SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Ja dit, gewoon EXACT dit, al meerdere malen meegemaakt, laatst ook weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo van:
*Kijkt op de klok*
"Ah 11 uur. Over een uurtje maar naar bed gaan."
*Klikt nog een paar linkjes aan en kijkt weer op de klok.*
"5 uur 's nachts??? WTF! Alien abduction met verloren tijd of zo???? Snel naar bed rennen!!!"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit, gewoon EXACT dit, al meerdere malen meegemaakt, laatst ook weer.
Moest ik er om 06:00 uit om naar een klant te gaan, was ik om 04:00 nog wakker (incluis een pilsje), toen keek ik op de klok: "oh, ik dacht dat het 23:00 was"mêh!
Filmpje wel afgekeken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit, gewoon EXACT dit, al meerdere malen meegemaakt, laatst ook weer.
Moest ik er om 06:00 uit om naar een klant te gaan, was ik om 04:00 nog wakker (incluis een pilsje), toen keek ik op de klok: "oh, ik dacht dat het 23:00 was"mêh!
Filmpje wel afgekeken
Was bij mij echt automatisme: "oh, ik lust nog wel een pilsje" en dan ook echt op dat moment naar je drankje kijken en keihard zuchten "hier heb ik geen tijd voor"quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Met pilsje ook nog!
Nee daar let ik wel op: als ik het gevoel heb dat het al wat laat is en ik de volgende dag vroeg op moet, drink ik niet meer.
Nah, ik heb nog wel geslapen, moest ook nog naar die klant toe rijden in de auto, vond dat minder verantwoordelijk zonder slaapquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zo'n punt is het ook gewoon een gevalletje "Fuck it, I'll do it live" en skip je slaap
Vooral toen ik in de ziektewet zat en ook toen ik echt kutbanen had die me veel stress en depressiviteit opleverden gebeurde dat veel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was bij mij echt automatisme: "oh, ik lust nog wel een pilsje" en dan ook echt op dat moment naar je drankje kijken en keihard zuchten "hier heb ik geen tijd voor"oh my, gebeurt me niet heel vaak, maar als het gebeurt, gaat het ook meteen goed
* LompeHork tikt 'm aanquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral toen ik in de ziektewet zat en ook toen ik echt kutbanen had die me veel stress en depressiviteit opleverden gebeurde dat veel.
Tegenwoordig zeer zelden, alleen als de insomniac in mij weer eens wakker wordt.
Ook dat soms ja!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt 'm aan
Alleen "ziektewet" vervangen door "ww".
Ook dat!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
*tikt em ook maar aan*
vervang alles door "tussen opleidingen in zitten"
Ik zat 'tussen banen' uhu!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
*tikt em ook maar aan*
vervang alles door "tussen opleidingen in zitten"
Zegt niets over de persoon achter de geen-diploma'squote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het echt zo erg, ik heb geen enkel diploma
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het echt zo erg, ik heb geen enkel diploma
Ik heb geeneens een middelbare school diplomaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]HAVO hier, een cursus didactiek en verder nog wat losse nietszaggende dingetjes. Paar MCSE modules en wat softwarepakket trainingen enzo. Oh en roostermaken!
Gewoon niets en succesvol zijn in het bedrijfsleven kan ook nog. Is wel talent en aanleg voor nodig, sommige mensen presteren VEEL beter in de praktijk dan op papierquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]HAVO hier, een cursus didactiek en verder nog wat losse nietszaggende dingetjes. Paar MCSE modules en wat softwarepakket trainingen enzo. Oh en roostermaken!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een middelbare school diploma![]()
Vorige opleiding ben ik binnengekomen door een toelatingstest te maken waar ik fluitend doorheen ging. Nu moet het opnieuw, omdat het alleen geldig is op de school waar je die test neemt en ook maar voor 18 maanden of zo.
Ach ik heb al mijn banen eigenlijk gekregen op basis van mijn ervaring, enthousiasme en vlotte babbel tijdens sollicitatiegesprekken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon niets en succesvol zijn in het bedrijfsleven kan ook nog. Is wel talent en aanleg voor nodig, sommige mensen presteren VEEL beter in de praktijk dan op papierik kijk daar nooit zo naar eigenlijk (en ik ben één van de weinigen geloof ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |