abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:01:50 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120179940
Zwangerschap & geboorte

17 december: ohnee (meisje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling.
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

18 augustus 2013: Hilliebillie
Augustus: Purple010
Augustus: Djmomo
Augustus: Zomerzon01

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 11-12-2012 11:59:51 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:19:05 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120180234
Isis *O*

Xm, gelukkig zijn de vk`s het eens dat er wel heel veel paniek gezaaid wordt. Ik denk dat je gewoon met mate moet eten, zoals leverworst 1x per week. Scheelt hier dat ik sowieso bijna geen varkensvlees eet. met sinterklaas aten we bij mn schoonmoeder, die had heel lief creme brulee voor me gekocht naast de tiramisu, op de laatste stond namelijk dik gedrukt dat. Het niet geschikt is voor zwangere vrouwen. Terwijl ik heerlijk genoot van mn creme brulee las ik de ingredienten lijst, er stond bij vers heelei :') nou ja, te laat. Ik heb wel genoten. Ik ga er niet wakker van liggen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:20:33 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120180260
Nouja, even gechargeerd, je mag onderhand alleen water & brood en daar pas ik voor. Gister gewoon lekker stukje rookworst bij de boerenkool mét spekjes gehad :Y).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120180261
Heb het vorige topic niet gelezen maar moet even spuien, want alles is nu gewoon even kut, sorry dus alvast. Moe, zo moe... de afgelopen week vrij was heerlijk, ik had ineens zoveel energie, maar zodra ik weer met werken ben begonnen is alle energie weg en kan ik alleen maar de minuten aftellen tot het werk weer voorbij is en ik op de bank mag crashen tot het bedtijd is. En dan tot overmaat van ramp NOG een zeer irritant lichamelijk ongemak erbij waar ik niet over wil praten maar wat echt niet had gehoeven, STOM. Ik wil mezelf terug ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_120180381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
Heb het vorige topic niet gelezen maar moet even spuien, want alles is nu gewoon even kut, sorry dus alvast. Moe, zo moe... de afgelopen week vrij was heerlijk, ik had ineens zoveel energie, maar zodra ik weer met werken ben begonnen is alle energie weg en kan ik alleen maar de minuten aftellen tot het werk weer voorbij is en ik op de bank mag crashen tot het bedtijd is. En dan tot overmaat van ramp NOG een zeer irritant lichamelijk ongemak erbij waar ik niet over wil praten maar wat echt niet had gehoeven, STOM. Ik wil mezelf terug ;(
Nog 6 maanden :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120180428
Spirit, hoe laat heb je de SEO?
pi_120180454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, even gechargeerd, je mag onderhand alleen water & brood en daar pas ik voor. Gister gewoon lekker stukje rookworst bij de boerenkool mét spekjes gehad :Y).
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120180489
Oh die was al gepost he?
pi_120180508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Oh die was al gepost he?
Geen probleem, ik had m nog niet gelezen. :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:33:22 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120180525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niets, wat mij betreft :D
pi_120180529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef L-E het volgende:
Spirit, hoe laat heb je de SEO?
Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_120180581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.
Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed. :*

Ik kom bij je liggen in dat bed, hier ook zo'n dag. Gaan we morgen weer huppelend door het leven! *O*
pi_120180612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed. :*

Ik kom bij je liggen in dat bed, hier ook zo'n dag. Gaan we morgen weer huppelend door het leven! *O*
Ik werk thuis gisteren en vandaag. Scheelt toch weer 2 uur reizen op een dag en morgen heb ik mijn vrije dag, dus dat helpt ook. Morgen wordt vast beter. Dan ga ik het hele huis poetsen tot het glimt. Ik snap ook niet waarom maar dat geeft toch zo'n ontzettend voldaan gevoel. En ik ga jongens of meisjeskleertjes scoren :7
Sarcasme. Herken het.
pi_120180650
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niets, wat mij betreft :D
Magere worst... :')

Volgens mij is dat zoiets als een menu bij de mac en dan een cola light... :')
pi_120180669
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden? :+

Ik vind het allemaal wel meevallen met het wel of niet mogen eten van dingen. Ik heb een handig kaartje gekregen voor in mijn portemonnee, voor als je het even niet meer weet. Ik let er ook niet zo heel erg meer op, het meeste gaat wel automatisch. En een enkele keer een misser kan ik echt niet van in de stress schieten eigenlijk.

Dat ingedaalde hoofdje he, hoe vervelend. Iedere keer als ik opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. En ik loop als Alfred Jodocus Kwak :D Maaaarrrrr 37 weken vandaag. De babykamer is af, Alle babykleertjes gewassen en strak in de kast. Behalve de kinderwagen is alles in huis. *O*

Vandaag met mijn lieve peuter samen, beetje knutselen, filmpje kijken en naar de verloskundige. Morgen weer een dagje uitrusten :s)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:42:30 #17
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120180730
Thanks voor het meejompelen! :D

Klumsy, vanaf nu meten ze m'n cervix niet meer, omdat ze vanaf 34 weken sowieso niet meer gaan remmen. Wel neem ik de komende twee weken nog een proluton injectie. Ben zo blij! Hopelijk nog minimaal 3 weken natuurlijk, maar dit is al een hele mooie mijlpaal :).

Estrys meldplicht! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120180775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden? :+

Ik vind het allemaal wel meevallen met het wel of niet mogen eten van dingen. Ik heb een handig kaartje gekregen voor in mijn portemonnee, voor als je het even niet meer weet. Ik let er ook niet zo heel erg meer op, het meeste gaat wel automatisch. En een enkele keer een misser kan ik echt niet van in de stress schieten eigenlijk.

Dat ingedaalde hoofdje he, hoe vervelend. Iedere keer als ik opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. En ik loop als Alfred Jodocus Kwak :D Maaaarrrrr 37 weken vandaag. De babykamer is af, Alle babykleertjes gewassen en strak in de kast. Behalve de kinderwagen is alles in huis. *O*

Vandaag met mijn lieve peuter samen, beetje knutselen, filmpje kijken en naar de verloskundige. Morgen weer een dagje uitrusten :s)
Ik hou niet van boerenkool... Wel van zuurkool en hutspot.. En daar horen ook spekjes door hoor...
pi_120180804
Ik vind boerenkool ook niet zo.
pi_120180819
Spirit, ik hoop dat je net zo'n toffe echo hebt als wij gisteren. Het is echt langer dan de andere echo's en zo leuk om alles te zien! Ik wens je ook een gezellige echomeneer of -mevrouw toe :*

Even een vraag. Ik heb steken in mijn doosch. Als je weeën krijgt, zitten die dan in je buik en rug of eigenlijk in je hele lichaam of voelt het dan ook alsof iemand een mes tussen je benen steekt? :{w

Boerenkool :9
pi_120180830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:45 schreef Estrys het volgende:
Ik vind boerenkool ook niet zo.
Opgebakken met veel zout en jus kan ik het wel binnenhouden...
pi_120180855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, ik hoop dat je net zo'n toffe echo hebt als wij gisteren. Het is echt langer dan de andere echo's en zo leuk om alles te zien! Ik wens je ook een gezellige echomeneer of -mevrouw toe :*

Even een vraag. Ik heb steken in mijn doosch. Als je weeën krijgt, zitten die dan in je buik en rug of eigenlijk in je hele lichaam of voelt het dan ook alsof iemand een mes tussen je benen steekt? :{w

Boerenkool :9
Het mes tussen je benen is meer indaling wat je voelt... En als je kindje nog wat klein is, dan kunnen ze de ene uur diep in je bekken liggen en zich er daarna gewoon weer uit wroeten en dan weer wat indalen... Heel fijn!
pi_120180884
bij mijn zijn ze met de cervixlengte meting gestopt met 24 weken, injecties krijg ik ook tot 36 weken :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120180894
oeh zuurkool :9 dat heb ik gisteren nog op! met spekjes en worst!
pi_120180902
Hmm, heen en weer zwemmen in je bekken, lekker hoor :{
Ik voelde net ook een soort trapjes tegen mijn ribben dus hij duikt misschien inderdaad naar beneden. Verder voelde ik tot nu toe alleen gewoel, dus dit is weer iets nieuws O+

Hij is nu trouwens 25 cm!
pi_120180965
Morgen weer lekker zwemmen...!!!
Zin an!
pi_120180977
Ja die steken :X

Weeën voelde bij mij als hele heftige menstruatiepijn. Maar ik ken geen rug- of beenweeën. Dus hoe die voelen, geen idee. :)
pi_120181017
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:48 schreef Suikertante het volgende:
Hmm, heen en weer zwemmen in je bekken, lekker hoor :{
Ik voelde net ook een soort trapjes tegen mijn ribben dus hij duikt misschien inderdaad naar beneden. Verder voelde ik tot nu toe alleen gewoel, dus dit is weer iets nieuws O+

Hij is nu trouwens 25 cm!
Wat zijn wij eigenlijk een zeikerds he :')

Ik voel niks ;( > auw stom kind aan het indalen :(
Ik wil zwanger worden! O+ > Verdorie wat een stomme kwaaltjes :(
Ik wil bevallen! > auw de weeen doen zo'n pijn en het duurt al 4 dagen :(
Sarcasme. Herken het.
pi_120181114
Haha ja precies zo gaat het!
En genieten jongeee O+ :D
pi_120181172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef Estrys het volgende:

Weeën voelde bij mij als hele heftige menstruatiepijn. Maar ik ken geen rug- of beenweeën. Dus hoe die voelen, geen idee. :)
Ze voelen voornamelijk als spierpijn aan. Alsof je een berg beklommen heb. :') De been weeën dan :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:58:55 #31
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120181206
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:48 schreef klumsy het volgende:
bij mijn zijn ze met de cervixlengte meting gestopt met 24 weken, injecties krijg ik ook tot 36 weken :)
Ik krijg nu telkens bulten en jeuk op de injectieplekken na een paar dagen. Gelukkig is het voor een goed doel, heb nl wel echt het idee dat m'n baarmoeder een stuk 'rustiger' is dan bij m'n vorige zwangerschap. Veel minder harde buiken :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:01:40 #32
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120181272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef Estrys het volgende:

Ja, bij mij ook. Zowel in buik als in rug, maar dat heb ik tijdens m'n menstruatie ook, dan begint het een dag ervoor met rugpijn. Ik kon de rugweeën trouwens alleen opvangen als ik op m'n rug lag, liefst met de vuist van m'n vriend ertegenaan gedrukt. Moest echt tegendruk voelen, heel gek.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120181296
Nou kom maar met je bevalling, ik heb er zin an. :P
pi_120181312
Oke, ik weet weer genoeg hoor!
Gelukkig is de lijst nog steeds heel duidelijk verdeeld en sta ik nog lang niet in het midden, vind t spannend!!! :%
pi_120181398
Spirit hopelijk voel je je vanavond na de echo wat blijer, wel prettig om vandaag even thuis te kunnen werken lijkt me, sterkte er mee meis! :*

Isis hier zeggen ze v.a 32wk al niet meer aan tegenhouden te doen, vraag mij af vanwaar dit verschil?

Vanavond de verplichte cursus in het ziekenhuis, benieuwd wat we te zien krijgen het vrouw en kind centrum schijnt erg mooi te zijn.

Nu weer wat paracetmol dunken en dan vandaag de kerstballen maar eens afstoffen. Mijn afspraak van vanmorgen afgezegd en ik ga lekker in mijn kerstcocon kruipen. :@
pi_120181448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Logician het volgende:
Spirit hopelijk voel je je vanavond na de echo wat blijer, wel prettig om vandaag even thuis te kunnen werken lijkt me, sterkte er mee meis! :*

Isis hier zeggen ze v.a 32wk al niet meer aan tegenhouden te doen, vraag mij af vanwaar dit verschil?

Vanavond de verplichte cursus in het ziekenhuis, benieuwd wat we te zien krijgen het vrouw en kind centrum schijnt erg mooi te zijn.

Nu weer wat paracetmol dunken en dan vandaag de kerstballen maar eens afstoffen. Mijn afspraak van vanmorgen afgezegd en ik ga lekker in mijn kerstcocon kruipen. :@
Wat voor verplichte cursus?
pi_120181505
Hier in het ziekenhuis is het ook 34 weken en daarna houden ze het ook niet meer tegen
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:13:10 #38
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120181569
Logi, volgens mij is 34 overal in NL de officiële norm. Enige is dat je vanaf 32 in een streekzh mag bevallen en ervoor liefst in een zh met speciale NICU. Maar misschien dat het per geval nog kan afwijken, afhankelijk vd oorzaak vd vroeggeboorte :?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120181572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat voor verplichte cursus?
Als bekend is dat je medisch bevalt schijn je rond 30wk een verplichte avond bij te moeten wonen over het ziekenhuis maar er zit ook bevalling/baby/kraamzorg gedoe in verwerkt. Ik had er nooit van gehoord ieg.. maar we zullen zien.
pi_120181609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef __Isis__ het volgende:
Logi, volgens mij is 34 overal in NL de officiële norm. Enige is dat je vanaf 32 in een streekzh mag bevallen en ervoor liefst in een zh met speciale NICU. Maar misschien dat het per geval nog kan afwijken, afhankelijk vd oorzaak vd vroeggeboorte :?
Tegen mij zeiden ze dat ze met 32wk het niet meer tegenhielden, vind dat heel vroeg.. ga er vanavond wel een paar vragen over stellen want vind dat dan wel raar als dat niet de norm is.
pi_120181630
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen op medische indicatie, maar heb geen verplichte cursus...
Ga nog wel rond de 30 weken langs om een rondleiding achtig iets te krijgen zodat je weet wat je kunt verwachten daar :)
pi_120181652
Logi ik beval ook op medische indicatie en heb niets gehoord van een verplichte cursus en vandaag toch ook al 32 weken.
pi_120181673
Deze was echt verplicht.. "zei de assistente" bij het maken van de nieuwe afspraak. Spen en ik stonden elkaar ook echt aan te kijken van huh ..

Anyway ik ga nog 2min naar de echo van gister staren O+ en dan mijn logge lijf onder de douche slepen. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 10:17:58 ]
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:17:26 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120181678
Hier ook medische indicatie en ook geen verplichting. Ga wel naar de info-avond. Kon kiezen tussen 22/1 of 21/5, 9 dagen voor mn ud. Zaten we al over te geiten: "En dan nú de praktijk! *) " dus we gaan toch maar al in januari :').
pi_120181699
Info avond doe ik niet. vorige keer ook niet gedaan. ik zie het allemaal wel.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:19:36 #46
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120181725
MST ga jij toch? Op de site hebben ze het over remmen tot 33 à 34 weken

http://www.mst.nl/gynaeco(...)eeen_en_dreigend.pdf

Ik heb ook geen verplichte avond en hoef zelfs niet naar het verpleegkundigenspreekuur. Ik ga alleen naar de gyn.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120181834
knip

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 10:25:50 ]
pi_120181894
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Logician het volgende:
:? ik ga het vanavond nog maar eens navragen, wil wel weten hoe dat komt dat mij iets anders is verteld dan.
1 ding scheelt Spen was er in beide gevallen bij dus aan mijn demente kop zal het ditmaal niet hebben gelegen :+

En nu douchen!
pi_120181953
Uhoh ik hoop niet dat mijn peuter ziek aan het worden is. Hij voelt zich 'een beetje wit' :D
pi_120181991
*O* 34 weken voor Isis!

:* voor Spirit, alvast veel succes en plezier bij de echo vanavond!

O+ Suikertante, wat lief dat je je babytje steeds meer voelt!

Ik ben al het grootste gedeelte van mijn leven vegetariër (geen vlees en vis) en ik hoef barweinig aan te passen in m'n dieet. Opletten met kaasjes en geen alcohol, dat is het ongeveer ;)
Oja, verwerkte chocolade lust ik niet, dus chocolade mousse of tiramisu at ik ook niet.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:29:19 #51
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120182018
Denk dat het in jouw geval te maken heeft met een mogelijke verplaatsing vanaf de Obstetrische High Care afdeling naar een normale afdeling bij het bereiken van 32 weken, maar remmen blijven ze mogelijk wel doen tot 33 à 34 weken.

http://www.isala.nl/patie(...)ages/default.aspx#x2
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:51:15 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120182633
Woppa, paracetamol mag óók niet meer.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ns-zwangerschap.html

Gaat lekker :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:53:22 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_120182707
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

Regelmatig innemen vormt een probleem. Alleen jammer dat ze dan niet omschrijven wat regelmatig innemen is ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:54:41 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120182751
Nee precies. Elk uur, elke dag, elke week, elke maand, is allemaal een variant op 'regelmaat'.
pi_120182754
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

Mn huisarts vond dat ik me maar moest volproppen met paracetamol toen ik door mn rug was gegaan...
Mensen, droog brood eten en water... Zou dat wel mogen?
pi_120182777
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee precies. Elk uur, elke dag, elke week, elke maand, is allemaal een variant op 'regelmaat'.
1x per jaar is ook regelmatig...

Hoe is je sexleven? We hebben regelmatig sex ja.. :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:55:29 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_120182779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En helemaal niet meer slikken, is dus ook niet wat aangegeven is ;)
Komkommers zijn ook niet gezond als je er 600 op een dag eet ofzo, maar dan hoef je nog niet meteen te stellen dat komkommers ongezond zijn :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120182818
Het is echt een wonder dat wij een zwangerschap in de jaren 80 hebben overleefd of niet? ;)
pi_120182848
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:56 schreef Estrys het volgende:
Het is echt een wonder dat wij een zwangerschap in de jaren 80 hebben overleefd of niet? ;)
Het is wonderbaarlijk dat de mensheid nog bestaat!
pi_120182880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is wonderbaarlijk dat de mensheid nog bestaat!
Ik denk dat er geen dino's meer zijn doordat zij rauw vlees aten tijdens de broedperiode :Y
pi_120182960
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen dino's meer zijn doordat zij rauw vlees aten tijdens de broedperiode :Y
En rauwe eieren!
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:03:11 #62
259886 pessie
pi_120182996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

_O-

Maar goed, als je geen pcm meer mag mag je volgens mij helemaal niets meer. Lekker die adviezen van de vk ook als je voorwee:en hebt: 2 pcm, lekker douchen en dan gaan slapen. Mag dat zeker ook niet meer.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:04:39 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120183031
Pcm is enige wat mag. Dus verrek maar als je als zwangere een barstende koppijn oid hebt :').
pi_120183082
Vriendje is een voedselnazi geworden... Ik ben de internet freak, maar hij komt iedere dag minstens met 10 'Je mag niet's', voordat ik alleen al naar een computer heb kunnen kijken :D :D
pi_120183097
Ook met het 'worst' bericht... Wedden dat hij het 'je mag wel' bericht mist!
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:08:12 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183115
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pcm is enige wat mag. Dus verrek maar als je als zwangere een barstende koppijn oid hebt :').
En precies daarom ga ik nu 2 paracetamolletjes naar binnen werken :Y)

Zo irritant als je al met hoofdpijn wakker wordt.... en in dit geval hielp de douche ook niet.

Hier ook vega trouwens, dus net als Belle hoef ik zelden na te denken over wat wel en niet mag :) best handig!
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:10:15 #67
259886 pessie
pi_120183172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
of bekkenpijn :X

Als je vega bent moet je toch kijken naar of je dieet wel compleet genoeg is?
pi_120183188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef pessie het volgende:

[..]

_O-

Maar goed, als je geen pcm meer mag mag je volgens mij helemaal niets meer. Lekker die adviezen van de vk ook als je voorwee:en hebt: 2 pcm, lekker douchen en dan gaan slapen. Mag dat zeker ook niet meer.
Douchen? Weet je hoe gevaarlijk!
pi_120183200
Isis ik ga het sowieso navragen, maar bedankt voor het opzoeken. Er werd vanaf het begin heel veel rekening gehouden met vroegeboorte dus misschien is dat het idd. Moet zeggen dat ik nu ik tegen de 30wk aanzit eindelijk wat durf te ontspannen.. :)

En ik slik best veel pcm, op aanraden van de gyn ook idd.
pi_120183210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En precies daarom ga ik nu 2 paracetamolletjes naar binnen werken :Y)

Zo irritant als je al met hoofdpijn wakker wordt.... en in dit geval hielp de douche ook niet.

Hier ook vega trouwens, dus net als Belle hoef ik zelden na te denken over wat wel en niet mag :) best handig!
Als vega moet je wel opletten dat je genoeg ijzer en vit D binnenkrijgt.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:12:14 #71
259886 pessie
pi_120183227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:11 schreef Logician het volgende:
Isis ik ga het sowieso navragen, maar bedankt voor het opzoeken. Er werd vanaf het begin heel veel rekening gehouden met vroegeboorte dus misschien is dat het idd. Moet zeggen dat ik nu ik tegen de 30wk aanzit eindelijk wat durf te ontspannen.. :)

En ik slik best veel pcm, op aanraden van de gyn ook idd.
geen probleem, jij krijgt een meisje :P
pi_120183229
Logi, had jij nou al echofoto's gepost? Heb ik die gemist? :@

Op de verpakking van de tiramisu stond dat er 2 % alcohol in zat. Daarom heb ik eergister maar één kleine hap genomen, oh my god :9~ :9~
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:14:18 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_120183262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:12 schreef pessie het volgende:

[..]

geen probleem, jij krijgt een meisje :P
Precies, dat zien we tegen de tijd dat ze 12 wordt wel :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:14:38 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als vega moet je wel opletten dat je genoeg ijzer en vit D binnenkrijgt.
Klopt :Y en ook vitamine B12.

Een van de redenen dat ik mijn multivitaminen met foliumzuur gewoon door blijf slikken, dat helpt alvast. En daarnaast volkorenbrood met appelstroop, volkoren macaroni... en voldoende groene groenten :)
pi_120183350
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Een van de redenen dat ik mijn multivitaminen met foliumzuur gewoon door blijf slikken, dat helpt alvast. En daarnaast volkorenbrood met appelstroop, volkoren macaroni... en voldoende groene groenten :)
Gatver wat gezond :r
Sarcasme. Herken het.
pi_120183374
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Gadver zeg! Jij bent echt gezond!

Ik slik ook standaard vitaminesupplementen... Ik voel me veel beter met dan zonder. Dus ik gebruik ze het hele jaar door.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:18:36 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183382
Klinkt goed he? :Y)

De realiteit is een stukje minder verantwoord, maar ik doe mn best oO<
pi_120183383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gadver zeg! Jij bent echt gezond!

Ik slik ook standaard vitaminesupplementen... Ik voel me veel beter met dan zonder. Dus ik gebruik ze het hele jaar door.
GMTA O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:19:26 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183404
Trouwens, volkorenbrood eet ik altijd, anders zou ik echt een heel brood per dag op moeten eten om vol te zitten :o Ik snap niet hoe mensen de dag doorkomen op 4 sneetjes bruin :N
pi_120183425
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Trouwens, volkorenbrood eet ik altijd, anders zou ik echt een heel brood per dag op moeten eten om vol te zitten :o Ik snap niet hoe mensen de dag doorkomen op 4 sneetjes bruin :N
Naja, ik heb niet zo'n snelle stofwisseling en ben lui. Slechte combi. Als ik meer eet dan 4 sneetjes lijk ik niet zwanger ook in no time zwanger.
Sarcasme. Herken het.
pi_120183430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Witbrood, met roomboter en hagelslag <3 ik denk dat ik dan een half brood weg kan eten ja..

Ik eet standaard gewoon bruinbrood.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:20:24 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183434
Ik ook, het kan geen toeval zijn dat ik al jaren niet ziek ben geweest.

De occasional lamlendige dag en mijn eeuwige hoofdpijnen niet meegerekend dan. Ik word hooguit een beetje verkouden de laatste jaren.
pi_120183452
Huk?! Wat heb ik gemist? :D

Suiker O+ bij deze nogmaals spammen O+ ben zo verliefd! O+

Ze heeft al bolle wangetjes! O+
pi_120183472
Ik heb 11 jaar geen vlees gegeten (en niet gemist), maar eet sinds een jaar of 7 biologisch vlees. En sinds ik zwanger ben heb ik soms echt cravings, VLEESCH HIERRRRR :9~ :@ :@

Ik heb tot nu toe zo ongezond gegeten. Maar zondagavond was de laatste snoepavond. Nu doe ik mijn best gezond te eten (en het lukt al anderhalve dag :'))

Logi ze heeft appelwangetjes!! O+ O+
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:21:45 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Witbrood, met roomboter en hagelslag <3 ik denk dat ik dan een half brood weg kan eten ja..

Ik eet standaard gewoon bruinbrood.
Ja heerlijk! Ik heb ook wel witbrood in de vriezer liggen hoor, voor af en toe met een dikke laag boter en pindakaas of kaas :9

Maar bruinbrood is eigenlijk gewoon witbrood met een kleurtje, qua voedingsstoffen doet het niet zoveel meer voor je. Het enige waar je lijf langer mee bezig is, is volkorenbrood.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:22:25 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183503
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:20 schreef Logician het volgende:
Huk?! Wat heb ik gemist? :D

Suiker O+ bij deze nogmaals spammen O+ ben zo verliefd! O+

[ afbeelding ]

Ze heeft al bolle wangetjes! O+
Oh die heb ik gisteren duidelijk niet goed bekeken, ik zie echt spekwangetjes ja!! O+
pi_120183507
Lief he? O+ zit echt telkens naar die foto te staren :')

En zelf gebakken brood met gezouten roomboter en veel kaas of hagelslag :9
pi_120183524
Ja er zit wel een nadeel aan het meekrijgen van een cd met 50 foto's :')
Ik ga ze telkens nog maar even doorbladeren O+
pi_120183548
Ik heb franse kaas gehaald voor bij de lunch O+

Correctie: ik moest gister franse kaas dus heb vriend geinstrueerd langs de supermarkt te gaan om te halen O+ Ik hou van mijn vriend O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120183549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef Logician het volgende:
Lief he? O+ zit echt telkens naar die foto te staren :')

En zelf gebakken brood met gezouten roomboter en veel kaas of hagelslag :9
OH! Ja vers brood, nog warm...
pi_120183576
Zal ik gewoon nog een geslachtsbepaling plannen? Gewoon omdat ik het MOET weten en meer leuke foto's wil. Ik heb nu echt alleen maar achterlijke foto's en op die dvd zie je ook geen ruk :(
pi_120183583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:24 schreef Tally het volgende:
Zal ik gewoon nog een geslachtsbepaling plannen? Gewoon omdat ik het MOET weten en meer leuke foto's wil. Ik heb nu echt alleen maar achterlijke foto's en op die dvd zie je ook geen ruk :(
JA duh!
pi_120183591
quote:
DUH!
pi_120183602
quote:
Duidelijk geval van JA O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120183641
quote:
JA!

Zat ik hier niet een maand geleden te verkondigen dat ik de nieuwsgierigheid omtrent het geslacht niet begrijp? Dat ik best wil wachten tot de baby er is? En zo?

Jezus, wat een gelul was dat. :') Ik wil ook een geslachtsbepaling laten doen, nog voor de 20 weken echo. Want zo lang kan ik niet wachten. :') :@
pi_120183664
Ik mag uit het rijtje, uit 2 testen vandaag is gekomen dat het hier mis is gegaan.. :( Nog geen bloed, maar het voelt alsof dat snel gaat komen...
pi_120183682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef L-E het volgende:

[..]

JA!

Zat ik hier niet een maand geleden te verkondigen dat ik de nieuwsgierigheid omtrent het geslacht niet begrijp? Dat ik best wil wachten tot de baby er is? En zo?

Jezus, wat een gelul was dat. :') Ik wil ook een geslachtsbepaling laten doen, nog voor de 20 weken echo. Want zo lang kan ik niet wachten. :') :@
_O-
pi_120183695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Babbel1 het volgende:
Ik mag uit het rijtje, uit 2 testen vandaag is gekomen dat het hier mis is gegaan.. :( Nog geen bloed, maar het voelt alsof dat snel gaat komen...
-O- bah zeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 11:28:22 ]
pi_120183715
quote:
Nou, wat stom ;( :*
pi_120183741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef L-E het volgende:

[..]

JA!

Tuttefrut :')
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:29:43 #101
259886 pessie
pi_120183750
:* voor babbel
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_120183763
quote:
;(
Sarcasme. Herken het.
pi_120183770
quote:
Dat is niet leuk.... Sterkte.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:30:22 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183772
quote:
Oh Babbel..... nee toch -O-
pi_120183789
Vrijdagmiddag 14:45!
pi_120183791
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tuttefrut :')
:D Van de een op de andere dag kwam het: Ik moet het weten, EN WEL NU! Waar gaat dat over? :')
pi_120183800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
Vrijdagmiddag 14:45!
Zoveel echo's in zo'n korte tijd!! JALOERS :(
Sarcasme. Herken het.
pi_120183804
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef L-E het volgende:

[..]

:D Van de een op de andere dag kwam het: Ik moet het weten, EN WEL NU! Waar gaat dat over? :')
Hormoonwerk :7
Sarcasme. Herken het.
pi_120183821
Tally spannend!
pi_120183851
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zoveel echo's in zo'n korte tijd!! JALOERS :(
Daarna mag ik ook weer wachten tot 3 (of 4) januari. Als ik dan al een echo krijg :')

Edit: En ik hoop zo dat ik daarna eens kan gaan genieten ;(
pi_120183932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Daarna mag ik ook weer wachten tot 3 (of 4) januari. Als ik dan al een echo krijg :')

Edit: En ik hoop zo dat ik daarna eens kan gaan genieten ;(
hoezo geniet je nu nog niet dan?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:36:19 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183952
Zo, boterham met dik zoute roomboter en kaas :Y)
pi_120183987
Beste mama's to be .. in het V&A topic staat een linkje van mij naar heul veul kleertjes 50/56. Mijn meisje is er inmiddels uit gegroeid en voordst ik het naar de zolder verban wil ik eerst even kijken of ik er iemand anders blij mee kan maken.

Zit ook jongensspul tussen by the waaay! ;-)
pi_120184002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

hoezo geniet je nu nog niet dan?
Omdat DAT KIND :') gewoon niet goed wil gaan liggen voor een mooi plaatje.
Ik heb tot nu toe alleen een handje of een voetje gezien :') Een rugje of een hartje zien kloppen.
Ik heb nog geen gezichtje of wat dan ook kunnen bespeuren. Net 2 oogkasjes als ik geluk had.
Heb gewoon nog niet het gevoel of idee dat ik zwanger ben.
pi_120184028
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef Logician het volgende:

[..]

Als bekend is dat je medisch bevalt schijn je rond 30wk een verplichte avond bij te moeten wonen over het ziekenhuis maar er zit ook bevalling/baby/kraamzorg gedoe in verwerkt. Ik had er nooit van gehoord ieg.. maar we zullen zien.
Het VKC is zó mooi! O+
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:42:16 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120184123
Ow ik heb echt helemaal geen probleem met wachten tot de SEO voor de geslachtsbepaling... Vind het leuk om te weten, maar geen must.

En :* voor Babbel, wat jammer zeg -O- zachtjes uitgedrukt.
pi_120184130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Omdat DAT KIND :') gewoon niet goed wil gaan liggen voor een mooi plaatje.
Ik heb tot nu toe alleen een handje of een voetje gezien :') Een rugje of een hartje zien kloppen.
Ik heb nog geen gezichtje of wat dan ook kunnen bespeuren. Net 2 oogkasjes als ik geluk had.
Heb gewoon nog niet het gevoel of idee dat ik zwanger ben.
Maar je voelt hem/haar toch in je buik bewegen? Je hebt haar handjes en alles gezien, ze is er echt hoor!! O+ Mij werd laatst gezegd dat iedere dag die voorbij gaat een dag van mijn zwangerschap is die niet meer terugkomt en dat het zonde is om daar niet op zijn minst een beetje van te genieten :@ Realiseerde me toen pas dat dat klopte en dat ik me teveel door mijn angst liet leiden.
Sarcasme. Herken het.
pi_120184157
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar je voelt hem/haar toch in je buik bewegen? Je hebt haar handjes en alles gezien, ze is er echt hoor!! O+ Mij werd laatst gezegd dat iedere dag die voorbij gaat een dag van mijn zwangerschap is die niet meer terugkomt en dat het zonde is om daar niet op zijn minst een beetje van te genieten :@ Realiseerde me toen pas dat dat klopte en dat ik me teveel door mijn angst liet leiden.
En ik lees net in mijn post dat je een meisje krijgt O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:44:32 #120
259886 pessie
pi_120184192
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D
pi_120184224
Oognip: Ben benieuwd! O+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 11:46:03 ]
pi_120184257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat denken wij ook maar ik wil het zeker weten :P

En ja. Ik voel het regelmatig en vandaag is ZE ook lekker druk ;)
Maar ik had bij de vorige zulke leuke en lieve foto's en ik heb nu gewoon echt niets.
Niets leuks om in mijn "zwanger zijn" dagboek kan plakken (waar ik nog niet eens aan begonnen ben met schrijven alleen gekocht). Ik wil voor de kerst gewoon wat leuke dingen kopen en dat durf ik nu nog niet eens. Gewoon nog steeds een gevoel: Het kan nog wel eens misgaan :')
En ja dat is die angst. Maar dat heb ik vooral ook omdat ik de laatste tijd zo veel hoor dat het misgaat in mijn omgeving. Kindjes die veeeeeeel te vroeg geboren zijn enzo.
Veel harde buiken gehad gister omdat ik me zat op te winden over een verhaal wat ik hoorde.
Mijn dochtertje die niet wilde slapen. En daarna weer druk maken over de baby want die harde buiken.
Harde buiken krijgen van de harde buiken :') Ik kan het! :P
pi_120184311
Ik wist niet eens dat harde buiken schadelijk waren. Die zijn hier ook dagelijks, maar mn vk zei er verder niks van :@

Ik moet hier gewoon van huilen, letterlijk, stomme hormonen ;(
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-noordzeekust.html
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:50:58 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120184360
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:49 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wist niet eens dat harde buiken schadelijk waren. Die zijn hier ook dagelijks, maar mn vk zei er verder niks van :@

De harde buiken zelf zijn ook niet schadelijk toch? Tenzij ze pijnlijk zijn.
Ze zijn volgens mij wel een teken dat je misschien wat rustiger aan moet doen :Y

Ik heb nog maar 1x een harde buik gehad, toen ik me 's ochtends omdraaide in bed, en ineens een keiharde bol rechts van mn navel had :D
pi_120184362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:49 schreef Spirit82 het volgende:

Ik heb gister moeten huilen om mijn zwager. We kregen gister dus te horen dat zij ook al een tijd bezig zijn en het niet lukt. En ik weet wat ze mee maken en ik had zo gehoopt dat wij de enige waren in de familie. Maar helaas ;(
pi_120184373
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

De harde buiken zelf zijn ook niet schadelijk toch? Tenzij ze pijnlijk zijn.

Ze zijn volgens mij wel een teken dat je misschien wat rustiger aan moet doen :Y
Dat dus.
pi_120184408
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb gister moeten huilen om mijn zwager. We kregen gister dus te horen dat zij ook al een tijd bezig zijn en het niet lukt. En ik weet wat ze mee maken en ik had zo gehoopt dat wij de enige waren in de familie. Maar helaas ;(
Dat is echt zwaar kut. Maar jullie hebben nu ook een kindje en een tweede op komst, dus dat geeft ze misschien wel hoop :)

Ik kom godzijdank uit een ubervruchtbare familie.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:52:48 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120184417
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Oh da's vervelend om te horen ja.... :{

Ik stond gisteravond op de repetitie met mn dikke buik in de pauze naast een meisje waarvan ik weet dat ze ook al 2 jaar bezig is ;( best ongemakkelijk.

Sowieso lastig, zondag ook een vriendin met tranen in haar ogen omdat de tweede al een jaar op zich laat wachten, en er nu in onze vriendengroep 3 zwanger zijn. Ik weet zo goed hoe ze zich voelt. maar ik kan er helemaal niks aan doen natuurlijk....

Best raar om nu aan de andere kant te staan iig.
pi_120184442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik heb echt helemaal geen probleem met wachten tot de SEO voor de geslachtsbepaling... Vind het leuk om te weten, maar geen must.
Jaaa, dat zei ik vier weken geleden ook. Wacht maar jij!
pi_120184451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is echt zwaar kut. Maar jullie hebben nu ook een kindje en een tweede op komst, dus dat geeft ze misschien wel hoop :)

Ik kom godzijdank uit een ubervruchtbare familie.
Dat zei mijn man ook tegen zn broertje. En dat het bij hem ook niet altijd goed is geweest.
pi_120184469
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Vooral als je de SEO hebt gehad en dat het dan verkeerd gaat liggen zodat je nog niets kan zien :(
pi_120184499
Ik ga eens googlen vanaf wanneer harde buiken kunnen optreden.
pi_120184509
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat zei mijn man ook tegen zn broertje. En dat het bij hem ook niet altijd goed is geweest.
Bij vrienden van me was het zaad van de man ook niet actief genoeg. HIj is toen bepaalde dingen gaan eten en drinken (tomatensap bijvoorbeeld) en de laatste keer dat ze bij de huisarts waren voor doorverwijzing voor het serieuzere hulp-werk bleken zijn waardes ineens normaal te zijn. In no time was ze zwanger O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120184522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef L-E het volgende:
Ik had ze heul vroeg al.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:56:38 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120184544
quote:
In een van mijn boekjes stond dat harde buiken voor het kindje eigenlijk best prettig kunnen zijn, omdat het dan wordt 'omhelsd' door de baarmoeder O+ Een soort knuffelen dus al voor ze uit de buik zijn :D
pi_120184603
Hm, wat ik steeds heb zijn pijnlijke buiken, dat is dan toch iets anders, lees ik. :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:59:09 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120184624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Over vier weken heb ik 'm al gehad, dus komt vast goed :+.
pi_120184670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Bij vrienden van me was het zaad van de man ook niet actief genoeg. HIj is toen bepaalde dingen gaan eten en drinken (tomatensap bijvoorbeeld) en de laatste keer dat ze bij de huisarts waren voor doorverwijzing voor het serieuzere hulp-werk bleken zijn waardes ineens normaal te zijn. In no time was ze zwanger O+
Wij denken nu dus dat onze vruchtbaarheidsproblemen niet alleen mijn probleem was maar ons probleem.
Bij 1 van de eerste keren testen waren ze erg tevreden over zijn super zaad. Maar bij een tweede en derde keer bleek het dus helemaal niet zo goed te wezen. Maar goed genoeg om zwanger van te kunnen raken. Dus daar is verder eigenlijk niet op gelet.

Maar daar hoeven we nu zelf niet meer naar om te kijken. En wij krijgen zeker wel een neefje of nichtje! En daar zullen we ze doorheen slaan :) Juist omdat we weten hoe het is.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:00:47 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120184688
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Over vier weken heb ik 'm al gehad, dus komt vast goed :+.
Ik heb niet echt moeite gehad met het wachten tot de 20-weken echo :)

Wel had ik het leuk gevonden om in Londen of Canada al iets specifiekers te kopen dan we nu hebben gedaan, maar heb toch lieve dingetjes gescoord O+
pi_120184707
O en ik ben aan het shaken als een parkinson patiënt :')
Ik heb mijn brood net op. En wat suiker iets gegeten. Maar blijf shaken :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:01:39 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120184718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef Tally het volgende:
Maar daar hoeven we nu zelf niet meer naar om te kijken. En wij krijgen zeker wel een neefje of nichtje! En daar zullen we ze doorheen slaan :) Juist omdat we weten hoe het is.
^O^

Dat kun je in elk geval voor ze betekenen ja: een klankbord, en ervaring, en steun :Y
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:01:43 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120184723
Ik koop echt nog niks voor de 20-weken echo :@. Ik heb hetzelfde als Tally, dat 'het kan nog misgaan'-gevoel. Je weet ook niet hoe die SEO uitpakt. Vind vertrouwen hebben echt best moeilijk.
pi_120184745
quote:
Ik had ze v.a 15wk en v.a. 17wk echt met regelmaat.
Als ze pijn doen en je er meer dan 5 per uur hebt moet je even bellen. :7

(tenzij je een spastische baarmoedermond hebt :') )

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 12:03:14 ]
pi_120184773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij denken nu dus dat onze vruchtbaarheidsproblemen niet alleen mijn probleem was maar ons probleem.
Bij 1 van de eerste keren testen waren ze erg tevreden over zijn super zaad. Maar bij een tweede en derde keer bleek het dus helemaal niet zo goed te wezen. Maar goed genoeg om zwanger van te kunnen raken. Dus daar is verder eigenlijk niet op gelet.

Zie, hoe kut het ook is, je kunt er wel iets moois mee doen nu O+

En ik voel me nu nog beter over mijn mvm plasjes! Was het niet voor de vrouwen die moeite hebben met zwanger worden, dan wel voor alle jongetjes met niet-ingedaalde balletjes door de bergen paracetamol die wij slikken :7
Sarcasme. Herken het.
pi_120184785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik had ze v.a 15wk en v.a. 17wk echt met regelmaat.
Als ze pijn doen en je er meer dan 5 per uur hebt moet je even bellen.

( tenzij je een spastische baarmoedermond hebt :') )
Ik heb af en toe een echt pijnlijke buik, maar niet meer dan 2 per 24 uur ofzo. Volgens mij komt het door het groeien, een soort allover bandenpijn. Harde buiken had ik bij Kleuter heul veul, in mijn herinnering was dat toch anders.
pi_120184793
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

^O^

Dat kun je in elk geval voor ze betekenen ja: een klankbord, en ervaring, en steun :Y
Dat heb ik hem vanmorgen nog gestuurd via sms. Dat als we iets kunnen doen, voor ze kunnen zijn of dat ze iets willen weten uit ons traject dat ze altijd mogen aankloppen.

Mijn man zei gister nog: Ik heb inmiddels door hoe het werk en het werkt! Dus ik wil het ook wel voor je doen. Hij weet dat zijn broertje dat kan hebben en ook gezegd dat hij weet dat dat de kut opmerkingen zijn die je krijgt te horen in zo'n traject maar dat hij zich er niets van aan moet trekken.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:04:16 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120184803
Dan hoop ik dat je je kindje snel voelt, dat vind ik zelf echt zo'n duidelijke bevestiging!

Alhoewel mijn gevoel na de eerste echo alleen maar knalpositief is geweest, dus misschien heb ik makkelijk praten. Ik hield vanuit rationeel oogpunt een slag om de arm, maar gevoelsmatig heb ik alleen maar vertrouwen gehad. Was ook niet zenuwachtig voor echo's en dergelijke.
pi_120184814
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb af en toe een echt pijnlijke buik, maar niet meer dan 2 per 24 uur ofzo. Volgens mij komt het door het groeien, een soort allover bandenpijn. Harde buiken had ik bij Kleuter heul veul, in mijn herinnering was dat toch anders.
Dat kan idd ook door het groeien komen, of soms door de baby zelf :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:04:41 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120184819
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En ik voel me nu nog beter over mijn mvm plasjes! Was het niet voor de vrouwen die moeite hebben met zwanger worden, dan wel voor alle jongetjes met niet-ingedaalde balletjes door de bergen paracetamol die wij slikken :7
_O- _O_ O+
pi_120184838
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Hm, bij mij deden/doen ze ook geen pijn. Het is meer een gevoel alsof je een voetbal in hebt geslikt. Een heel gespannen, strak gevoel en aan de buitenkant is je buik echt keihard :') Maarja, als dat alles is... -O-
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:05:25 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120184844
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
Dan hoop ik dat je je kindje snel voelt, dat vind ik zelf echt zo'n duidelijke bevestiging!

Alhoewel mijn gevoel na de eerste echo alleen maar knalpositief is geweest, dus misschien heb ik makkelijk praten. Ik hield vanuit rationeel oogpunt een slag om de arm, maar gevoelsmatig heb ik alleen maar vertrouwen gehad. Was ook niet zenuwachtig voor echo's en dergelijke.
Neem aan dat je het tegen mij hebt? ;). Ja, alleen dat voelen wordt waarschijnlijk pas echt laat ivm placenta aan de buikzijde. Ik ben ook telkens echt hypernerveus voor echo's, echt niet leuk.
pi_120184851
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik kreeg net een berichtje van mijn Oma. Dat ik van de asperine af moet blijven :D
Ik zei dr dat het over paracetamol ging en dat ik het al zelden slik.

O+
pi_120184860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik koop echt nog niks voor de 20-weken echo :@. Ik heb hetzelfde als Tally, dat 'het kan nog misgaan'-gevoel. Je weet ook niet hoe die SEO uitpakt. Vind vertrouwen hebben echt best moeilijk.
Dat heb ik gelukkig niet, ik heb een rotsvast vertrouwen in deze zwangerschap. Hoe onwerkelijk ook, voor mijn gevoel heeft het altijd al 'goed' gezeten. Misschien naief, maar die SEO is voor mij meer een bevestiging van wat we al weten: dat we een gezond kindje krijgen. Ik wil gewoon niet in angst leven, zo zonde van deze (laatste) zwangerschap.
pi_120184872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Neem aan dat je het tegen mij hebt? ;). Ja, alleen dat voelen wordt waarschijnlijk pas echt laat ivm placenta aan de buikzijde. Ik ben ook telkens echt hypernerveus voor echo's, echt niet leuk.
Mijn placenta zit ook aan de voorkant. En als ik het voel is het aan de zijkant.
En ik heb gewoon echt een misselijkheidsgevoel als ik moet voor een echo :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:06:34 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120184878
Ik wil die angst ook niet. Maar hij is er en ik kan 'm niet uitzetten.
pi_120184898
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hm, bij mij deden/doen ze ook geen pijn. Het is meer een gevoel alsof je een voetbal in hebt geslikt. Een heel gespannen, strak gevoel en aan de buitenkant is je buik echt keihard :') Maarja, als dat alles is... -O-
Idd, zo herinner ik het me van de eerste. Keiharde gespannen buik, verder geen pijn. Trekt vanzelf weg.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:07:13 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120184901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn placenta zit ook aan de voorkant. En als ik het voel is het aan de zijkant.
En ik heb gewoon echt een misselijkheidsgevoel als ik moet voor een echo :')
Ja ik ook. Klamme handjes, slecht slapen, geen hap door mn keel kunnen krijgen, the works.
pi_120184933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik kreeg net een berichtje van mijn Oma. Dat ik van de asperine af moet blijven :D
Ik zei dr dat het over paracetamol ging en dat ik het al zelden slik.

O+
Wat een lieve oma O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:08:23 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120184940
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Euh ja, met het tempo is quoten nu wel ff handig inderdaad :')

En placenta voor, da's wel jammer ja... maar je gaat t heus voelen! En tot die tijd hoop ik dat je tussen de stress door ook wel geniet O+

En dat je een keer een buikfoto gaat maken!!!
pi_120184942
Ik heb in onze agenda gekeken wanneer we kunnen voor een geslachtsbepaling. Dat zou pas begin januari zijn. En eind januari hebben we de SEO. Ik denk dat we dan toch gaan wachten. :')
pi_120184950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja ik ook. Klamme handjes, slecht slapen, geen hap door mn keel kunnen krijgen, the works.
En een huilbui als ik klaar ben met de echo :')

En idd dat gevoel is er en kan je zelf niet aan of uitzetten.

Gekke is dat mijn andere zwangerschap vele malen erger was. Veel bloed verloren tijdens de zwangerschap. Ook een miskraam van het tweede kindje. En toch was ik niet zo bang voor de echo's en leefde ik van echo naar echo. Heel anders nu :')
pi_120184967
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil die angst ook niet. Maar hij is er en ik kan 'm niet uitzetten.
Dan hoop ik dat je na de 20 weken goed kan gaan genieten! :)
pi_120185001
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat een lieve oma O+
Een te gek wijf! O+
Die niet kan wachten tot het geboren is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef L-E het volgende:
Ik heb in onze agenda gekeken wanneer we kunnen voor een geslachtsbepaling. Dat zou pas begin januari zijn. En eind januari hebben we de SEO. Ik denk dat we dan toch gaan wachten. :')
Ja dat hadden wij ook. En toch heb ik hem gepland. En toen we nog steeds niet wisten wat het werd was het: Ach we hebben over 2 weken de SEO. Om nu nog een tweede geslachtsbepaling te plannen :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:10:02 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120185009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je na de 20 weken goed kan gaan genieten! :)
Ik ook!

Enige wat ik gekocht heb, is dat kussen en zelfs dat voelt al van 'ojee... straks is/gaat het niet goed en zit ik met dat kussen'. Heel vermoeiend.
pi_120185010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat wordt beter. Althans, bij mij was dat zo. Bij de termijnecho durfde ik niet eens te kijken naar het scherm tot de echografist zei dat het goed zat. Achteraf zonde want heb echt het eerste deel van de echo gemist terwijl dat kind vrolijk lag te spartelen. Pas toen die vrouw dat zo tegen me zei had ik eigenlijk het gevoel dat ik het mezelf aan deed. Vooral toen ik kruimel ook ging voelen werd ik een stuk zekerder. Ben nu ook eigenlijk niet zenuwachtig voor vanavond, meer heel nieuwsgierig naar het geslacht :@
Sarcasme. Herken het.
pi_120185067
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook!

Enige wat ik gekocht heb, is dat kussen en zelfs dat voelt al van 'ojee... straks is/gaat het niet goed en zit ik met dat kussen'. Heel vermoeiend.
Vriendje zei in het begin tegen me: 'Áls het nu niet goed mocht gaan, dan een volgende keer wel. Of de keer daarna. Dat kindje komt er echt wel.' Dat heeft mij wel geholpen in het durven kopen van dingen, want ook ik was bang het te jinxen. Maar in het begin was alles wat ik kocht gewoon voor 'de baby die ooooooit zou komen'.
pi_120185071
Ik ben totaaaaaaal niet nieuwsgierig naar wat het word. Het is nu een bepaalde DRANG er na :')
pi_120185104
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef Tally het volgende:
O en ik ben aan het shaken als een parkinson patiënt :')
Ik heb mijn brood net op. En wat suiker iets gegeten. Maar blijf shaken :')
Mijn suiker zat net op 3,8... En dan heb ik nergens last van...
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:16:15 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120185237
En of de duvel ermee speelt, is de SEO net 2 dagen opgeschoven naar 10/1 :').
pi_120185266
/hormoonmodus

:( ik heb de neiging om mijn zoon op te bellen en uit te foeteren

Heb bepaalde cruesli die ik elke middag eet met yoghurt, speciaal voor hem ook een ander pak gehaald zodat hij de mijne niet op eet. Heeeeeeft hij deze alsnog leeg gemaakt en die van hem lust ik niet, en de winkel is te ver zonder auto :( *huil*

/hormoonmodus
pi_120185268
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan kan ik gewoon al bevallen zijn! Wow.
pi_120185280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef Logician het volgende:
/hormoonmodus

:( ik heb de neiging om mijn zoon op te bellen en uit te foeteren

Heb bepaalde cruesli die ik elke middag eet met yoghurt, speciaal voor hem ook een ander pak gehaald zodat hij de mijne niet op eet. Heeeeeeft hij deze alsnog leeg gemaakt en die van hem lust ik niet, en de winkel is te ver zonder auto :( *huil*

/hormoonmodus
Whahahahaha!!!!!! Herkenbaar!!!

Heb je niet toevallig kroketten in de vriezer... Je verdient een kroket nu.
pi_120185316
-O- nee

Ik ga mijn frustratie wel uitleven en de kerstballen poetsen :')

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 12:19:36 ]
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:20:20 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120185379
Je lieve oudste zoon Logi? :D

Straks gewoon naar de winkel sturen voor jouw cruesli :Y en succes met de kerstballen :P
pi_120185391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:18 schreef Logician het volgende:
-O- nee

Ik ga mijn frustratie wel uitleven en de kerstballen poetsen :')
:D Ik zou hem niet bellen en het heel even laten bezinken :P

Ik heb een geheim laatje waar vriend niet van weet dat ik er stiekem eten in verstop wat wij allebei lekker vinden zodat hij het niet opeet :@
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:22:36 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120185465
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb een geheim laatje waar vriend niet van weet dat ik er stiekem eten in verstop wat wij allebei lekker vinden zodat hij het niet opeet :@

En heeft hij ook zo'n laatje? oO<
pi_120185480
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D!
pi_120185481
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En heeft hij ook zo'n laatje? oO<
Niet dat ik weet :D
Sarcasme. Herken het.
pi_120185500
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef L-E het volgende:

[..]

:D!
Waag het niet het hem te vertellen :(
Sarcasme. Herken het.
pi_120185508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waag het niet het hem te vertellen :(
*sluipt naar facebook*
pi_120185535
Nu ga ik me naar mijn werk slepen. Om daar 4 uur lang op dezelfde stoel te zitten voor een training. En daarna te balen dat ik dat mezelf aandoe. En morgen hier weer te klagen over pijn. Zo ben ik. :7
pi_120185595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
Je lieve oudste zoon Logi? :D

Straks gewoon naar de winkel sturen voor jouw cruesli :Y en succes met de kerstballen :P
Ja mijn lieve oudste zoon, serieus het arme kind.. laatst ging hij broodjes met kaas in de oven voor mij maken en heeft hij ze wel 5x terug in de oven moeten doen omdat er geen goud randje op zat :')
Ik kon mijn bed toen niet uit door de bi en pijn en zat er echt helemaal doorheen, uiteindleijk had ik zoiets van laat maar en moest ik enorm huilen. 10min later moesten ik er zelf om lachen en heb ik mijn excuses aangeboden.. hij kon het wel begrijpen zei hij :') volgens mij lever ik echt een "man onder de plak, kant en klaar af ofzo" :@
Maar ben echt af en toe zo'n hormoonmonster door de frustraties :X

En thanks, de ballen en versiering hebben dus een jr op zolder gestaan zonder deksel, ziet er niet uit :(

:W

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 12:27:09 ]
pi_120185605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan is die van ons ook :D

Niet verplaatst, we hadden de afspraak al de tiende.
E.
pi_120185620
En weer door de keuring.

Ze dacht wel dat deze groter is dan Seb (3260). Op het eerste gezicht lijkt het een klein buikje. Ik vind hem huge maar oke. Maar ze kon de baby echt helemaal tot aan mijn rug voelen, draag echt naar binnen. Ik voel het trappelen inderdaad ook wel erg ver in mijn zij.

Volgende week weer bij hen of voor die tijd bij ons, dat mocht ook. :P
pi_120185671
Ik las wat over nog babywas te doen, zkh koffer pakken moet ik beide ook nog
maar volgend jaar klinkt nog zover weg

een hoop nieuwe zwangere! Gefeliciteerd!
En naast keshet nog meer kersverse moeders (en vaders) ook gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst

en ik heb nu zin in een kroket....
pi_120185688
Was het een VK keuring of een echo Estrys?
Want dan eh.. foto's!!! :D
pi_120185693
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja mijn lieve oudste zoon, serieus het arme kind.. laatst ging hij broodjes met kaas in de oven voor mij maken en heeft hij ze wel 5x terug in de oven moeten doen omdat er geen goud randje op zat :')
Ik kon mijn bed toen niet uit door de bi en pijn en zat er echt helemaal doorheen, uiteindleijk had ik zoiets van laat maar en moest ik enorm huilen. 10min later moesten ik er zelf om lachen en heb ik mijn excuses aangeboden.. hij kon het wel begrijpen zei hij :') volgens mij lever ik echt een "man onder de plak, kant en klaar af ofzo" :@

En thanks, de ballen en versiering hebben dus een jr op zolder gestaan zonder deksel, ziet er niet uit :(

Zijn toekomstige vriendin/vrouw gaat je dankbaar zijn O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:29:26 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120185706
Ik heb net een kroket op :9.
pi_120185757
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Suikertante het volgende:
Was het een VK keuring of een echo Estrys?
Want dan eh.. foto's!!! :D
Ik krijg geen echo's meer. Vorige keer gehad maar vanaf de 35 weken is het nogal lastig om de baby er mooi op te krijgen schijnt. Dan is het wat vol daarbinnen.
pi_120185763
Babbel :*

En wat betreft pcm dan ben ik benieuwd wat gynaecoloog ervan gaat zeggen
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:32:10 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120185795
quote:

[..]

Moeders en zoons he O+

En oei, zonder deksel, dan heb je wel ff poetsen te gaan denk ik :D
pi_120185876
quote:

[..]

Ik zou nieuwe kopen... Net als lampjes... Die krengen zitten altijd helemaal in de knoop.
pi_120185956
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik krijg geen echo's meer. Vorige keer gehad maar vanaf de 35 weken is het nogal lastig om de baby er mooi op te krijgen schijnt. Dan is het wat vol daarbinnen.
Ohja, stom. Ik ben echofotoverslaafd, valt het op? >:O
pi_120186148
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn suiker zat net op 3,8... En dan heb ik nergens last van...
Knikkende knietjes had ik er zelfs van!
Maar nu na mijn brood en salade in de kantine is het weer helemaal goed O+
Zelfs nog een banaan meegekregen voor mocht het me weer gebeuren O+
pi_120186202
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Knikkende knietjes had ik er zelfs van!
Maar nu na mijn brood en salade in de kantine is het weer helemaal goed O+
Zelfs nog een banaan meegekregen voor mocht het me weer gebeuren O+
Fijn!

3,8 is erg laag, het apparaatje geeft ook een waarschuwing... Dus ik had bij mn lunch even een kopje thee met suiker...
Uurtje na de lunch... 10,5...

Ik ben denk de sjaak morgen.
pi_120186223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef L-E het volgende:

[..]

Vriendje zei in het begin tegen me: 'Áls het nu niet goed mocht gaan, dan een volgende keer wel. Of de keer daarna. Dat kindje komt er echt wel.' Dat heeft mij wel geholpen in het durven kopen van dingen, want ook ik was bang het te jinxen. Maar in het begin was alles wat ik kocht gewoon voor 'de baby die ooooooit zou komen'.
Juist met dat in achterhoofd zijn wij ook niet gestopt met het maken/voorbereiden van de babykamer, omdat het dit keer mis is gegaan. Er komt vanzelf een kleine mini die er zal slapen O+.
pi_120186248
Tico jij stuitert wel als een malle zeg, ben benieuwd wat ze morgen zeggen..!
pi_120186298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fijn!

3,8 is erg laag, het apparaatje geeft ook een waarschuwing... Dus ik had bij mn lunch even een kopje thee met suiker...

Dat is inderdaad niet echt uhm verantwoord geloof ik :D
pi_120186322
quote:
Wat balen zeg. Sterkte :*
pi_120186366
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet echt uhm verantwoord geloof ik :D
Ik kan het!

nuchter zat ik ook al 3,8 vanmorgen, en na mn ontbijt al op 9,5... (uur erna) ...
Dan vragen ze op te letten wat je eet, niet teveel calorieen... Mn ontbijt is een bakje havermout met optimel yoghurt... Ik denk dat ik dan terug moet naar droog brood :')
pi_120186404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik kan het!

nuchter zat ik ook al 3,8 vanmorgen, en na mn ontbijt al op 9,5... (uur erna) ...
Dan vragen ze op te letten wat je eet, niet teveel calorieen... Mn ontbijt is een bakje havermout met optimel yoghurt... Ik denk dat ik dan terug moet naar droog brood :')
:o

Ik mag 27 december. Tweede kerstdag vanaf 22:00 moet ik alles laten staan :P
pi_120186428
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik kan het!

Loop je ook geen risico's met producten die je niet mag. :P ;)
pi_120186534
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:49 schreef Tally het volgende:

[..]

:o

Ik mag 27 december. Tweede kerstdag vanaf 22:00 moet ik alles laten staan :P
Gokje, ik mag een testje gaan doen in het ziekenhuis... En gokje... Ik ga falen als een haas.

Maar ik maak me dan wel meteen zorgen hoe dan verder. Blijkbaar was vrijdag nog een hele goede dag met weinig schommelen zonder dat ik echt op lette wat ik at.. Alleen na de lunch zat ik op 7,8 en dat vonden ze wel wat hoog... Dus bespreken met nieuwe vk en opletten wat ik eet...

Nou, dan ga ik dus opletten en niet snoepen, geen frisdrank... Dan krijg je een curve die nog veel schokkender is.. En ik ben al 35 weken, zouden ze in die korte tijd wel een dieet gaan proberen? Wat zijn de risico's? Hoelang zouden ze met dieet willen proberen? En wat nou als dat niet werkt? Insuline is prima wat mij betreft, daar ben ik niet bang van, maar bij mn papa duurde het echt wel even voordat ze wisten wat de juiste dosis was enzo.. Ik ben gewoon een beetje bang dat we er telaat achter zijn gekomen toch.
pi_120186614
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gokje, ik mag een testje gaan doen in het ziekenhuis... En gokje... Ik ga falen als een haas.

Maar ik maak me dan wel meteen zorgen hoe dan verder. Blijkbaar was vrijdag nog een hele goede dag met weinig schommelen zonder dat ik echt op lette wat ik at.. Alleen na de lunch zat ik op 7,8 en dat vonden ze wel wat hoog... Dus bespreken met nieuwe vk en opletten wat ik eet...

Nou, dan ga ik dus opletten en niet snoepen, geen frisdrank... Dan krijg je een curve die nog veel schokkender is.. En ik ben al 35 weken, zouden ze in die korte tijd wel een dieet gaan proberen? Wat zijn de risico's? Hoelang zouden ze met dieet willen proberen? En wat nou als dat niet werkt? Insuline is prima wat mij betreft, daar ben ik niet bang van, maar bij mn papa duurde het echt wel even voordat ze wisten wat de juiste dosis was enzo.. Ik ben gewoon een beetje bang dat we er telaat achter zijn gekomen toch.
Die insuline zullen ze nu toch niet meer gaan proberen. Ik denk dat je idd een dieet krijgt en dat je nog vaker op controle moet. En niet bij een verloskundigepraktijk lopen meer denk ik.
pi_120186623
Zal het dan geen medische indicatie gaan worden?
pi_120186676
Ik baal er wel echt van eigenlijk.
pi_120186718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Dat snap ik :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:59:55 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120186781
Logisch Tico, iedereen zou daar van balen. Er is ook niks leuks aan te ontdekken.
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:04:16 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120186930
Nou inderdaad... boel gedoe ineens terwijl het inderdaad nog maar om een korte tijd gaat.

En je idee dat je er (te) laat achter bent gekomen.... dat lijkt me ook niks :N
pi_120186961
Spirit, :* En spannend hoor de echo vanavond.

Logican, lekker dat je in een kerstcocon gaat kruipen. Ik wil dat ook. Ik moet nu 5,5 dag werken en het gaat zoooooooooooooo traag allemaal.

Oh geen paracetemol meer is alleen als je zwanger bent van een jongetje zie ik nu. Met een meisje in je buik mag het dus gewoon. Maar jeetje de lijst wordt wel steeds langer. Het begin bijna overdreven te worden.

Suikertante, wat knap dat het je al anderhalve dag lukt om gezond te eten. :D

Ik lust geen bruin brood meer sinds ik zwanger ben. Erg fijn. Nu vind ik voor zoetigheid wit brood sowieso al lekkerder. En ik ben momenteel ook helemaal gek op brood met hagelslag.

Tally, goed dat je vrijdag de geslachtsbepaling heb. Ik zou voor de geslachtsbepaling even je kind streng toespreken dat het nu nog niet zo preuts hoeft te zijn.

Harde buiken heb ik bijna nooit. Ik weet niet eens hoe die zouden moeten aanvoelen. Ik heb wel heel vaak dat ik gewoon het voetje/ruggetje/billetjes van mijn kind tegen de rand van mijn baarmoeder voelt, maar dat is iets heel anders en daar geniet ik gewoon van O+

Jeetje Tico, wat gaat jouw suikerspiegel raar tekeer. Sterkte :*
pi_120187062
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef Omentielvo het volgende:
Tally, goed dat je vrijdag de geslachtsbepaling heb. Ik zou voor de geslachtsbepaling even je kind streng toespreken dat het nu nog niet zo preuts hoeft te zijn.
Het lijkt nu al op papa. Mama heeft daar weinig last van :')
pi_120187274
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Nou inderdaad... boel gedoe ineens terwijl het inderdaad nog maar om een korte tijd gaat.

En je idee dat je er (te) laat achter bent gekomen.... dat lijkt me ook niks :N
En achteraf!! Vallen een hoop dingen op zn plaats..

Bleek en moe... Ik kreeg het commentaar zelfs van mn moeder...
Vaak ben ik wel wat trillerig net voor de lunch.

En nu ik de waarden weet, merk ik ook wat de baby doet. Bij laag suiker voel ik de kleine eigenlijk amper.. Maar als die omhoog schiet dan wordt die kleine een partij druk, tot het pijnlijke aan toe..

En dat rare trekkerige gevoel, waar ik over had gebeld... Wat ik gewoon niet kon thuisbrengen, ik ben immers al 2x zwanger geweest... Ja dat kan dan dus goed die enorme groei zijn geweest van mn buik.
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:17:53 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120187422
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En achteraf!! Vallen een hoop dingen op zn plaats..

Bleek en moe... Ik kreeg het commentaar zelfs van mn moeder...
Vaak ben ik wel wat trillerig net voor de lunch.

En nu ik de waarden weet, merk ik ook wat de baby doet. Bij laag suiker voel ik de kleine eigenlijk amper.. Maar als die omhoog schiet dan wordt die kleine een partij druk, tot het pijnlijke aan toe..

En dat rare trekkerige gevoel, waar ik over had gebeld... Wat ik gewoon niet kon thuisbrengen, ik ben immers al 2x zwanger geweest... Ja dat kan dan dus goed die enorme groei zijn geweest van mn buik.
Damn :') zo suf dat je dat nu allemaal kunt plaatsen!

Ik ben erg benieuwd wat je er nog mee moet / kunt. Hoop dat het meevalt! :*
pi_120187548
Wat is eigenlijk het gevaar van zwangerschapssuiker?
pi_120187597
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef Suikertante het volgende:
Vroeg geboorte. Groot kindje. En ongerijpte longetjes.
pi_120187637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef Suikertante het volgende:
Wat ik kan googlen:

Vroeggeboorte en groot kindje...
Longen die niet goed rijpen omdat de druk in de buik te groot is door veel vruchtwater en grote baby.

Kindje heeft na geboorte last omdat die gewent is aan hoog suiker en dus teveel insuline maakt en daardoor laag suiker krijgt.
pi_120187676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fijn!

is het voor jou laag of gaat het om de schommeling? Ik zit eigenlijk standaard rond de 4. (3.7-4.5).
Volgens mij na suiker rond de zes.
Mijn vader (diabeet) vond het ook laag maar ik heb er geen last van en in het zh zeggen ze er ook niets over.
pi_120187697
Maar dat zal ik morgen dan dus wel horen... En wat de volgende stappen zijn.

Ik hoop ergens een beetje dat ze niet nu 2 of 4 weken gaan prutsen met aankijken enzo...
pi_120187752
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:25 schreef As1981 het volgende:

[..]

is het voor jou laag of gaat het om de schommeling? Ik zit eigenlijk standaard rond de 4. (3.7-4.5).
Volgens mij na suiker rond de zes.
Mijn vader (diabeet) vond het ook laag maar ik heb er geen last van en in het zh zeggen ze er ook niets over.
3,7 is nuchter te laag... Maar als je dan wat eet en je komt op 6 uit, dan is dat prima... Als je dan op 10,5 uitkomt, dan gaan er alarmbellen af.
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:28:04 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120187793
Even goed overleggen dan ook met de vk wat er na de bevalling gaat gebeuren Tico.
Oscar moest toen naar de kinderafdeling voor een paar dagen en dat kan bij jou lastig zijn ivm aanleggen op verzoek etc. Even goed doorspreken, want ik had zelf geen suiker en toch kon Oscar het niet goed reguleren. De kans is bij jou dus nog ietsje groter.

Tegen mij zei de vk 'laat ze je hem niet afpakken hoor!' :o maar ik was zo suf en zo moe dat het niet eens tot me door drong dat het voor een paar dagen was, ik dacht echt voor maar eventjes...

Natuurlijk is het dan mss wel nodig voor je kindje, maar dat je wel duidelijke afspraken maakt over bv etc. etc. Ik had de mazzel dat er altijd wel iemand tijd had om me naar boven te brengen.
pi_120187853
Maar volgens mij zijn mijn waarde in het zh rond de 4,5 en dat is vaak een uur na het eten van mijn ontbijt (cruesli met yoghurt) vandaar.
pi_120187931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Even goed overleggen dan ook met de vk wat er na de bevalling gaat gebeuren Tico.
Oscar moest toen naar de kinderafdeling voor een paar dagen en dat kan bij jou lastig zijn ivm aanleggen op verzoek etc. Even goed doorspreken, want ik had zelf geen suiker en toch kon Oscar het niet goed reguleren. De kans is bij jou dus nog ietsje groter.

Tegen mij zei de vk 'laat ze je hem niet afpakken hoor!' :o maar ik was zo suf en zo moe dat het niet eens tot me door drong dat het voor een paar dagen was, ik dacht echt voor maar eventjes...

Natuurlijk is het dan mss wel nodig voor je kindje, maar dat je wel duidelijke afspraken maakt over bv etc. etc. Ik had de mazzel dat er altijd wel iemand tijd had om me naar boven te brengen.
Ik zit echt vol met vragen inderdaad....
Ik weet dat laag suiker erg gevaarlijk is, en ik hou er dan ook rekening mee dat de kleine gewoon bijgevoed moet worden.

Maar een paar dagen dus :'( ... Shit zeg.
pi_120188330
quote:
Babbel, wat klote! :(
Home is where the O+ is...
pi_120188343
Hee hee je weet nog niet hoe erg het is he Tico. Nu je zo duidelijk voelt dat het effect heeft op de kleine moet er ongetwijfeld iets gebeuren maar misschien kunnen ze nog wel iets doen in die laatste weken! :*
pi_120188388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:41 schreef Suikertante het volgende:
Hee hee je weet nog niet hoe erg het is he Tico. Nu je zo duidelijk voelt dat het effect heeft op de kleine moet er ongetwijfeld iets gebeuren maar misschien kunnen ze nog wel iets doen in die laatste weken! :*
+1

Ticootje :*
pi_120188495
O+ zeepaardjes op animalplanet
pi_120188508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:41 schreef Suikertante het volgende:
Nou ja, tijd om aan te kutten is er gewoon niet.. En de kleine was nu al veel te groot zei de mevrouw (al vond ik dat dan wel meevallen als ik hier de geschatte gewichten las rond 34 weken)...

Ik heb bijna zoiets van haal pukje er maar uit, blijkbaar is mijn buik niet zo goed voor mn kleintje...

/hormonaal
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:46:40 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120188624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zit echt vol met vragen inderdaad....
Ik weet dat laag suiker erg gevaarlijk is, en ik hou er dan ook rekening mee dat de kleine gewoon bijgevoed moet worden.

Maar een paar dagen dus :'( ... Shit zeg.
Het is niet echt bijvoeden, althans, dat was bij Oscar niet het geval, hij kreeg een spuit/infuus/ding met glucose.
Ik durf niet te zeggen hoe dat werkt met bv en op verzoek geven, misschien is het juist dan wel beter te reguleren dan die kleine tutflesjes om de zoveel uur...

Oscar is op maandagmiddag geboren en we mochten donderdagochtend weer naar huis, maar goed, dat zal allemaal per geval verschillen.

Omdat het om een medisch iets gaat mocht hij niet bij mij op de zaal, ik heb geen idee of dat misschien in jouw ziekenhuis anders is.
pi_120188733
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:50:35 #231
259886 pessie
pi_120188790
Dikke shit, kreeg ws een phisher aan de lijn die deed alsof die van microsoft was :'( . Die lui bellen elke week, ik kap ze elke week af maar na een half jaar ga je twijfelen of ze toch nietwel echt zijn :'(
pi_120188880
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:50 schreef pessie het volgende:
Dikke shit, kreeg ws een phisher aan de lijn die deed alsof die van microsoft was :'( . Die lui bellen elke week, ik kap ze elke week af maar na een half jaar ga je twijfelen of ze toch nietwel echt zijn :'(
Tuurlijk bellen die je niet... Niet intrappen... Zeker neit als ze om persoonlijke gegevens gaan vragen
pi_120188953
Pessie, zoiets als dit?
pi_120190786
ZO. Heb ik net even lekker getukt O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120190819
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
ZO. Heb ik net even lekker getukt O+
Ik las geneukt :')
pi_120190844
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Was het maar waar ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_120190881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Hoe lees jij?!?!
pi_120190906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe lees jij?!?!
Met mijn handen op het toetsenbord!
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Was het maar waar ;(
Die hormonen van mij ;(
pi_120191015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Met mijn handen op het toetsenbord!

[..]

Die hormonen van mij ;(
Freud :9
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:53:32 #240
259886 pessie
pi_120191224
quote:
0s.gif [b dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:[/b]
Pessie, zoiets als dit?
Ja :( . Ik werd heel achterdochtig toen ze om geld gingen vragen, toen zei ikdat ik manlief moest bellen, die zei dat et fraude is ik heb de bank gebeld en moet nu de laptop opnieuw laten installeren en vooral niet internetbankieren met de laptop. Schade had erger kunnen zijn maar echt, ik heb wurgneigingen. Ze presteerdenhet zelfs nog terug te bellen :') ik heb ze met decibel 120 laten weten dat ik ze haat en dat ze me nooit weer mogen bellen. Kun je zoiets nog ergens aangeven?
Oh, en modem heb ik gereset. Nog iets wat ik kan doen?
pi_120191233
-O- rot hormonen, zo geil als een pakje boter..

Maar mijn stomme bekken hebben mij gevloerd wbt seks... :(
Alleen de "gestrande walvis houding" op mijn zij met 2 kussens tussen mijn knieën is momenteel nog haalbaar :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 14:55:02 ]
pi_120191405
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja :( . Ik werd heel achterdochtig toen ze om geld gingen vragen, toen zei ikdat ik manlief moest bellen, die zei dat et fraude is ik heb de bank gebeld en moet nu de laptop opnieuw laten installeren en vooral niet internetbankieren met de laptop. Schade had erger kunnen zijn maar echt, ik heb wurgneigingen. Ze presteerdenhet zelfs nog terug te bellen :') ik heb ze met decibel 120 laten weten dat ik ze haat en dat ze me nooit weer mogen bellen. Kun je zoiets nog ergens aangeven?
Oh, en modem heb ik gereset. Nog iets wat ik kan doen?
Dat hebben ze laatst ook bij mn tante geflikt. Nooit op ingaan inderdaad. Heb je ze gegevens van de computer gegeven of dingen geinstalleerd? Zo nee, dan is er niks om je zorgen over te maken. Ow en even checken of je netwerk wel goed beveiligd is :)
Sarcasme. Herken het.
pi_120191413
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef Logician het volgende:
-O- rot hormonen, zo geil als een pakje boter..

Maar mijn stomme bekken hebben mij gevloerd wbt seks... :(
Alleen de "gestrande walvis houding" op mijn zij met 2 kussens tussen mijn knieën is momenteel nog haalbaar :')
Zo kun je ook prima seks hebben hoor :7
Sarcasme. Herken het.
pi_120192450
Balen tico :* al die onzekerheid ook
hopelijk morgen meer duidelijk voor je en tijd voor al je vragen
pi_120192983
*O* Onze co-sleeper die we van het weekend samen met mijn ouders hebben besteld is binnen!!! *O*
O+ O+ O+ incl allemaal roze dekentjes en lakentjes O+ O+ O+
pi_120193376
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:40 schreef Logician het volgende:
*O* Onze co-sleeper die we van het weekend samen met mijn ouders hebben besteld is binnen!!! *O*
O+ O+ O+ incl allemaal roze dekentjes en lakentjes O+ O+ O+
Voor je bolle meisjesbaby O+ O+

Net goed gesprek gehad met een van mn managers. Die gaf aan dat het niet normaal was hoe mijn dagen er nu uit zien (wakker worden, laptop aan, werken en minuten aftellen tot ik mag stoppen, op de bank ploffen en slapen tot vriend thuis komt, koken en weer op bank ploffen tot ik naar bed mag). Toch wel heel fijn om dat van iemand anders te horen. Ze raadde me ook me meteen voor 50% ziek te melden zodat ik ook nog leuke dingen voor mezelf kon doen of anders als dat niet werd toegestaan meteen zelf door te gaan naar de bedrijfsarts. Ik vind haar zo lief O+ Voel me al wat opgeluchter.
Sarcasme. Herken het.
pi_120193473
Spirit wat fijn zeg, managers die zo goed mee leven/denken zijn volgens mij behoorlijk schaars O+
pi_120193544
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:52 schreef Logician het volgende:
Spirit wat fijn zeg, managers die zo goed mee leven/denken zijn volgens mij behoorlijk schaars O+
Dat is dan weer het voordeel van een vrouwenbusiness denk ik. Ze is niet degene die erover gaat, maar het is wel een hart onder de riem.
Sarcasme. Herken het.
pi_120194432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zo kun je ook prima seks hebben hoor :7
Goede tip, want ik nu ook nog een koortslip :')
pi_120194872
ZO, eerste 36 adressen zijn compleet..
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 16:25:32 #251
5428 crew  miss_sly
pi_120194882
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, tijd om aan te kutten is er gewoon niet.. En de kleine was nu al veel te groot zei de mevrouw (al vond ik dat dan wel meevallen als ik hier de geschatte gewichten las rond 34 weken)...

Ik heb bijna zoiets van haal pukje er maar uit, blijkbaar is mijn buik niet zo goed voor mn kleintje...

/hormonaal
Het kan ook allemaal best meevallen, he!
Ik had ook zwangerschapssuiker, best laat geconstateerd. Ik kon het met dieet redelijk onder controle houden. Ik at beschuitjes met rookvlees en aardbeien (in de zomer) en 's avonds groente en vlees. Waarden onder de 10-11 zijn nog best ok. Ik wist dat ook niet, maar toen ik o.a. Lois sprak en die vertelde over waarden tegen de 20 snapte ik waarom het bij mij met dieet wel redelijk ok ging.

S moest om de drie uur geprikt worden in haar hieltje om de glucose te meten. Ze is een paar keer met bijvoeding bijgevoed vanwege lage suikerwaardes, maar dat was maar twee keer geloof ik. We hoefden maar een dag te blijven (maandagavond bevallen, woensdagochtend naar huis) en ze mocht gewoon bij me blijven.

Even goed in gesprek met vk/gyn, hopelijk valt het allemaal mee voor je.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_120194954
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het kan ook allemaal best meevallen, he!
Ik had ook zwangerschapssuiker, best laat geconstateerd. Ik kon het met dieet redelijk onder controle houden. Ik at beschuitjes met rookvlees en aardbeien (in de zomer) en 's avonds groente en vlees. Waarden onder de 10-11 zijn nog best ok. Ik wist dat ook niet, maar toen ik o.a. Lois sprak en die vertelde over waarden tegen de 20 snapte ik waarom het bij mij met dieet wel redelijk ok ging.

S moest om de drie uur geprikt worden in haar hieltje om de glucose te meten. Ze is een paar keer met bijvoeding bijgevoed vanwege lage suikerwaardes, maar dat was maar twee keer geloof ik. We hoefden maar een dag te blijven (maandagavond bevallen, woensdagochtend naar huis) en ze mocht gewoon bij me blijven.

Even goed in gesprek met vk/gyn, hopelijk valt het allemaal mee voor je.
Thanks!
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:45:45 #253
259886 pessie
pi_120195627
Tico ik heb nu pas bijgelezn. Oef, dat je vanvdie schommelingen niet zwaar zieke wordt! Echt rot :*

Xm, probeer toch te genieten, als je steeds alleen maar naar de volgende bevestiging toeleeft heb je straks opeens een baby maar amper een zwangerschap gehad :* .

Ik vind de groei echo van volgende week ook wel spannend. Mn gevoel zegt dat een 6 ponder geen gekke schatting is en misschien wel groter maar tsja, toch spannend een gyn met een echo apparaat.
pi_120195934
Groeiecho vind ik ook spannend. Helemaal nu we weten dat ze aan de kleine kant is. Volgende week nieuwe echo en dan horen we het wel!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_120198778
Een dagje gewerkt en heeeel veel bij te lezen.

Eerst even een dikke knuffel voor Babbel.
Ben er zelf bij vlagen ook zo bang voor, sterkte!

Dan een positief berichtje: 2 Jan naar de VK voor de eerste keer, 10 weken controle.
Ik heb nog geprobeerd om het naar voren te krijgen, maar helaas pindakaas.
Alhoewel daarnet Bibliotheek boeken gehaald en die hoeven pas 7 jan terug en normaal vind ik die periode voorbij vliegen!

Nog 7 dagen werken en dan lekker 2 weken vrij. Ik ga aftellen!
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:51:00 #256
259886 pessie
pi_120199816
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Groeiecho vind ik ook spannend. Helemaal nu we weten dat ze aan de kleine kant is. Volgende week nieuwe echo en da hore wel!!
Hier is het vooral "wat als het kleiner blijkt dan Nathan". 5 pond had ik de vorige keer, kerngezond en deed/doet het prima. Vk's maken zich wat ongerust. En als het nu alzoveel te klein zou zijn moet er wel meer aan de hand zijn. Mn gevoel zegt alleen dat dit kindje groter is dan Nathan was. Maak me nu misschien meer zorgen om de stuit waar het in lag bij de pretecho.

Edit, mijncgevoel heeft bij Nathan nooit de schatting van 6 a 6.5 pond geloofd, ik ging altijd uit van minder.
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 19:02:01 #257
70532 loveli
N
pi_120200254
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Kan het me goed voorstellen!

Deze website geeft veel info over voeding waarvan je bloedsuiker niet fluctueert, misschien heb je er iets aan. Founder is een arts met (jeugd)diabetes, die door zelfonderzoek een leefpatroon heeft ontwikkeld waarbij hij zijn bloedsuiker onder controle houdt. Misschien heb je iets aan de lijsten met voedingsmiddelen die bloedsuiker minimaal beinvloeden.
http://www.diabetes-book.com/book/chapter10.shtml
http://www.diabetes-book.com/about.shtml

Sterkte!
crap in = crap out
pi_120200265
Ik ben nu vooral benieuwd naar gewicht bij geboorte
pi_120200824
Op internet staat heel verschillende info over badderen.
Ik hou van mn bad *O* *O* Maar durf nu niet omdat het wordt afgeraden ;(

Gaan jullie wel/niet in bad?
Ik vind het heerlijk ontspannen met een boekje.
Welke temperatuur zou ik dan het beste kunnen doen?

Of de eerste periode helemaal niet...
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 19:22:18 #260
70532 loveli
N
pi_120201083
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef Omentielvo het volgende:
Oh geen paracetemol meer is alleen als je zwanger bent van een jongetje zie ik nu. Met een meisje in je buik mag het dus gewoon.
Paracetamol verhoogt het risico dat bij een jongetje de uitgang van de plasbuis niet netjes in het midden zit. Niet levensbedreigend, wel vreselijk vervelend.
crap in = crap out
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:37:11 #261
259886 pessie
pi_120201754
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Purple010 het volgende:

Mogen we nu ook al niet meer in bad? :'(
pi_120201805
De jongens waren hier rond de 6 pond. Ik denk dat de dame 5 pond word.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_120201921
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:37 schreef pessie het volgende:

[..]

:'(
pi_120202025
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Niet in bad, ik zou voor de zekerheid ook niet douchen ;)

Beste is een glazen kooitje met water en brood (Geen wit). 40 weken lang.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:48:42 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_120202299
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Purple010 het volgende:

In bad gaan was juist de enige manier voor mij om tot rust te komen en minder last te hebben van allerlei kwaaltjes. Maarja, misschien dat daarom de jongens nu wel kwaaltjes hebben :+

Met gebroken vliezen zou ik het inderdaad niet doen, en anders lekker blijven doen. Doe je anders toch ook gewoon? Zelfde temperatuur aanhouden lijkt me, wat je prettig vindt :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120202304
Om serieus antwoord te geven op de vraag. Ik ga al de hele zwangerschap al in bad, en ben met 25 weken nog naar de sauna geweest.

Volgens mij googlen sommige mensen echt teveel.
pi_120202410
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:48 schreef Estrys het volgende:
Om serieus antwoord te geven op de vraag. Ik ga al de hele zwangerschap al in bad, en ben met 25 weken nog naar de sauna geweest.

Volgens mij googlen sommige mensen echt teveel.
dit dus! Al die spookverhalen op het web , kom op mensen wij zijn ook gezond geboren :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120202503
Ik ga ook om de dag in bad zo'n beetje ter ontspanning
ook nog wekelijks zwemmen
hoezo zou badderen niet mogen?
Enne water bevalling dan? Haha
pi_120202544
Badr is wel ongezond denk ik.
pi_120202548
Vandaar dat ik het hier ter sprake bracht ;)

Ik denk dat ik het gewoon weer ga doen maar niet TE heet of TE lang.
Mn moeder zei vroeger al dat alles waar je TE voor zet niet goed is.
pi_120202574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef draculettetje het volgende:
Ik ga ook om de dag in bad zo'n beetje ter ontspanning
ook nog wekelijks zwemmen
hoezo zou badderen niet mogen?
Enne water bevalling dan? Haha
Het gaat geloof ik over een heel heet bad.
pi_120202592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Badr is wel ongezond denk ik.
LOL :D
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:55:12 #273
259886 pessie
pi_120202622
Als je vliezen zijn gebroken en je hebt goede weeen dan mag je volgens mijn vk wel in bad.
pi_120202678
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het gaat geloof ik over een heel heet bad.
Je voelt vanzelf wel dat je niet lekker wordt.
pi_120202718
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je voelt vanzelf wel dat je niet lekker wordt.
Als je erin gaat en je begint te fluiten is het te heet :P
pi_120202746
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Purple010 het volgende:
Vandaar dat ik het hier ter sprake bracht ;)

Ik denk dat ik het gewoon weer ga doen maar niet TE heet of TE lang.
Mn moeder zei vroeger al dat alles waar je TE voor zet niet goed is.
Dus pas ook op met TE koud en TE kort. :+

Tico, wat bálen van je suiker! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over wat er verder moet gaan gebeuren.
pi_120202795
Te koud lijkt me dan ook weer niet lekker, o o wat een gemuts
pi_120202807
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Estrys het volgende:

[..]

Als je erin gaat en je begint te fluiten is het te heet :P
Als je rosbief bruin wordt. :p
pi_120202886
Tico! :r _O-

Ik ga nu denk ik wel drie keer per week in bad. Ik vind het superfijn én ik krijg het soms op geen andere manier warm.
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 20:00:41 #280
70532 loveli
N
pi_120202916
Probleem met baden is toch het risico op een opstijgende infectie? Normaal is er een goede barriere tussen binnen en buiten, mogelijk is tijdens de zwangerschap in bepaalde gevallen het risico hoger dat er wel bacterien de barriere passeren. Heb het niet gegoogled, misschien heb ik het mis, maar dit is er bij mij blijven hangen ;)
crap in = crap out
pi_120202918
Ik ga nú in bad. Zo rebels.
pi_120202932
Living on the edge L0t! Roarr!! >:O
pi_120203073
Stoer!
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:06:53 #284
259886 pessie
pi_120203199
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef loveli het volgende:
Probleem met baden is toch het risico op een opstijgende infectie? Normaal is er een goede barriere tussen binnen en buiten, mogelijk is tijdens de zwangerschap in bepaalde gevallen het risico hoger dat er wel bacterien de barriere passeren. Heb het niet gegoogled, misschien heb ik het mis, maar dit is er bij mij blijven hangen ;)
Als je vliezen zijn gebroken en je hebt geen goede weeen: ja. En ook na de bevalling als je nog vloeit geld dit. Tijdens de zwangerschap maakt je lichaam een stop in je cervix (de slijmprop) die houdt zelfs sperma buiten de deur en andere bacteriën ook.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:07:51 #285
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_120203245
Kende iemand deze al, kortingsbon voor nr 1 en 2 luiers van de etos.
(gepikt van D&V forum :@ )

http://service.jongegezin(...)ontent=&utm_term=%26
pi_120203258
Dus sperma mag wel?
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:09:21 #287
259886 pessie
pi_120203326
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef Ticootje het volgende:
Dus sperma mag wel?
Anders had jij nu een nog groter probleem gehad dan alleen je suiker
pi_120203409
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef pessie het volgende:

[..]

Anders had jij nu een nog groter probleem gehad dan alleen je suiker
Bevat geen suiker hoop ik ;)

En ja, behoorlijk :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:13:58 #289
259886 pessie
pi_120203562
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bevat geen suiker hoop ik ;)

En ja, behoorlijk :P
Nou, serieus, volgens mij bevatten zaadcellen wel iets glucose achtigs waar ze de afstand op kunnen zwemmen. Hoe dat precies zit kan iemand anders vast beter uitleggen.

Dusse, nu ook al geen seks meer :P
pi_120203598
Niet slikken dan maar.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:15:16 #291
259886 pessie
pi_120203658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef Ticootje het volgende:
Niet slikken dan maar.
Altijd wijs ^O^
pi_120203758
Onhandig gedoe juist..
pi_120203817
Ik ben vandaag ook al zo rebels in bad geweest. En mijn buikbaby geniet er volgens mij ontzettend van.
pi_120203818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Suikertante het volgende:
Onhandig gedoe juist..
Uitspugen. Ja. Moet je weer naar het toilet lopen of doekje pakken.
pi_120204035
Dat ja.
pi_120204157
WTF. Ik gisteren op hotelkamer heerlijk in bad, zou dat niet mogen!?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_120204268
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef DJMomo het volgende:
WTF. Ik gisteren op hotelkamer heerlijk in bad, zou dat niet mogen!?
Zolang het niet in rauwe melk was met voorverpakte makreel die erin rondzwom.
pi_120204359
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zolang het niet in rauwe melk was met voorverpakte makreel die erin rondzwom.
Zonder glas wijn dr bij ;) Maar ik ga denk ik gewoon goed op de temp. letten.
pi_120204485
J was onwijs chagrijnig vanmiddag en daardoor ben ik nu ook chaggo. !!
Mannen! :(
pi_120204537
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef pessie het volgende:

[..]

Altijd wijs ^O^
vrouwen antwoord
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120205953
zal ik hem dan maar even dichtgooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')