Wie 'ze'? De 'ze' die over het geld gaan bij de Engelse topclubs? Of de 'ze' in de media? Die laatste hebben er namelijk helemaal niks over te zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee hoor, in Engeland schatten ze hem in op zo'n 17miljoen pond, dus die 20miljoen euro krijgen we wel.. hoop ik
Het geruchtquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie 'ze'? De 'ze' die over het geld gaan bij de Engelse topclubs? Of de 'ze' in de media? Die laatste hebben er namelijk helemaal niks over te zeggen.
Op zaterdagochtend naar de Herdgangquote:
Elke topclub zit zowat achter hem aan, gaat zeker wel lukken hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel meer dan 20 miljoen zullen we er niet uit kunnen slepen iig lijkt me.
Bron? Voor zover ik weet is er nog helemaal niks concreets, als ze in de rij staan voor het Philips-stadion en ruzie maken over wie het eerst naar binnen mag, dán zitten ze achter hem aan ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke topclub zit zowat achter hem aan, gaat zeker wel lukken hoor
Bovendien heeft Dries ook gewoon een marktwaarde van +/- 12 miljoen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef ZaZoe het volgende:
Stroot is samen met Dries voor pak hem beet dertien miljoen euro gekocht.
Stroot verkopen voor 20 miljoen. Daarna speler kopen voor circa 7 miljoen.
Conclusie: Dries en nieuwe speler zijn voor niks gehaald, dankzij de Stroot![]()
Wat een fijne vent die Strootmeister..
Na zón lange afwezigheid is het meer de vraag of Pieters nog ooit weer op niveau komt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:00 schreef ZaZoe het volgende:
Pieters even langs de kant vanwege lichte terugslag lees ik net.
Wel ja kan er ook wel weer bij.
Interesse is er sowieso, door welke clubs is inderdaad nog maar de vraag. Maar hopelijk halen we minstens 20mio eruit, elk miljoentje meer is heel mooi meegenomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bron? Voor zover ik weet is er nog helemaal niks concreets, als ze in de rij staan voor het Philips-stadion en ruzie maken over wie het eerst naar binnen mag, dán zitten ze achter hem aan ja.
Oh ja, hij zal vast op heel wat lijstjes staan. Maar dat is nog wat anders dan dat "elke topclub achter hem aan zit" wat hij beweert.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Interesse is er sowieso, door welke clubs is inderdaad nog maar de vraag. Maar hopelijk halen we minstens 20mio eruit, elk miljoentje meer is heel mooi meegenomenGewoon beetje kat uit de boom kijken..
Maar heb m ook graag nog een extra seizoen bij PSV, loodst ie ons met Mark door de CL
Ik verwacht niet dat Van Bommel volgend seizoen nog contractspeler is bij PSV eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:22 schreef rubbereend het volgende:
Wat betreft Van Bommel moeten gewoon maar eens afwachten hoe het seizoen afloopt en hoe hij dn is. Op deze leeftijd kan het ook ineens over zijn.
Ik moet het ook nog zien, Cocu was wel een hele bijzondere uitzondering. En Van Bommel is ook al vrij oud voor een speler van een topclub.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Van Bommel volgend seizoen nog contractspeler is bij PSV eigenlijk.
Precies. Je kunt Bommel niet met Cocu vergelijken. Cocu was tot aan het einde van zijn carriere belachelijk fit. Net als Heintze destijds. Bleven maar gaan die gasten. Bommel heeft dat nooit gehad, heeft het nooit van zijn uithoudingsvermogen moeten hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog zien, Cocu was wel een hele bijzondere uitzondering. En Van Bommel is ook al vrij oud voor een speler van een topclub.
Brands koopt gewoon een andere faalmiddenvelder voor 10 miljoen inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Van Bommel volgend seizoen nog contractspeler is bij PSV eigenlijk.
5 miljoen voor die kleine feyenoord-dwerg Clasie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Brands koopt gewoon een andere faalmiddenvelder voor 10 miljoen inderdaad
Clasie gaan we niet halen vrindquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Brands koopt gewoon een andere faalmiddenvelder voor 10 miljoen inderdaad
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
5 miljoen voor die kleine feyenoord-dwerg Clasie.
Ik had het over Leerdam.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie gaan we niet halen vrind
Bron, tjah zowat alle roddelbladen van italie tot engeland.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bron? Voor zover ik weet is er nog helemaal niks concreets, als ze in de rij staan voor het Philips-stadion en ruzie maken over wie het eerst naar binnen mag, dán zitten ze achter hem aan ja.
Roddelbladen. Tja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bron, tjah zowat alle roddelbladen van italie tot engeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |