in zijn pakjeermahgerd
er komt ook een nederlandse versie van roseanne met annette malherbequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hier, die nieuwe serie. Van Linda. Again
Ja maar dat is élk seizoen zo, en dan elke keer reageert wendy weer dat ze niet preggers is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef Starlie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rending_topic__.html
Ach alle Katies zijn voor mij hetzelfde, doe mij maar Metellica enzulksquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet hun haar als ezelsbruggetje gebruiken.
Simon Slappe Slierten
Nick Nette Natnek
Oh dat ga je me echt niet menenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er komt ook een nederlandse versie van roseanne met annette malherbe
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Stickertje het volgende:
als van velsen zingt, klinkt als een dwerg die helium heeft ingeademd nadat iemand hem in zijn ballen heeft getrapt
Ja vooral bij zijn sing sing sing nummer...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Stickertje het volgende:
als van velsen zingt, klinkt als een dwerg die helium heeft ingeademd nadat iemand hem in zijn ballen heeft getrapt
Aids krijgt een nieuwe betekenis in het woordenboekquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er komt ook een nederlandse versie van roseanne met annette malherbe
Friesland smst zich faillietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef Aloria het volgende:
Zo het yoghurtijs is ook achter de kiezen.. Johannes kan nog steeds winnen, gewoon genoeg stemmen erheen sturen fokkers en foksters !
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Beeertjee het volgende:
Even een late reactie: Loreen deed me denken aan the Grudge
te laat, iemand anders heeft die grap al gemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Beeertjee het volgende:
i know..quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat ga je me echt niet menen![]()
![]()
![]()
Was Golden Girls niet erg genoeg?
Annette Malherbe
Mij aan dat mens van The Ringquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Beeertjee het volgende:
Sorry, dat kwam door mijn plaatjequote:
Geen serie; memequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar dat ermagherd vandaan komt, welke serie?
Sorry, was druk met wat anders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
te laat, iemand anders heeft die grap al gemaakt
Oh!quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Stickertje het volgende:
lol jufrouw janniequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat ga je me echt niet menen![]()
![]()
![]()
Was Golden Girls niet erg genoeg?
Annette Malherbe
Achja de andere hoeft haar haar ook maar zwart te verven en ze lijken op 2 druppels water op elkaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mij aan dat mens van The Ringlijkt allemaal op elkaar!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef Aloria het volgende:
[..]
Achja de andere hoeft haar haar ook maar zwart te verven en ze lijken op 2 druppels water op elkaar.
presies de zelfde haarstyle.....
Films downloadenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
The Vois Kits, echt hoor, ik hoop dat er iets anders op de vrijdag komt. Anders zit ik wéér te kijken
Jaaaa ik zei net al tegen mijn man: Oh dat wordt vlg week weer kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
The Vois Kits, echt hoor, ik hoop dat er iets anders op de vrijdag komt. Anders zit ik wéér te kijken
Godver jaquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
Floortje zonder paard op dr hoofd
nu niet hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
FLOORTJE ZONDER PONYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Floortje leest mee hier
Ik moet hardop lachen nuquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
arme floor 2de plaats gegarandeerd, 3de nu ook in zicht
Dat is toch de hele reden dat men hier in de jury zit?quote:
En toen sprong je voor een trein?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef alors het volgende:
Ik keek van de week Tell Him van Celine Dion en Barbra Streisand en toen deed Celine me aan Floortje denken
Whihihiquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is net de bruid van Hagrid met mini Harry Potter
kritiek, mag nooit gegeven worden op artiestenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef HiDiHo het volgende:
Toch vaag dat die thuiscoach app begint op 80% super
Zo kan ik ook hoog score
Slecht gezongen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb deze van de week nog op de radio gedraaid en toen was mijn commentaar: beter goed gejat dan....
Helaas voor N&S deed Johannes daar niet aan meequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch de hele reden dat men hier in de jury zit?
Dat moet ook wel, hij is kleiner, dus dan moet je zoomen, anders zien we zo'n Ken-pop.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Ze zoomen meer in op roel dan die floor
Promotie jongequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
vaag hoor dat hij zijn eigen nummer kiest om met haar te zingen, kent hij niks anders?
Hij kan niks anders dan op een zeurderig puberaal toontje zingen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
vaag hoor dat hij zijn eigen nummer kiest om met haar te zingen, kent hij niks anders?
andere nummers moet je goed voor kunnen zingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
Bij de repetities was ze ponylöse, stond veel mooierquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Injetta het volgende:
Hoezo Floortje zonder pony?? Die heeft ze toch gewoon?
Wat een zeiknummer was dat trouwens.
Maar.... hebben ze tot nu toch alleen nog met hun coach gezongen?
En nog geen Celine! Als ze dood is moet je wel weer terugkomen hoor! ANders hoor je die teringTitaniccrap daarboven de hele dag! Alsof je Sky Radio aan hebt staan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef alors het volgende:
[..]ja goede wifi hier in de hemel hoor, gratis ipads
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
arme floor 2de plaats gegarandeerd, 3de nu ook in zicht
En Racoon is nog niet eens geweest!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:21 schreef Stickertje het volgende:
gvd zit iemand door tvoh heen te snurken
Ik vind My Heart Will Go On oprecht mooi en Titanic is mijn lievelingsfilmquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nog geen Celine! Als ze dood is moet je wel weer terugkomen hoor! ANders hoor je die teringTitaniccrap daarboven de hele dag! Alsof je Sky Radio aan hebt staan!
Ik vind Celine ook een goeie zangeres, maar snap wel dat je er van moet houden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind My Heart Will Go On oprecht mooi en Titanic is mijn lievelingsfilm
dat is zijn singlequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf zingt ie justing nu ook nog....
Het enige nummer van Celine dat ik mooi vindquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Aliens wel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Every breath you take, dat moet geen wijf zingen
Homo, kan niet andersquote:
Nee, dit is zo opgenomen dat het lijk dat het druk is. Dat hebben ze al eens bij die matige Bubles van die griet zo gedaanquote:
neeeeee niettttttquote:
De rest van haar repertoire blief ik niet hoor, maar dat nummer zeker icm de film is prima.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Celine ook een goeie zangeres, maar snap wel dat je er van moet houden.
Dat zou ik moeten horen!quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit is zo opgenomen dat het lijk dat het druk is. Dat hebben ze al eens bij die matige Bubles van die griet zo gedaan
In werkelijkheid is dit een kinderboerderij in Schubbekutteveen met vijf man en een paard.
Ik vind dat nummer ook mooiquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
De rest van haar repertoire blief ik niet hoor, maar dat nummer zeker icm de film is prima.
Wij gaan geen vrienden op Facebook wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dolletjes.
Tijd voor de keuken en wat knabbels.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef MaLo het volgende:
Ook nog echt No mercy he, het grootste zeiknummer dat ze hebben voortgebracht.
Alsof een plaat blijft hangenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef MaLo het volgende:
Ook nog echt No mercy he, het grootste zeiknummer dat ze hebben voortgebracht.
Hoorde hem net voor het eersat. Kan helemaal niet zingenquote:
dat dat dat dat heel ergquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ivar als eerste naar huis vanavond, hoop ik.
Zijn snor?quote:
Johannes pwnd Racoon en Ivar juistquote:
hoe heette die langharige gast ook al weer uit idols die ook niet kon zingen? hermanquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoorde hem net voor het eersat. Kan helemaal niet zingenWat een held
Hij ging hem ook iedere keer omhelzen he. Ivar bungelde er maar een beetje bij.quote:
Bungelen is ook wel het goeie woord voor zijn danspasjes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij ging hem ook iedere keer omhelzen he. Ivar bungelde er maar een beetje bij.
Ja lachen ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij ging hem ook iedere keer omhelzen he. Ivar bungelde er maar een beetje bij.
quote:
Harm!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe heette die langharige gast ook al weer uit idols die ook niet kon zingen? herman
Duidelijk ja... Wel apart eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef Stickertje het volgende:
swaajp tafel nog steeds op lul hoogte, vraaag me ook nog steeds af of winston stiekem geprobeerd heeft of hij ook met zijn lul kan swaajpen
Ja echt welquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Om dat haar weer uit te knoop te halen, dat gaat pas pijn doen.
Maakt niet uit, hij vergat ook steeds alles.quote:
Dat wil ik wetenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef Stickertje het volgende:
swaajp tafel nog steeds op lul hoogte, vraaag me ook nog steeds af of winston stiekem geprobeerd heeft of hij ook met zijn lul kan swaajpen
Als een eckte Fok!ker in de buitenwereldquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ivar kijkt altijd alsof ie voor het eerst buiten is
Loreen + dames - Euphoriaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef Injetta het volgende:
Toch een poging.. Wat is er nu tot nu toe geweest?
Hebben ze nu alle vier met hun coach gezongen en nu dat nummer met Racoon? Of is er nog iets anders geweest?
Marco en Piemp doen vast wel een poging tijdens een hoogtepuntjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij vergat ook steeds alles.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als een eckte Fok!ker in de buitenwereld
mannen met tattoosquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Tokkie alert. Hij showed zijn tattoos even
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Loreen + dames - Euphoria
Ivar - auditie nummer
Johannes + N&S - duet
Leona - auditie nummer
Floor + VV - duet
Racoon + jongetjes - No Mercy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |