inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon over allebei grappen maken
Kwaliteitpostsquote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef µ het volgende:
[..]
Maar voor wie toch naar die rechter wil kijken:
B&H / Alina Vacariu (Roemeens model)
quote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef Individual het volgende:
Als je het bij grapjes houdt moet je je niet zo druk maken om mensen met lange tenen.
Flikker eens op met je topicspam man.quote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef µ het volgende:
[..]
Maar voor wie toch naar die rechter wil kijken:
B&H / Alina Vacariu (Roemeens model)
DOE EENS NORMAAL MAN ALS MOD MOET JE HET GOEDE VOORBEELD GEVEN!!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 15:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Flikker eens op met je topicspam man.
Jawohl, Herr Moderatorquote:Op zondag 16 december 2012 15:28 schreef vosss het volgende:
[..]
DOE EENS NORMAAL MAN ALS MOD MOET JE HET GOEDE VOORBEELD GEVEN!!!!!
Vind jij. Wie zegt dat de poster van dat plaatje dat vind. Het is gewoon een grap of je het nou grappig vind of niet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
inderdaad.
Als het overslaat tot in een soort racisme zoals in dat ene geval dan moet je je natuurlijk wel even laten horen vind ik en de beste man tot de orde roepen. Iedereen die Nederlander is hoort gewoon in Nederland thuis, Nederlandse-Marokkanen ook.
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.quote:Op zondag 16 december 2012 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind jij. Wie zegt dat de poster van dat plaatje dat vind. Het is gewoon een grap of je het nou grappig vind of niet.
Hij maakt een E.T. grapjequote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.
Racistisch expressionisme hoort eerder op stormfront thuis dan op het betamelijke fok.nl. Al zijn lieden als Danny al behoorlijk aan het radicaliseren en stigmatiseren geslagen.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.
Racistisch expressionisme hoort eerder op stormfront thuis dan op het betamelijke fok.nl. Al zijn lieden als Danny al behoorlijk aan het radicaliseren en stigmatiseren geslagen.
Het is waarschijnlijk je eigen fiets?quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Sloggi het volgende:
Waarom moet je een Marokkaan op een fiets nooit aanrijden?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk je eigen fiets?
Ik begrijp je punt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
Hoe een lichaamsdeel voelt wanneer het slaapt.Kijk eens jongens hoe mooi zwart en wit samenwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
Hoe een lichaamsdeel voelt wanneer het slaapt.precies dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed punt, al help je je maatschappij natuurlijk niet verder als je blijft wegkijken. Het lijkt me inderdaad beter om dit onderwerp af te sluiten.quote:Op zondag 16 december 2012 19:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt.
Maar ik vind het eigenlijk wel genoeg als een poster nadenkt voordat ie op "Invoeren" drukt. Voor sommigen is dat wel eens wat veel gevraagd. Daar kan ik niet wakker van liggen. En anders kan je altijd nog een TR naar de MODS sturen.
Ik vind dat zo zielig voor die oude manquote:
omdat je er zo overduidelijk weg van bentquote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Goed punt, al help je je maatschappij natuurlijk niet verder als je blijft wegkijken. Het lijkt me inderdaad beter om dit onderwerp af te sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je iemand die alles steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je iemand die beide doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Maringo het volgende:
Best een mooi meisje, jammer van die hangtieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
![]()
Seriously.![]()
!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Jaaa die heb ik lang niet meer gezienquote:
Fuck the EBU.![]()
Dan moet je deze ook even als herinnering ophalen:quote:Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik lang niet meer gezien
![]()
![]()
Neh, sequels zijn doorgaans minder, dit is geen uitzondering.quote:Op maandag 17 december 2012 00:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook even als herinnering ophalen:
![]()
Aah leuk!quote:Op maandag 17 december 2012 00:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
Hoezo herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2012 00:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6Rsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: DANCING BABY SUPER FUNNY PICTUREquote::')![]()
Ik zit te wachten op de dag dat ik moet lachen om je postsquote:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik snap 'm nu pas.quote:Op maandag 17 december 2012 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Prachtig...Leuk voor de moederbeer
![]()
9gagquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Convict het volgende:
[..]
omdat je er zo overduidelijk weg van bent![]()
[ afbeelding ]:p
![]()
Mooi! Inspirerend!quote:Op maandag 17 december 2012 15:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken:
http://www.ted.com/talks/(...)kill_creativity.html![]()
Weer nietquote:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
*Mompelt iets over Photoshop..*quote:This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: