hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rot op met je wijsheden man
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat mijn kerstcadeautje door gaat. Dan gaat hij echt helemaal uit zijn dak
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik moet nog een cadeau verzinnen. Het lukt niet
.
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik moet nog een cadeau verzinnen. Het lukt niet
.
En niet naar je schoonoudersquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat dat betreft wel een voordeel van vrijgezel zijn met kerst, hoef niet na te denken over een cadeau voor een ander..
[ afbeelding ]
Ik vergeet mijn familie nooit maar mijn man vergeet ik nog wel eensquote:
Touché. Goed puntquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat dat betreft wel een voordeel van vrijgezel zijn met kerst, hoef niet na te denken over een cadeau voor een ander..
[ afbeelding ]
Mooi makkelijk, ik ben weer 140 euro kwijt -.-. En een avond eten bij de draken van schoonouders.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem vandaag gewoon opvrolijkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn familie nooit maar mijn man vergeet ik nog wel eens
Hij mij gelukkig ook
Dat probleem heb ik gelukkig nietquote:
Ik hoef het ook niet. Maar ik wil het wel graagquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat nodig is en het kan waarom niet!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde hem vandaag gewoon opvrolijken
Ja, zijn werk staat wel in verhouding tot het jouwe iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Tally het volgende:
En hij vroeg me: Wij doen niet aan cadeautjes voor elkaar toch? Ik hoef geen geschenk voor je te kopen? Ik: Neuh hoor van mij niet, ik ook niet voor jou want in April schenk ik je al een onwijs groot cadeauHij: Daar heb ik zelf hard voor gewerkt hoor
Maar dan nog heb ik gewoon een hekel aan die verplichtingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik gelukkig nietIk kan goed overweg met haar moeder
Vader nog niet ontmoet
En dan zit ik nog vaak boven op ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zijn werk staat wel in verhouding tot het jouwe idd.
Dat wordt bij haar en mij nog lastig, zijn 4 adressen met oudersquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog heb ik gewoon een hekel aan die verplichtingen.
1e kerstdag haar ouders
2e kerstag jouw ouders.
De hele wereld gaat het horen als ik jou aan m'n harde pik rijgquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra jij beter bent jonge.. Beesten zullen we zijn. BEESTEN!
Daar heb ik normaal gesproken geen last van maar dit jaar kan ik er slecht tegen. Dat vertelde ik thuis gister ook al. Dit jaar zo geen zin in dat gedoe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag haar ouders
2e kerstag jouw ouders.
Gewoon zorgen dat er niet teveel waarde wordt gehecht aan die dingenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag haar ouders
2e kerstag jouw ouders.
Ik snap jou wel hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie klagen er wel over, maar ik zou echt heel graag willen dat ik weer een lief had.
Ik kon het altijd beter vinden met mijn schoonouders dan met mijn eigen ouders. En cadeautjes uitzoeken is alleen maar leuk.
Dus jullie klagen wel, maar ik voel me wel echt fucking alleen nu [ afbeelding ]
Oh, die verplichtingen heb ik helemaal niet, gelukkigquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag haar ouders
2e kerstag jouw ouders.
En hoequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De hele wereld gaat het horen als ik jou aan m'n harde pik rijg
De ene klaagt dat hij/zij het niet heeft en de ander dat hij/zij het wel heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie klagen er wel over, maar ik zou echt heel graag willen dat ik weer een lief had.
Ik kon het altijd beter vinden met mijn schoonouders dan met mijn eigen ouders. En cadeautjes uitzoeken is alleen maar leuk.
Dus jullie klagen wel, maar ik voel me wel echt fucking alleen nu [ afbeelding ]
Nog lastiger:ouders gescheiden, schoonouders, en zelf gescheiden en dus 1 dag je kind missenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wordt bij haar en mij nog lastig, zijn 4 adressen met ouders
Ah, knuffel voor jouquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, want ik mag gewoon alle kerstdagen werken nu. Omdat ik toch nowhere to be hebquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap jou wel hoor
*knuffelt*
Schreeuwen zul jequote:
Holy fucking shitquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog lastiger:ouders gescheiden, schoonouders, en zelf gescheiden en dus 1 dag je kind missen
Gelukkig niet dit jaarMaar wel met oud&nieuw niet compleet
Naja, dan heb je in ieder geval afleiding, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want ik mag gewoon alle kerstdagen werken nu. Omdat ik toch nowhere to be heb
Ik heb inspiratie nodig, wat heb je gekochtquote:
Maar dat is niet altijd zo gemakkelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er niet teveel waarde wordt gehecht aan die dingen
hier verwachten zowel ouders als schoonouders niks "omdat het kerst is" die hebben liever dat we spontaan langs komen voor eten
Ik had veel liever bij, welke schoonouders dan ook, aan een dinertafel gezeten om kerst te vieren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Holy fucking shit
[..]
Naja, dan heb je in ieder geval afleiding, toch?
Gewoon een weekendje weg gaan toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:37 schreef Tally het volgende:
Oud en nieuw
Mijn ouders vieren sinds de dood van mijn Opa (die met oud en nieuw een hartinfarct kreeg) geen oud en nieuw meer. Dus wij dit jaar een weekendje weg met Oud en Nieuw willen ze het opeens gaan vieren
Gezellig johquote:
Doen we ook. Ik had nog gekeken of we een groter huisje konden krijgen maar alles zit vol. Volgend jaar beter dus!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gewoon een weekendje weg gaan toch?
Ja je bent helaas niet de enige met het idee hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Doen we ook. Ik had nog gekeken of we een groter huisje konden krijgen maar alles zit vol. Volgend jaar beter dus!
Een parrot smart carkit. Gewoon omdat die het wel kon gebruiken nu die ook een goede smartphone heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb inspiratie nodig, wat heb je gekocht?
Ik zoek een cadeau voor een manquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een parrot smart carkit. Gewoon omdat die het wel kon gebruiken nu die ook een goede smartphone heeft.
Vind het veel te lastig om cadeautjes te verzinnen.Voor mannen en voor meisjes die niet van de standaard meisjes dingen houden. Anders is iets van make-up, parfum of lush/rituals altijd wel goed.
Wil je zo graag van 'm af?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Tally het volgende:
Ik heb als het goed is een iPhone voor hem
Hij wil hem zo graag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |