abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120260759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef chumafor het volgende:

[..]

Eh nee ik heb geen stoornis in welke vorm dan ook. En ja ze hoort vaker dingen die niet gezegt worden of rukt iets totaal uit het verband, dat gebeurd zowel bij mij als bij haar ouders als ook op haar werk.
Het lijkt me dat je vriendin professionele hulp nodig heeft. Heb je hierover al eens met haar ouders gesproken? Het lijkt me nl. ook geen goede zaak voor jullie kinderen.

Overigens had ik moeite om door je taalfouten heen te lezen (speeld ipv speelt) maar dat ter zijde.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_120260773
Bel je partner en geef haar een termijn waarin ze in ieder geval de kinderen kan terug komen brengen, om daarna zelf de rust op te gaan zoeken; al dan niet met een omgangsregeling. Doet ze dit niet binnen b.v. 24 uur, dan doe je aangifte bij de politie van ontvoering.

Eens kijken of ze dan nog je kinderen bij je weg wil houden...
pi_120260804
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef trigt013 het volgende:
Bekijk haar facebook of daar een persoon op staat waar ze net teveel mee op de foto staat en misschien inloggen om te kijken waar haar privé berichten naartoe gaan (ja, ik weet het onethisch, maar zij liegt ook en het is toch over)
Ze heeft geen facebook en weet niet goed met een computer om te gaan. Haar berichten lezen kan ik doen, maar wil ik niet zonder goede reden, want ik kan geen mogelijkheden bedenken dat ze inderdaad vreemdgaat.

En wat is over? De relatie? misschien wel, maar dan wil ik wel van haar weten waarom, daarnaast geef ik haar niet zonder slag of stoot op. Ze is een van de beste dingen die me ooit is overkomen. Behalve dit gedoe dan.

[ Bericht 6% gewijzigd door chumafor op 13-12-2012 18:45:44 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 11:02:29 #29
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_120260813
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef zatoichi het volgende:
Bel je partner en geef haar een termijn waarin ze in ieder geval de kinderen kan terug komen brengen, om daarna zelf de rust op te gaan zoeken; al dan niet met een omgangsregeling. Doet ze dit niet binnen b.v. 24 uur, dan doe je aangifte bij de politie van ontvoering.

Je kan je eigen kinderen niet ontvoeren als moeder.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_120260831
Is er trouwens ook een mogelijkheid om hulp oid te krijgen om te bemiddelen in jullie conflict met de verhuurder? mogelijk dat de slechte staat van het huis de situatie van je vriendin (stress enzo) heeft verslechterd?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 13 december 2012 @ 11:03:14 #31
34974 trigt013
pi_120260840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ze heeft geen facebook en weet niet goed met een computer om te gaan. Haar berichten lezen kan ik doen, maar wil ik niet zonder goede reden, want ik kan geen mogelijkheden bedenken dat ze inderdaad vreemdgaat.

En wat is over? De relatie? misschien wel, maar dan wil ik wel van haar weten waarom.
De reden waarom iedereen vreemdgaat is of geiligheid of verliefdheid. Heeft dus niet met jullie relatie te maken.
pi_120260882
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:00 schreef Deetch het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je vriendin professionele hulp nodig heeft. Heb je hierover al eens met haar ouders gesproken? Het lijkt me nl. ook geen goede zaak voor jullie kinderen.

Overigens had ik moeite om door je taalfouten heen te lezen (speeld ipv speelt) maar dat ter zijde.
Schrijven in emotie levert bij mij snel taalfouten op, hiervoor mijn excuus.

Ja we zoeken hulp voor haar, daarom hebben we volgende week ook een afspraak nav eerder bezoek aan de huisarts.

[ Bericht 0% gewijzigd door chumafor op 13-12-2012 11:19:45 ]
pi_120260924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef zatoichi het volgende:

Dat hen ik haar al gezegt, dat als zij rust nodig heeft ik dat accepteer. Hoewel ik niet weet waarvoor. Ik heb haar aangegeven in ieder gavak de kinderen thuis in hun eigen bed te laten slapen, maar dat heeft ze niet gedaan.
pi_120261013
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef Deetch het volgende:
Is er trouwens ook een mogelijkheid om hulp oid te krijgen om te bemiddelen in jullie conflict met de verhuurder? mogelijk dat de slechte staat van het huis de situatie van je vriendin (stress enzo) heeft verslechterd?
Dat is denk ik ook een hoofdreden, maar de woningbouw doet niets. Ze zitten in de commisie en een urgentie krijgen we niet.

Nu worden de regels in januarie veranderd en krijgen mensen die na april 2007 een huis hebben betrokken hun oude inschrijftijd terug. Samen met de woontijd komen we dan op een inschrijfperiode van 18-20 jaar. Lijkt mij dat een woning vinden dan niet zo een issue meer zou moeten zijn. Dit weet zij overigens ook.
pi_120261069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Je kan je eigen kinderen niet ontvoeren als moeder.
Mijn bron is wiki, dus niet de meest betrouwbare, maar toch:

quote:
Ouderlijke of parentale ontvoering: wanneer een kind door één van de ouders wordt meegenomen naar een andere staat dan waar de gewone verblijfplaats van het kind is.
En het is in ieder geval een stok achter de deur, zelfs als de politie de aangifte niet afneemt, is er in ieder geval melding van gemaakt. Daarnaast kan TS ook de kinderbescherming inschakelen.

Ik zou alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat mijn kinden geen slachtoffer zijn van de labiliteit van hun moeder...
  donderdag 13 december 2012 @ 11:11:13 #36
85962 ioko
I Appear Missing
pi_120261080
Vervelend voor je TS. Ik denk ook dat er meer aan de hand is dan ze je vertelt.

Speelt is trouwens niet met een D.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 13 december 2012 @ 11:12:08 #37
34974 trigt013
pi_120261109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Mijn bron is wiki, dus niet de meest betrouwbare, maar toch:

[..]

En het is in ieder geval een stok achter de deur, zelfs als de politie de aangifte niet afneemt, is er in ieder geval melding van gemaakt. Daarnaast kan TS ook de kinderbescherming inschakelen.

Ik zou alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat mijn kinden geen slachtoffer zijn van de labiliteit van hun moeder...
Dat is wanneer er een omgangsregeling is en de ouder het kind niet terugbrengt maar de grens over probeert te vluchten.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:13:48 #38
34974 trigt013
pi_120261156
Mijn beste tip is gewoon alles laten rusten, dus ook geen therapieën starten of gesprekken en je huis en bezittingen goed beschermen door je bankrekening en inkomen tijdelijk te splitsen en sloten/wachtwoorden tijdelijk te wijzigen.
pi_120261246
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:13 schreef trigt013 het volgende:
Mijn beste tip is gewoon alles laten rusten, dus ook geen therapieën starten of gesprekken en je huis en bezittingen goed beschermen door je bankrekening en inkomen tijdelijk te splitsen en sloten/wachtwoorden tijdelijk te wijzigen.
Haar dus buitensluiten en bij voorbaat schuldig bevinden?
Wat als er echt iets is wat op haar psyche drukt en waar ze hulp bij nodig heeft?
pi_120261260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:17 schreef chumafor het volgende:

[..]

Haar dus buitensluiten en bij voorbaat schuldig bevinden?

Hij zegt dat je dat dus juist niet moet doen.
pi_120261269
..

[ Bericht 99% gewijzigd door chumafor op 13-12-2012 11:19:22 ]
pi_120261292
sloten/wachtwoorden wijzigen, geen gesprek aangaan en geen therapie..

klinkt mij anders wel zo in de oren, maar hoeft niet zo bedoelt te zijn.
pi_120261313
Wat een verwarrende situatie voor zowel jou, als de kinderen als je partner. Niemand zal hier gelukkig van worden. Als zij vreemdgaat vind ik het een zeer kwalijke zaak dat zij zowel haar kinderen als haar ouders erbij betrekt. Wellicht gaat ze niet vreemd, dat kan. Dan zou ik een goed gesprek met haar aan gaan, onder begeleiding van professionele hulp.

Voor nu, laat haar even tot rust komen. Geef haar de tijd. Neem polshoogte met haar op naarmate de dag vordert. Vraag dan enkel naar de kinderen en of ze deze naar huis wil brengen. Ze zal zelf ook rustiger kunnen nadenken wanneer de kinderen weg zijn en de kinderen zijn in een vertrouwde omgeving.
Voordelig parkeren op of rondom luchthaven Schiphol? Vergelijk alle parkings op www.Schipholparkerenvergelijken.nl!
  donderdag 13 december 2012 @ 11:20:44 #44
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_120261328
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_120261479
Jup, en alweer een bevestiging.

Vrouwen zijn knettergek 8)7
  donderdag 13 december 2012 @ 11:27:48 #46
34974 trigt013
pi_120261529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef chumafor het volgende:

Ik zeg juist dat hij haar ruimte moet geven maar vooral ook zijn basis van het gezin moet beschermen. Door zelf het beheer in handen te nemen kan zij niet gehaaste dingen ondernemen zonder overleg. En vooral niet pushen richting lange gesprekken en/of therapie. Als zij dat wilt zal ze dit zelf wel aangdragen.
pi_120261539
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef Love4fashion het volgende:
Wat een verwarrende situatie voor zowel jou, als de kinderen als je partner. Niemand zal hier gelukkig van worden. Als zij vreemdgaat vind ik het een zeer kwalijke zaak dat zij zowel haar kinderen als haar ouders erbij betrekt. Wellicht gaat ze niet vreemd, dat kan. Dan zou ik een goed gesprek met haar aan gaan, onder begeleiding van professionele hulp.

Voor nu, laat haar even tot rust komen. Geef haar de tijd. Neem polshoogte met haar op naarmate de dag vordert. Vraag dan enkel naar de kinderen en of ze deze naar huis wil brengen. Ze zal zelf ook rustiger kunnen nadenken wanneer de kinderen weg zijn en de kinderen zijn in een vertrouwde omgeving.
Haar rust geven is geen probleem, maar de vraag voor mij blijft waarom, waarvoor.

Kwalijk vind ik haar manier van doen en het weghouden van de kinderen en ik vraag me alleen af waarom, waarvoor en wat heb ik gedaan om dit te verdienen.
pi_120261570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef chumafor het volgende:

Alles laten rusten, geen therapie, geen sloten vervangen etc etc.
  donderdag 13 december 2012 @ 11:29:29 #49
34974 trigt013
pi_120261577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef chumafor het volgende:

[..]

Haar rust geven is geen probleem, maar de vraag voor mij blijft waarom, waarvoor.

Kwalijk vind ik haar manier van doen en het weghouden van de kinderen en ik vraag me alleen af waarom, waarvoor wat heb ik gedaan om dit te verdienen.
Waarschijnlijk heb jij niets gedaan, geef jezelf niet de schuld zoek het bij haar. Ga anders een face to face met haar ouders praten misschien bevestigen die jou beeld of geven ze nieuwe inzichten.
pi_120261594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:27 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat hij haar ruimte moet geven maar vooral ook zijn basis van het gezin moet beschermen. Door zelf het beheer in handen te nemen kan zij niet gehaaste dingen ondernemen zonder overleg. En vooral niet pushen richting lange gesprekken en/of therapie. Als zij dat wilt zal ze dit zelf wel aangdragen.
Dat heeft ze zelf aangedragen, daarom heb ik me hier ook voor ingezet en ben samen met haar (naar haar wens) meegegaan naar de huisarts hiervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')