yes!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zul je genieten van je brood na zo'n lange tijd
Even erg als Eindhoven.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
For crying out loud, Den Haag, damn
Tof hequote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tof he![]()
Helaas, hij is vlak voor de 2e wereldoorlog afgebroken dus hij is niet meer![]()
Hij heeft ook maar een paar keer gereden, die propellor zo vlak langs het perron vonden ze niet zo'n heel veilig idee.
Nou dat laatste ja. Ik bedoel, het is niet alsof we nog 100 andere steden hebben vergelijkbaar met New York waardoor Den Haag een klein durp isquote:Op donderdag 13 december 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Even erg als Eindhoven.
Ik vraag me serieus af wat zo iemand wèl weet dan?
Het gen dat er voor zorgt dat mensen de neiging krijgen om een ventilator te likken wordt wel snel uitgeroeid zo jaquote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jawel joh, fijn middel tegen domme mensen
Yeah!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gen dat er voor zorgt dat mensen de neiging krijgen om een ventilator te likken wordt wel snel uitgeroeid zo ja
Duh!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeef me voor de domme vraag, maar ik ben geen SR kenner. Is alles op de radio nu (hele dag door) vanuit het Glazen Huis?![]()
Britse humorquote:
Alrighty!quote:
Ik heb er wat van gezien maar niet veel.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ken je Ab Fab Zwab?
Ik heb m op dvd, echt zo een geniale serie, ik ken denk ik elke ep uit mijn hoofd.
Zelfs mijn broertje, die was toen nog klein en die vond het al geniaal, die lulde die hele afleveringen in het Engels mee al
Langs gaan en een kiloverpakking vitamine c bruistabletten forcefeeden. Vitamientjes binnen, en als ze niet beter wordt bruist ze leuk voor een paar uur.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja tegen woensdag is ze heus wel weer beter hoor![]()
Maar toch, ik ben er zo aan toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |