abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120259986
Gisteren is mijn vriendin s’ morgens vroeg het huis uit gegaan met onze kinderen (terwijl ik sliep). Ze zou naar haar vader gaan die de avond daarvoor een ligte hartinfarct heeft gehad.
De hele ochtend en middag heb ik niets van haar vernomen, terwijl ze normaal altijd wel een berichtje stuurt.
In de middag gaat ineens en deurbel en staat de huisarts op de stoep. Hij zou gebeld zijn door een zekere persoon X die zich zorgen maakt over mijn vriendin, deze persoon ken ik niet, maar de huisarts wil graag weten wat er aan de hand is. Ik kan hem behalve dat het huis een rol speelt geen antwoord geven. Het huis is namelijk tochtig, vochtig en de woningbouw doet er niets aan behalve zeggen dat er meer geventileerd moet worden. Verder zou er niets moeten spelen.
Inmiddels is het 16.30 en mijn vriendin is nog niet thuis. Ik stuur een berichtje (whatsapp) met de vraag hoe laat ik ze kan verwachten i.v.m. eten. Om 17.15 ineens telefoon. Het is mijn vriendin ze zegt met de kinderen bij een vriendin te blijven slapen vannacht, omdat ze niet lekker in haar vel zit en rust wil.
Ik vraag waarvan wil je rust en bij wie blijf je dan vannacht. Ze wil me niet antwoorden en vraagt me alleen te accepteren dat ze dit doet. Weer vraag ik bij wie ze dan blijft en waarom, want ik ben haar vriend en ze zou mij moeten kunnen vertellen wat er speelt, daarnaast accepteer ik het absoluut niet zomaar dat mijn kinderen bij iemand verblijven die ik niet ken.
Ik geef aan dat de huisarts is langs geweest n.a.v. een telefoontje van persoon X, waarna mijn vriendin aangeeft dat dit de persoon is waar ze vannacht blijft. Wederom vraag ik waarom en nu zegt ze dat het komt door het huis.
Ik geef haar aan dat het het huis niet uitmaakt of ze nou wel of niet thuiskomt met de kinderen, maar dat het mij wel uitmaakt en dat ze mij met deze actie raakt. Vervolgens zegt ze dat ik niet boos moet worden en dat ze naar huis toe komt en we hangen op.
Een uur later krijg ik haar vader aan de lijn, dat ze daar zwaar over de rooie zit en dat ze vannacht bij hem en haar moeder zouden blijven slapen. Hij weet niet wat er speelt en vraagt om wat rust, omdat hij net een infarct heeft gehad. Ik begrijp hem en zeg dat ik verder ook niet weet wat er speelt, dat zijn dochter mij meer en meer aan het buitensluiten is en afstoot met de grote vraag waarom.
Na 15 minuten met hem gepraat te hebben krijg ik haar aan de lijn. Weer geeft ze aan niet lekker in haar vel te zitten en dat ze met de kinderen bij haar ouders blijft. Ik vraag waarom ze dit doet, want ze zou naar huis komen. Nog meer vraag ik me af waarom ze regelmatig zegt dat ik niet boos moet worden, want ik heb haar nog nooit een haar gekrenkt, noch fysiek noch mentaal.
Ik vraag wat ze wil en ze geeft aan dat ze een goede en veilige relatie wil, waarop ik vraag wat er aan onze relatie niet goed of veilig is. Ik weet namelijk niet wat er aan de hand is, want nogmaals ik heb haar nog nooit iets aangedaan, sta altijd voor haar klaar, praat regelmatig met haar en heb ook veel plezier met haar. Ik ga zelfs met mensen in de strijd die haar onrecht aandoen (dit met haar baas gedaan en zelfs met haar vader een hele discussie gehad) allemaal omdat ik van haar hou.
Op mijn vraag geeft ze me geen direct antwoord, maar geeft me een vraag terug. Ze vraagt me waarom is telkens een liedje zing met de zinnen “I am gona see you tonight. We are going to do it tonight”. Een liedje dat de al vaker heeft aangedragen en een liedje dat ik niet ken of ooit heb gezongen (let wel we wonen in een woning waar je de buren ook makkelijk kan horen). Ze blijft echter aangeven dat ik dat wel doe en we hebben al eerder een gesprek daarover gehad, waarbij ik haar heb aangegeven mij direct te confronteren als ik het zing of het zelfs op te nemen, want ik ken het liedje niet. Iedere keer zegt ze me te vertrouwen en van me te houden, maar ik denk dat ze me niet vertrouwd en een aanleiding daarvoor is er niet, want nooit ben ik vreemdgegaan bij haar en er is ook geen enkele aanleiding om dat te doen.
Ik ben nooit lang van huis en alle avonden slaap ik in mijn eigen bed, toch blijft ze een vorm van argwaan houden, die ik niet kan wegnemen. Wel weet ik dat ze vroeger vaak bedrogen is, maar dat heeft niets met onze relatie te maken lijkt me. Het punt is echter dat ik dit niet bij haar naar binnen krijg en ze telkens weer in de zelfde riedel valt op dat gebied.
Na even praten, geeft ze wederom aan naar huis te komen, maar steekt nog even door indirect aan te geven dat ze me niet vertrouwt. Ik word inmiddels pissed, zeg aju en hang op.
Nu 26 uur later is ze nog steeds niet thuis en heb ik ook nog niets van haar vernomen.
Ik weet niet wat ze wil. De ene keer wil ze gaan voor de relatie en geeft ze aan dat ik haar alles ben, dat ze nog nooit zo iemand als mij heeft meegemaakt in haar leven. Het volgende moment stoot ze me af en raakt ze vol in haar emotie, waarbij ze indirect aangeeft me niet te vertrouwen (waarbij ik me geen enkele reden kan bedenken wat dat veroorzaakt).
Ik weet wel dat er veel speelt en dat haar verleden er veel mee te maken heeft. Ik weet dat ze met veel dingen in de knoop zit, maar ze wil me niet zeggen wat. We praten en doen veel om de relatie goed te houden. We zijn zelfs naar de arts geweest om te kijken wat er gedaan kan worden en hebben volgende week een gesprek om te kijken welk pad wij of alleen zij moet bewandelen om rust te vinden.
Nogmaals ik sta voor haar klaar en vang haar op in alle facetten van het woord, maar ik weet niet meer wat ik hier mee aanmoet. Ik weet het gewoon niet meer.
Haar echter opgeven is geen optie. Een relatie is in goede en slechte tijden en als zij hulp nodig heeft, dan krijgt ze dat. Als ze me maar eens toe zou laten (relatie van 6 jaar).

[ Bericht 1% gewijzigd door chumafor op 14-12-2012 07:33:49 (wat spellingswijzigingen) ]
pi_120260126
Wat een vreemd verhaal.
Laat ik er vanuit gaan dat alles klopt, en jij geen dissociatieve identiteitsstoornis of iets dergelijks hebt, wat is dat met dat liedje, heeft ze vaker wanen?
pi_120260192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:36 schreef chumafor het volgende:
Gisteren is mijn vriendin s'morgens vroeg het huis uit gegaan met onze kinderen (terwijl ik sliep). Ze zou naar haar vader gaan die de avond daarvoor een ligte hartinfart heeft gehad.
en nu even verder lezen.....
dude here
  donderdag 13 december 2012 @ 10:43:15 #4
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_120260206
Je vriendin gaat vreemd, en probeert jou de schuld hiervan te geven. Ik ben bang dat je relatie over is. Lullig voor je man.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_120260314

Die? Zit ook veel met tonight in en nogal een heel bekend nummer dit jaar

Verder wel een raaaaaaaaar verhaal
pi_120260320
Godsklere man, dit klinkt als een krasser :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_120260338
Succes daarmee overigens. Krassers zijn lastige mensen om een relatie mee te hebben :')
vosss is de naam,
  donderdag 13 december 2012 @ 10:48:07 #8
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_120260346
Borderline ftw :')
Humans dont deserve to live...
pi_120260374
Of jij, of je vriendin heeft wanen. Wat een enorm raar verhaal.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_120260380
Overigens zou ik het niet op prijs stellen als mijn kinderen bij zo een persoon ineens gewoon niet meer thuis komen omdat zij dat wilt.

Het minste wat ze kan doen is die kutkoters van je thuis afdroppen en dan lekker verder gaan met krassen :)

Nofi offcourse, ik heb het gewoon niet zo op kinderen :@
vosss is de naam,
pi_120260399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
Wat een vreemd verhaal.
Laat ik er vanuit gaan dat alles klopt, en jij geen dissociatieve identiteitsstoornis of iets dergelijks hebt, wat is dat met dat liedje, heeft ze vaker wanen?
Eh, nee ik heb geen stoornis in welke vorm dan ook. En ja ze hoort vaker dingen die niet gezegd worden of rukt iets totaal uit het verband, dat gebeurd zowel bij mij als bij haar ouders als ook op haar werk.

[ Bericht 0% gewijzigd door chumafor op 14-12-2012 07:35:04 (spelling) ]
  donderdag 13 december 2012 @ 10:50:18 #12
34974 trigt013
pi_120260411
Jongens maak het niet zo moeilijk, ze gaat gewoon vreemd en dit is een excuus om bij die ander te zijn. Gewoon alles lekker in het duister houden zodat hij niet gaat spitten en blijft nadenken over de relatie.

Ze speelt hem en hij laat zich gruwelijk spelen.
  donderdag 13 december 2012 @ 10:51:04 #13
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_120260435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:50 schreef trigt013 het volgende:
Jongens maak het niet zo moeilijk, ze gaat gewoon vreemd en dit is een excuus om bij die ander te zijn. Gewoon alles lekker in het duister houden zodat hij niet gaat spitten en blijft nadenken over de relatie.

En haar vader is erbij tijdens vreemdgaan om de telefoon over te nemen? :P
Humans dont deserve to live...
  donderdag 13 december 2012 @ 10:52:30 #14
34974 trigt013
pi_120260477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:51 schreef L3IPO het volgende:

[..]

En haar vader is erbij tijdens vreemdgaan om de telefoon over te nemen? :P
Geloof me ouders zijn loyaal naar hun kinderen en gelooft zijn dochter blind. Niemand twijfelt aan de oprechtheid van haar, daarom werkt dit spel op deze manier zo goed.
pi_120260524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:50 schreef trigt013 het volgende:

Ze speelt een spel, dat weet ik en daarvan ben ik me bewust. Ik denk echter niet dat ze het met volledige opzet doet en er veel meer speelt als wat ze me aangeeft. Vreemdgaan, dat denk/hoop ik niet, want waarom zou haar vader dan mij bellen en haar aan de lijn geven?

Daarnaast waarom neemt ze de kinderen dan mee?

[ Bericht 1% gewijzigd door chumafor op 14-12-2012 07:35:44 (spelling) ]
  donderdag 13 december 2012 @ 10:53:58 #16
34974 trigt013
pi_120260545
Is persoon X een man?
  donderdag 13 december 2012 @ 10:54:08 #17
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120260553
Vaagverhaal.
Doei!
  donderdag 13 december 2012 @ 10:54:36 #18
34974 trigt013
pi_120260570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:53 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ze speeld een spel, dat weet ik en daarvan ben ik me bewust. Ik denk echter niet dat ze het met volledige opzet doet en er veel meer speeld als wat ze me aangeeft. Vreemdgaan, dat denk/hoop ik niet, want waarom zou haar vader dan mij bellen en haar aan de lijn geven?
Omdat papa haar verhaal ook gewoon gelooft. Ze kan papa toch niet gaan vertellen dat alle ellende er is omdat ze vreemd gaat.
pi_120260593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:53 schreef trigt013 het volgende:
Is persoon X een man?
Nee een vrouw (vriendin die ik overigens niet ken, waarmee ze nooit gebeld heeft en die nog nooit te sprake is gekomen)
  donderdag 13 december 2012 @ 10:56:08 #20
34974 trigt013
pi_120260618
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:55 schreef chumafor het volgende:

[..]

Nee een vrouw (vriendin die ik overigens niet ken, waarmee ze nooit gebeld heeft en die nog nooit te sprake is gekomen)
Waarschijnlijk is persoon X een vriendin of kennis van de persoon waarmee ze vreemd gaat.
  donderdag 13 december 2012 @ 10:56:12 #21
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120260620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:55 schreef chumafor het volgende:

[..]

vreemd :') misschien is het wel een man :)
Doei!
pi_120260622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:54 schreef Meloewa het volgende:
Vaagverhaal.
Ja inderdaad en daarom zit ik er ook zo mee.
  donderdag 13 december 2012 @ 10:57:47 #23
34974 trigt013
pi_120260669
Bekijk haar facebook of daar een persoon op staat waar ze net teveel mee op de foto staat en misschien inloggen om te kijken waar haar privé berichten naartoe gaan (ja, ik weet het onethisch, maar zij liegt ook en het is toch over)
  donderdag 13 december 2012 @ 10:59:00 #24
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_120260700
Girl got issues...
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:00:18 #25
34974 trigt013
pi_120260738
Als ze voorlopig ergens anders blijft slapen, je deur wel vergrendelen zodat je halve huis niet leeg is als je een keertje terug komt van werk of stappen.
pi_120260759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef chumafor het volgende:

[..]

Eh nee ik heb geen stoornis in welke vorm dan ook. En ja ze hoort vaker dingen die niet gezegt worden of rukt iets totaal uit het verband, dat gebeurd zowel bij mij als bij haar ouders als ook op haar werk.
Het lijkt me dat je vriendin professionele hulp nodig heeft. Heb je hierover al eens met haar ouders gesproken? Het lijkt me nl. ook geen goede zaak voor jullie kinderen.

Overigens had ik moeite om door je taalfouten heen te lezen (speeld ipv speelt) maar dat ter zijde.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_120260773
Bel je partner en geef haar een termijn waarin ze in ieder geval de kinderen kan terug komen brengen, om daarna zelf de rust op te gaan zoeken; al dan niet met een omgangsregeling. Doet ze dit niet binnen b.v. 24 uur, dan doe je aangifte bij de politie van ontvoering.

Eens kijken of ze dan nog je kinderen bij je weg wil houden...
pi_120260804
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef trigt013 het volgende:
Bekijk haar facebook of daar een persoon op staat waar ze net teveel mee op de foto staat en misschien inloggen om te kijken waar haar privé berichten naartoe gaan (ja, ik weet het onethisch, maar zij liegt ook en het is toch over)
Ze heeft geen facebook en weet niet goed met een computer om te gaan. Haar berichten lezen kan ik doen, maar wil ik niet zonder goede reden, want ik kan geen mogelijkheden bedenken dat ze inderdaad vreemdgaat.

En wat is over? De relatie? misschien wel, maar dan wil ik wel van haar weten waarom, daarnaast geef ik haar niet zonder slag of stoot op. Ze is een van de beste dingen die me ooit is overkomen. Behalve dit gedoe dan.

[ Bericht 6% gewijzigd door chumafor op 13-12-2012 18:45:44 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 11:02:29 #29
34974 trigt013
pi_120260813
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef zatoichi het volgende:
Bel je partner en geef haar een termijn waarin ze in ieder geval de kinderen kan terug komen brengen, om daarna zelf de rust op te gaan zoeken; al dan niet met een omgangsregeling. Doet ze dit niet binnen b.v. 24 uur, dan doe je aangifte bij de politie van ontvoering.

Je kan je eigen kinderen niet ontvoeren als moeder.
pi_120260831
Is er trouwens ook een mogelijkheid om hulp oid te krijgen om te bemiddelen in jullie conflict met de verhuurder? mogelijk dat de slechte staat van het huis de situatie van je vriendin (stress enzo) heeft verslechterd?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 13 december 2012 @ 11:03:14 #31
34974 trigt013
pi_120260840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ze heeft geen facebook en weet niet goed met een computer om te gaan. Haar berichten lezen kan ik doen, maar wil ik niet zonder goede reden, want ik kan geen mogelijkheden bedenken dat ze inderdaad vreemdgaat.

En wat is over? De relatie? misschien wel, maar dan wil ik wel van haar weten waarom.
De reden waarom iedereen vreemdgaat is of geiligheid of verliefdheid. Heeft dus niet met jullie relatie te maken.
pi_120260882
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:00 schreef Deetch het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je vriendin professionele hulp nodig heeft. Heb je hierover al eens met haar ouders gesproken? Het lijkt me nl. ook geen goede zaak voor jullie kinderen.

Overigens had ik moeite om door je taalfouten heen te lezen (speeld ipv speelt) maar dat ter zijde.
Schrijven in emotie levert bij mij snel taalfouten op, hiervoor mijn excuus.

Ja we zoeken hulp voor haar, daarom hebben we volgende week ook een afspraak nav eerder bezoek aan de huisarts.

[ Bericht 0% gewijzigd door chumafor op 13-12-2012 11:19:45 ]
pi_120260924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef zatoichi het volgende:

Dat hen ik haar al gezegt, dat als zij rust nodig heeft ik dat accepteer. Hoewel ik niet weet waarvoor. Ik heb haar aangegeven in ieder gavak de kinderen thuis in hun eigen bed te laten slapen, maar dat heeft ze niet gedaan.
pi_120261013
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef Deetch het volgende:
Is er trouwens ook een mogelijkheid om hulp oid te krijgen om te bemiddelen in jullie conflict met de verhuurder? mogelijk dat de slechte staat van het huis de situatie van je vriendin (stress enzo) heeft verslechterd?
Dat is denk ik ook een hoofdreden, maar de woningbouw doet niets. Ze zitten in de commisie en een urgentie krijgen we niet.

Nu worden de regels in januarie veranderd en krijgen mensen die na april 2007 een huis hebben betrokken hun oude inschrijftijd terug. Samen met de woontijd komen we dan op een inschrijfperiode van 18-20 jaar. Lijkt mij dat een woning vinden dan niet zo een issue meer zou moeten zijn. Dit weet zij overigens ook.
pi_120261069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Je kan je eigen kinderen niet ontvoeren als moeder.
Mijn bron is wiki, dus niet de meest betrouwbare, maar toch:

quote:
Ouderlijke of parentale ontvoering: wanneer een kind door één van de ouders wordt meegenomen naar een andere staat dan waar de gewone verblijfplaats van het kind is.
En het is in ieder geval een stok achter de deur, zelfs als de politie de aangifte niet afneemt, is er in ieder geval melding van gemaakt. Daarnaast kan TS ook de kinderbescherming inschakelen.

Ik zou alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat mijn kinden geen slachtoffer zijn van de labiliteit van hun moeder...
  donderdag 13 december 2012 @ 11:11:13 #36
85962 ioko
I Appear Missing
pi_120261080
Vervelend voor je TS. Ik denk ook dat er meer aan de hand is dan ze je vertelt.

Speelt is trouwens niet met een D.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 13 december 2012 @ 11:12:08 #37
34974 trigt013
pi_120261109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Mijn bron is wiki, dus niet de meest betrouwbare, maar toch:

[..]

En het is in ieder geval een stok achter de deur, zelfs als de politie de aangifte niet afneemt, is er in ieder geval melding van gemaakt. Daarnaast kan TS ook de kinderbescherming inschakelen.

Ik zou alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat mijn kinden geen slachtoffer zijn van de labiliteit van hun moeder...
Dat is wanneer er een omgangsregeling is en de ouder het kind niet terugbrengt maar de grens over probeert te vluchten.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:13:48 #38
34974 trigt013
pi_120261156
Mijn beste tip is gewoon alles laten rusten, dus ook geen therapieën starten of gesprekken en je huis en bezittingen goed beschermen door je bankrekening en inkomen tijdelijk te splitsen en sloten/wachtwoorden tijdelijk te wijzigen.
pi_120261246
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:13 schreef trigt013 het volgende:
Mijn beste tip is gewoon alles laten rusten, dus ook geen therapieën starten of gesprekken en je huis en bezittingen goed beschermen door je bankrekening en inkomen tijdelijk te splitsen en sloten/wachtwoorden tijdelijk te wijzigen.
Haar dus buitensluiten en bij voorbaat schuldig bevinden?
Wat als er echt iets is wat op haar psyche drukt en waar ze hulp bij nodig heeft?
pi_120261260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:17 schreef chumafor het volgende:

[..]

Haar dus buitensluiten en bij voorbaat schuldig bevinden?

Hij zegt dat je dat dus juist niet moet doen.
pi_120261269
..

[ Bericht 99% gewijzigd door chumafor op 13-12-2012 11:19:22 ]
pi_120261292
sloten/wachtwoorden wijzigen, geen gesprek aangaan en geen therapie..

klinkt mij anders wel zo in de oren, maar hoeft niet zo bedoelt te zijn.
pi_120261313
Wat een verwarrende situatie voor zowel jou, als de kinderen als je partner. Niemand zal hier gelukkig van worden. Als zij vreemdgaat vind ik het een zeer kwalijke zaak dat zij zowel haar kinderen als haar ouders erbij betrekt. Wellicht gaat ze niet vreemd, dat kan. Dan zou ik een goed gesprek met haar aan gaan, onder begeleiding van professionele hulp.

Voor nu, laat haar even tot rust komen. Geef haar de tijd. Neem polshoogte met haar op naarmate de dag vordert. Vraag dan enkel naar de kinderen en of ze deze naar huis wil brengen. Ze zal zelf ook rustiger kunnen nadenken wanneer de kinderen weg zijn en de kinderen zijn in een vertrouwde omgeving.
Voordelig parkeren op of rondom luchthaven Schiphol? Vergelijk alle parkings op www.Schipholparkerenvergelijken.nl!
  donderdag 13 december 2012 @ 11:20:44 #44
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_120261328
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_120261479
Jup, en alweer een bevestiging.

Vrouwen zijn knettergek 8)7
  donderdag 13 december 2012 @ 11:27:48 #46
34974 trigt013
pi_120261529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef chumafor het volgende:

Ik zeg juist dat hij haar ruimte moet geven maar vooral ook zijn basis van het gezin moet beschermen. Door zelf het beheer in handen te nemen kan zij niet gehaaste dingen ondernemen zonder overleg. En vooral niet pushen richting lange gesprekken en/of therapie. Als zij dat wilt zal ze dit zelf wel aangdragen.
pi_120261539
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef Love4fashion het volgende:
Wat een verwarrende situatie voor zowel jou, als de kinderen als je partner. Niemand zal hier gelukkig van worden. Als zij vreemdgaat vind ik het een zeer kwalijke zaak dat zij zowel haar kinderen als haar ouders erbij betrekt. Wellicht gaat ze niet vreemd, dat kan. Dan zou ik een goed gesprek met haar aan gaan, onder begeleiding van professionele hulp.

Voor nu, laat haar even tot rust komen. Geef haar de tijd. Neem polshoogte met haar op naarmate de dag vordert. Vraag dan enkel naar de kinderen en of ze deze naar huis wil brengen. Ze zal zelf ook rustiger kunnen nadenken wanneer de kinderen weg zijn en de kinderen zijn in een vertrouwde omgeving.
Haar rust geven is geen probleem, maar de vraag voor mij blijft waarom, waarvoor.

Kwalijk vind ik haar manier van doen en het weghouden van de kinderen en ik vraag me alleen af waarom, waarvoor en wat heb ik gedaan om dit te verdienen.
pi_120261570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef chumafor het volgende:

Alles laten rusten, geen therapie, geen sloten vervangen etc etc.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:29:29 #49
34974 trigt013
pi_120261577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef chumafor het volgende:

[..]

Haar rust geven is geen probleem, maar de vraag voor mij blijft waarom, waarvoor.

Kwalijk vind ik haar manier van doen en het weghouden van de kinderen en ik vraag me alleen af waarom, waarvoor wat heb ik gedaan om dit te verdienen.
Waarschijnlijk heb jij niets gedaan, geef jezelf niet de schuld zoek het bij haar. Ga anders een face to face met haar ouders praten misschien bevestigen die jou beeld of geven ze nieuwe inzichten.
pi_120261594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:27 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat hij haar ruimte moet geven maar vooral ook zijn basis van het gezin moet beschermen. Door zelf het beheer in handen te nemen kan zij niet gehaaste dingen ondernemen zonder overleg. En vooral niet pushen richting lange gesprekken en/of therapie. Als zij dat wilt zal ze dit zelf wel aangdragen.
Dat heeft ze zelf aangedragen, daarom heb ik me hier ook voor ingezet en ben samen met haar (naar haar wens) meegegaan naar de huisarts hiervoor.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:30:23 #51
34974 trigt013
pi_120261609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Alles laten rusten, geen therapie, geen sloten vervangen etc etc.
Mwa...ik zou wel mijn bezittingen beschermen. Ze zou maar het halve of hele huis leegtrekken in een opwekking of de bankrekening plunderen voor een "plan"
pi_120261705
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:30 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Mwa...ik zou wel mijn bezittingen beschermen. Ze zou maar het halve of hele huis leegtrekken in een opwekking of de bankrekening plunderen voor een "plan"
Ah, dan las ik je post dus toch verkeerd, excuses TS, je had gelijk.
pi_120262029
Vreemd verhaal, heeft ze toch geen Borderline of iets dergelijks?
Succes in ieder geval.
pi_120262386
My 2cents:

Ten eerste ik vermoed dat je vriendin vreemd gaat (zoals bijna iedereen hier). Dit is één van de weinige redenen die ik kan bedenken waarom ze je zo in het zwemwater laat zitten. Ook vaak één van de redenen waarom vrouwen kinderen mee nemen, omdat ze bang zijn dat de man onredelijk wordt en haar hun afpakt. (ook al zal ze dondersgoed weten dat je niet zo bent)

De andere reden is haar verleden, ze zit daar veel te veel mee en professionele hulp, relatie therapie is aan te raden. Kinderbescherming zoals er wordt geroepen zal ik zoveel en zover mogelijk buiten beschouwing laten. Als het hun niet bevalt, kan het maar zo zijn dat jullie kinderen eerst in een pleeggezin terecht komen, en dat is het aller laatste wat je wilt. Nederland is erg krom wat dat betreft (maar met wat nou niet).

Tevens vind ik het erg lullig van haar, dat ze juist nu, haar ouders hiermee lastig valt, erg onprofessioneel... vooral in dit soort situaties, net of het voor bedachte rade was, dat ze dit als een kans zag.

Wat ik in jouw geval zal doen, is aangezien zij toch haar ouders al heeft betrokken, bij haar ouders afspreken. Laten haar ouders dan maar in een andere kamer en praat zelf met haar, ze voelt zich daardoor vaak wel veiliger.

Verder zal ik sowieso een omgangsregeling met de kinderen gaan bespreken met haar, ik begrijp dat ze de kinderen graag mee wil hebben, maar dit is niet eerlijk tegen over jou en de kinderen, vooral ook omdat ze uit hun vertrouwde omgeving worden getrokken.

Daarnaast zal ik een notie laten maken bij de politie, dit is geen aangifte, maar dan is het wel bij hun bekend van hoe en wat.

Je weet namelijk niet hoe het loopt, en dit is wel het bewijs dat je het beste met de kinderen voor hebt, mocht het uiteindelijk toch een breuk worden.
eno diputs ylno eht ton mi ees. Read backwards;)
pi_120262547
De vraag is ook hoe verstandig het is om de kinderen in de buurt van mama te laten blijven. Aangezien mama een beetje de weg kwijt is en liedjes (/stemmetjes?) hoort die er niet zijn...

Succes
pi_120263122
TS, dit is echt 1 van mijn grootste angsten. Dat zodra ik getrouwd ben/kinderen heb, mijn vrouw net zo geschift word als de jouwe.

Ik leef met je mee, sterkte in deze kut tijd!
  donderdag 13 december 2012 @ 13:26:28 #57
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_120265300
B
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:18 schreef Redbullkid het volgende:
TS, dit is echt 1 van mijn grootste angsten. Dat zodra ik getrouwd ben/kinderen heb, mijn vrouw net zo geschift word als de jouwe.

Ik leef met je mee, sterkte in deze kut tijd!
Trap er niet in ,ga niet trouwen!!!
En neem geen kinderen!!!
pi_120265847
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef trigt013 het volgende:
Je vriendin gaat vreemd, en probeert jou de schuld hiervan te geven. Ik ben bang dat je relatie over is. Lullig voor je man.
:') Moet D zijn. Zie OP.
  donderdag 13 december 2012 @ 13:46:53 #59
34974 trigt013
pi_120266058
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef party_crasher het volgende:

[..]

:') Moet D zijn. Zie OP.
Wat bedoel je?
pi_120266096
face to face met die ouders afspreken.
* Wat heeft ze gezegd
* wat vinden zij er van
* wat nu
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_120266250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef SanAnt het volgende:
B

[..]

Trap er niet in ,ga niet trouwen!!!
En neem geen kinderen!!!
Heb een voortplantingsdrang, dus sowieso 2 kinderen :(
pi_120266339
Nu net een berichtje gehad nav een berichtje van mij met de vraag of ze vanavond gewoon thuis zou zijn. Berichtje had ik om 11.30 verzonden (2xeen V bij whatsapp, dus was aangekomen) en net pas een reactie. Alleen het zinnetje "heb nog even geduld met me ajb". Mijn reactie waarom ze me dit aandoet blijft onbeantwoord en negeert ze volledig verder.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:01:59 #63
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_120266580
Misschien depressie. Diegene die het dichtsbij staat doet dingen verkeerd, willen ze niks meer van weten, even later ben je weer alles voor der. Vertrekken naar andere omgeving. Vragen om begrip en nergens antwoord op willen geven.

Zijn toch wel paar puntjes van herkenning...
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  donderdag 13 december 2012 @ 14:04:37 #64
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_120266690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:52 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Heb een voortplantingsdrang, dus sowieso 2 kinderen :(
I´m married with children(2)
pi_120266699
Ze heeft net wel een bericht verzonden met daarin dat ze van me houdt, maar wat heb ik daaraan als ze me op alle fronten verder in het ongewisse laat.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:05:31 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120266717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef chumafor het volgende:
Ze heeft net wel een bericht verzonden met daarin dat ze van me houdt, maar wat heb ik daaraan als ze me op alle fronten verder in het ongewisse laat.
Misschien moet je toch even geduld hebben?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:06:31 #67
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_120266760
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef chumafor het volgende:
Ik zou zeggen als ze vanavond niet thuis komt ,lekker feesten..
Geen kids thuis geen vrouw wat wil je nog meer.
pi_120266885
Gefeliciteerd, u date met een nutcase eerste klas. Tijd om je conclusies eraan te verbinden en ervandoor te gaan.
pi_120266909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien moet zij eens gewoon even heel erg normaal gaan doen, wtf is deze. Ik kan bijna niet geloven wat ik lees hier.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:11:26 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120266945
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Misschien moet zij eens gewoon even heel erg normaal gaan doen, wtf is deze. Ik kan bijna niet geloven wat ik lees hier.
Ja joh, tuurlijk. Als iedereen nou gewoon normaal doet, dan zijn we allemaal blij.

Maar zo werkt het kennelijk niet.
pi_120267042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarvoor als ze me niets wil zeggen. Onze kinderen uit hun omgeving haalt en ergens verblijft waar ik weet dat er geen kinderbedden zijn en daarvoor bij iemand wilde verblijven die ik niet ken en waarvan ze me niets wilde zeggen in eerste instantie.

Heeft ze enig idee wat ze mij hiermee aandoet en wat te denken van de kinderen die nu al 2 dagen hun vader niet hebben gezien.

En daarbij geeft ze duidelijk aan me even iet te willen zien of horen.

[ Bericht 7% gewijzigd door chumafor op 13-12-2012 14:51:48 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 14:18:00 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120267192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef chumafor het volgende:

[..]

Waarvoor als ze me niets wil zeggen. Onze kinderen uit hun omgeving haalt en ergens verblijft waar ik weet dat er geen kinderbedden zijn en daarvoor bij iemand wilde verblijven die ik niet ken en waarvan ze me niets wilde zeggen in eerste instantie.

Heeft ze enig idee wat ze mij hiermee aandoet en wat te denken van de kinderen die nu al 2 dagen hun vader niet hebben gezien.

Ze hebben namelijk liever niet dat ik langskom.
Het is toch nog niet gezegd dat het zo blijft? Niemand kan dat voorspellen en misschien heb je er dus wel belang bij om nog even geduld te hebben.

Er zijn natuurlijk volgende stappen die je kunt zetten. Bijv. dat je wel langs gaat, al hebben ze dat liever niet.
pi_120267938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is toch nog niet gezegd dat het zo blijft? Niemand kan dat voorspellen en misschien heb je er dus wel belang bij om nog even geduld te hebben.

Er zijn natuurlijk volgende stappen die je kunt zetten. Bijv. dat je wel langs gaat, al hebben ze dat liever niet.
Begrijp me niet verkeerd. Als haar iets dwarszit waar ze tijd voor nodig heeft kan ze dat krijgen zo lang ze wil, maar niet met de kinderen en niet op deze manier. Ze had gisteren middag ook thuis kunnen komen en me kunnen zeggen dat ze met haarzelf in de knoei zit en daarom even een paar dagen bij haar ouders of een vriendin wil blijven. Dan had ik ook vragen gehad, maar zou ik eerder begrip hebben. Ook al is het een teken dat ze me buitensluit me niet in vertrouwen durft te of wil nemen en ik twijfel over de zin van onze relatie. Ik denk dat iedereen die zoiets meemaakt dit niet zomaar accepteerd.

Daarbij als ik niet om haar zou geven zou ik me geen zorgen maken en het gewoon voor lief nemen en zoals eerder geoperd gaan feesten. Nee dus ik heb geen reden om te feesten
  donderdag 13 december 2012 @ 14:40:08 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120268022
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef chumafor het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd. Als haar iets dwarszit waar ze tijd voor nodig heeft kan ze dat krijgen zo lang ze wil, maar niet met de kinderen.

Daarbij als ik niet om haar zou geven zou ik me geen zorgen maken en het gewoon voor lief nemen en zoals eerder geoperd gaan feesten. Nee dus ik heb geen reden om te feesten
Je moet gewoon op korte termijn face to face een gesprek met haar hebben. En dan hoeft echt nog niet alles op tafel, maar ze kan je niet in een keer helemaal buiten sluiten.

Als zij nou echt niet terug wil naar jullie huidige huis, dan moet dat duidelijk worden en dan kunnen jullie kijken wat op korte termijn een oplossing is.

Maar al blijft zij dan tijdelijk op een ander adres, dan zou jij daar toch op zijn minst regelmatig op bezoek moeten kunnen om je kinderen te zien.
pi_120268498
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je moet gewoon op korte termijn face to face een gesprek met haar hebben. En dan hoeft echt nog niet alles op tafel, maar ze kan je niet in een keer helemaal buiten sluiten.

Als zij nou echt niet terug wil naar jullie huidige huis, dan moet dat duidelijk worden en dan kunnen jullie kijken wat op korte termijn een oplossing is.

Maar al blijft zij dan tijdelijk op een ander adres, dan zou jij daar toch op zijn minst regelmatig op bezoek moeten kunnen om je kinderen te zien.
Het huis is in een woord klote, maar daar kunnen we weinig aan doen verder. Behang valt practisch van de muur door de vocht en ventileren helpt geen donder. Dat ze daar moeite mee heeft begrijp ik en ik doe ook alles eraan wat ik kan om dat op te lossen. We hebben echter op dit moment een meettijd van 5 jaar en het is hier in de omgeving practisch onmogelijk om dan iets anders te vinden. Vrije sector is geen optie wegens de hoge kosten en voorwaardeb die daarbij ontstaan. Volgende maand veranderd zoals ik eerder al geopperd heb de meettijd naar 18-20 jaar wat ons meer mogelijkheden zou moeten geven. Verder heb ik al urgentie aanvraag proberen te doen, ben ik met de arts in conclaaf geweest over de woonsituatie en heb ik met de woningbouw contact gehad. De huisarts kan weinig doen, urgentie krijgen we niet en de woningbouw gooit het alleen op ventileren terwijl er schuren in de buitenmuur zitten, die doorlopen in de binnenmuur.

Ik doe er veel aan, maar kan geen ijzer met mijn handen breken. Ik weet dat dat een groot issue is bij haar, maar waarom ze de dingen zegt van liedjes en woorden, dat ontgaat me volledig.

Het enige wat ik kan doen is nog een maand geduld hebben, want dan gaat de nieuwe regeling in en dan net als nu op alle redelijk tot goede woningen blijven reageren.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:53:08 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120268613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:50 schreef chumafor het volgende:

[..]

Het huis is in een woord klote, maar daar kunnen we weinig aan doen verder. Behang valt practisch van de muur door de vocht en ventileren helpt geen donder. Dat ze daar moeite mee heeft begrijp ik en ik doe ook alles eraan wat ik kan om dat op te lossen. We hebben echter op dit moment een meettijd van 5 jaar en het is hier in de omgeving practisch onmogelijk om dan iets anders te vinden. Vrije sector is geen optie wegens de hoge kosten en voorwaardeb die daarbij ontstaan. Volgende maand veranderd zoals ik eerder al geopperd heb de meettijd naar 18-20 jaar wat ons meer mogelijkheden zou moeten geven. Verder heb ik al urgentie aanvraag proberen te doen, ben ik met de arts in conclaaf geweest over de woonsituatie en heb ik met de woningbouw contact gehad. De huisarts kan weinig doen, urgentie krijgen we niet en de woningbouw gooit het alleen op ventileren terwijl er schuren in de buitenmuur zitten, die doorlopen in de binnenmuur.

Ik doe er veel aan, maar kan geen ijzer met mijn handen breken. Ik weet dat dat een groot issue is bij haar, maar waarom ze de dingen zegt van liedjes en woorden, dat ontgaat me volledig.

Het enige wat ik kan doen is nog een maand geduld hebben, want dan gaat de nieuwe regeling in en dan net als nu op alle redelijk tot goede woningen blijven reageren.
Probeer nou ook te kijken wat mogelijk wél haalbaar is. Zie mijn advies over een gesprek en afspraken dat je je kinderen kunt blijven zien, bijvoorbeeld.
pi_120268888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
TS zet overal een D achter waar een T moet staan.
pi_120268944
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:50 schreef chumafor het volgende:

[..]

Dikke muren dan als er hele schuren in zitten ;)
pi_120274441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef chumafor het volgende:

Begrijp me niet verkeerd. Als haar iets dwarszit waar ze tijd voor nodig heeft kan ze dat krijgen zo lang ze wil, maar niet met de kinderen en niet op deze manier.

Hoezo niet met de kinderen?
pi_120275572
Raar verhaal, ook omdat je het maar één keer over jullie kinderen hebt en je nergens in je verhaal zorgen maakt om hun als het uit zou gaan.
  donderdag 13 december 2012 @ 18:16:03 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_120275783
Geen vertrouwen? Dat mens is zo gek als een deur!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 13 december 2012 @ 18:16:37 #82
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120275807
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:16 schreef eleusis het volgende:
Geen vertrouwen? Dat mens is zo gek als een deur!
Have you ever meet her?
Doei!
pi_120275966
Hmmm, klinkt als iemand met laag zelfvertrouwen, jaloerse trekjes, depressieve buien en borderliner-trekjes. Hoop voor je dat ze dit zelf ook wilt inzien en erkennen en ermee aan de slag wilt bij GGZ bijv. Veel van deze eigenschappen is prima aan te werken en mee te leven zolang betrokkene maar erkent dat ze het heeft en er actief mee aan de slag wilt.

Succes en sterkte, want wat het ook is, het blijft zwaar en kut voor je.
pi_120276431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:09 schreef TheHappyPrince het volgende:
Raar verhaal, ook omdat je het maar één keer over jullie kinderen hebt en je nergens in je verhaal zorgen maakt om hun als het uit zou gaan.
De kinderen daar maak ik me ook zorgen over, maar ook om haar. Ik weet niet wat er speelt. Inmiddels ben ik er wel achter dat ze vanmorgen bij haar ouders is vertrokken. Deze dachten dat ze naar huis was gegaan. Dat is dus niet zo. Ik heb haar meerdere malen proberen te bellen, maar ze nam niet op. Alleen op whatapp reageerd ze, dat ik haar tijd moet geven en dat ze na moet denken. Ze wil me niet vertellen bij wie ze is, maar zweert me dat er geen ander in het spel is. Ze noemt me schat en lief in haar whatsappjes, maar wil verder niets kwijt.

Ik maak me zorgen om mijn gezin en daar horen mijn vriendin en kinderen bij.

Ik pieker me suf en voel me zwaar beroerd, maar blijkbaar kan haar dat niet schelen.
  donderdag 13 december 2012 @ 18:37:05 #85
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_120276472
sterke @ts

Vaag verhaal van je vrouw.
  donderdag 13 december 2012 @ 18:44:18 #86
34974 trigt013
pi_120276690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:21 schreef MarnixB het volgende:
Hmmm, klinkt als iemand met laag zelfvertrouwen, jaloerse trekjes, depressieve buien en borderliner-trekjes. Hoop voor je dat ze dit zelf ook wilt inzien en erkennen en ermee aan de slag wilt bij GGZ bijv. Veel van deze eigenschappen is prima aan te werken en mee te leven zolang betrokkene maar erkent dat ze het heeft en er actief mee aan de slag wilt.

Gelukkig doe je niet aan vooroordelen, fijn.
pi_120276787
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:21 schreef MarnixB het volgende:

Kan, maar ik weet het niet. Wel kan ik op 75% van de zaken die je noemt ja antwoorden.
pi_120276840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:36 schreef chumafor het volgende:
Ik pieker me suf en voel me zwaar beroerd, maar blijkbaar kan haar dat niet schelen.
Wat zij wil kan jou ook niets schelen anders :D
pi_120276894
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat zij wil kan jou ook niets schelen anders :D
Niet op deze manier nee. En ik denk dat het gros dat niet zou accepteren.

Eerst bij haar ouders, vervolgens daar weggaan naar joost mag weten wie.
pi_120277081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:50 schreef chumafor het volgende:

[..]

Niet op deze manier nee. En ik denk dat het gros dat niet zou accepteren.

Eerst bij haar ouders, vervolgens daar weggaan naar joost mag weten wie.
Dit vind ik dus ook vrij zorgwekkend; dat haar ouders nu ook niet weten waar ze is. Lijkt me zeker verstandig om in ieder geval een notitie bij de politie te maken, zoals eerder als is gesuggereerd.
En als ze weg blijft aangifte doen van vermissing van de kinderen en je vriendin; je hebt geen idee in wat voor toestand ze is met dit soort berichtjes.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_120279387
Chumafor, ik kan je niet zeggen wat er met je vriendin aan de hand is, daarvoor ken ik haar kant van het gebeuren niet en het is allemaal wat te bizar voor voorbarige conclusies. Maar ik heb sterk het gevoel dat zij het probleem is, maar jou het gevoel wil geven dat jij het probleem bent. Zoek de schuld vooral niet teveel bij jezelf, dat is het enige wat ik je wil meegeven. Ik zou me overigens wel ernstig zorgen maken om haar gedrag, ook als ik haar ouders zou zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120279917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Chumafor, ik kan je niet zeggen wat er met je vriendin aan de hand is, daarvoor ken ik haar kant van het gebeuren niet en het is allemaal wat te bizar voor voorbarige conclusies. Maar ik heb sterk het gevoel dat zij het probleem is, maar jou het gevoel wil geven dat jij het probleem bent. Zoek de schuld vooral niet teveel bij jezelf, dat is het enige wat ik je wil meegeven. Ik zou me overigens wel ernstig zorgen maken om haar gedrag, ook als ik haar ouders zou zijn.
Dat doen we ook. Ze wil me niet zeggen waar ze is. Haar ouders zitten naast mij nu ook in onzekerheid. Ze zegt wel nog steeds mijn vrouw te zijn en nog van me te houden. Rare manier om dat te tonen en verder wil ze niets kwijt. Niet bij woe ze is, waarmee ze zit of wat dan ook. Ook tegen haar ouders heeft ze niets vermeld over wat er aan de hand is. Zelfs haar zus maakt zich zorgen, want ook die weet van niets en denkt dat ze gewoon lekker thuis is bij mij.

Een uur geleden het laatste bericht gehad, dat ze dus nog steeds mijn vrouw is en nog steeds van me houdt. Daarnaast geeft ze aan morgen wel contact met me op te nemen, maar niet dat ze naar huis komt.
  donderdag 13 december 2012 @ 21:52:34 #93
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_120285108
Ja...het gebrek aan vertrouwen is jullie probleem. :|W
pi_120286401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ja...het gebrek aan vertrouwen is jullie probleem. :|W
Daarom is het ook een vraagstelling. Ik weet niet wat het is, wat ik weet is dat dit de 2e nacht is dat ze niet thuiskomt en ik vermoed ook niet de laatste. Zou raar moeten lopen als ze morgen ineens wel komt. Weet niet wat ik dan moet verwachten, maar ook niet wat ik dan doe.
pi_120287839
Vroeger dacht ik dat ik de enige mongool was die een relatie met een borderliner had, nu ik op fok zit schrik ik gewoon van de hoeveelheid herkenningspunten :')
  donderdag 13 december 2012 @ 22:53:16 #96
351921 CruellaDeVil
pi_120287881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:21 schreef chumafor het volgende:

[..]

Daarom is het ook een vraagstelling. Ik weet niet wat het is, wat ik weet is dat dit de 2e nacht is dat ze niet thuiskomt en ik vermoed ook niet de laatste. Zou raar moeten lopen als ze morgen ineens wel komt. Weet niet wat ik dan moet verwachten, maar ook niet wat ik dan doe.
Met alle respect, je vrouw klinkt in het algemeen niet bepaald geestelijk gezond. Komt dit (soort gedrag) echt als een verrassing?
pi_120288275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Met alle respect, je vrouw klinkt in het algemeen niet bepaald geestelijk gezond. Komt dit (soort gedrag) echt als een verrassing?
Ja en ook haar ouders geven aan dit nog nooit meegemaakt te hebben. Dat ze ergens mee zit weten we. Dat ze niets verteld daarover noch aan mij, noch aan haar ouders of zus, maar naar een zogenaamde (totaal onbekende) vriendin/vriend? gaat, dat is erg verontrustend.

Daar slaat ook het vertrouwen op, want waarom vertrouwt ze me niet toe wat er aan de hand is. Waarom zo vaag. Als ze het uit wil maken, wat noch haar ouders noch haar zus denken of aan zien komen (haar zus noemt me zelfs een lot uit de loterij (tegen haar denkende dat ik het niet hoor, omdat ik in de keuken was) en haar moeder is ook weg van me), dan weet ik niet wat ik doe. Ik denk dat ik dan zelf gek wordt. Daar is ze al erg goed mee opweg, want blijkbaar is mijn liefde, gegeven kameraadschap en inzet voor haar, voor haar niet voldoende.
pi_120288473
Behoorlijk kut allemaal maar asjeblieft... stam + t ;(
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_120289091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
Behoorlijk kut allemaal maar asjeblieft... stam + t ;(
Sorry, maar een correcte spelling is niet iets wat me momenteel bezig houdt. Kan me echter voorstellen dat er mensen zijn die zich daaraan storen. Nogmaals mijn excuses, maar vergeef me dat ik in mijn emotie zit ipv mijn ratio en dat ik inmiddels bijna 40 uur niet tot bijna niet geslapen of gegeten heb (wat zorgen maken allemaal niet met je kan doen)
  donderdag 13 december 2012 @ 23:28:55 #100
351921 CruellaDeVil
pi_120289403
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:03 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ja en ook haar ouders geven aan dit nog nooit meegemaakt te hebben. Dat ze ergens mee zit weten we. Dat ze niets verteld daarover noch aan mij, noch aan haar ouders of zus, maar naar een zogenaamde (totaal onbekende) vriendin/vriend? gaat, dat is erg verontrustend.

Daar slaat ook het vertrouwen op, want waarom vertrouwt ze me niet toe wat er aan de hand is. Waarom zo vaag. Als ze het uit wil maken, wat noch haar ouders noch haar zus denken of aan zien komen (haar zus noemt me zelfs een lot uit de loterij (tegen haar denkende dat ik het niet hoor, omdat ik in de keuken was) en haar moeder is ook weg van me), dan weet ik niet wat ik doe. Ik denk dat ik dan zelf gek wordt. Daar is ze al erg goed mee opweg, want blijkbaar is mijn liefde, gegeven kameraadschap en inzet voor haar, voor haar niet voldoende.
Als dit topic waar is... Waarom ben je in vredesnaam steeds zo aan het hameren op vertrouwen?! Je vrouw is God weet waar met JULLIE kinderen, ze heeft blijkbaar auditieve hallucinaties en vertoont nog meer vreemd gedrag. En jij? "Ja, waarom vertrouwt ze me toch niet...?" Ga verdomme achter je kinderen aan tot je ze hebt gevonden in plaats van dit soort (in dit geval) idioot irrelevante vragen te stellen op één of ander forum!

Met ander woorden, jij bent of een kuttrol of het zit ook bij jou niet helemaal lekker tussen de oren... }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')