SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!Extremistisch gematigd.
Fijne bips heeft die dame.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is wel de beste Dolan ooit.
En deze mag nog een keer:
[ afbeelding ]
Vind echt wel knap hoor, zo'n achteruitsalto vanuit stilstandquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vind echt wel knap hoor, zo'n achteruitsalto vanuit stilstand
Humor -1quote:
Bij mij kon dat wel op de Game Boy hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je speelde. Op de gameboy kon dat niet, sommige arcademachines wel. Nog een tijdje op FB ook gespeeld. Daar kon het ook.
quote:
Wat een jofele jeugdige belhamels zegquote:
Godsamme.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Afsteken en terug geven aan België!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb 100 kogels 100 geweren, neger ik kom uit Geleen. En wie hier het lijpste is.. dat zie je meteen
quote:
JA niet als op je vlucht een gast naast je ligt te snurken!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tering, das lekker vliegen zo!
[ afbeelding ]
Bedoel je vet,quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef sweetlady-o het volgende:
Sorry als hij alk een keer is geweest.
Is dat een van de YouTube reacties of..?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:03 schreef 1marcelfilms het volgende:
Bekijk deze video op YouTube:
Zo een mogool met het sindroon van laag
SPOILER: nastyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.
[ Bericht 14% gewijzigd door µ op 15-12-2012 14:00:00 ]జ్ఞా
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:48 schreef µ het volgende:
Wat een stom wijf zegSPOILER: nastyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.
Dat zou hier in Nederland dus niet mogen lol. Ben benieuwd hoe het met die vrouw is afgelopen.SPOILER: nastyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:00 schreef µ het volgende:
Voor de fans van mooie vrouwen: volg het B&H-updatestopic:
B&H / [Verzameltopic] De grote B&H-tracker
Redneck manier:quote:
Ik zat eerst echt zo te kijken van whaaa 'dom wijf, mooie take-down'. En toen ik dat mes zag: wooow whuuutSPOILER: nastyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.![]()
Fuck the EBU.
Marokkanenknuffelaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef LWD-Godius het volgende:
En dit vind jij grappig? Post dit soort onzin liever op stormfront.
Het is meer dat dat soort plaatjes gemaakt worden door van die hardstyle luisterende tokkies die een opgevoerde auto in de garage hebben staan en hun muziek downloaden in losse nummers met programma's zoals Bearshare of Kazaaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:00 schreef P8 het volgende:
Alles moet geridiculiseerd kunnen worden. Ook (en misschien vooral) extremistische opvattingen.
Ik vond hem wel grappig
Wat is er mis met Bearshare en Kazaa?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het is meer dat dat soort plaatjes gemaakt worden door van die hardstyle luisterende tokkies die een opgevoerde auto in de garage hebben staan en hun muziek downloaden in losse nummers met programma's zoals Bearshare of Kazaa
Hardstyle, opgevoerde auto's of muziek downloaden met geridiculiseerde racisme associëren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het is meer dat dat soort plaatjes gemaakt worden door van die hardstyle luisterende tokkies die een opgevoerde auto in de garage hebben staan en hun muziek downloaden in losse nummers met programma's zoals Bearshare of Kazaa
Tokkie!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Bearshare en Kazaa?
Haten op marokkanen mag niet en op tokkies welquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat was idd grappigquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef LWD-Godius het volgende:
wacht wat ?quote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Ondertussen op het speeltuintje bij B4CO in de buurt:
[ afbeelding ]
Je mist de honden rechts achterquote:Op zondag 16 december 2012 01:56 schreef jagga het volgende:
[..]
wacht wat ?
moest 3 x kijken. 1e keer dacht ik zo, die is goed met een fiets!
2e keer, hey die vent wordt afgezogen ! ? wtf
3e keer. ehhhhhh dat een vent die een andere vent afzuigt. yuk! :|
ok 4e keer, hey wtf, 3 honden did de triplefuckshuffle doen
Wat deed jij bij hem in dat speeltuintje, viespeuk?quote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Ondertussen op het speeltuintje bij B4CO in de buurt:
[ afbeelding ]
Ik vind het bijzonder grappig, dus laat hem maar lekker hier verder posten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Alle tokkies zijn aso's maar niet alle Marokkanen zijn aso's.quote:Op zondag 16 december 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haten op marokkanen mag niet en op tokkies wel
Gewoon over allebei grappen makenquote:Op zondag 16 december 2012 14:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Alle tokkies zijn aso's maar niet alle Marokkanen zijn aso's.
niet alle mocro's zijn criminelen maar alle criminelen wel mocro's? onder het mom vanquote:Op zondag 16 december 2012 14:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Alle tokkies zijn aso's maar niet alle Marokkanen zijn aso's.
Ja ook "hij wou terug naar huis". Sowieso een tokkiequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon over allebei grappen maken
Kwaliteitpostsquote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef µ het volgende:
[..]
Maar voor wie toch naar die rechter wil kijken:
B&H / Alina Vacariu (Roemeens model)
quote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef Individual het volgende:
Als je het bij grapjes houdt moet je je niet zo druk maken om mensen met lange tenen.
Flikker eens op met je topicspam man.quote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef µ het volgende:
[..]
Maar voor wie toch naar die rechter wil kijken:
B&H / Alina Vacariu (Roemeens model)
DOE EENS NORMAAL MAN ALS MOD MOET JE HET GOEDE VOORBEELD GEVEN!!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 15:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Flikker eens op met je topicspam man.
Jawohl, Herr Moderatorquote:Op zondag 16 december 2012 15:28 schreef vosss het volgende:
[..]
DOE EENS NORMAAL MAN ALS MOD MOET JE HET GOEDE VOORBEELD GEVEN!!!!!
Vind jij. Wie zegt dat de poster van dat plaatje dat vind. Het is gewoon een grap of je het nou grappig vind of niet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
inderdaad.
Als het overslaat tot in een soort racisme zoals in dat ene geval dan moet je je natuurlijk wel even laten horen vind ik en de beste man tot de orde roepen. Iedereen die Nederlander is hoort gewoon in Nederland thuis, Nederlandse-Marokkanen ook.
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.quote:Op zondag 16 december 2012 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind jij. Wie zegt dat de poster van dat plaatje dat vind. Het is gewoon een grap of je het nou grappig vind of niet.
Hij maakt een E.T. grapjequote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.
Racistisch expressionisme hoort eerder op stormfront thuis dan op het betamelijke fok.nl. Al zijn lieden als Danny al behoorlijk aan het radicaliseren en stigmatiseren geslagen.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als je een grap maakt laat dan dit soort racisme buiten dit topic, er zijn miljoenen grappen die je kan maken over Nederlandse-Marokkanen, beledigend mogen grappen ook zijn. Maar expliciet en of impliciete racistische opmerkingen maken zoals B4CO dat deed, daar moet gewoon weerwoord en duidelijke tegenover staan naar mijn mening.
Racistisch expressionisme hoort eerder op stormfront thuis dan op het betamelijke fok.nl. Al zijn lieden als Danny al behoorlijk aan het radicaliseren en stigmatiseren geslagen.
Het is waarschijnlijk je eigen fiets?quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Sloggi het volgende:
Waarom moet je een Marokkaan op een fiets nooit aanrijden?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk je eigen fiets?
Ik begrijp je punt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
Hoe een lichaamsdeel voelt wanneer het slaapt.Kijk eens jongens hoe mooi zwart en wit samenwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
Hoe een lichaamsdeel voelt wanneer het slaapt.precies dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed punt, al help je je maatschappij natuurlijk niet verder als je blijft wegkijken. Het lijkt me inderdaad beter om dit onderwerp af te sluiten.quote:Op zondag 16 december 2012 19:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt.
Maar ik vind het eigenlijk wel genoeg als een poster nadenkt voordat ie op "Invoeren" drukt. Voor sommigen is dat wel eens wat veel gevraagd. Daar kan ik niet wakker van liggen. En anders kan je altijd nog een TR naar de MODS sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |