Ik vond het op de basisschool al niet boeiend, dus ik ga dat nu echt niet in mijn vrije tijd doenquote:Ik waag me er maar niet aan, het is elk jaar weer huilen met de pet op
Ik had vorig jaar ook vijf fout.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef baggerbaas het volgende:
Zit er weer klaar voor![]()
Vorig jaar 5 fout, maar toen was het ook wel erg gemakkelijk.
Ik zit klaar met mijn pen ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef Paxcon het volgende:
Kijkt geen hond ja... wat een dood topic
Dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zit klaar met mijn pen ja.
Ik ben nog lang niet klaar dus ze doen nog maar evenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zit klaar met mijn pen ja.
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef Ayca het volgende:
Iemand een andere stream? Site ligt plat.
Dat maakt haar zo awesomequote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind haar altijd een beetje eng, die voorzitster.
Hmmhmmm.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vandaag eens gewoon op de computer meedoen. Ik kan niet eens meer een lijntjespapier vinden
Doe ik ook. Print em vervolgens uit en dan ouderwets nakijkenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vandaag eens gewoon op de computer meedoen. Ik kan niet eens meer een lijntjespapier vinden
Ik kan niet eens meer normaal schrijven.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het toch niet echt zoquote:Op woensdag 12 december 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer normaal schrijven.
Ik doe niet mee hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet echt zoEcht schrijven is veel echter
Ik heb geen tv.quote:
Artsen waren niet alleen arts. ze waren voornamelijk de 'intellectueel'. dus ook dichter, schrijver, etc.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:58 schreef Paxcon het volgende:
scheepartsdichter?
Wtf is dat dan. Een dichter speciaal voor de scheepsarts?
OKquote:Op woensdag 12 december 2012 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
nee die vlaamse, Philip doet het veel beter.
Ik kende het fenomeenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Brogues blijkbaar.. ik heb het ook gegoogled
Ik kan er ook geen lopend verhaal in herkennen ofzoquote:Op woensdag 12 december 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik snap geen snars van die tekst, peniskokers, Volendammer broeken
Klopt, vaak is de eerste ingeving goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Nooit achteraf verbeteren, dat leverde mij altijd wat extra fouten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:25 schreef qazplm het volgende:
Volgens mij heb je ook gewoon wat typefouten gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tekstLaffe huichelaar
Die tellen niet mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook gewoon wat typefouten gemaakt
Dat is ook altijd. Staat dan wel in de Van Dale, maar je moet het maar kennen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Er zaten sowieso een paar woorden in die ik niet ken. Klonk als 'Koet ke koet'? Is vast Frans maar ik heb het nog nooit gehoord. Voel me nu direct zo'n kneus..
afrotropischquote:Op woensdag 12 december 2012 21:28 schreef alors het volgende:
Was het nou afrotopisch of tropisch, ik dacht namelijk dat eerste.. maar Philip zei later tropisch...
Ik ook niet. Dedain is het ik-besef tweeërlij: zowel burgemeester als Swiebertje zijn. Deze zin ook. Het moet een ander woord zijn, maar ik kende het gewoon nietquote:Op woensdag 12 december 2012 21:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Er zaten sowieso een paar woorden in die ik niet ken. Klonk als 'Koet ke koet'? Is vast Frans maar ik heb het nog nooit gehoord. Voel me nu direct zo'n kneus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tekst. Moest even zoeken naar de spoilertag.
Die zin snapte ik ook niet goed, je kon hem ook opvatten als 'zowel burgemeester als Swiebertje-zijn'quote:Op woensdag 12 december 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dedain is het ik-besef tweeërlij: zowel burgemeester als Swiebertje zijn. Deze zin ook. Het moet een ander woord zijn, maar ik kende het gewoon niet
ik ookquote:Op woensdag 12 december 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Charles Baudelaire wist ik dankzij FOK!
Ik ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Charles Baudelaire wist ik dankzij FOK!
Of los, of met streepje. aan elkaar lijkt me sterkquote:Op woensdag 12 december 2012 21:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ook. Maar zal wel weer aan elkaar moeten..
Ik had het ook los.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, patatje oorlog staat in het Groene Boekje zonder.
Beaudelaire is ER van FOK!film.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Waarvan dan? Ik ken die naam wel, maar niet van FOK!
Ohquote:Op woensdag 12 december 2012 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beaudelaire is ER van FOK!film.
5 maar! Wat goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:34 schreef baggerbaas het volgende:
Vorige keer 5 fout.
Dit keer minimaal 20.
Dat zou ik gedaan hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
no-go-area mag ook volgens mij. Tussen botsende klinkers mag een streepje.
De OP bedoel je? Van tvgids.nlquote:Op woensdag 12 december 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Karina, waar had jij die tekst vandaan? Of was dat hoe jij hem hebt gemaakt?
Oh, laat maarquote:
Ja, ik had ook riche.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:40 schreef alors het volgende:
Nouveaux riches? ja godcver hoe moet ik ruiken dat het meervoud was
Ohquote:Op woensdag 12 december 2012 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, laat maarJe quote iemand, en dat was zijn eigen tekst.
Ik had het ook enkelvoudquote:Op woensdag 12 december 2012 21:40 schreef alors het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 12 december 2012 21:40 schreef alors het volgende:
En ons dan, dat begrijp ik helemaal niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef Eenskijken het volgende:
schande dat ze 'wordt' moeten uitleggen. dat moet iedere 10jarige goed kunnen schrijven..
Hangt van het type fout(en) af denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef alors het volgende:
Hoe tellen jullie fouten dan? 1 fout per woord of meerdere fouten als er meerdere fouten zijn gemaakt?
1 fout per woord. Maar ik doe ook wel eens de woorden die niet dikgedrukt zijn fout, en die reken ik ook foutquote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef alors het volgende:
Hoe tellen jullie fouten dan? 1 fout per woord of meerdere fouten als er meerdere fouten zijn gemaakt?
ja dat laatste sowiesoquote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 fout per woord. Maar ik doe ook wel eens de woorden die niet dikgedrukt zijn fout, en die reken ik ook fout
had ik ookquote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh hertz zou ik met een hoofdletter hebben geschreven denk ik.
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
deze alinea was dan ook echt te simpel voor woorden
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
deze alinea was dan ook echt te simpel voor woorden
jä en amën?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef alors het volgende:
ik doe steeds trema's waar het niet hoort
sorry, ik excelleerde altijd al in Nederlands. Een troost, rekenen is niets voor mijquote:
Echt he? Wat een logica.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef qazplm het volgende:
"de swiebertje in het algemeen". Ja hallo!!!
Nee, normaal doe ik het beter. Ik ben ontevredenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat valt toch best mee volgens mij?
Dat was een van de weinige die ik nog goed had ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Alleen het indonesiseringsprogramma had ik fout
Ik deed juist steeds trema's op woorden als jeremieerde, helemaal goed gespeld en er dan zo'n trema optyfenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
30 fout hier. Als ik voor volgend jaar onthoudt waar de puntjes op woorden als zeeën moeten, heb ik volgend jaar 10 fouten minder.
Had ik ook...quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik deed juist steeds trema's op woorden als jeremieerde, helemaal goed gespeld en er dan zo'n trema optyfen!
Dat is Belgisch zekerquote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
dossierbeheerder?_!
Dossjé beheerder, zo spreek je dat uit, muts!
Niet in Belgiëquote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
dossierbeheerder?_!
ja smetje op de avondquote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
dossierbeheerder?_!
juristen spreker notoir (de oi) uit als notoor, niet als notwaar. Zal hierbij dus ook wel zo zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
dossierbeheerder?_!
coûte-que-coûte is twee fout want twee onnodige koppeltekens. Zo moet je tellen toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe is dat geteld? Per woord met fouten een fout, of iedere fout in een woord meegeteld?
Dat weet ik dus niet. Maar uitgaand van het hoogste aantal, kom ik uit op 14. Een verdubbeling van vorig jaarquote:Op woensdag 12 december 2012 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
coûte-que-coûte is twee fout want twee onnodige koppeltekens. Zo moet je tellen toch?
Nee, herhalingsfouten tellen als 1. Vind ik...quote:Op woensdag 12 december 2012 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
coûte-que-coûte is twee fout want twee onnodige koppeltekens. Zo moet je tellen toch?
Het is dezelfde fout in één woord, dus dat tel je één keerquote:Op woensdag 12 december 2012 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |