quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Dottey het volgende:
komen we hier ook niet aan uit dan...
[ afbeelding ]
je moet drie clusters maken en op je naald houden en dan met een cluster dichtgooien![]()
Mijn rusisch beperkt zich tot vluchtig de foto's bekijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lieve mamaquote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
M'n moeder is gek
Ze hebben wij de Wibra nu van die verdikte haaknaalden in leuke kleurtjesdus ik zou van het weekend ff kijken welke maten we hadden en dan konden we eventueel bijvullen.
Komt ze vandaag aan met maat 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 en 5,0 want 'nu hadden ze ze nog!' en dan hadden we ieg niet meer het probleem dat we allebei dezelfde haaknaald nodig hadden![]()
De Action wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:43 schreef bietel het volgende:
Die uiltjes zijn wel erg schattig zeg! Het is dat ik geen vilt in huis heb!
* verdikte haaknaalden met kleurtjes noteert.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
M'n moeder is gek
Ze hebben wij de Wibra nu van die verdikte haaknaalden in leuke kleurtjesdus ik zou van het weekend ff kijken welke maten we hadden en dan konden we eventueel bijvullen.
Komt ze vandaag aan met maat 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 en 5,0 want 'nu hadden ze ze nog!' en dan hadden we ieg niet meer het probleem dat we allebei dezelfde haaknaald nodig hadden![]()
hier staat hij als download te koop.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef _Arual_ het volgende:
Misschien weet iemand dit:
Als je het Zoomigurumi-boek preorderde, dan kreeg je daarbij een Pdf-versie. Ik heb mijn patronen liefst als pdf zodat ik er lekker digitaal in kan strepen en krabbelen. Ik ben dus op zoek naar de pdf- of iBookversie van het boek, niet naar de papieren editie. Weet iemand waar ik deze kan kopen in NL?
Volgens mij kan je die hier kopen. Gaat dan via amazon.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:16 schreef _Arual_ het volgende:
Misschien weet iemand dit:
Als je het Zoomigurumi-boek preorderde, dan kreeg je daarbij een Pdf-versie. Ik heb mijn patronen liefst als pdf zodat ik er lekker digitaal in kan strepen en krabbelen. Ik ben dus op zoek naar de pdf- of iBookversie van het boek, niet naar de papieren editie. Weet iemand waar ik deze kan kopen in NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |