Dus hij krijgt geen Aston Martin?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek een cadeau voor een man. En ik weet wat hij graag wil hebben, maar dat ligt ver boven mijn budget
.
Wat zou die willen hebben dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek een cadeau voor een man. En ik weet wat hij graag wil hebben, maar dat ligt ver boven mijn budget
.
Wanneer wonen jullie officieel samen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zou die willen hebben dan?
Ik zit dit jaar ook een beetje wat goedkoper te zoeken dan normaal. Gewoon omdat ik verstandiger ben als ik het geld straks in het huis stop. Maar met 2 stiefbroers, inclusief vriendinnen, moeder, stiefvader en dan nog schoonfamilie, blijft kerst toch een dure periode.
Neequote:
Nah, wij doen geen cadeau's met kerst, hij is jarig na de kerstdagen en omdat ik zo blij met hem ben wil ik wel graag een cadeau geven voor zowel zijn verjaardag als kerst in één, daarom heb ik al een groter budget dan ik normaal zou uitgeven voor cadeau's, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zou die willen hebben dan?
Ik zit dit jaar ook een beetje wat goedkoper te zoeken dan normaal. Gewoon omdat ik verstandiger ben als ik het geld straks in het huis stop. Maar met 2 stiefbroers, inclusief vriendinnen, moeder, stiefvader en dan nog schoonfamilie, blijft kerst toch een dure periode.
Nog 3 weken ongeveer. Zodra mijn ouders het nieuwe huis af hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer wonen jullie officieel samen?
Leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog 3 weken ongeveer. Zodra mijn ouders het nieuwe huis af hebben.
Kampioen waarmee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb nog een slaapplaats nodig als wij kampioen worden.
Mono woont niet meer in Rotterdam
Ik voel me afgewezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra jij beter bent jonge.. Beesten zullen we zijn. BEESTEN!
Ik hoop het niet, dat ga ik dan heel lang aan moeten horen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet je in Eindhoven overnachten hoor, gekkie
Maar jij hebt ook al iemand.quote:
Als je denk dat feyenoord kans maakt in de komende 5 jaar moet je echt even langs een dokter denk ik.quote:
Dat kun jij makkelijk beloven, dat zal toch niet gebeurenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je kan hier wel crashen, mocht dat gebeuren.
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je kan hier wel crashen, mocht dat gebeuren.
Als we geen kampioen worden mag ik ook vast wel komen crashen om met Twi aan de drank te gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kun jij makkelijk beloven, dat zal toch niet gebeuren.
Jij bent te jong.quote:
Natuurlijk, terwijl hij viert dat Ajax gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden mag ik ook vast wel komen crashen om met Twi aan de drank te gaan.
Af en toe delen vind ik niet erg, maar altijd..quote:
Hallo. Het is juist andersom he.quote:
Penislengte ook.quote:
Dat geeft niks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk, terwijl hij viert dat Ajax gewonnen heeft.
PI, schat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hallo. Het is juist andersom he.
Jij loopt mij elke keer weer lekker te maken, en vervolgens is het 'Sorry, maar vriendje'
krakquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Af en toe delen vind ik niet erg, maar altijd..
Eigenlijk niet. Ligt meer aan de persoon zelf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch zegt het een hoop.
Goed punt. Ik wil ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat geeft niks.
De drank smaakt er niet minder om.
Mag je niet bij alle brandwonden doen.quote:
En lauw is sowieso beter dan koud.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag je niet bij alle brandwonden doen.
Klopt.quote:
True.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag je niet bij alle brandwonden doen.
Geconcentreerd salpeterzuur over iemand heen gooien en dan water eroverheen. Leuk effect.quote:
Dan kan je beter je mond houden. Want het ging over brandwonden.quote:
Is wel interessant voor een scheikunde projectquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geconcentreerd salpeterzuur over iemand heen gooien en dan water eroverheen. Leuk effect.
Mijn ouders ga je wel leuk vindenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had veel liever bij, welke schoonouders dan ook, aan een dinertafel gezeten om kerst te vieren.
Denk niet dat de leraar dat erg leuk vindt. En ik heb gezien hoe kleine hoeveelheden Met elkaar reageerden in een bekerglas, dat Wil Je niet op Je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter je mond houden. Want het ging over brandwonden.
[..]
Is wel interessant voor een scheikunde project.
Sorry hoor, chagrijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter je mond houden. Want het ging over brandwonden.
[..]
Is wel interessant voor een scheikunde project.
Ook wel is gezien inderdaad. Dat spul is mega agressief.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk niet dat de leraar dat erg leuk vindt. En ik heb gezien hoe kleine hoeveelheden Met elkaar reageerden in een bekerglas, dat Wil Je niet op Je.
Ik let nooit op PI's.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PI, schat.
En zullen we het even niet over hem hebben?
Ik ben niet chagrijnig.quote:
Nee, tuurlijk vindt de leraar dat niet leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk niet dat de leraar dat erg leuk vindt. En ik heb gezien hoe kleine hoeveelheden Met elkaar reageerden in een bekerglas, dat Wil Je niet op Je.
Sterk zuur he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ook wel is gezien inderdaad. Dat spul is mega agressief.
Iedereen heeft op elke leeftijd leeftijdgerelateerde trekken, eigenschappen, ontwikkelingen, etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ligt meer aan de persoon zelf.
Is niet nodig, denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik let nooit op PI's.
Oke. Als je het kwijt wil, app me maar
Vislucht.quote:
Klopt. Maar betekent niet dat ik geen behoefte heb aan lust.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is niet nodig, denk ik.
Maar jij wilt op het moment toch liefde en niet zozeer lust?
Dat weet ik. Ik zal lief zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Maar betekent niet dat ik geen behoefte heb aan lust.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Kreator het volgende:
TGND wil aandacht. Toen ze erachter kwam dat ze dat niet helemaal kreeg door alles en iedereen te neuken, besloot ze dat het liefde moest worden.
Goede samenvatting?.
Ik pak de popcorn alvast.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Kreator het volgende:
TGND wil aandacht. Toen ze erachter kwam dat ze dat niet helemaal kreeg door alles en iedereen te neuken, besloot ze dat het liefde moest worden.
Goede samenvatting?.
Je hebt je al aangeboden om d'r even bruut uit te wonen met je 30cm Krea?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Kreator het volgende:
Goede samenvatting?.
Uiteraard. Maar ik mocht niet, want te klein geschapen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt je al aangeboden om d'r even bruut uit te wonen met je 30cm Krea?
Niets te zien. Doorlopen graag!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kom op het goeie moment binnen zie ik?
Je nam je negervriendjes niet mee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik mocht niet, want te klein geschapen.
Komt in orde.quote:
Mij is niks gevraagd hoor.quote:
Ik denk dat ik niet meegaand genoeg zou zijn.quote:
Nou kom dan maar naar mij!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meegaand genoeg zou zijn.. Negers zijn overrated. Ik ben neger tussen mijn heupen, dat telt veel zwaarder.
Jij hebt vrienden?quote:
Juist ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik mocht niet, want te klein geschapen.
Ja die zag je niet aankomen.quote:
Nee idd. En dat die vrienden dan ook nog Kreator hetenquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist ja.
Ga eens je eigen leven leiden, ipv dat van anderen volgen/invullen
Je weet dat je er niet op hoeft te reageren toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]Sorry dat ik meelees op de momenten dat je hier in zelfmedelijden komt posten dat je te weinig geneukt en geliefd wordt. Het staat gewoon in een publiek forum hoor....
Als ie me zou uitnodigen voor een gangbang ben ik natuurlijk zijn beste vriend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee idd. En dat die vrienden dan ook nog Kreator heten
Of nou ja 1 er van
Je kunt de dingen ook net iets minder serieus opvatten Krea.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]Sorry dat ik meelees op de momenten dat je hier in zelfmedelijden komt posten dat je te weinig geneukt en geliefd wordt. Het staat gewoon in een publiek forum hoor....
Mijn hart ligt op mijn tong. Daarom kom ik graag op fok.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je weet dat je er niet op hoeft te reageren toch?
Kom op zeg. Als je je gal spuwt op een forum is best, maar je moet niet denken dat mensen altijd maar met je mee gaan of je zielig vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zorg er nou eens voor dat het mijn clit is!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn hart ligt op mijn tong. Daarom kom ik graag op fok.
Amen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als je je gal spuwt op een forum is best, maar je moet niet denken dat mensen altijd maar met je mee gaan of je zielig vinden.
Soms krijg je ook tegen woord ja.
Oh zo. Nou dan was die van mij ook met 7 ;-) smileys hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt de dingen ook net iets minder serieus opvatten Krea.
Dat geld ook voor jou.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mag Samzz dan ook meedoen? Dan wel taly. Dan wel...quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Zorg er nou eens voor dat het mijn clit is!
Even voor de duidelijkheid. Ik hoef echt niet zielig gevonden te worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als je je gal spuwt op een forum is best, maar je moet niet denken dat mensen altijd maar met je mee gaan of je zielig vinden.
Soms krijg je ook tegen woord ja.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh zo. Nou dan was die van mij ook met 7 ;-) smileys hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |