Scarlettquote:
Nou kom dan maar naar mij!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meegaand genoeg zou zijn.. Negers zijn overrated. Ik ben neger tussen mijn heupen, dat telt veel zwaarder.
Jij hebt vrienden?quote:
te laat, heb al teruggelezenquote:
Juist ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik mocht niet, want te klein geschapen.
Ja die zag je niet aankomen.quote:
Nee idd. En dat die vrienden dan ook nog Kreator hetenquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist ja.
Ga eens je eigen leven leiden, ipv dat van anderen volgen/invullen
Heloef, jij had toch heel veel vagere vrienden en geen hechte vrienden?quote:
Je weet dat je er niet op hoeft te reageren toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]Sorry dat ik meelees op de momenten dat je hier in zelfmedelijden komt posten dat je te weinig geneukt en geliefd wordt. Het staat gewoon in een publiek forum hoor....
Als ie me zou uitnodigen voor een gangbang ben ik natuurlijk zijn beste vriend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee idd. En dat die vrienden dan ook nog Kreator heten
Of nou ja 1 er van
Je kunt de dingen ook net iets minder serieus opvatten Krea.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]Sorry dat ik meelees op de momenten dat je hier in zelfmedelijden komt posten dat je te weinig geneukt en geliefd wordt. Het staat gewoon in een publiek forum hoor....
Mijn hart ligt op mijn tong. Daarom kom ik graag op fok.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je weet dat je er niet op hoeft te reageren toch?
Kom op zeg. Als je je gal spuwt op een forum is best, maar je moet niet denken dat mensen altijd maar met je mee gaan of je zielig vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zorg er nou eens voor dat het mijn clit is!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn hart ligt op mijn tong. Daarom kom ik graag op fok.
Amen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als je je gal spuwt op een forum is best, maar je moet niet denken dat mensen altijd maar met je mee gaan of je zielig vinden.
Soms krijg je ook tegen woord ja.
Oh zo. Nou dan was die van mij ook met 7 ;-) smileys hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt de dingen ook net iets minder serieus opvatten Krea.
Dat geld ook voor jou.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mag Samzz dan ook meedoen? Dan wel taly. Dan wel...quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Zorg er nou eens voor dat het mijn clit is!
Even voor de duidelijkheid. Ik hoef echt niet zielig gevonden te worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als je je gal spuwt op een forum is best, maar je moet niet denken dat mensen altijd maar met je mee gaan of je zielig vinden.
Soms krijg je ook tegen woord ja.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh zo. Nou dan was die van mij ook met 7 ;-) smileys hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop