quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
Dan moet je de tand des tijds niet weerstaan en resoluut alles er afhalen.quote:
Die was niet saai...die hebben ze gewoon een uur lang genegeerd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs saaier dan John van Lottum?
Sniggertjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bossie weer aan de twix tijdens de reclame
Ik word strontziek van je!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bossie weer aan de twix tijdens de reclame
Smijt dat glas ook eens een keer in zijn smoelquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word strontziek van je!
Ah.quote:
Of een paar fietsen met zijn matties uit Rosengardquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zlatan is een achterbuurt-tokkie die goed kan voetballen. Kon hij dat niet, dan had hij omaatjes van hun tas beroofd.
Welke voetballer is dat niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zlatan is een achterbuurt-tokkie die goed kan voetballen. Kon hij dat niet, dan had hij omaatjes van hun tas beroofd.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat VI, het enige programma op tv waar iemand als Jan Boskamp een held kan zijn en lekker een twixje kan eten.
Scherpquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef marcodej het volgende:
Gijpie ruimt de wikkels op. Kan niet tegen rommel.
Die wordt al gek als er een afstandsbediening scheef op tafel ligtquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef marcodej het volgende:
Gijpie ruimt de wikkels op. Kan niet tegen rommel.
In het begin was hij wel goed op dreef over DWDD, dat kostte veel energie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Gijp heeft er niet veel zin in, het is de Jan show
Vorige week had ik precies hetzelfde als Johan.quote:
Ik deze weekquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige week had ik precies hetzelfde als Johan.
Joey Barton was gefikst, normaal zou hij dat soort dingen nooit doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef Shreyas het volgende:
Manchester City was nooit kampioen geworden als QPR ze niet de zege cadeau had gegeven
Was echt een fenomenaal eindequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
De stream doet het al tien minuten niet meer maar toch blijf ik instemmend zitten knikken.
Austin Powers kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Matige uitzending, nou Austin Powers kijken
Johan weet dat zeker, die haalt elke week de Vara gids ongekreukt bij de kiosk in Oudewater.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Weer moesten de darters het ontgelden, weten ze dan niet dat Barney al genadeloos heeft uitgehaald naar VI in de VARA-gids?
Jewelquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft geen tv te kijken als er niks op is.
Nouja zeg, ik wou net vragen om een mp4'tjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fd8-a28cf7a54f8b.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |