Gewoon zeggen dat je van Casablanca Dagblad bent, kom je er wel inquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:47 schreef rubbereend het volgende:
kunnen ze geen kaarten verkopen voor die persconferenties? Lijkt me geweldig om bij te zijn wekelijks
Het bevalt Labyadje blijkbaar toch niet zo goed bij het geweldige Sportingquote:Labyad mag niet weg
15 dec. 2012 05:00
Lissabon - Sporting Lissabon heeft Zakaria Labyad (19) laten weten dat het niet van plan is om mee te werken aan een transfer van de middenvelder naar de serieus geïnteresseerde ‘concurrent’ FC Porto.
Labyad, die afgelopen zomer PSV verruilde voor Sporting, ziet zelf een overgang wel zitten. Sporting staat slechts op de negende plaats in de Portugese competitie, terwijl FC Porto medekoploper is en ook na de winterstop in de Champions League uitkomt.
Die komt straks huilend terug in Eindje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ex-PSV'er in het nieuws:
[..]
Het bevalt Labyadje blijkbaar toch niet zo goed bij het geweldige Sporting
Denk het niet, als Porto geïnteresseerd is betekent dat hij wel voldoetquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt straks huilend terug in Eindje.
Die is niet welkomquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag, ik weet alleen niet of hij graag in het Jan Louwers wil spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelde erg weinig bij Lissabon. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe hij het nu onder Vercauteren doet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ex-PSV'er in het nieuws:
[..]
een betere club wil hem..... dan zal hij het toch niet heel slecht doen toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ex-PSV'er in het nieuws:
[..]
Dattie gewoon kapothoert.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een betere club wil hem..... dan zal hij het toch niet heel slecht doen toch?
Hij is pas 19, misschien zien ze het talent wel en willen ze hem graag vast binnenhalen nu hij nog goedkoop is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een betere club wil hem..... dan zal hij het toch niet heel slecht doen toch?
Hij had toch een enorme afkoopsom in zijn contract?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is pas 19, misschien zien ze het talent wel en willen ze hem graag vast binnenhalen nu hij nog goedkoop is.
vast moeizaam, NEC kan goede wedstrijden spelen. Hopelijk vroeg scoren dan maakt het het allemaal wat makkelijker en zou je er overheen kunnen lopen.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vast moeizaam, NEC kan goede wedstrijden spelen. Hopelijk vroeg scoren dan maakt het het allemaal wat makkelijker en zou je er overheen kunnen lopen.
Tot zover mijn open deuren.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:33 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Ik durf ook niks over dit PSV te zeggen. Het kan 3-1 worden, maar ook zomaar 0-5 met een goede instelling.
Zanka gaat de ene na de andere geweldige pass geven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Matavz moet t doen vanavond
Die ja. Mark my words, hij wordt de held.quote:
Biertje voor je als hij nr1 wordt in Gillette pro klassement .quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die ja. Mark my words, hij wordt de held.
Als dit zo blijkt te zijn, en hij een basisplaats afdwingt, en een zeer belangrijk deel krijgt in het landskampioenschap, dan bouw ik hoogstpersoonlijk zelf een standbeeld voor hem.quote:
Kutwedstrijd, verwacht wel overwinning. Koppositie ligt voor het oprapen, dat zou moeten motiverenquote:
Omdat er geen geschiktere speler beschikbaar is. Helaas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:52 schreef BlaZ het volgende:
Waarom staat Wijnaldum nog steeds in de basis?
NEC geeft gewoon totaal geen ruimte weg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef Lyrebird het volgende:
Met van Bommel is het allemaal wat statischer, of heb ik dat mis.
NEC speelt niet eens zo slecht,quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef Lyrebird het volgende:
Met van Bommel is het allemaal wat statischer, of heb ik dat mis.
Op rechts wel dan? Zonder ruimte heeft hij nooit dreiging. Komt omdat hij geen acties heeft, teert teveel op zijn snelheid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:06 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom staat narsingh weer op links?? Totaal geen dreiging.
Hij heeft anders al 3x gemist hoorquote:
Dat is ook bedoeling als middenvelder..... Jezus wat een geluk voor PSV dat NEC die kans niet afmaakt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is meer in het spel betrokken dan Matavz..
Dat dwing je af hè...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is ook bedoeling als middenvelder..... Jezus wat een geluk voor PSV dat NEC die kans niet afmaakt.
Fc Eindhoven dan welquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |