Sjust holt mieee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt op die vre-se-lijke Maria Menaaaaaaaaaaa
Ja en daarvoor deed ie Dewi!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Stickertje het volgende:
kwam jamai niet uit de kast tijdens het hele world idol gebeuren?
ja ik wil rokenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
Normaal om de tien minuten pauze he, en nu, grrr.
Hij kreeg een odol van gordonquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Stickertje het volgende:
kwam jamai niet uit de kast tijdens het hele world idol gebeuren?
quote:
Ja! Met wat extra pony en eyeliner.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maria Mena is echt supergrappigquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Met der miljoen fietsen, inhalig mokkelquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Da's Katie Meluaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Met der miljoen fietsen, inhalig mokkel
Dat is Katie Meluaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat maakt het niet meer goed bij me, met haar Whyyhyyy-hyyy-hyyy-hyyy gejank. Dat nummer is het vreselijkste nummer van de laatste 10 jaarquote:
Zegquote:
Das Katie Meluaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Beste ooitquote:
Ho, is dat niet van dat kleine schattige meisje met bruine krullen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb toch geen Amerikaanse zender in het pakketquote:
Schattigquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ho, is dat niet van dat kleine schattige meisje met bruine krullen?
Lindaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hier, die nieuwe serie. Van Linda. Again
Op dr rug in zo'n draagzak!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Starlie het volgende:
Van Velzen gaat neem ik aan achter zn piano zitten anders is het geen porum op dat podium. Tenzij ze een liefdesliedje doen dan kan Floortje hem optillen en in dr armen nemen
Jaaa zoals een buiksprekerpoppetje in zijn pakjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Starlie het volgende:
Van Velzen gaat neem ik aan achter zn piano zitten anders is het geen porum op dat podium. Tenzij ze een liefdesliedje doen dan kan Floortje hem optillen en in dr armen nemen
Ja.quote:
Kan iemand mij vertellen waar dat ermagherd vandaan komt, welke serie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa zoals een buiksprekerpoppetje in zijn pakjeermahgerd
Straks gaat ie op het podium "Silence I kill you!" roepen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa zoals een buiksprekerpoppetje in zijn pakjeermahgerd
er komt ook een nederlandse versie van roseanne met annette malherbequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hier, die nieuwe serie. Van Linda. Again
Ja maar dat is élk seizoen zo, en dan elke keer reageert wendy weer dat ze niet preggers is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef Starlie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rending_topic__.html
Ach alle Katies zijn voor mij hetzelfde, doe mij maar Metellica enzulksquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet hun haar als ezelsbruggetje gebruiken.
Simon Slappe Slierten
Nick Nette Natnek
Oh dat ga je me echt niet menenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er komt ook een nederlandse versie van roseanne met annette malherbe
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Stickertje het volgende:
als van velsen zingt, klinkt als een dwerg die helium heeft ingeademd nadat iemand hem in zijn ballen heeft getrapt
Ja vooral bij zijn sing sing sing nummer...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Stickertje het volgende:
als van velsen zingt, klinkt als een dwerg die helium heeft ingeademd nadat iemand hem in zijn ballen heeft getrapt
Aids krijgt een nieuwe betekenis in het woordenboekquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er komt ook een nederlandse versie van roseanne met annette malherbe
Friesland smst zich faillietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef Aloria het volgende:
Zo het yoghurtijs is ook achter de kiezen.. Johannes kan nog steeds winnen, gewoon genoeg stemmen erheen sturen fokkers en foksters !
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Beeertjee het volgende:
Even een late reactie: Loreen deed me denken aan the Grudge
te laat, iemand anders heeft die grap al gemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Beeertjee het volgende:
Even een late reactie: Loreen deed me denken aan the Grudge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |