Even kijken, ik moet 's ochtends wegen, en vanuit daar ga ik naar de trein, dan zou ik rond een uur of twee op Maastricht staanquote:
Wazzup? Op een lavalamp gaan zitten?quote:
Ja nice!quote:Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even kijken, ik moet 's ochtends wegen, en vanuit daar ga ik naar de trein, dan zou ik rond een uur of twee op Maastricht staan
Lavalavalavalamp, I love to turn you onquote:Op maandag 17 december 2012 12:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wazzup? Op een lavalamp gaan zitten?
Veel plezier , maar dat gaat vast lukkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even kijken, ik moet 's ochtends wegen, en vanuit daar ga ik naar de trein, dan zou ik rond een uur of twee op Maastricht staan
Wat ijverigquote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de slaapkamer aan het poetsen, grote beurt![]()
Morgen of straks badkamer![]()
En ik ga zo een Vietnamees stoofpotje op het vuur zetten
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:28 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Net terug van het puppy knuffelen.
Nog een weekje, dan halen we hem!
Wat lief dat je vader dat doet, Bos! En leuk dat je bent geweestquote:Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik ruik naar boerderij![]()
Pa draait de komende dagen "disco"bij de gehandicapten waar hij vrijwilliger is. Ik ben net meegeweest met het opzetten daarvan.Dat was op de boerderij aldaar. Even lekker tussen de knijntjes, Zwijnen, geiten, schaapjes enzo gelopen![]()
Hij doet eigenlijk vanalles op dat centrum. Het is eigenlijk begonnen met het fluiten van het voetbalelftal. Toen hij met vervroegd pensioen ging, is hij bij een groep als soort van overblijver begonnen. Dus een beetje assisteren bij het eten, het rijden van de rolstoelen etcetera. Inmiddels gaat hij mee op vakantie (want vrijwilliger ---> geen loonkosten). En dus ook het draaien van muziek, dat vindt hij juist leuk, want dat heeft hij vroeger altijd gedaan in uitgaansgelegenheden hier in het dorp.quote:Op maandag 17 december 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief dat je vader dat doet, Bos! En leuk dat je bent geweest
Je bent die persoon vergeten of de jas?quote:Op maandag 17 december 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de halkast die opgehaald wordt leeg aan het ruimen en ik vind dus echt nog 2 nieuwe jassen, ongedragenEn eentje die ik gekregen heb van iemand die ik totaal vergeten was. Genant gewoon
Whehe, ineens ga je als een speer als je onverwacht bezoek krijgt, mooie momenten zijn datquote:Op maandag 17 december 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de halkast die opgehaald wordt leeg aan het ruimen en ik vind dus echt nog 2 nieuwe jassen, ongedragenEn eentje die ik gekregen heb van iemand die ik totaal vergeten was. Genant gewoon
I've got a fever of 103quote:Op maandag 17 december 2012 12:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wazzup? Op een lavalamp gaan zitten?
Ik zag vandaag een oude mini staan, inclusief Britse vlag op het dakquote:
Picsquote:Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een oude mini staan, inclusief Britse vlag op het dak
En dat tijdens je vakantie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |