Maar bij jou heb ik nog nooit enig voetbalverstand kunnen ontdekken, dus dat vind ik niet zo vreemd.
Van hetzelfde
Clasie is gewoon een stuk completer dan Strootman, die het vooral van zijn fysiek moet hebben. Clasie is een dwerg maar ook fysiek sterk en bovendien voetballend een paar klassen beter. Strootman is een dienende speler, Clasie een bepalende speler.
Clasie is gewoon een stuk completer dan Strootman, die het vooral van zijn fysiek moet hebben. Clasie is een dwerg maar ook fysiek sterk en bovendien voetballend een paar klassen beter. Strootman is een dienende speler, Clasie een bepalende speler.
Sorry maar Strootman is voor zijn lengte voetballend beter. Als je ziet hoe hij ballen controleert, geeft en afpakt. Soort Zlatan op het middenveld
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 19:17:30 ]
Sorry maar Strootman is voor zijn lengte voetballend beter. Als je ziet hoe hij ballen controleert, geeft en afpakt. Soort Zlatan op het middenveld
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik zie Strootman naar een United gaan om daar een soort rol á la Darren Fletcher te vertolken. 25 wedstrijden per seizoen spelen en vooral hard werken om de echt grote jongens optimaal te laten presteren.
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik zie Strootman naar een United gaan om daar een soort rol á la Darren Fletcher te vertolken. 25 wedstrijden per seizoen spelen en vooral hard werken om de echt grote jongens optimaal te laten presteren.
Maar je kan niet ontkennen dat hij een fijne techniek heeft, zijn voetballend vermogen is groot. Hoe hij ballen klaarlegt en manier van schieten zegt eigenlijk al voldoende. Zo zonde dat ik nergens die actie tegen Ajax nergens kan zien. Speelde 3/4 man compleet van de mat nadat hij de bal afpakte.
Maar je kan niet ontkennen dat hij een fijne techniek heeft, zijn voetballend vermogen is groot. Hoe hij ballen klaarlegt en manier van schieten zegt eigenlijk al voldoende. Zo zonde dat ik nergens die actie tegen Ajax nergens kan zien. Speelde 3/4 man compleet van de mat nadat hij de bal afpakte.
Ik vind hem eerder nogal lomp ogen eigenlijk. Absoluut geen verfijnde voetballer.
Nogal lomp met al een aantal assiss en goals achter zijn naam en dat voor een verdedigende middenvelder.
Centrale middenvelder, geen verdedigende middenvelder. En dat hij lomp is wil niet meteen zeggen dat hij er niks van kan. Als je bij een PSV speelt ben je gewoon redelijk tot goed over het algemeen.
Centrale middenvelder, geen verdedigende middenvelder. En dat hij lomp is wil niet meteen zeggen dat hij er niks van kan. Als je bij een PSV speelt ben je gewoon redelijk tot goed over het algemeen.
Maar je zegt zelf dat hij een rol heeft die ballen afpakt en dan afgeeft. Terwijl dat deels niet klopt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Nou, nee. Ik zei dat het een dienende speler is, wat anders is dan een stofzuigen oid.
Bij United zal hij in het begin wel zo spelen, maar dat is normaal qua niveau verschil ineens. Maar hij zal in no time aanvallen opzetten en Rooney/Persie vrij voor goal zetten. Dat heeft hij eerder al bewezen bij Sparta, Utrecht, PSV en Nederland.
Ja. Dat wel ja. Maar verder kan hij verrekte weinig.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Bij United zal hij in het begin wel zo spelen, maar dat is normaal qua niveau verschil ineens. Maar hij zal in no time aanvallen opzetten en Rooney/Persie vrij voor goal zetten. Dat heeft hij eerder al bewezen bij Sparta, Utrecht, PSV en Nederland.
Ik weet niet hoor, maar ZO goed is Stroot echt niet.
Nooit van zijn levensdagen. Park was in zijn PSV tijd nog veel en veel beter dat Strootman nu, en die is ook nooit verder gekomen dan een wat dienende rol. Verder andere positie enzo ik weet.
Pat Rice weet, als United niet komt dan gaat ie naar Arsenal
Waarschijnlijk wel, maar ik verwacht niet dat hij de held van de PL wordt.
Nooit van zijn levensdagen. Park was in zijn PSV tijd nog veel en veel beter dat Strootman nu, en die is ook nooit verder gekomen dan een wat dienende rol. Verder andere positie enzo ik weet.
Park is anders meer dan eens beslissend geweest voor United. Ook in grote wedstrijden.
Als 3 coaches hem al gelijk een aanvoerder vinden op zo´n jonge leeftijd.(Rutten, Advocaat en vGaal) Maar beter wachten we af, ik heb er iig veel vertrouwen in
True, maar werd door SAF vooral opgesteld, juist in grote wedstrijden, omdat hij bergen werk verzette.
Ja. Maar wel degelijk een held en zeker niet alleen dienend. Dat hij gewoon een bescheiden kerel is, is iets anders als dienend zijn.
En het mooie is dat dat maar één zinnetje is, hij gaat vooral tekeer tegen het ED.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
kunnen ze geen kaarten verkopen voor die persconferenties? Lijkt me geweldig om bij te zijn wekelijks
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op zaterdag 15 december 2012 01:47 schreef rubbereend het volgende: kunnen ze geen kaarten verkopen voor die persconferenties? Lijkt me geweldig om bij te zijn wekelijks
Gewoon zeggen dat je van Casablanca Dagblad bent, kom je er wel in
Lissabon - Sporting Lissabon heeft Zakaria Labyad (19) laten weten dat het niet van plan is om mee te werken aan een transfer van de middenvelder naar de serieus geïnteresseerde ‘concurrent’ FC Porto.
Labyad, die afgelopen zomer PSV verruilde voor Sporting, ziet zelf een overgang wel zitten. Sporting staat slechts op de negende plaats in de Portugese competitie, terwijl FC Porto medekoploper is en ook na de winterstop in de Champions League uitkomt.
Het bevalt Labyadje blijkbaar toch niet zo goed bij het geweldige Sporting
Dat mag, ik weet alleen niet of hij graag in het Jan Louwers wil spelen.
Het bevalt Labyadje blijkbaar toch niet zo goed bij het geweldige Sporting
een betere club wil hem..... dan zal hij het toch niet heel slecht doen toch?
een betere club wil hem..... dan zal hij het toch niet heel slecht doen toch?
Dattie gewoon kapothoert.
vast moeizaam, NEC kan goede wedstrijden spelen. Hopelijk vroeg scoren dan maakt het het allemaal wat makkelijker en zou je er overheen kunnen lopen.
Tot zover mijn open deuren.
Uitwedstrijd, NEC doet het goed dit seizoen, er zijn makkelijkere wedstrijden. Maar PSV is beter, zal de overhand hebben in de wedstrijd, met de 3-0 tegen Twente nog in het achterhoofd moet ook NEC eruit gevoetbald kunnen worden. Ik denk 1-3
Zanka gaat de ene na de andere geweldige pass geven.
Als dit zo blijkt te zijn, en hij een basisplaats afdwingt, en een zeer belangrijk deel krijgt in het landskampioenschap, dan bouw ik hoogstpersoonlijk zelf een standbeeld voor hem.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Met van Bommel is het allemaal wat statischer, of heb ik dat mis.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson