Ja dat weet ik niet he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wil ik zelf ook dat zij mij helpen?
Mijn probleem is gewoon dat niet de juiste mensen zich aanbieden.
Geen/Slecht aanbod. Zin is er wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Schande! Geen zin of gewoon echt slecht aanbod?
Vind jij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet he.
Maar we hebben hier toch best wel wat leuke exemplaren in de aanbieding voor je.
You tell me.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zijn er bizar weinig vacatures![]()
Bleghquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You tell me.
Ik ben van de week afgewezen voor mijn droombaan
Collega van me is haar kindje verloren door slechte voorlichting ed. Bij haar 2e kreeg ze een keizersnede, de 3e moest en zou zonder van de gyn. Maar de oude keizersnede is door de Weeen weer opgengescheurd, waardoor het kindje moeilijkheden kreeg en uiteindelijk dood is gegaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar dacht de gynaecoloog anders over. En hebben we ook ruzie/discussie over gehad. Maar ik krijg mijn keizersnede hoor
[..]
Ja makkelijker want je weet hoe het moet maar moeilijker omdat je er nog eentje hebt die aandacht nodig heeft.
jezus wat heftigquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Collega van me is haar kindje verloren door slechte voorlichting ed. Bij haar 2e kreeg ze een keizersnede, de 3e moest en zou zonder van de gyn. Maar de oude keizersnede is door de Weeen weer opgengescheurd, waardoor het kindje moeilijkheden kreeg en uiteindelijk dood is gegaan.
horrorverhaal.
Ik had bij de Mcdonalds gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blegh
Zit nu gewoon in HEEL Nederland te kijken naar een baan. Zijn er welgeteld 2(!) te vinden waar ik op zou kunnen reageren
Jezus, dat wens je niemand toe. Wat een horror inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Collega van me is haar kindje verloren door slechte voorlichting ed. Bij haar 2e kreeg ze een keizersnede, de 3e moest en zou zonder van de gyn. Maar de oude keizersnede is door de Weeen weer opgengescheurd, waardoor het kindje moeilijkheden kreeg en uiteindelijk dood is gegaan.
horrorverhaal.
Dat risico kreeg ik dus ook verteld. En dat is ook de grootste reden waarom ik zeg: Doe mij die maar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
horrorverhaal.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had bij de Mcdonalds gesolliciteerd.
Te oud
Yup, vandaag een jaar geleden dat hij geboren werd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, dat wens je niemand toe. Wat een horror inderdaad
Dan ga jij ze lekker neuken toch?quote:
Anders had ik vanavond wel iemand, nietwaar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Van FOK!kers moet je het niet hebben. In je naaste omgeving ook niks?
Daar mogen ze je niet op afwijzen. Mag je bij McDonald's Nederland indienen als klacht. Dit mogen ze absoluut niet doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had bij de Mcdonalds gesolliciteerd.
Te oud
Groot gelijk. De kans is Niet Heel groot, maar liever zo min Mogelijk risico lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat risico kreeg ik dus ook verteld. En dat is ook de grootste reden waarom ik zeg: Doe mij die maar.
Maar de gynaecoloog vertelde dat ze mij altijd zullen proberen om te praten. Dat gaat gelukkig niet zo makkelijk
Is het ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo asociaal dat veel bedrijven niks van zich laten horen.
Ik doe geen mannelijke Fokkers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga jij ze lekker neuken toch?
[..]
Anders had ik vanavond wel iemand, nietwaar?
[..]
Daar mogen ze je niet op afwijzen. Mag je bij McDonald's Nederland indienen als klacht. Dit mogen ze absoluut niet doen.
Touché. Misschien gewoon te kieskeurigquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga jij ze lekker neuken toch?
[..]
Anders had ik vanavond wel iemand, nietwaar?
[..]
Daar mogen ze je niet op afwijzen. Mag je bij McDonald's Nederland indienen als klacht. Dit mogen ze absoluut niet doen.
Ik snap dat ook echt niet... Je zet jezelf als bedrijf enorm te kakken wanneer je sollicitanten niet netjes laat weten dat de brief ontvangen is/behandeld maar dat ze het niet zijn geworden of zo.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wil ik zelf ook dat zij mij helpen?
Mijn probleem is gewoon dat niet de juiste mensen zich aanbieden.
Of dat ze vacatures laten staan die ze al lang niet meer hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo asociaal dat veel bedrijven niks van zich laten horen.
Zo wijst PostNL je af als je te zwaard bent!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Misschien mannelijke fokkers jou wel?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe geen mannelijke Fokkers.
Hmm, eens even kijken dan.
Ja, dat is ook dom.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dat ze vacatures laten staan die ze al lang niet meer hebben.
En ik heb nog wel zo'n mooi zwaardquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo wijst PostNL je af als je te zwaard bent!
Dude, laat haar. Damn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Touché. Misschien gewoon te kieskeurigWaar ben je naar op zoek dan?
Ja vind ik ook. Vooral omdat we met de eerste zwangerschap zo veel gezeik hebben gehad wil ik nu gewoon geen risico nu alles wel goed gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Groot gelijk. De kans is Niet Heel groot, maar liever zo min Mogelijk risico lopen.
Ook al nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Misschien mannelijke fokkers jou wel?
Serieus? Je kan te zwaar zijn om in een auto rond de rijden en pakketjes te geven?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar vind ik nog wel wat voor te zeggen, zwaar fysiek werk is niet handig als je te zwaar bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet alles bij post nl is fysiek zwaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar vind ik nog wel wat voor te zeggen, zwaar fysiek werk is niet handig als je te zwaar bent.
Beweging is vaak goed voor zwaarlijvigequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar vind ik nog wel wat voor te zeggen, zwaar fysiek werk is niet handig als je te zwaar bent.
Niet alles. Veel wel. Ze zullen die eis niet voor niks hebben. Ik snap het wel iig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet alles bij post nl is fysiek zwaar.
Als je niks gewend bent niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Beweging is vaak goed voor zwaarlijvigeVooral als diegene al vergelijkbaar werk heeft of heeft gedaan jarenlang.
Mag ik het wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
whihihi ik heb een opvrolijkverrassing voor cryothic
Kieskeurig wil ik het niet noemen. Ik laat me niet door de eerste de beste die zich aanbied pakken. Ik ben geen hoer ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Touché. Misschien gewoon te kieskeurigWaar ben je naar op zoek dan?
Jamaar jij bent ziek en verweg en enquote:
Je hebt een Wii U gekocht?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Haha snap ik, daar doelde ik niet op. Maarja een tijdje niet is ook niet erg. Dan kan je er straks weer extra van genietenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kieskeurig wil ik het niet noemen. Ik laat me niet door de eerste de beste die zich aanbied pakken. Ik ben geen hoer ofzo
[..]
Jamaar jij bent ziek en verweg en en![]()
![]()
Je hebt lasagna gemaakt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee zoveel centjes heb ik niet
Ik hoop zo dat mijn kerstcadeautje door gaat. Dan gaat hij echt helemaal uit zijn dakquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Mjaquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jamaar jij bent ziek en verweg en en![]()
![]()
Rot op met je wijsheden manquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha snap ik, daar doelde ik niet op. Maarja een tijdje niet is ook niet erg. Dan kan je er straks weer extra van genieten
Neequote:
Ik heb geen kerstkadootje hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat mijn kerstcadeautje door gaat. Dan gaat hij echt helemaal uit zijn dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |