Jij vind het altijd leuk om iemand zijn verleden te graaien hé? Maar jij hebt nooit wat meegemaakt, hypocriete demagoog.quote:Op zondag 16 december 2012 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral de intro'tjes met hippe muziek. Hoem-hoem-hoem.
Rens, Rens, je moet je pilletjes innemen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij vind het altijd leuk om iemand zijn verleden te graaien hé? Maar jij hebt nooit wat meegemaakt, hypocriete demagoog.
Klopt het hele spontane is er een beetje afquote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier kan ik niks tegen in brengen. Het programma is helaas ietje achteruit gegaan (nogsteeds top maar eerder vond ik het toch leuker, toen was het nog nieuw en moest iedereen wennen, ze waren nog niet zo heel groot en dat vond ik wel lachen) en RTL heeft die YouTube video's verboden. Dus dat tijdperk is verleden tijd.
Nog één zo'n opmerking en ik stuur whodamn op je af.quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij vind het altijd leuk om iemand zijn verleden te graaien hé? Maar jij hebt nooit wat meegemaakt, hypocriete demagoog.
Dit hoor ik wel vaker mensen roepen de laatste tijd. Persoonlijk vind ik eigenlijk niet dat het minder wordt. Het is inderdaad anders dan eerst maar goed, vroeger was alles beter. Ik geniet er nog steeds met volle teugen van en volgens mij zijn we de laatste tijd ook aardig verwend met behoorlijk wat topshowtjes. Alleen vind ik dat Genee eens moet ophouden tegen Boskamp, dat is gewoon niet meer grappig, ook al kan Boskamp het wel hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier kan ik niks tegen in brengen. Het programma is helaas ietje achteruit gegaan (nogsteeds top maar eerder vond ik het toch leuker, toen was het nog nieuw en moest iedereen wennen, ze waren nog niet zo heel groot en dat vond ik wel lachen) en RTL heeft die YouTube video's verboden. Dus dat tijdperk is verleden tijd.
Johan is stiekem net zo pedant als Genee. Die krijgen ze alleen weg wanneer ze Peter R. de Vries vaste gast maken.quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
Misschien lokt meneer Fox het hele programma wel naar de nieuwe zender
Nee maar Johan zal er ook een keer mee ophouden denk ik, wordt ook steeds magerder die man, hij moet weer aan de bananenschuimpjes
Denk dat ze nu nog ff aan het cashen zijn, en proberen wat mensen te binden (zie bv. VI Vandaag) om zich goed te profileren vóór FOX begint.quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
Nee maar Johan zal er ook een keer mee ophouden denk ik, wordt ook steeds magerder die man, hij moet weer aan de bananenschuimpjes
maar Johan heeft toch niks met dat enge tv wereldje?quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat ze nu nog ff aan het cashen zijn, en proberen wat mensen te binden (zie bv. VI Vandaag) om zich goed te profileren vóór FOX begint.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik stuur whodamn op je af.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDERquote:Op zondag 16 december 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vergeleken met alle andere programma's op tv is VI duidelijk met 300 kilometer afstand heb allerbeste, en zelfs wanneer het niveau iets daalt de afgelopen maanden is het nog steeds genieten. Ik zal je zeggen, ik zit in het buitenland (nee joh? fffuuuu) en er is maar één programma dat ik volg en dat is VI en alles wat Snor-gerelateerd is, de rest kan me helemaal gestolen worden. VI Oranje was soms kut, maar dat kwam niet door de heren maar door de commercie van RTL, fuck dat en als Fox ook maar met één poot aan deze succesformule komt gaat de fik in hun hoofdkantoor.
WE NEVER SURRENDER
Ik ben vast een goede vervanger.quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
We missen alleen nog generaal Veerboot.
Host je ook een website over VI?quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben vast een goede vervanger.
Nee maar ik ken Jantjequote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Host je ook een website over VI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |