quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:32 schreef BrainTeaser het volgende:
En sommige gehaakte kledingstukken zijn ronduit verschrikkelijk![]()
Leuke uiltjes, alleen had ik denk ik een koord van lossen gemaakt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
wat is nou tverschil tussen een beanie en een slouchy? dacht dat hetzelfde was![]()
ik heb 2uiltjes af...en ze zijn best schattig.
de paarse kijkt een beetje scheel (had wat ruzie met het vilt en de oogjes) maar verder zijn ze erg leuk..en ga ik morgen nog een lading maken
[ afbeelding ]
Huh? Ik zie hem gewoon?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Dierenfan het volgende:
Wat een schattige uiltjes!
Haha en Amineko hangt op zn kop(als ik mijn hoofd niet draai). Warme kleuren, lief!
Gehaakt ondergoedquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef BrainTeaser het volgende:
OMG Angel, wat doe je me aan!!![]()
Gehaakte broeken vooral ja! Echt, hoe verzin je het?!
Weer een paar bijdragen voor mijn pinterest."Knitting/Crochet humour"quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Angelof9 het volgende:
[..]Wat? Toch zeker niet deze of deze? Of deze??
Brainteaser, nog even over die kerstmuts.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef BrainTeaser het volgende:
Cute, TG!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is een slouchy, rechts een beanie
Edit: die termen worden overigens inderdaad veel door elkaar gebruikt, maar dit is hoe ik het zie zeg maar
Ik ga met haaknaald 6 proberen en dan iets sneller vergroten, vanuit de punt gezien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef BrainTeaser het volgende:
Mja, dat zal toch vooral aan de dikte van het garen liggen denk ik. Die Red Heart is best dik en ik heb 'm met naald 6 gehaakt. Dus kan goed kloppen dat dat scheelt ja.
Grotere haaknaald zal al wel schelen misschien. Maar anders kun je ook met meer dan 60 steken beginnen, dat maakt voor het model op zich niet uit denk.
Ik weet ook nog niet of ik dit touwtje laat zitten...misschien maak ik er nog een echt lintje aanvast ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Leuke uiltjes, alleen had ik denk ik een koord van lossen gemaakt!
Mijn Amineko ligt te slapen:
Hoezo zijn ze scheef geworden? Heb je met het vastmaken/oogjes erop doen ofzo iets scheef gezet? Volgens mij kun je niet echt scheef hakenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:50 schreef Makayla het volgende:
Haha ik heb ook een poging gedaan om dat kleine uiltje te haken, maar bij mij is ie helemaal scheef geworden. Ik moet trouwens sowieso zeggen dat ik moeite heb met rechte amigurumi's maken, haha.
Haha leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
wat is nou tverschil tussen een beanie en een slouchy? dacht dat hetzelfde was![]()
ik heb 2uiltjes af...en ze zijn best schattig.
de paarse kijkt een beetje scheel (had wat ruzie met het vilt en de oogjes) maar verder zijn ze erg leuk..en ga ik morgen nog een lading maken
[ afbeelding ]
Ikke? Voor die uiltjes heb ik 6mm gebruikt.....zo klein is dat toch niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:22 schreef trui het volgende:
hoe klein zijn die oogjes die je daarvoor gebruikt hebt?
Ik heb de uiltjes op mijn to-do list gezet, super leuk voor in de Kerstboomquote:Op woensdag 12 december 2012 12:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankje.....kwam er trouwens achter dat de volgende lading nog maar even moet wachten, ik heb geen oogjes meerwel weer besteld, maar ja weet niet wanneer die binnenkomen. (heb ze bij chellebel besteld trouwens, waarom weet ik niet. Had trouwens wel nog op ebay gekeken maar dan komen er weer direct zoveel verzendkosten bij
al kun je met 100 oogjes wel een hele tijd vooruit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |