We zullen vast nog wel wat van dr horenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:36 schreef Cyan9 het volgende:
Kritisch zijn is prima, maar op een gegeven moment is het wel duidelijk. Laten we elkaar een beetje respect geven op z'n minst
Ja, wel eens. Iedere keer als je hier kritisch bent krijg je de wind van voren. Heb je nergens verstand van, heb je een inferieure muzieksmaak et cetera. Beetje meer respect is inderdaad wel het minste.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:36 schreef Cyan9 het volgende:
Kritisch zijn is prima, maar op een gegeven moment is het wel duidelijk. Laten we elkaar een beetje respect geven op z'n minst
Als je kritiek levert moet je ook kunnen incasseren toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, wel eens. Iedere keer als je hier kritisch bent krijg je de wind van voren. Heb je nergens verstand van, heb je een inferieure muzieksmaak et cetera. Beetje meer respect is inderdaad wel het minste.
Nee, want dit is volgens mij het Sandra van Nieuwland topique in TAL, het gedeelte over Talentenjachten waar The Voice of Holland onder valt. Ik denk ik zit goed. Dat jij en jouw mede fans geen enkele kritiek kunnen dulden is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je kritiek levert moet je ook kunnen incasseren toch?
Als je constant haar wil lopen afkraken dan open je er toch een KLB topic over?
Iedereen blij.
Het zijn de kritische mensen die constant in de herhaling vallen die ervelend wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, want dit is volgens mij het Sandra van Nieuwland topique in TAL, het gedeelte over Talentenjachten waar The Voice of Holland onder valt. Ik denk ik zit goed. Dat jij en jouw mede fans geen enkele kritiek kunnen dulden is niet mijn probleem.
Nee hoor. Iedereen gaf gewoon na de vrijdagavond zijn mening, en daar werd direct als een dolle stier op gereageerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:35 schreef BzP het volgende:
[..]
Het zijn de kritische mensen die constant in de herhaling vallen die ervelend worden
1 liedje nog dat hopeloos geplugd wordt en dan is het over. Zoals alle talenten die in elk programma voortgebracht zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
Wanneer gaan we weer wat van haar horen?
Nah, als het er eentje zal zijn, dan lijkt me die eer weggelegd voor Floortje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:50 schreef BzP het volgende:
Zij is de enige waar we over een paar jaar nog wat van horen
Nee johquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
1 liedje nog dat hopeloos geplugd wordt en dan is het over. Zoals alle talenten die in elk programma voortgebracht zijn.
Ja in de volgende editie van the voice jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah, als het er eentje zal zijn, dan lijkt me die eer weggelegd voor Floortje.
Dat is dan al meer dan we van Sandra van N. hebben gehoord tegen die tijd, vrees ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja in de volgende editie van the voice ja
"vrees ik" yeah right trolletje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is dan al meer dan we van Sandra van N. hebben gehoord tegen die tijd, vrees ik.
Heb je wel al achter alle bomen gezocht?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef BzP het volgende:
[..]
"vrees ik" yeah right trolletje.
We zien wel
Als iemand een andere mening heeft is het niet gelijk een troll. Welkom in de wereld van internet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef BzP het volgende:
[..]
"vrees ik" yeah right trolletje.
We zien wel
8ball heeft ze er zelf opgezetquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Het is wel rete-irritant dat der voice polizei alle filmpjes van Youtube haalt...
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Het is wel rete-irritant dat der voice polizei alle filmpjes van Youtube haalt...
Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
je vergeet dat ze naast goed zingen ook iets anders doet: het compleet verbouwen van akkoordenschema's om de nummers beter uit te laten komen...dus ze is ras muzikante
(van Van Velzen gehoord trouwens)...
Ik vind het bizar dat zowel Sandra als Barbara eruit zijn, IMO de beste zangeressen van deze TVOH
Nee! Van Tessa gaan we over een paar jaar ook nog wat horen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:50 schreef BzP het volgende:
Zij is de enige waar we over een paar jaar nog wat van horen
een mening is een mening, maar constant een persoon of onderwerp in zn eigen topic bashen is gewoon trollen. Om wat voor reden zou iemand het anders doen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als iemand een andere mening heeft is het niet gelijk een troll. Welkom in de wereld van internet.
hopelijk wel, van Sandra ben ik persoonlijk gewoon meer van overtuigdquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat?
Jij vond Barbara een betere zangeres dan Tessa en Leona?
Barbara deed het heel behoorlijk maar qua talent en techniek komt ze toch net iets tekort in vergelijking met deze dames.
[..]
Nee! Van Tessa gaan we over een paar jaar ook nog wat horen.
Is dat niet de vriend van??quote:Op woensdag 12 december 2012 07:42 schreef DroogDok het volgende:
Van Ben Saunders werd ook ik weet niet wat verwacht, wat hoor je daar nou nog helemaal van?
hahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 07:25 schreef Cee het volgende:
Ik hoor net die niet-single van haar op de radio. Mijn hemel. Hoe lang kan je iedere noot uitrekken. Het is de muzikale variant van een mug die steeds langs je oor zoemt en niet weg wil.
Niet door mij en ik verwacht wel veel van Tessa en Sandra. Ik doe niet mee aan volkshysterie. Momenteel is de volkshysterie om dom te roepen dat geen kandidaat van een talentenjacht ooit wat kan berijken al doet iemand van het kaliber Freddie Mercury mee aan zo'n talentenjacht.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:42 schreef DroogDok het volgende:
Van Ben Saunders werd ook ik weet niet wat verwacht, wat hoor je daar nou nog helemaal van?
*Popcorn pakt!quote:‘John de Mol gooide Sandra uit The Voice of Holland’
John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Sandra van Nieuwland eruit moest in de halve finale van The Voice of Holland. Dat vermoedt professioneel jurylid Henkjan Smits, zei hij woensdag op Radio 1. Smits beschuldigd De Mol ervan de uitslag te hebben gemanipuleerd. “John heeft gezegd: ‘Wat er ook gebeurt, die Sandra van Nieuwland flikkert eruit in de halve finale!’ En terecht! Omdat John de Mol maar één ding wil: spannende televisie, een spannende finale.“
Lees verder: Het Leonapercentage....
Als de schrijver niet eens werkwoorden kan vervoegen dan ga ik ervan uit dat hij zeker niet kritisch zijn bron kan checken.quote:
Bron en de restquote:John heeft gezegd: ‘Wat er ook gebeurt, die Sandra van Nieuwland flikkert eruit in de halve finale!’
maar dan moet Johannes dus winnen. Het moge nuwel duidelijk zijn dat dat niet gebeurdquote:Op donderdag 13 december 2012 07:48 schreef Karina het volgende:
Het zou toch juist spannend zijn geweest om haar IN de finale te krijgen, samen met Johannes? En dat Johannes dan zou winnen
Ik lees net een ander artikeltje over hetzelfde onderwerp, daar staat een nog wat "scherpere" uitspraak van John, maar dat zullen we ook maar met een korreltje zout nemen dan:
[..]
Bron en de rest
Tuurlijk gaat hij winnen, heel Friesland belt voor hemquote:Op donderdag 13 december 2012 08:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dan moet Johannes dus winnen. Het moge nuwel duidelijk zijn dat dat niet gebeurd
quote:Op donderdag 13 december 2012 08:26 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk gaat hij winnen, heel Friesland belt voor hem
Friesland is wat fanatiekerquote:Op donderdag 13 december 2012 08:32 schreef ranja het volgende:
[..]
en heel Flevoland en ex-Idols kijkers stemmen op Floortje, heel Noord Holland en Overijssel op Ivar en alle zwarte, lesbische en geadopteerde mensen op Leona.
echt
Je weet niet hoeveel mensen er in totaal gestemd hebben voor de groep van N&S. Het kan goed zijn dat er keer tig meer voor de groep van Trijntje heeft gestemd. In totaal dan.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Friesland is wat fanatiekerJe zag toch met hoeveel voorsprong hij elke keer doorging?
amenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel mensen er in totaal gestemd hebben voor de groep van N&S. Het kan goed zijn dat er keer tig meer voor de groep van Trijntje heeft gestemd. In totaal dan.
Maar Johannes gaat niet winnen, omdat de single meetelt en John allang een zooi iTunes-tegoed heeft gebruikt om te zorgen dat Leona wint met die ADHD-kutversie. Floortje eeuwige tweede en dan zijn we weer van deze manipuleershow af dit jaar. Op naar de volgende waar John weer gaat bedenken hoe hij het publiek weer helemaal naar zijn hand kan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |