Dus hij krijgt geen Aston Martin?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek een cadeau voor een man. En ik weet wat hij graag wil hebben, maar dat ligt ver boven mijn budget
.
Wat zou die willen hebben dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek een cadeau voor een man. En ik weet wat hij graag wil hebben, maar dat ligt ver boven mijn budget
.
Wanneer wonen jullie officieel samen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zou die willen hebben dan?
Ik zit dit jaar ook een beetje wat goedkoper te zoeken dan normaal. Gewoon omdat ik verstandiger ben als ik het geld straks in het huis stop. Maar met 2 stiefbroers, inclusief vriendinnen, moeder, stiefvader en dan nog schoonfamilie, blijft kerst toch een dure periode.
Neequote:
Nah, wij doen geen cadeau's met kerst, hij is jarig na de kerstdagen en omdat ik zo blij met hem ben wil ik wel graag een cadeau geven voor zowel zijn verjaardag als kerst in één, daarom heb ik al een groter budget dan ik normaal zou uitgeven voor cadeau's, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zou die willen hebben dan?
Ik zit dit jaar ook een beetje wat goedkoper te zoeken dan normaal. Gewoon omdat ik verstandiger ben als ik het geld straks in het huis stop. Maar met 2 stiefbroers, inclusief vriendinnen, moeder, stiefvader en dan nog schoonfamilie, blijft kerst toch een dure periode.
Nog 3 weken ongeveer. Zodra mijn ouders het nieuwe huis af hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer wonen jullie officieel samen?
Leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog 3 weken ongeveer. Zodra mijn ouders het nieuwe huis af hebben.
Kampioen waarmee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik heb nog een slaapplaats nodig als wij kampioen worden.
Mono woont niet meer in Rotterdam
Ik voel me afgewezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra jij beter bent jonge.. Beesten zullen we zijn. BEESTEN!
Ik hoop het niet, dat ga ik dan heel lang aan moeten horen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet je in Eindhoven overnachten hoor, gekkie
Maar jij hebt ook al iemand.quote:
Als je denk dat feyenoord kans maakt in de komende 5 jaar moet je echt even langs een dokter denk ik.quote:
Dat kun jij makkelijk beloven, dat zal toch niet gebeurenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je kan hier wel crashen, mocht dat gebeuren.
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je kan hier wel crashen, mocht dat gebeuren.
Als we geen kampioen worden mag ik ook vast wel komen crashen om met Twi aan de drank te gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kun jij makkelijk beloven, dat zal toch niet gebeuren.
Jij bent te jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |