Goed bezig!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:05 schreef Miniem het volgende:
Hier ook wel oké pi, weer ff wat opkrabbelen en inhalen van de afgelopen 2 weken. Maar de inhaalslag gaat lekker. Ook wat extra werken momenteel, vooral volgende week ivm feestdagen. Verder ga ik begin volgend jaar weer in gesprek met een sociaal werker
Valt wel mee, heb de vorige twee weken natuurlijk helemaal niks verdiendquote:Op woensdag 12 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed bezig!Cash je ook lekker door zeker?
Ik heb al een honden agenda voor 2013quote:Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, over agenda´s gesproken, ik kocht gisteren een hele leuke met vogels , klein compact en basic, met eeen roodborstje op de voorkant, wil een van jullie hem?
Ik heb er al een, ik kocht m voor een vriendin maar die had er ook al een
Wat jammer, ik heb echt een grotere nodig, ik pak hem nonstop uit m'n tas en anders graai ik me een beroerte. Het is altijd al een gekloot om onderin te tas iets te pakkenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, over agenda´s gesproken, ik kocht gisteren een hele leuke met vogels , klein compact en basic, met eeen roodborstje op de voorkant, wil een van jullie hem?
Ik heb er al een, ik kocht m voor een vriendin maar die had er ook al een
VOlgende keer gewoon een reep chocola op de grond laten vallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Godverdomme, weer de zoveelste losse kuthond die ik bijna van mijn hond af heb moeten trappen
Heerlijk losse honden. Er is geen hond die luistert als er een ander beest in het vizier is, maar hey dat zijn natuurlijk dingen die normaal nooit gebeuren
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgende keer gewoon een reep chocola op de grond laten vallen.![]()
![]()
![]()
Ik kan er wel om lachen Bosquote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Laat maar, ik heb weer een ongelofelijke pestbui![]()
![]()
Wow, ik zou dan wel de politie eens inlichten. Dat ze er op moeten letten omdat je je onprettig voelt bij het uitlaten. Kun je mensen goed wat bonnen aansmeren.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alles loopt hier bijna los en 80% komt op een aangelijnde hond af, ik word er niet goed van. Ik ga met tegenzin nog naar buiten 's avonds. Bah.
nsb- instelling zoals je t nu formuleertquote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, ik zou dan wel de politie eens inlichten. Dat ze er op moeten letten omdat je je onprettig voelt bij het uitlaten. Kun je mensen goed wat bonnen aansmeren.
Ook zo bedoeld.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
nsb- instelling zoals je t nu formuleert
Het is kut, want mijn hond loopt met veel pijn. Als zij ineens van achter aangevallen en gebeten wordt en ze moet zich omdraaien, dan draait ze zich kreupel.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, ik zou dan wel de politie eens inlichten. Dat ze er op moeten letten omdat je je onprettig voelt bij het uitlaten. Kun je mensen goed wat bonnen aansmeren.
quote:
Schitterend he, hij zou makkelijk rond kunnen cruisen in een Jules Verne wereldquote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Nooit van gehoord, wat een truly awesome ding
Wat zul je genieten van je brood na zo'n lange tijdquote:Op donderdag 13 december 2012 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
mogge!
Ontbijten met een kopje nespresso en een geroosterde boterham met smeerkaas en sambal.
Combinatie slaat nergens op maar ik ben al lang blij.
For crying out loud, Den Haag, damnquote:Op donderdag 13 december 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Fuck me, dat is al de tweede keer dat ik zo een popotelefoniste aan de lijn krijg zonder geografisch gevoel. Den Haag, in welke regio ligt dat?
Het lijkt wel Bananasplit!
Vorige keer was het Eindhoven...
yes!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zul je genieten van je brood na zo'n lange tijd
Even erg als Eindhoven.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
For crying out loud, Den Haag, damn
Tof hequote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tof he![]()
Helaas, hij is vlak voor de 2e wereldoorlog afgebroken dus hij is niet meer![]()
Hij heeft ook maar een paar keer gereden, die propellor zo vlak langs het perron vonden ze niet zo'n heel veilig idee.
Nou dat laatste ja. Ik bedoel, het is niet alsof we nog 100 andere steden hebben vergelijkbaar met New York waardoor Den Haag een klein durp isquote:Op donderdag 13 december 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Even erg als Eindhoven.
Ik vraag me serieus af wat zo iemand wèl weet dan?
Het gen dat er voor zorgt dat mensen de neiging krijgen om een ventilator te likken wordt wel snel uitgeroeid zo jaquote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jawel joh, fijn middel tegen domme mensen
Yeah!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gen dat er voor zorgt dat mensen de neiging krijgen om een ventilator te likken wordt wel snel uitgeroeid zo ja
Duh!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeef me voor de domme vraag, maar ik ben geen SR kenner. Is alles op de radio nu (hele dag door) vanuit het Glazen Huis?![]()
Britse humorquote:
Alrighty!quote:
Ik heb er wat van gezien maar niet veel.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ken je Ab Fab Zwab?
Ik heb m op dvd, echt zo een geniale serie, ik ken denk ik elke ep uit mijn hoofd.
Zelfs mijn broertje, die was toen nog klein en die vond het al geniaal, die lulde die hele afleveringen in het Engels mee al
Langs gaan en een kiloverpakking vitamine c bruistabletten forcefeeden. Vitamientjes binnen, en als ze niet beter wordt bruist ze leuk voor een paar uur.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja tegen woensdag is ze heus wel weer beter hoor![]()
Maar toch, ik ben er zo aan toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat ze Britt op 3FM uitnodigenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
En elke nacht logeert er iemand, of een band, maar dat is altijd Blöf dus dat valt dan wel wat tegen![]()
Vorig jaar was Britt er de nacht met Timur zn nachtdienst en die was leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch staaltje tokkieschap weer
Zouden ze alweer een nieuwe tv hebben?
🐙
Ik ben echt zo klaar met de bouwmarkt, er staat steeds meer truttig meubelaccesoirespul dat niet in een bouwmarkt thuishoort, de kwaliteit van het materiaal gaat achteruit en het assortiment loopt terug.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe.
Ik had echt een pracht aan de telefoon vandaag, zie FB.
Ow, en ik ben ook al de hele tijd aan het denken dat ik een rekkie wil voor mn theeblikken
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
OMFG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch staaltje tokkieschap weer
Zouden ze alweer een nieuwe tv hebben?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik kom NOOIt bij bouwmarkten en ik ben echt een gelukkig mensquote:Op donderdag 13 december 2012 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met de bouwmarkt, er staat steeds meer truttig meubelaccesoirespul dat niet in een bouwmarkt thuishoort, de kwaliteit van het materiaal gaat achteruit en het assortiment loopt terug.
Er zijn er nu 5 hier in de omgeving, een gamma, twee praxissen, een formido en een karwei. Het is allemaal een bak ellende nu.
Bij je printerquote:Op donderdag 13 december 2012 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, maar ik maak graag dingen![]()
Ik moet mijn heil maar ergens anders gaan zoeken, maar waar.
Whehehe, ik kan wel hout printen als het goed is, maar dat is meer mdf achtig dan iets andersquote:
Thanks, maar ik moet echt zelf in het echt iets bekijken, ik bekijk er altijd minstens 30 voor ik überhaupt een geschikte vind. Ik zag laatst een mooie in de supermarkt, maar die had weer per dag indeling, en teveel prul binnen. Alles moet altijd kloppen voor ik overstag gaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ow Pisje, zal ik nog een foto maken van die agenda, just in kees?
Ja ik dacht al, waarom zit die brillemans in een gewone studioquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Pis, altijd psies de week voor kerst, ze komen er altijd kersavond uit
Morgen dus puppykijken, het is hier al twee dagen behoorlijk glad, vooral in Fryslan.quote:De plysje warskôget derfoar dat it glêd is op de sneldyk A32 tusken It Hearrenfean en Ljouwert. Der binne op de A32 ferskate auto fan de dyk rekke troch dy glêdens. It is de plysje noch net bekend oft dêr ek minsken by ferwûne rekke binne.
It advys is om de gong oan te passen. Minsken dy't op de dyk ride sprekke sels fan "ien grutte puinhoop". In frachtweinsjauffeur hat it oer tsientallen auto's dy't fan de dyk rekke binne.
Het is goed te merken dat jullie dichtbij Denemarken wonen..quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Morgen dus puppykijken, het is hier al twee dagen behoorlijk glad, vooral in Fryslan.
Da's drie kilometer verderop.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is goed te merken dat jullie dichtbij Denemarken wonen..
Normaal zou ik niet eens zuchten en zo'n troela voor laten, maar ik ben al niet zo in de mood voor kerstzegelsquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie je zo gaan Pisc.Lekker profiteren, mensen moeten niet zo dom in een rij gaan staan.
Dat wist ik, daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's drie kilometer verderop.
[ afbeelding ]
Wat goed voor je van die andere woning!Wanneer ga je verhuizen?
'gong oan'quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Morgen dus puppykijken, het is hier al twee dagen behoorlijk glad, vooral in Fryslan.
Oh ja, de kerstdrukte is nu natuurlijk al in volle gang, maar kun je nagaan, dan post jij het op de 10e, en dan al druk bij de anaaaalersquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Gebeterd, serieus, for fucks sake, die kaarten zijn al van maandag op de bus en woensdag had een vriendin in België die van haar al
![]()
Maar ik ben wel blij dat ze überhaupt aan komen
Hij was hier net! PostAnaal faalt hier al twee weken!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Gebeterd, serieus, for fucks sake, die kaarten zijn al van maandag op de bus en woensdag had een vriendin in België die van haar al
![]()
Maar ik ben wel blij dat ze überhaupt aan komen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij was hier net! PostAnaal faalt hier al twee weken!![]()
Tis een toffe Oh-Oh!
Impulsaankoop. Een beetje als mensen die na 2 maanden een pup op MP zetten met 'wij werken full-time, de hond heeft meer tijd nodig"quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Er worden dalijk trouwens nog twee vinkenjongens bezorgd hier.Ik kieper liever eitjes weg zodat ik arme vinkjes in nood kan redden
![]()
Maar nu kijk ik nooooooooit meer op mp![]()
Met kooi en al ( weer zo een kleine rotte kooi ) worden ze aan huis bezorgd, gratis, omdat de mensen er weer vanaf moeten, wat bezielt mensen toch?
'Huize Vinkenslag'.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Er worden dalijk trouwens nog twee vinkenjongens bezorgd hier.Ik kieper liever eitjes weg zodat ik arme vinkjes in nood kan redden
![]()
Maar nu kijk ik nooooooooit meer op mp![]()
Met kooi en al ( weer zo een kleine rotte kooi ) worden ze aan huis bezorgd, gratis, omdat de mensen er weer vanaf moeten, wat bezielt mensen toch?
Nog niet echt een Idee. Ons pap dacht aan om op tweede kerstdag iets van tapa's te doen. Ik ga me er wel wat op orienteren. Ik hoef iig niet iets traditioneels te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Miniem het volgende:
Weten jullie al wat je met kerst gaat eten?
1 kerstdag gourmetten, maar voor de andere dag moet ik nog iets verzinnen.
Ideeën?
Haha, ik moet hardop lachen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Wij sturen mijn vader naar de chinees, anders gaat mn moeder weer los met dr vieze eten
Soms denk ik wel eens, zou je moeder andersom ook zo lullenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, tis kerst, het moet wel leuk blijven
quote:
Moggquote:
C-C-COMBOBREAKERRRRquote:
Ik zie het nuquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:51 schreef oh-oh het volgende:
JAAAAAAAAAAAA ZWEDEN IN HERHALING BIJ IK VERTREK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitzending gemist zijn ze wel te vinden toch? Ik wil em ook zeker terugzien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz, dit wil je echt zien, ik beloof het je
Die mogen ze meteen afknallenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Ze praten net als Britt!!!!!!!!!!!!!!!!
Lolquote:
en de K-e-r-s-t-m-a-n is- v-e-e-e-e-e-e-e-l v-l-o-t-t-e-rquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Verder is de foto wel tof! En een kerstman oogt zoveel zachter dan Sinterklaas, geen mijter enzo
sla ze.maarquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die mensen praten zo langzaam, mag ik ze slaan? Nummer één ergernis. Traagheid
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en de K-e-r-s-t-m-a-n is- v-e-e-e-e-e-e-e-l v-l-o-t-t-e-r
Yeahquote:
Awwquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Het was zoooooooooo een leuke kerstman, ik denk dat dit de echte echte was
das de snelheid van van.bommel.hequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en de K-e-r-s-t-m-a-n is- v-e-e-e-e-e-e-e-l v-l-o-t-t-e-r
Die 3 mopsjes zijn hilarischquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Pis, we kwamen ook een corgi in buggy tegen, zie fb, en drie mopsen in een xl buggy
Heerlijk, goed opruimen, altijd wat werk, maar daarna zulks een beloningquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Je ziet zn korte poten alleen niet zo natuurlijk haha.
Pfffffffff, ik heb net de logeerkamer uitgemest.
Nja, morgen komt iemand allemaal meuk ophalen, waaronder ook mijn halkast, kan mn retrokapstok ook eindelijk opgehangen worden, en dan moet er nog wat spul naar de kelder, en dan moeten er nog planken aan de muur om alle stoffen op te kunnen pleuren en moet ik het logeerbed nog hier zien te krijgen, en dan issie klaar
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, morgen nog een kar vol meuk wegbrengen naar het millieuperron, en dan die kast weg, en dan kan ik pas echt weer verder, maar wel ff goed doorgepakt ja, heerlijk![]()
Ik hoop dat Zwab hem woensdag officieel in gebruik kan nemen , als logeerkamer
Even kijken, ik moet 's ochtends wegen, en vanuit daar ga ik naar de trein, dan zou ik rond een uur of twee op Maastricht staanquote:
Wazzup? Op een lavalamp gaan zitten?quote:
Ja nice!quote:Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even kijken, ik moet 's ochtends wegen, en vanuit daar ga ik naar de trein, dan zou ik rond een uur of twee op Maastricht staan
Lavalavalavalamp, I love to turn you onquote:Op maandag 17 december 2012 12:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wazzup? Op een lavalamp gaan zitten?
Veel plezier , maar dat gaat vast lukkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even kijken, ik moet 's ochtends wegen, en vanuit daar ga ik naar de trein, dan zou ik rond een uur of twee op Maastricht staan
Wat ijverigquote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de slaapkamer aan het poetsen, grote beurt![]()
Morgen of straks badkamer![]()
En ik ga zo een Vietnamees stoofpotje op het vuur zetten
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:28 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Net terug van het puppy knuffelen.
Nog een weekje, dan halen we hem!
Wat lief dat je vader dat doet, Bos! En leuk dat je bent geweestquote:Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik ruik naar boerderij![]()
Pa draait de komende dagen "disco"bij de gehandicapten waar hij vrijwilliger is. Ik ben net meegeweest met het opzetten daarvan.Dat was op de boerderij aldaar. Even lekker tussen de knijntjes, Zwijnen, geiten, schaapjes enzo gelopen![]()
Hij doet eigenlijk vanalles op dat centrum. Het is eigenlijk begonnen met het fluiten van het voetbalelftal. Toen hij met vervroegd pensioen ging, is hij bij een groep als soort van overblijver begonnen. Dus een beetje assisteren bij het eten, het rijden van de rolstoelen etcetera. Inmiddels gaat hij mee op vakantie (want vrijwilliger ---> geen loonkosten). En dus ook het draaien van muziek, dat vindt hij juist leuk, want dat heeft hij vroeger altijd gedaan in uitgaansgelegenheden hier in het dorp.quote:Op maandag 17 december 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief dat je vader dat doet, Bos! En leuk dat je bent geweest
Je bent die persoon vergeten of de jas?quote:Op maandag 17 december 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de halkast die opgehaald wordt leeg aan het ruimen en ik vind dus echt nog 2 nieuwe jassen, ongedragenEn eentje die ik gekregen heb van iemand die ik totaal vergeten was. Genant gewoon
Whehe, ineens ga je als een speer als je onverwacht bezoek krijgt, mooie momenten zijn datquote:Op maandag 17 december 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de halkast die opgehaald wordt leeg aan het ruimen en ik vind dus echt nog 2 nieuwe jassen, ongedragenEn eentje die ik gekregen heb van iemand die ik totaal vergeten was. Genant gewoon
I've got a fever of 103quote:Op maandag 17 december 2012 12:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wazzup? Op een lavalamp gaan zitten?
Ik zag vandaag een oude mini staan, inclusief Britse vlag op het dakquote:
Picsquote:Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een oude mini staan, inclusief Britse vlag op het dak
En dat tijdens je vakantie.quote:
Helleu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik heb al een vermoeden, die persoon (van FOK!) vroeg laatst om mijn adres hier bij pa.quote:
Ja. echt he.quote:
Dat klinkt als een hele geslaagde gezellige middagquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Tof pakket Bos!
Thessa is hier![]()
Stonden als verrassing aan de deur , mama moest gaan knippen hier in de buurt.
Dus mama is knippen, Thessa en ik hebben net een hele kar vol meuk weggebracht naar het millieuperron, kind alles in de bakken duwen, vond ze leukEn dan haalt dr ma strakjes frietjes, doen we samen eten, wil ze mij ook nog knippen en doen we haarmasker van Lush
Ik heb er een tijd op geslapen in de kamer, toen ik de traplift nog niet had. Ligt uitstekend!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Zwab, ik heb bij Blokker zo een megatweepersoonsluchtbed gekocht, ik hoop dat dat fijn slaaptIs ruimtetechnisch gezien voor mij veel makkelijker dan een logeerbed op de kleine slaapkamer, want zo vaak gebruik ik die niet, en nu kan er een expedit of zo in nog es
Komt goed, ik heb echt veel ergere slaapplekken gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Zwab, ik heb bij Blokker zo een megatweepersoonsluchtbed gekocht, ik hoop dat dat fijn slaaptIs ruimtetechnisch gezien voor mij veel makkelijker dan een logeerbed op de kleine slaapkamer, want zo vaak gebruik ik die niet, en nu kan er een expedit of zo in nog es
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het was inderdaad afkomstig van wie ik vermoedde, tenminste die heeft me opgegeven, die Joep en Kim hebben het samengesteld..
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:04 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar hier ook
Met de P van Bos, wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het was inderdaad afkomstig van wie ik vermoedde, tenminste die heeft me opgegeven, die Joep en Kim hebben het samengesteld..
![]()
![]()
🐙
neuhquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Morgen iets bijzonders op het programma?
quote:
Chicoquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Morgen iets bijzonders op het programma?
Beterschap!
Chico is klaar voor SR![]()
[ afbeelding ]
Ik ga je rolletjes, als de planning goed gaat, op kerstavond makenquote:
Ja alles gelukt en bedankt voor jullie kaart van Tashiquote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef Strega het volgende:
Indaha, goed door de scan gekomen?voor de leuke kaart. Leuke katten!
![]()
Oh-Oh en Zwab, have a nice time!Maar dat zal wel lukken!
Tja, en Sjon is al gek genoeg!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja alles gelukt en bedankt voor jullie kaart van Tashi![]()
![]()
Hij hangt nu tussen Chico en Baloe in .
Ik hang alle kaartjes waar huisdieren van Fokkers op staan op het prikbord![]()
Daimoon hangt er ook maar dan bij de katten anders wordt Sjon gek
Wat gezelligquote:Op woensdag 19 december 2012 14:58 schreef Miniem het volgende:
Op school staat ook een glazen huis.
Kan plaatjes, yt filmpjes en karaoke nummers aanvragen. Verder nog leuke acties als warme choco met een koekje, armbandjes etc. Erg tof
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja alles gelukt en bedankt voor jullie kaart van Tashi![]()
![]()
Hij hangt nu tussen Chico en Baloe in .
Ik hang alle kaartjes waar huisdieren van Fokkers op staan op het prikbord![]()
Daimoon hangt er ook maar dan bij de katten anders wordt Sjon gek
Wat deed ie?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh god Sjon had me toch een stunt vandaag in de stad, hij heeft zichzelf weer eens overtroffen
ik ook, wat een barre tocht was dat zeg , zes keer op een dag die licht besneeuwde weg naar/van de stad lopenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Eindhoven als enige meegepakt, verder nooit geweest.
Je blokkeerde zijn grotquote:
Zoveel sneeuw ook. Ik deed 5,5 uur over de terugreis.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik ook, wat een barre tocht was dat zeg , zes keer op een dag die licht besneeuwde weg naar/van de stad lopen
Ja, maar de terugreis was toch een dag later, meen ik me te herinneren?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoveel sneeuw ook. Ik deed 5,5 uur over de terugreis.
Enschede is echt veel sfeer, maar dat had ik echt wel verwacht.
Dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed, maar goed ik vond het wel een leuke avond met jullie twee.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, toen er nog veel meer sneeuw lag. Wat een toestand!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |