Mwa...ik zou wel mijn bezittingen beschermen. Ze zou maar het halve of hele huis leegtrekken in een opwekking of de bankrekening plunderen voor een "plan"quote:Op donderdag 13 december 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles laten rusten, geen therapie, geen sloten vervangen etc etc.
Ah, dan las ik je post dus toch verkeerd, excuses TS, je had gelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:30 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Mwa...ik zou wel mijn bezittingen beschermen. Ze zou maar het halve of hele huis leegtrekken in een opwekking of de bankrekening plunderen voor een "plan"
Trap er niet in ,ga niet trouwen!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:18 schreef Redbullkid het volgende:
TS, dit is echt 1 van mijn grootste angsten. Dat zodra ik getrouwd ben/kinderen heb, mijn vrouw net zo geschift word als de jouwe.
Ik leef met je mee, sterkte in deze kut tijd!
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef trigt013 het volgende:
Je vriendin gaat vreemd, en probeert jou de schuld hiervan te geven. Ik ben bang dat je relatie over is. Lullig voor je man.
Heb een voortplantingsdrang, dus sowieso 2 kinderenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef SanAnt het volgende:
B
[..]
Trap er niet in ,ga niet trouwen!!!
En neem geen kinderen!!!
I´m married with children(2)quote:Op donderdag 13 december 2012 13:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Heb een voortplantingsdrang, dus sowieso 2 kinderen
Misschien moet je toch even geduld hebben?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef chumafor het volgende:
Ze heeft net wel een bericht verzonden met daarin dat ze van me houdt, maar wat heb ik daaraan als ze me op alle fronten verder in het ongewisse laat.
Ik zou zeggen als ze vanavond niet thuis komt ,lekker feesten..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef chumafor het volgende:
Ze heeft net wel een bericht verzonden met daarin dat ze van me houdt, maar wat heb ik daaraan als ze me op alle fronten verder in het ongewisse laat.
Misschien moet zij eens gewoon even heel erg normaal gaan doen, wtf is deze. Ik kan bijna niet geloven wat ik lees hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je toch even geduld hebben?
Ja joh, tuurlijk. Als iedereen nou gewoon normaal doet, dan zijn we allemaal blij.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien moet zij eens gewoon even heel erg normaal gaan doen, wtf is deze. Ik kan bijna niet geloven wat ik lees hier.
Waarvoor als ze me niets wil zeggen. Onze kinderen uit hun omgeving haalt en ergens verblijft waar ik weet dat er geen kinderbedden zijn en daarvoor bij iemand wilde verblijven die ik niet ken en waarvan ze me niets wilde zeggen in eerste instantie.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je toch even geduld hebben?
Het is toch nog niet gezegd dat het zo blijft? Niemand kan dat voorspellen en misschien heb je er dus wel belang bij om nog even geduld te hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef chumafor het volgende:
[..]
Waarvoor als ze me niets wil zeggen. Onze kinderen uit hun omgeving haalt en ergens verblijft waar ik weet dat er geen kinderbedden zijn en daarvoor bij iemand wilde verblijven die ik niet ken en waarvan ze me niets wilde zeggen in eerste instantie.
Heeft ze enig idee wat ze mij hiermee aandoet en wat te denken van de kinderen die nu al 2 dagen hun vader niet hebben gezien.
Ze hebben namelijk liever niet dat ik langskom.
Begrijp me niet verkeerd. Als haar iets dwarszit waar ze tijd voor nodig heeft kan ze dat krijgen zo lang ze wil, maar niet met de kinderen en niet op deze manier. Ze had gisteren middag ook thuis kunnen komen en me kunnen zeggen dat ze met haarzelf in de knoei zit en daarom even een paar dagen bij haar ouders of een vriendin wil blijven. Dan had ik ook vragen gehad, maar zou ik eerder begrip hebben. Ook al is het een teken dat ze me buitensluit me niet in vertrouwen durft te of wil nemen en ik twijfel over de zin van onze relatie. Ik denk dat iedereen die zoiets meemaakt dit niet zomaar accepteerd.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is toch nog niet gezegd dat het zo blijft? Niemand kan dat voorspellen en misschien heb je er dus wel belang bij om nog even geduld te hebben.
Er zijn natuurlijk volgende stappen die je kunt zetten. Bijv. dat je wel langs gaat, al hebben ze dat liever niet.
Je moet gewoon op korte termijn face to face een gesprek met haar hebben. En dan hoeft echt nog niet alles op tafel, maar ze kan je niet in een keer helemaal buiten sluiten.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef chumafor het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Als haar iets dwarszit waar ze tijd voor nodig heeft kan ze dat krijgen zo lang ze wil, maar niet met de kinderen.
Daarbij als ik niet om haar zou geven zou ik me geen zorgen maken en het gewoon voor lief nemen en zoals eerder geoperd gaan feesten. Nee dus ik heb geen reden om te feesten
Het huis is in een woord klote, maar daar kunnen we weinig aan doen verder. Behang valt practisch van de muur door de vocht en ventileren helpt geen donder. Dat ze daar moeite mee heeft begrijp ik en ik doe ook alles eraan wat ik kan om dat op te lossen. We hebben echter op dit moment een meettijd van 5 jaar en het is hier in de omgeving practisch onmogelijk om dan iets anders te vinden. Vrije sector is geen optie wegens de hoge kosten en voorwaardeb die daarbij ontstaan. Volgende maand veranderd zoals ik eerder al geopperd heb de meettijd naar 18-20 jaar wat ons meer mogelijkheden zou moeten geven. Verder heb ik al urgentie aanvraag proberen te doen, ben ik met de arts in conclaaf geweest over de woonsituatie en heb ik met de woningbouw contact gehad. De huisarts kan weinig doen, urgentie krijgen we niet en de woningbouw gooit het alleen op ventileren terwijl er schuren in de buitenmuur zitten, die doorlopen in de binnenmuur.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet gewoon op korte termijn face to face een gesprek met haar hebben. En dan hoeft echt nog niet alles op tafel, maar ze kan je niet in een keer helemaal buiten sluiten.
Als zij nou echt niet terug wil naar jullie huidige huis, dan moet dat duidelijk worden en dan kunnen jullie kijken wat op korte termijn een oplossing is.
Maar al blijft zij dan tijdelijk op een ander adres, dan zou jij daar toch op zijn minst regelmatig op bezoek moeten kunnen om je kinderen te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |