PSV heeft echt geen topselectie gehad in 2009/2010 en 2010/2011.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Shreyas het volgende:
PSV steekt ook nooit de hand in eigen boezem, altijd heeft een ander het gedaan. Als je drie jaar de beste selectie van de eredivisie hebt en drie jaar het meeste (gemeente)geld uitgeeft, terwijl de inkomsten (geen CL) matig zijn, is het je eigen schuld als je drie keer geen kampioen wordt.
Wel beter dan die van Ajax en in 2010/2011 en 2011/2012 ook beter dan die van Twente. Bedenk wel dat PSV ook bijna al die wedstrijden met een topfitte selectie speelden, terwijl Ajax soms 6 basisspelers moest missen voor 9-10 wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV heeft echt geen topselectie gehad in 2009/2010 en 2010/2011.
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Stekelenburg, ook zo'n overhyped Ajaciedje
Dat weet je als je daar komt te zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef TC03 het volgende:
Lekker de kantineheld voor lul zetten voor de ogen van heel NL.
Misschien moest PSV dat ook doen, meer rust enzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel beter dan die van Ajax en in 2010/2011 en 2011/2012 ook beter dan die van Twente. Bedenk wel dat PSV ook bijna al die wedstrijden met een topfitte selectie speelden, terwijl Ajax soms 6 basisspelers moest missen voor 9-10 wedstrijden.
Hebben ze daar ook een lokale zingende kraanwerker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef TheSolution het volgende:
AS Roma is een fantastische club, het Feyenoord van Italië
Voor Ajax heeft hij punten gepakt hoorquote:
Beter dan Twente?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel beter dan die van Ajax en in 2010/2011 en 2011/2012 ook beter dan die van Twente. Bedenk wel dat PSV ook bijna al die wedstrijden met een topfitte selectie speelden, terwijl Ajax soms 6 basisspelers moest missen voor 9-10 wedstrijden.
Inderdaad, het zijn vooral de grote namen die bij PSV ieder seizoen in cruciale wedstrijden dramatisch falenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moest PSV dat ook doen, meer rust enzo
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een lokale zingende kraanwerker?
Met maar één nummer in zijn hele oeuvre.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een lokale zingende kraanwerker?
Neuh toen was Tyton bij Roda beterquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Voor Ajax heeft hij punten gepakt hoorWas wel matig ja in het begin maar op het einde was hij met afstand de beste in de Eredivisie.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Neuh toen was Tyton bij Roda beter
Oké man.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Neuh toen was Tyton bij Roda beter
Misschien wanneer ze eens iets presteert wat gerelateerd is aan voetbal, met alleen een mooi bekkie wordt je geen enkele held(in).quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef Oliver23 het volgende:
Wanneer maken ze Escha eens Kantineheldin?
Hoezo dat? Nu kan hij strijden voor de titel en hij heeft er al 9 inliggen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef Shreyas het volgende:
Immers moet zichzelf afvragen waarom hij ooit naar Feyenoord is gegaan.
Titel meest gemiste kansen jahquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo dat? Nu kan hij strijden voor de titel en hij heeft er al 9 inliggen.
Nee ik bedoel van de Eredivisequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Titel meest gemiste kansen jah
Nee gewoon neequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van de Eredivise
Dat je naar NAC gaat of die actie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef TheSolution het volgende:
Ik zat recht achter dat doel, tsjongejonge dat was treurig zeg
Punten verspelen tegen NAC?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef TheSolution het volgende:
Ik zat recht achter dat doel, tsjongejonge dat was treurig zeg
Ik bedoel, als hij niet explosief wil juichen voor Feyenoord, wat doet hij daar dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo dat? Nu kan hij strijden voor de titel en hij heeft er al 9 inliggen.
Ik ben Feyenoordsupporter hè, en woon in Brabant dus ga ik daar heenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je naar NAC gaat of die actie?
Gezien die rode kaart was ik er nog best blij meequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Punten verspelen tegen NAC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Shreyas het volgende:
jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Shreyas het volgende:
Die spoiler heeft niet veel zin zo heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Och...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
En de jeugd. Twixje erbij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zo blij als een kind, hij kan naar Messi en Falcao kijken
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dat eilandje op het voorhoofd van Steve.
[..]
Och...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg dat ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dat eilandje op het voorhoofd van Steve.
[..]
Och...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
Dan moet je de tand des tijds niet weerstaan en resoluut alles er afhalen.quote:
Die was niet saai...die hebben ze gewoon een uur lang genegeerd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs saaier dan John van Lottum?
Sniggertjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bossie weer aan de twix tijdens de reclame
Ik word strontziek van je!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bossie weer aan de twix tijdens de reclame
Smijt dat glas ook eens een keer in zijn smoelquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word strontziek van je!
Ah.quote:
Of een paar fietsen met zijn matties uit Rosengardquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zlatan is een achterbuurt-tokkie die goed kan voetballen. Kon hij dat niet, dan had hij omaatjes van hun tas beroofd.
Welke voetballer is dat niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zlatan is een achterbuurt-tokkie die goed kan voetballen. Kon hij dat niet, dan had hij omaatjes van hun tas beroofd.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat VI, het enige programma op tv waar iemand als Jan Boskamp een held kan zijn en lekker een twixje kan eten.
Scherpquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef marcodej het volgende:
Gijpie ruimt de wikkels op. Kan niet tegen rommel.
Die wordt al gek als er een afstandsbediening scheef op tafel ligtquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef marcodej het volgende:
Gijpie ruimt de wikkels op. Kan niet tegen rommel.
In het begin was hij wel goed op dreef over DWDD, dat kostte veel energie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Gijp heeft er niet veel zin in, het is de Jan show
Vorige week had ik precies hetzelfde als Johan.quote:
Ik deze weekquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige week had ik precies hetzelfde als Johan.
Joey Barton was gefikst, normaal zou hij dat soort dingen nooit doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef Shreyas het volgende:
Manchester City was nooit kampioen geworden als QPR ze niet de zege cadeau had gegeven
Was echt een fenomenaal eindequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
De stream doet het al tien minuten niet meer maar toch blijf ik instemmend zitten knikken.
Austin Powers kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Matige uitzending, nou Austin Powers kijken
Johan weet dat zeker, die haalt elke week de Vara gids ongekreukt bij de kiosk in Oudewater.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Weer moesten de darters het ontgelden, weten ze dan niet dat Barney al genadeloos heeft uitgehaald naar VI in de VARA-gids?
Jewelquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft geen tv te kijken als er niks op is.
Nouja zeg, ik wou net vragen om een mp4'tjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fd8-a28cf7a54f8b.mp4
Thanks man, kijk meestal live of via gemist. Morgen laatste deel maar in de trein kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
Voornamelijk aan zijn radioverslaggeving bij voetbalwedstrijdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
... de man die zijn bekendheid voornamelijk te danken heeft aan het interviewen van mensen die met een fiets van een zeephelling afgestort zijn.
Hij is wel to the point he? Het was volgens mij Bergkamp.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voornamelijk aan zijn radioverslaggeving bij voetbalwedstrijden
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als we toch oude filmpjes de ether in flikkeren ga ik het ook doen
Wat een artiest.
Heb je dan zoveel dringende zaken zaterdag ochtend rond half twaalf?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik pak vast een stukje mee terug, de rest morgen. Met Boskamp verwacht ik ook niets anders dan een topshow.
Ik bedoel het zoals ik het zeg en laat me niet door zo'n gladde anchorman corrigeren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:18 schreef Ties02 het volgende:
Hond met zeven staarten bedoel je Johan. Waar het hart vol van is...
Normaal gesproken niet, maar ontzettend druk weekend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dan zoveel dringende zaken zaterdag ochtend rond half twaalf?
Ikzelf vond het een lekker showtje, en straks ga ik de hoogtepuntjes van Oliver lekker terug kijken, ja toch? Wat een baas die Oliver, hij krijgt nu zoveel complimenten dat hij natuurlijk zo trots is als een hond met zeven lullen, maar in dit geval komt hem alle eer toe en nomineer ik hem voor de Bigstar van het jaar verkiezing.
Nee dat Oliver een baas is is hetzelfde als zeggen dat de bal rond is, natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel het zoals ik het zeg en laat me niet door zo'n gladde anchorman corrigeren.
Anders geef jij even je mening, alle ruimte aan Wilfred, wat vind jij er van?
Oh, gaan we leuk lopen doen? Ik geef slechts mijn mening en mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat Oliver een baas is is hetzelfde als zeggen dat de bal rond is, natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar. Maar dat geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, gaan we leuk lopen doen? Ik geef slechts mijn mening en mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentatoren genoeg.
Bedankt Ouwe Reusquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dan zoveel dringende zaken zaterdag ochtend rond half twaalf?
Ikzelf vond het een lekker showtje, en straks ga ik de hoogtepuntjes van Oliver lekker terug kijken, ja toch? Wat een baas die Oliver, hij krijgt nu zoveel complimenten dat hij natuurlijk zo trots is als een hond met zeven lullen, maar in dit geval komt hem alle eer toe en nomineer ik hem voor de Bigstar van het jaar verkiezing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/compone(...)p_1990.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:24 schreef michaeld het volgende:
iemand die deze reportage nog heeft? deze werkt jammer genoeg niet meer
Nou ik kan zelden om hem lachen, maar dit keer was hij wel leuk. ZuidGrens is leuker dan Frans Bauer!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Ja leuk.. als je nu na ieder bericht van mij een grapje gaat maken dan mag dat hoor maar dan heb je kans dat johannes straks een glas bier over dat kapsel van je giet.
Nee dat kan niet, dat is te kostbaar bier voor hemquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef DrDentz het volgende:
johannes straks een glas bier over dat kapsel van je giet.
Ik vind jou een hele vervelende, nare man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dat is te kostbaar bier voor hem
quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele nare, enge man.
Alweer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele vervelende, nare man.
Vooral de intro'tjes met hippe muziek. Hoem-hoem-hoem.quote:Op zondag 16 december 2012 03:03 schreef Ties02 het volgende:
Ah vroeger, ook nog met die mooie begin en eindtune het pre danny vera tijdperk
ik mis die samenvattingjes toch wel, van Superbeelden enzo
Noem je mij nu Gay? Ik betaal genoeg alimentatie om te bewijzen dat dat niet zo is.quote:Op zondag 16 december 2012 04:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens geen onderwerp. GHAYY
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik me van die post weinig kan herinneren.quote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem je mij nu Gay? Ik betaal genoeg alimentatie om te bewijzen dat dat niet zo is.
Ach laat gaan ouwe pik. Is toch prima man? Maakt het uit.quote:Op zondag 16 december 2012 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch vond ik het nogal een beschuldiging, toon eens wat meer
[ afbeelding ]
Wat zit jij nou te lachen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:05 schreef Lunice het volgende:
Ach die scheidsrechter ging gewoon gözübüyükt onder zware druk.
HAHAHAHAHHA. Sorry dat ik zo hard moet lachen om m'n eigen grap.
Deze man is mij wat te camerabewust, ik hou daar helemaal niet van, die mensen die altijd op tv moeten.quote:Op zondag 16 december 2012 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch vond ik het nogal een beschuldiging, toon eens wat meer
[ afbeelding ]
De afgelopen weken heeft bollebal.com/3.php gewerkt, maar je bent een beetje afhankelijk of degene die die stream beheert hem ook aan zet.quote:Op zondag 16 december 2012 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is het nou eigenlijk ook ergens via streaming te kijken oid? Zit maandag en vrijdag in het buitenland, en wil toch de showtjes niet missen...
of is het gewoon wachten tot de mp4 er is? En dan maar hopen dat RTL het niet weer verneukt en de MP4 maar 12 minuten lang is ofz
Topgozer die bollebal.com, ik ga eens kijken morgen of het werkt, en anders maar wachten op het mp4'tje, ga uurtje terug in de tijd, dus die moet redelijk 'op tijd' beschikbaar zijn, das dan weer het voordeelquote:Op zondag 16 december 2012 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De afgelopen weken heeft bollebal.com/3.php gewerkt, maar je bent een beetje afhankelijk of degene die die stream beheert hem ook aan zet.
Zelf heb ik ook een streampje nodig, dus ik houd het morgen wel in de gaten.quote:Op zondag 16 december 2012 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Topgozer die bollebal.com, ik ga eens kijken morgen of het werkt, en anders maar wachten op het mp4'tje, ga uurtje terug in de tijd, dus die moet redelijk 'op tijd' beschikbaar zijn, das dan weer het voordeel
Zowel Chelsea als Corinthians speelde uit, dus daar heeft Johan niet zozeer een uitwinst voorspeld. Hij voorspelde Chelsea ingegeven door Boskamp die zei dat Corinthians een beetje oude spelers had.quote:Op zondag 16 december 2012 14:06 schreef Nober het volgende:
PSV fout, Internazionale fout, Chelsea fout...
Feyenoord zal met moeite winnen, Vitesse met gemak maar hoe kan die Johan nou zoveel uitwinst voorspellen?
PSV kan er al geen zak van en dan denkt ie ook nog dat ze winnen bij NEC, dan Lazio dat het gewoon uitstekend doet en Chelsea (dat al het hele seizoen kut speelt ) wint natuurlijk weer geen prijs.
Prima.quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef Oliver23 het volgende:
Gewoon de laatste 3 uitzendingen van het jaar deze gasten uitnodigen
maandag 17/12: Wim Kieft
vrijdag 21/12: Emile Schelvis
maandag 24/12: Jan Boskamp
quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef Oliver23 het volgende:
Gewoon de laatste 3 uitzendingen van het jaar deze gasten uitnodigen
maandag 17/12: Wim Kieft
vrijdag 21/12: Emile Schelvis
maandag 24/12: Jan Boskamp
http://glvoetbal.nl/programmaquote:Op zondag 16 december 2012 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is het nou eigenlijk ook ergens via streaming te kijken oid? Zit maandag en vrijdag in het buitenland, en wil toch de showtjes niet missen...
of is het gewoon wachten tot de mp4 er is? En dan maar hopen dat RTL het niet weer verneukt en de MP4 maar 12 minuten lang is ofz
Hier kan ik niks tegen in brengen. Het programma is helaas ietje achteruit gegaan (nogsteeds top maar eerder vond ik het toch leuker, toen was het nog nieuw en moest iedereen wennen, ze waren nog niet zo heel groot en dat vond ik wel lachen) en RTL heeft die YouTube video's verboden. Dus dat tijdperk is verleden tijd.quote:Op zondag 16 december 2012 03:03 schreef Ties02 het volgende:
Ah vroeger, ook nog met die mooie begin en eindtune het pre danny vera tijdperk
ik mis die samenvattingjes toch wel, van Superbeelden enzo
Jij vind het altijd leuk om iemand zijn verleden te graaien hé? Maar jij hebt nooit wat meegemaakt, hypocriete demagoog.quote:Op zondag 16 december 2012 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral de intro'tjes met hippe muziek. Hoem-hoem-hoem.
Rens, Rens, je moet je pilletjes innemen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij vind het altijd leuk om iemand zijn verleden te graaien hé? Maar jij hebt nooit wat meegemaakt, hypocriete demagoog.
Klopt het hele spontane is er een beetje afquote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier kan ik niks tegen in brengen. Het programma is helaas ietje achteruit gegaan (nogsteeds top maar eerder vond ik het toch leuker, toen was het nog nieuw en moest iedereen wennen, ze waren nog niet zo heel groot en dat vond ik wel lachen) en RTL heeft die YouTube video's verboden. Dus dat tijdperk is verleden tijd.
Nog één zo'n opmerking en ik stuur whodamn op je af.quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij vind het altijd leuk om iemand zijn verleden te graaien hé? Maar jij hebt nooit wat meegemaakt, hypocriete demagoog.
Dit hoor ik wel vaker mensen roepen de laatste tijd. Persoonlijk vind ik eigenlijk niet dat het minder wordt. Het is inderdaad anders dan eerst maar goed, vroeger was alles beter. Ik geniet er nog steeds met volle teugen van en volgens mij zijn we de laatste tijd ook aardig verwend met behoorlijk wat topshowtjes. Alleen vind ik dat Genee eens moet ophouden tegen Boskamp, dat is gewoon niet meer grappig, ook al kan Boskamp het wel hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier kan ik niks tegen in brengen. Het programma is helaas ietje achteruit gegaan (nogsteeds top maar eerder vond ik het toch leuker, toen was het nog nieuw en moest iedereen wennen, ze waren nog niet zo heel groot en dat vond ik wel lachen) en RTL heeft die YouTube video's verboden. Dus dat tijdperk is verleden tijd.
Johan is stiekem net zo pedant als Genee. Die krijgen ze alleen weg wanneer ze Peter R. de Vries vaste gast maken.quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
Misschien lokt meneer Fox het hele programma wel naar de nieuwe zender
Nee maar Johan zal er ook een keer mee ophouden denk ik, wordt ook steeds magerder die man, hij moet weer aan de bananenschuimpjes
Denk dat ze nu nog ff aan het cashen zijn, en proberen wat mensen te binden (zie bv. VI Vandaag) om zich goed te profileren vóór FOX begint.quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
Nee maar Johan zal er ook een keer mee ophouden denk ik, wordt ook steeds magerder die man, hij moet weer aan de bananenschuimpjes
maar Johan heeft toch niks met dat enge tv wereldje?quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat ze nu nog ff aan het cashen zijn, en proberen wat mensen te binden (zie bv. VI Vandaag) om zich goed te profileren vóór FOX begint.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik stuur whodamn op je af.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDERquote:Op zondag 16 december 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vergeleken met alle andere programma's op tv is VI duidelijk met 300 kilometer afstand heb allerbeste, en zelfs wanneer het niveau iets daalt de afgelopen maanden is het nog steeds genieten. Ik zal je zeggen, ik zit in het buitenland (nee joh? fffuuuu) en er is maar één programma dat ik volg en dat is VI en alles wat Snor-gerelateerd is, de rest kan me helemaal gestolen worden. VI Oranje was soms kut, maar dat kwam niet door de heren maar door de commercie van RTL, fuck dat en als Fox ook maar met één poot aan deze succesformule komt gaat de fik in hun hoofdkantoor.
WE NEVER SURRENDER
Ik ben vast een goede vervanger.quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
We missen alleen nog generaal Veerboot.
Host je ook een website over VI?quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben vast een goede vervanger.
Nee maar ik ken Jantjequote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Host je ook een website over VI?
Nee joh, die heeft alleen een account op Kinky.nlquote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Host je ook een website over VI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |