SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Brainteasers's Rudolfje kan zijn ogen niet geloven! Hij ziet wat prachtigs wit buiten naar beneden dwarrelen...
Beefcake's sneeuwvlokken bedekken de hele tuin en alles veranderd langzaam in prachtig wit.
Tyler-Girls' scheel uiltje zag Rudolfje springen van vreugde bij het raam en kraste snel en verstandig: "Trek je wel wat warms aan voor je naar buiten gaat?" ^^.
De_TaartjesFee's sloeg Rudolfje snel de warme elise sjaal om zijn schoudertjes voor hij naar buiten rende om sneeuwvlokken te vangen.
Hij rolde er een bal van die zo groot werd dat hij hem niet meer kon rondduwen. Gelukkig hielp de koningin hem al snel een handje en samen bouwde zij er een mooie sneeuwpop van.
Gelukzalig en vermoeid viel rudolfje s'avonds na veel sneeuwpret al snel in slaap. Angelof9 dekte hem met zijn dekentje toe: "Oogjes toe en snaveltjes dicht"
Fijne winterdagen ^^. Hook on
[ Bericht 13% gewijzigd door Dottey op 12-12-2012 14:42:58 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:13 schreef MizzEnroe het volgende:
Een hele tijd geleden had iemand een keer een pannenlap gekregen met een sterrenpatroon en toen vroegen we ons allemaal af of het gehaakt was. Volgens mij heb ik een patroon gevonden ervoor. Wel in het Russisch, maar met veel plaatjes. Wie kan er nu geen Russisch?Je moet bij de site iets naar beneden scrollen om het patroon te vinden.
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
oke
Heb trouwens gisteren nog hard moeten zwoegen om die oogjes erop te krijgen, zelfs met schroevendraaier. Terwijl ik dat met andere oogjes nooit heb gehad. (heb ze van 5mm gehad en heb nu ook nog 13mm en die gaan ook heel gemakkelijk) maar die hebben ook een iets andere achterkant...maar goed het gaat...en ze blijven zitten....
Dat was ik destijds.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:13 schreef MizzEnroe het volgende:
Een hele tijd geleden had iemand een keer een pannenlap gekregen met een sterrenpatroon en toen vroegen we ons allemaal af of het gehaakt was. Volgens mij heb ik een patroon gevonden ervoor. Wel in het Russisch, maar met veel plaatjes. Wie kan er nu geen Russisch?Je moet bij de site iets naar beneden scrollen om het patroon te vinden.
[ afbeelding ]
Volgens mij kun je het ook door Google translate gooien. Werkt voor dit soort dingen ook erg goed. En er zijn echt heel erg duidelijke foto's bij. Echt top, vind ik dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat was ik destijds.Ik heb een kennis die Russisch kent. Even naar hem mailen die site, wiet weet kent hij genoeg Russisch om het te begrijpen.
Heb ik al een geprobeerd met andere Russische sites en helaas moet ik mededelen dat Google er niets van bakt.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:32 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het ook door Google translate gooien. Werkt voor dit soort dingen ook erg goed. En er zijn echt heel erg duidelijke foto's bij. Echt top, vind ik dan.
ik doe bijna alles uit de losse hand... ik zou eens wat meer moeten opschrijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:24 schreef MizzEnroe het volgende:
Ah ik wilde jouw laatste post al gaan kopiėren, maar is niet nodig, zie ik.
Dat is inderdaad wel balen, zeg! Had je een patroon gebruikt of zomaar uit de losse hand iets bedacht?
Dit!quote:
Naar het Duits gaat het best goed. De technische termen zijn niet altijd juist, maar die kan ik me meestal wel indenken.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik al een geprobeerd met andere Russische sites en helaas moet ik mededelen dat Google er niets van bakt.
Erg leuk verzonnen idd....en jouw Rudolf heeft die rol wel verdient hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Dit!
Geniale post Dottey!
En vind het stiekem wel heel leuk dat 'mijn' Rudolf zo'n grote rol heeft!![]()
Ik ben er inmiddels achter dat de basisketting een meervoud van 3 met aan het einde 1 extra moet zijn....toch wel een belangrijk beginfeit.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Naar het Duits gaat het best goed. De technische termen zijn niet altijd juist, maar die kan ik me meestal wel indenken.
Ja ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Dottey het volgende:
komen we hier ook niet aan uit dan...
[ afbeelding ]
je moet drie clusters maken en op je naald houden en dan met een cluster dichtgooien![]()
Mijn rusisch beperkt zich tot vluchtig de foto's bekijken![]()
Lol. Dat was een makkie, nu de rest nog.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat de basisketting een meervoud van 3 met aan het einde 1 extra moet zijn....toch wel een belangrijk beginfeit.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:53 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Lol. Dat was een makkie, nu de rest nog.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Dottey het volgende:
komen we hier ook niet aan uit dan...
[ afbeelding ]
je moet drie clusters maken en op je naald houden en dan met een cluster dichtgooien![]()
Mijn rusisch beperkt zich tot vluchtig de foto's bekijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lieve mamaquote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
M'n moeder is gek
Ze hebben wij de Wibra nu van die verdikte haaknaalden in leuke kleurtjesdus ik zou van het weekend ff kijken welke maten we hadden en dan konden we eventueel bijvullen.
Komt ze vandaag aan met maat 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 en 5,0 want 'nu hadden ze ze nog!' en dan hadden we ieg niet meer het probleem dat we allebei dezelfde haaknaald nodig hadden![]()
De Action wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:43 schreef bietel het volgende:
Die uiltjes zijn wel erg schattig zeg! Het is dat ik geen vilt in huis heb!
* verdikte haaknaalden met kleurtjes noteert.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
M'n moeder is gek
Ze hebben wij de Wibra nu van die verdikte haaknaalden in leuke kleurtjesdus ik zou van het weekend ff kijken welke maten we hadden en dan konden we eventueel bijvullen.
Komt ze vandaag aan met maat 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 en 5,0 want 'nu hadden ze ze nog!' en dan hadden we ieg niet meer het probleem dat we allebei dezelfde haaknaald nodig hadden![]()
hier staat hij als download te koop.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef _Arual_ het volgende:
Misschien weet iemand dit:
Als je het Zoomigurumi-boek preorderde, dan kreeg je daarbij een Pdf-versie. Ik heb mijn patronen liefst als pdf zodat ik er lekker digitaal in kan strepen en krabbelen. Ik ben dus op zoek naar de pdf- of iBookversie van het boek, niet naar de papieren editie. Weet iemand waar ik deze kan kopen in NL?
Volgens mij kan je die hier kopen. Gaat dan via amazon.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef _Arual_ het volgende:
Misschien weet iemand dit:
Als je het Zoomigurumi-boek preorderde, dan kreeg je daarbij een Pdf-versie. Ik heb mijn patronen liefst als pdf zodat ik er lekker digitaal in kan strepen en krabbelen. Ik ben dus op zoek naar de pdf- of iBookversie van het boek, niet naar de papieren editie. Weet iemand waar ik deze kan kopen in NL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |