Wie is Bartquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
Racoon
Het lijkt me zo gaaf als Bart had meegedaan aan TVOH als ie nog niet bekend was, vier stoelen in een seconde
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
Thx Karina, was net als een malle naar de laptop gehold hahaha
En zijn naam is beterquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
En alleen al om deze cover hoort ie boven Johannes te staan
Dequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is BartDe eerste waar ik aan dacht was Bart BB.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Stickertje het volgende:
britney spears.. justin bieber..![]()
hoop niet dat hij wint
maar dan ook echt alleen om deze cover, de rest van ivar was ook niet veel soepsquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
En alleen al om deze cover hoort ie boven Johannes te staan
Dus die Chinezen niet blijquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Ivar, doe eens wat aan je Engels
"is killing mie"
Word er wel kapot vanquote:
ofquote:
Gedood door miequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Ivar, doe eens wat aan je Engels
"is killing mie"
Zanger v Racoonquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is BartDe eerste waar ik aan dacht was Bart BB.
Hahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar ik vind hem echt GEEN briljante zanger!! Echt wat voor soppende tienermeisjes dit!
dattequote:
Travisquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef alors het volgende:
Alsof Ivar dit zelf bedacht had
deze is nog veel beter ook.
Spreek ff voor jezelf zegquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Als justin bieber had meegedaan denk ik dat ie ook laatste had gestaan. Niemand mag die ivaren terrecht..
Ik ben het nietquote:
Hit me baby one more time!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar ik vind hem echt GEEN briljante zanger!! Echt wat voor soppende tienermeisjes dit!
Wacht maar, straks val je nog in slaap van Racoonquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
De betovering van vorige week is verbroken![]()
Ivar, Nicola, soms haal je ze door de warquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Spreek ff voor jezelf zeg
Als niemand hem mocht stond ie nu niet in de finale hoor
Dan had er geen hond op gestemd.
Hoi opaquote:
Racoon en Blofquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar, straks val je nog in slaap van Racoon
Ik haal Wendy en een soepstengel ook altijd door elkaar, het kan gebeuren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ivar, Nicola, soms haal je ze door de war
Moet ie toch een beetje kloten op doen, sorryquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik haal Wendy en een soepstengel ook altijd door elkaar, het kan gebeuren.
Liever Ivar dan Johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Niet mijn ding, Ivar. Maar ik ben ook geen tienermeisje.
[..]
[..]
Ik sla beide overquote:
[..]
Barbabitch jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua totaal zeker
Alleen helaas qua vorige week niet
Ja allemaal tienermeisjes die hun beltegoed opmakenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Spreek ff voor jezelf zeg
Als niemand hem mocht stond ie nu niet in de finale hoor
Dan had er geen hond op gestemd.
zat je te soppen op je stoel ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:52 schreef Lutte het volgende:
Kommm op reclame, ik moet me gaan fatsoeneren
Niet?quote:
Rammstein op den oren dan maarquote:
Haha nope hele dag in de weer geweest en door weer en wind gefietst en zo, dus zie eruit als een zwever. M'n haar zit net zo pluizig als dat van Wendy!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zat je te soppen op je stoel ?
Dat sowiesoquote:
Sorryquote:
Ik heb alleen bier in huis, maar dat lust ik nietquote:
Ze willen ook los van Nederland, van mij mogen ze!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen Nederlands? Trieste Friese kip
Of een biertje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Symphonic het volgende:
het wordt tijd voor een beirtje geloof ik
Geen ongewenste alcohol in je kerstpakket?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb alleen bier in huis, maar dat lust ik niet
Gatverquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Maartel het volgende:
'Nick & Simon gingen aan de slag met hun Johannes'
Als het moet, dan moet het.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Doe dan ook je eigen voicequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze willen ook los van Nederland, van mij mogen ze!
Heb alles in huis maar 4.45 weer opquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Krijg ik maandag pasquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen ongewenste alcohol in je kerstpakket?
Uberhaupt geen kerstpakket. Moet ik weer op straat gaan bedelenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen ongewenste alcohol in je kerstpakket?
Ik zal het nie meer doen niequote:
quote:
Een vrouw die niet kan shoppen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat doen mijn tenen raarquote:
Halelujahquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ook als ik het wel zo bedoelde stond ik achter mijn keuze
Eerste album was Engels, erg goed! Alleen de nummers waren nog wat minder vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
N&S zouden áltijd in het Engels moeten
Johannes for the winquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan er niks aan doen; maar ik vind het tof![]()
normaal gesproken wel jaquote:
Simon is in elk geval niet bij stemquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Johannes zingt heul niet zo slecht. Nick of Simon is niet zo goed bij stem.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef iFok. het volgende:
Simon heeft best wel een klote stem ...
Dat kun je wel hoor, als je echt wiltquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan er niks aan doen; maar ik vind het tof![]()
Het geluid is inderdaad ook niet al te best.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slecht geluid/gezongen zeg.
komt door zijn ziekte, het is echt een goede zangerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef MaLo het volgende:
Johannes begon niet zo sterk, maar hij heeft zich best aardig herpakt dit nummer
Maar Nick zingt niet best dit nummer...
Zegt niets heb ik geleerd hier dan kun je nog homo zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuhm hij heeft al eeuwen een vriendin?
Wie is Nick, wie is Simon?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Simon is in elk geval niet bij stem
Meer een 'ik heb geen klote' stemquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef iFok. het volgende:
Simon heeft best wel een klote stem ...
En dan is 'ie nog het beste van het zooitje ongeregeldquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
komt door zijn ziekte, het is echt een goede zanger
Dat hebben mensen in Limburg ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef style2k het volgende:
johannes heeft moeite met nederlands zingen dat zegt al genoeg lijkt me .
Ja dacht ik al, ligt dus niet aan mijn geluid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het geluid is inderdaad ook niet al te best.
Hij zingt N&S er gewoon uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ja we weten allang dat johannes niet het muzikaal talent is als floortje en leona. Maar kiek em nouuuuu![]()
![]()
Ik vind het briljant theheheh
Jan Dullesquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
normaal gesproken wel ja
Niet zo goed als Jan Dulles, maar het komt in de buurt
Uhhhhhhhhquote:
En welke is dat?quote:
Simon was voor de kijker links naast Johannes.quote:
Dat zegt me nog niets. Dank.quote:
Zo jammerquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Starlie het volgende:
Wendy houdt nu haar kaartjes maar voor dr buik!
Jawel, maar ik denk meestal anders als anderenquote:
ik denk dat ze op die tutsskrientafel tweets heeft gelezen over dat mensen denken dat ze zwanger isquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Starlie het volgende:
Wendy houdt nu haar kaartjes maar voor dr buik!
quote:
Dan is het dus die anderequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk meestal anders als anderen
Ik beloof zo even te gaan kijkenquote:
Sorry ik keek even naar de kont van een danseres.quote:
Ik denk dat ze het wel kan handelen, we roepen het élk seizoenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik denk dat ze op die tutsskrientafel tweets heeft gelezen over dat mensen denken dat ze zwanger is
Ach... ook bij de musicals zijn mensen nodigquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Bayswater het volgende:
Dit is de beste. maar belandt ook in Musicals uiteindelijk.
Haar van Eva Simons isquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Symphonic het volgende:
haar haar lijkt op dat van Eva Simons
quote:
ik dat geval is de lelijkere simonquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk meestal anders als anderen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dat geval is de lelijkere simon
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Leona checkt de billen van de danseresjes
Dus Eva is nu kaal?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Haar van Eva Simons is![]()
[ afbeelding ]
Ze moest zo nodig en verven en het stopcontact vernieuwen tegelijk?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Haar van Eva Simons is![]()
[ afbeelding ]
Het is me al 100 x verteld, maar het blijft niet hangenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dat geval is de lelijkere simon
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom MOETEN negerinnen altijd 'negerinnenliedjes/ schreeuwliedjes' zingen?
dit is geen schreeuwliedje hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Leona checkt de billen van de danseresjes
Zelfs ik als vrouw zat te kijken naar die fantastische konten in die hotpantsbroekjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry ik keek even naar de kont van een danseres.
Troost je, ik weet het ook nooitquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is me al 100 x verteld, maar het blijft niet hangen
sinds wanneer is johannes negerin?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ja die schoenenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk![]()
En oeh haar schoenen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sinds wanneer is johannes negerin?!
Die heeft al die booties al gechecked joh!quote:
Nee, ze is boos op de les? Dat dit kan in Nederlandquote:
quote:
Ik kan hem echt niet serieus nemen in zijn wit pakje... koetchikoetchiequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ach wat schattig, Roeltje in een smokingkje.
damn wat scherpquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sinds wanneer is johannes negerin?!
De stropdas is nog langer dan hijzelfquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ach wat schattig, Roeltje in een smokingkje.
Ah dat is wel de leukere jah, dank uquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef MaLo het volgende:
Simon zit voor de kijkers links in De Stoelen.
Kjoeeetquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan hem echt niet serieus nemen in zijn wit pakje... koetchikoetchie
Jupquote:
ja preciesquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan hem echt niet serieus nemen in zijn wit pakje... koetchikoetchie
Aan de zwier met Marco en zijn piemp!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Marco en zijn piemp lekker aan het zwieren.
Gewoon terugdrukken, die piemp!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan de zwier met Marco en zijn piemp!
Gewoon ook zijn navelpiempje afknippenquote:
Die heb ik nog nooit rechtuit zien kijken. Fysiek onmogelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef Stickertje het volgende:
trijntje kijkt weer behoorlijk scheel
Meeloperquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah dat is wel de leukere jah, dank u
Was met Jamai toch? Die laatste werd dacht ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
The voice of Europe doet me denken aan die world idol blamage
Kurt! Of hoe heette ie? Was n leuk liedjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
oh ja, dat was echt een ramp jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
I'm inside the box, oh noesssssssssquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahaha, ik krijg een mental image van met terugwerkende kracht niet ingedaalde balletjes
Ja, maar de Nederlandse 'lof' was nogal een blamagequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kurt! Of hoe heette ie? Was n leuk liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |