Je kocht laatst iets voor je vriendin, is dat een idee?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.
Nou nou, actiefquote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
voornamelijk sporten zoals zwemmen en hardlopen. Ik ga zo weer lopen en hopen dat ik niet ga vallen door het glad ijs.
hoe gaat het met jou?
Whehehehe.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kocht laatst iets voor je vriendin, is dat een idee?
BOEMIETAK!!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga uit m'n giegel als die lijfen schudden op die pompenoei.
Het erge is, ik twijfel ook nogquote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb goeie stalkskills.
Mooizo!! hou je er dan ook aan gvdquote:
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooizo!! hou je er dan ook aan gvd
Ja, dat ben ik niet vergeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?
Je hep de klok hore luideh en weet waar de klepel hangtquote:
de laatste tijd wel. ik denk dat het nu wel meevaltquote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou nou, actief
is het bij jullie glad dan?
met mij alles goed.
Hoppiehop koppestopskie voledig in 't zwee.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hep de klok hore luideh en weet waar de klepel hangt
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, in de magnetron. Ik warmde hem op in de schuur terwijl ik aan het roken was. Rook al wat, maar dacht dat het een beetje een eierscheetgeur was ofzo, dacht dat het van buiten kwamHaal dat ding eruit, helemaal zwart en roken
Daar hebben ze een naam voor.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?
Wat, eierscheten?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Germano het volgende:
[..].
Ze zijn wel lekker als je een stijve nek hebt.
Kom hier en ik trakteer je op dampende, hete seksquote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.
.
Mweh, dan moet ik de kou door en krijg ik het nóg kouder.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom hier en ik trakteer je op dampende, hete seks [ afbeelding ].
hier nog steeds lekker weer, maar het zal vast koud zijn buitenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
de laatste tijd wel. ik denk dat het nu wel meevalt
Doe normaal.quote:
lekker weer? je bent op vakantie?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nog steeds lekker weer, maar het zal vast koud zijn buiten
Normaal gesproken maak ik niet van die mooie muziekquote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoppiehop koppestopskie voledig in 't zwee.
Oh please, been there, done thatquote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe normaal.
Is wel leuk om de dag na het uitgaan je partner onder de dekens te duwen als je zo'n fledder hebt gelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dat klopt, want na afloop wijs ik je direct de deur.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mweh, dan moet ik de kou door en krijg ik het nóg kouder.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh please, been there, done thatDie lullo liet me kokhalzen.
Mannenhumor denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, gewoon op mn werk..quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
lekker weer? je bent op vakantie?
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh please, been there, done thatDie lullo liet me kokhalzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Awh nu ben ik gekwetst man.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt, want na afloop wijs ik je direct de deur.
sokken aan en muts opquote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je dikke juinen die bullekuh uit je natte hemdquote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Als zoetekauw zie ik jou je bent een zoete lolly, Neurbert el halt
Ik ga je likken als een bordercollie
Sokken al aan en mijn hoofd is niet koud. Vooral mijn voeten eigenlijk, daarom ook die joekel doekel. Maja, heb ik nu niks meer aan.quote:
nu heb je niks aan¿ dan is het koud jaquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
nu heb je niks aan¿ dan is het koud ja
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:01 schreef Germano het volgende:
Er was eens een snol uit Den Helder.
Ik had weer eens zin, dus ik bel d'r.
Ze was het neuken niet weerd.
Ik heb een lul als een peerd.
Maar zij had een kut als een kelder.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
nu heb je niks aan¿ dan is het koud ja
Doe wat je niet laten kunt dr.snugglesquote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor jou maken?
Er was eens man genaamd Nootje.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt dr.snuggles
Jammer dat je 'nootmans' er niet in verwerkt hebtquote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Er was eens man genaamd Nootje.
Vies van vrouwen, dus een pootje.
Hij is analfabeet.
Slaapt in een keet.
Gebruikte veel drugs en ligt nu in het gootje.
Met opzet niet gedaan. Ik noem Allure ook Luur, niet Allyquote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat je 'nootmans' er niet in verwerkt hebt
Cool man. Lekker recalcitrant en zulks.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Met opzet niet gedaan. Ik noem Allure ook Luur, niet Ally.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Er was eens man genaamd Nootje.
Vies van vrouwen, dus een pootje.
Hij is analfabeet.
Slaapt in een keet.
Gebruikte veel drugs en ligt nu in het gootje.
7.1/10 danquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker rebels hè.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Cool man. Lekker recalcitrant en zulks.
Moet je zeggen wat je zegt ben je zelf!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je afgeschildert word ook als poot. Teleurstellend.
WAT JE ZEGT BEN JEZELF MET JE PIEMEL DOOR DE HELFT HAHAAAAquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt er wel tegen, honey boo booquote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je afgeschildert word ook als poot. Teleurstellend.
Van jou niet man.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt er wel tegen, honey boo boo.
OHOHOHOHOHOHOH GERMANO WAT BEN JIJ EEN BADASS OMG OMG OMG ZO COOOOOL!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Germano het volgende:
Binnenkort klappen vangen van haar moeder.
[ afbeelding ]
Rustig maar hoor zo erg ben ik nietquote:Op woensdag 12 december 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het erge is, ik twijfel ook nogmet je vieze skills
Oh is dat jouw reactie onderaan?quote:
Wow.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OHOHOHOHOHOHOH GERMANO WAT BEN JIJ EEN BADASS OMG OMG OMG ZO COOOOOL!
Andi Muisequote:
Doh ik overdrijf toch ookquote:Op woensdag 12 december 2012 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rustig maar hoor zo erg ben ik niet
Houd je bek toch eens man, schimmelkut.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry maar zoveel badassness kan ik niet aan man![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bek toch eens man, schimmelkut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awwwhhhh Germaantje toch..... Maar dat was toch je bedoeling met je post? Om te laten zien hoe gevat en grappig jouw reactie was? Dus daarom reageerde ik zo blij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurchquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awwwhhhh Germaantje toch..... Maar dat was toch je bedoeling met je post? Om te laten zien hoe gevat en grappig jouw reactie was? Dus daarom reageerde ik zo blij!
Dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben Vera, aangenaam. Wie ben jij?
Addams Familyquote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurch
Wijo, pas op hoor!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurch
Oh maar zo heet jij niet echt flauwiequote:Op woensdag 12 december 2012 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Omgekeerd pijltje. Dit als in Germano.
Tsja.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh maar zo heet jij niet echt flauwie
Zal ik doenquote:
Jouw mama jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |