SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!Extremistisch gematigd.
Fijne bips heeft die dame.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is wel de beste Dolan ooit.
En deze mag nog een keer:
[ afbeelding ]
Vind echt wel knap hoor, zo'n achteruitsalto vanuit stilstandquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vind echt wel knap hoor, zo'n achteruitsalto vanuit stilstand
Humor -1quote:
Bij mij kon dat wel op de Game Boy hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je speelde. Op de gameboy kon dat niet, sommige arcademachines wel. Nog een tijdje op FB ook gespeeld. Daar kon het ook.
quote:
Wat een jofele jeugdige belhamels zegquote:
Godsamme.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Afsteken en terug geven aan België!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb 100 kogels 100 geweren, neger ik kom uit Geleen. En wie hier het lijpste is.. dat zie je meteen
quote:
JA niet als op je vlucht een gast naast je ligt te snurken!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tering, das lekker vliegen zo!
[ afbeelding ]
Bedoel je vet,quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef sweetlady-o het volgende:
Sorry als hij alk een keer is geweest.
Is dat een van de YouTube reacties of..?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:03 schreef 1marcelfilms het volgende:
Bekijk deze video op YouTube:
Zo een mogool met het sindroon van laag
SPOILER: nastyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.
[ Bericht 14% gewijzigd door µ op 15-12-2012 14:00:00 ]జ్ఞా
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:48 schreef µ het volgende:
Wat een stom wijf zegSPOILER: nastyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.
Dat zou hier in Nederland dus niet mogen lol. Ben benieuwd hoe het met die vrouw is afgelopen.SPOILER: nastyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:00 schreef µ het volgende:
Voor de fans van mooie vrouwen: volg het B&H-updatestopic:
B&H / [Verzameltopic] De grote B&H-tracker
Redneck manier:quote:
Ik zat eerst echt zo te kijken van whaaa 'dom wijf, mooie take-down'. En toen ik dat mes zag: wooow whuuutSPOILER: nastyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.![]()
Fuck the EBU.
Marokkanenknuffelaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef LWD-Godius het volgende:
En dit vind jij grappig? Post dit soort onzin liever op stormfront.
Het is meer dat dat soort plaatjes gemaakt worden door van die hardstyle luisterende tokkies die een opgevoerde auto in de garage hebben staan en hun muziek downloaden in losse nummers met programma's zoals Bearshare of Kazaaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:00 schreef P8 het volgende:
Alles moet geridiculiseerd kunnen worden. Ook (en misschien vooral) extremistische opvattingen.
Ik vond hem wel grappig
Wat is er mis met Bearshare en Kazaa?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het is meer dat dat soort plaatjes gemaakt worden door van die hardstyle luisterende tokkies die een opgevoerde auto in de garage hebben staan en hun muziek downloaden in losse nummers met programma's zoals Bearshare of Kazaa
Hardstyle, opgevoerde auto's of muziek downloaden met geridiculiseerde racisme associëren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het is meer dat dat soort plaatjes gemaakt worden door van die hardstyle luisterende tokkies die een opgevoerde auto in de garage hebben staan en hun muziek downloaden in losse nummers met programma's zoals Bearshare of Kazaa
Tokkie!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Bearshare en Kazaa?
Haten op marokkanen mag niet en op tokkies welquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat was idd grappigquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef LWD-Godius het volgende:
wacht wat ?quote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Ondertussen op het speeltuintje bij B4CO in de buurt:
[ afbeelding ]
Je mist de honden rechts achterquote:Op zondag 16 december 2012 01:56 schreef jagga het volgende:
[..]
wacht wat ?
moest 3 x kijken. 1e keer dacht ik zo, die is goed met een fiets!
2e keer, hey die vent wordt afgezogen ! ? wtf
3e keer. ehhhhhh dat een vent die een andere vent afzuigt. yuk! :|
ok 4e keer, hey wtf, 3 honden did de triplefuckshuffle doen
Wat deed jij bij hem in dat speeltuintje, viespeuk?quote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Ondertussen op het speeltuintje bij B4CO in de buurt:
[ afbeelding ]
Ik vind het bijzonder grappig, dus laat hem maar lekker hier verder posten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Alle tokkies zijn aso's maar niet alle Marokkanen zijn aso's.quote:Op zondag 16 december 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haten op marokkanen mag niet en op tokkies wel
Gewoon over allebei grappen makenquote:Op zondag 16 december 2012 14:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Alle tokkies zijn aso's maar niet alle Marokkanen zijn aso's.
niet alle mocro's zijn criminelen maar alle criminelen wel mocro's? onder het mom vanquote:Op zondag 16 december 2012 14:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Alle tokkies zijn aso's maar niet alle Marokkanen zijn aso's.
Ja ook "hij wou terug naar huis". Sowieso een tokkiequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon over allebei grappen maken
Kwaliteitpostsquote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef µ het volgende:
[..]
Maar voor wie toch naar die rechter wil kijken:
B&H / Alina Vacariu (Roemeens model)
quote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef Individual het volgende:
Als je het bij grapjes houdt moet je je niet zo druk maken om mensen met lange tenen.
Flikker eens op met je topicspam man.quote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef µ het volgende:
[..]
Maar voor wie toch naar die rechter wil kijken:
B&H / Alina Vacariu (Roemeens model)
DOE EENS NORMAAL MAN ALS MOD MOET JE HET GOEDE VOORBEELD GEVEN!!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 15:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Flikker eens op met je topicspam man.
Jawohl, Herr Moderatorquote:Op zondag 16 december 2012 15:28 schreef vosss het volgende:
[..]
DOE EENS NORMAAL MAN ALS MOD MOET JE HET GOEDE VOORBEELD GEVEN!!!!!
Vind jij. Wie zegt dat de poster van dat plaatje dat vind. Het is gewoon een grap of je het nou grappig vind of niet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
inderdaad.
Als het overslaat tot in een soort racisme zoals in dat ene geval dan moet je je natuurlijk wel even laten horen vind ik en de beste man tot de orde roepen. Iedereen die Nederlander is hoort gewoon in Nederland thuis, Nederlandse-Marokkanen ook.
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.quote:Op zondag 16 december 2012 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind jij. Wie zegt dat de poster van dat plaatje dat vind. Het is gewoon een grap of je het nou grappig vind of niet.
Hij maakt een E.T. grapjequote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.
Racistisch expressionisme hoort eerder op stormfront thuis dan op het betamelijke fok.nl. Al zijn lieden als Danny al behoorlijk aan het radicaliseren en stigmatiseren geslagen.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.
Racistisch expressionisme hoort eerder op stormfront thuis dan op het betamelijke fok.nl. Al zijn lieden als Danny al behoorlijk aan het radicaliseren en stigmatiseren geslagen.
Het is waarschijnlijk je eigen fiets?quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Sloggi het volgende:
Waarom moet je een Marokkaan op een fiets nooit aanrijden?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk je eigen fiets?
Ik begrijp je punt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
Hoe een lichaamsdeel voelt wanneer het slaapt.Kijk eens jongens hoe mooi zwart en wit samenwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
Hoe een lichaamsdeel voelt wanneer het slaapt.precies dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed punt, al help je je maatschappij natuurlijk niet verder als je blijft wegkijken. Het lijkt me inderdaad beter om dit onderwerp af te sluiten.quote:Op zondag 16 december 2012 19:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt.
Maar ik vind het eigenlijk wel genoeg als een poster nadenkt voordat ie op "Invoeren" drukt. Voor sommigen is dat wel eens wat veel gevraagd. Daar kan ik niet wakker van liggen. En anders kan je altijd nog een TR naar de MODS sturen.
Ik vind dat zo zielig voor die oude manquote:
omdat je er zo overduidelijk weg van bentquote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Goed punt, al help je je maatschappij natuurlijk niet verder als je blijft wegkijken. Het lijkt me inderdaad beter om dit onderwerp af te sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je iemand die alles steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je iemand die beide doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Maringo het volgende:
Best een mooi meisje, jammer van die hangtieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
![]()
Seriously.![]()
!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Jaaa die heb ik lang niet meer gezienquote:
Fuck the EBU.![]()
Dan moet je deze ook even als herinnering ophalen:quote:Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik lang niet meer gezien
![]()
![]()
Neh, sequels zijn doorgaans minder, dit is geen uitzondering.quote:Op maandag 17 december 2012 00:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook even als herinnering ophalen:
![]()
Aah leuk!quote:Op maandag 17 december 2012 00:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
Hoezo herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2012 00:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6Rsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: DANCING BABY SUPER FUNNY PICTUREquote::')![]()
Ik zit te wachten op de dag dat ik moet lachen om je postsquote:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik snap 'm nu pas.quote:Op maandag 17 december 2012 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Prachtig...Leuk voor de moederbeer
![]()
9gagquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Convict het volgende:
[..]
omdat je er zo overduidelijk weg van bent![]()
[ afbeelding ]:p
![]()
Mooi! Inspirerend!quote:Op maandag 17 december 2012 15:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken:
http://www.ted.com/talks/(...)kill_creativity.html![]()
Weer nietquote:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
*Mompelt iets over Photoshop..*quote:This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.sinterklaaskapoentje
![]()
Kapoentie....quote:
Een kapoen is een gecastreerde haan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapoenvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñsinterklaaskapoentje
![]()
Ohquote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Kapoentie....
Een kapoen is een gecastreerde haan
http://nl.wikipedia.org/wiki/KapoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Haha, wel echt een toffe peerquote:
Fuck the EBU.![]()
Lol, waarom zetten ze dat blikje niet gewoon weer recht?quote:
Tijd zat daarvoor, maar ze trekken liever hun handen er zo ver mogelijk vanaf en wachten totdat alles naar de tering is gelopen
Fuck the EBU.sinterklaaskapoentje
![]()
Mensen in infomercials hebben problemen met dat soort handelingenquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol, waarom zetten ze dat blikje niet gewoon weer recht?
Tijd zat daarvoor, maar ze trekken liever hun handen er zo ver mogelijk vanaf en wachten totdat alles naar de tering is gelopen
:')![]()
Damn, lekkere jopen. Is er meer info over haar?quote:Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ja, die is er. Hierzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Damn, lekkere jopen. Is er meer info over haar?![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Damn, lekkere jopen. Is er meer info over haar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.brainality.com(...)sian-singer-and.html
Angina uit Rusland. Alleen jammer van de waardeloze muziek..reset![]()
Crosspost, Past hier wel..quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:00:49Bizar: Jong #PSV tegen #Twente gestaakt. Scheids krijgt zweepslag. reageer retweet
twitter:EredivisieMemes twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:07:14Het zou toch godverdomme niet waar wezen... Jong #PSV - Jong #Twente gestaakt want de scheidsrechter is met een zweep geslagen? reageer retweet
twitter:serentye twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:18:04Wat leven we toch in een zieke zieke wereld reageer retweet
twitter:jordiino1 twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:27:38@serentye hmm scheelt nog dat die niet dood geslagen is of wat dan ook.. Maar idd wel een zieke wereld dan reageer retweet
It Never Hurts To Help!![]()
Nee, dit is niet echt. Dat kan niet. Toch ?quote:
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
ja met een zweep kom je natuurlijk makkelijk door die detectiepoortjes
Robert Moog died for our synths![]()
Je weet dat zweepslag een spierscheuring is?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nee, dit is niet echt. Dat kan niet. Toch ?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het wel grappig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef LWD-Godius het volgende:
En dit vind jij grappig? Post dit soort onzin liever op stormfront.History became legend, legend became myth.![]()
er zijn ook andere scenes in die film :pquote:
google vica kerekes![]()
Ja daarom juist, ik bedoel die reacties van die mafkezen op Twitterquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet dat zweepslag een spierscheuring is?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Ah, ik had even gemist dat het van een infomercial was, of coursequote:Op dinsdag 18 december 2012 03:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen in infomercials hebben problemen met dat soort handelingen
Fuck the EBU.![]()
doe dan gelijk zo
http://www.dumpert.nl/med(...)eel_veel_gifjes.htmlAvatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes![]()
Jeroomquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:34 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoe geef je anders aan dat je van een weg afslaat op zo'n abstract kaartje? Daar zullen toch ongetwijfeld wel afritten zitten die gewoon niet op de kaart staan.![]()
Juist, net als op Apple's gedetailleerde kaartenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:46 schreef picodealion het volgende:
Hoe geef je anders aan dat je van een weg afslaat op zo'n abstract kaartje? Daar zullen toch ongetwijfeld wel afritten zitten die gewoon niet op de kaart staan.Alpha kenny one![]()
Jongens bedankt voor de plaatjes, heb al mijn trouwe followers op Twitter weer wat entertainment aangeboden
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.sinterklaaskapoentje
![]()
Ah, dat verklaart de grapquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet dat zweepslag een spierscheuring is?
:')![]()
Ongetwijfeld ja......quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:46 schreef picodealion het volgende:
Hoe geef je anders aan dat je van een weg afslaat op zo'n abstract kaartje? Daar zullen toch ongetwijfeld wel afritten zitten die gewoon niet op de kaart staan.Oh, and that's a bad miss!![]()
Gezien je nick vroeg ik me ineens af of dat jouw vrouw isquote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Vanaf nu hoort Fruit Ninja ook bij de lijst met geweldadige spellen?Lindseyquote:
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!![]()
Wat kijkt hij irritant om zich heen. En toch zonder contact met het publiek te makenquote:
Fuck the EBU.![]()
Zó slecht is'ie nou ook weer niet hoor. Ik heb hem na een minuut of drie gewoon uitgezet.quote:La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Dees is supervet http://m.youtube.com/watch?v=JGCsyshUU-A&feature=fvwrelquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Jegorex het volgende:
Vanaf nu hoort Fruit Ninja ook bij de lijst met geweldadige spellen?
[..]
Lindsey![]()
![]()
In januari komt ze naar nederland.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:32 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Dees is supervet http://m.youtube.com/watch?v=JGCsyshUU-A&feature=fvwrelOp zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!![]()
''Its the most dangerous animal on this continent...... Ima touch him''
Zijn show op Discovery Chanel is wel leuk, hoe hij altijd probeert de dieren op de foto te krijgen, en die dieren op hun beurt hem proberen te grijpen.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Check out this video on YouTube:
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:38 schreef 1marcelfilms het volgende:
Check out this video on YouTube:![]()
![]()
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.![]()
Hahah te droog!quote:
Jij bent ook een bijzonder geval he?
- Ja ik ben uniek, gewoon mezelf
Ook al?
Lang haar, gabbers, normale mensen en negers, het maakt niet uit.
- Ik heb nog geen neger gezien.
Jawel, er loopt er eentje rond!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: