abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:01:50 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120179940
Zwangerschap & geboorte

17 december: ohnee (meisje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling.
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

18 augustus 2013: Hilliebillie
Augustus: Purple010
Augustus: Djmomo
Augustus: Zomerzon01

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 11-12-2012 11:59:51 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:19:05 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120180234
Isis *O*

Xm, gelukkig zijn de vk`s het eens dat er wel heel veel paniek gezaaid wordt. Ik denk dat je gewoon met mate moet eten, zoals leverworst 1x per week. Scheelt hier dat ik sowieso bijna geen varkensvlees eet. met sinterklaas aten we bij mn schoonmoeder, die had heel lief creme brulee voor me gekocht naast de tiramisu, op de laatste stond namelijk dik gedrukt dat. Het niet geschikt is voor zwangere vrouwen. Terwijl ik heerlijk genoot van mn creme brulee las ik de ingredienten lijst, er stond bij vers heelei :') nou ja, te laat. Ik heb wel genoten. Ik ga er niet wakker van liggen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:20:33 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120180260
Nouja, even gechargeerd, je mag onderhand alleen water & brood en daar pas ik voor. Gister gewoon lekker stukje rookworst bij de boerenkool mét spekjes gehad :Y).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120180261
Heb het vorige topic niet gelezen maar moet even spuien, want alles is nu gewoon even kut, sorry dus alvast. Moe, zo moe... de afgelopen week vrij was heerlijk, ik had ineens zoveel energie, maar zodra ik weer met werken ben begonnen is alle energie weg en kan ik alleen maar de minuten aftellen tot het werk weer voorbij is en ik op de bank mag crashen tot het bedtijd is. En dan tot overmaat van ramp NOG een zeer irritant lichamelijk ongemak erbij waar ik niet over wil praten maar wat echt niet had gehoeven, STOM. Ik wil mezelf terug ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_120180381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
Heb het vorige topic niet gelezen maar moet even spuien, want alles is nu gewoon even kut, sorry dus alvast. Moe, zo moe... de afgelopen week vrij was heerlijk, ik had ineens zoveel energie, maar zodra ik weer met werken ben begonnen is alle energie weg en kan ik alleen maar de minuten aftellen tot het werk weer voorbij is en ik op de bank mag crashen tot het bedtijd is. En dan tot overmaat van ramp NOG een zeer irritant lichamelijk ongemak erbij waar ik niet over wil praten maar wat echt niet had gehoeven, STOM. Ik wil mezelf terug ;(
Nog 6 maanden :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120180428
Spirit, hoe laat heb je de SEO?
pi_120180454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, even gechargeerd, je mag onderhand alleen water & brood en daar pas ik voor. Gister gewoon lekker stukje rookworst bij de boerenkool mét spekjes gehad :Y).
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120180489
Oh die was al gepost he?
pi_120180508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Oh die was al gepost he?
Geen probleem, ik had m nog niet gelezen. :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:33:22 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120180525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niets, wat mij betreft :D
pi_120180529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef L-E het volgende:
Spirit, hoe laat heb je de SEO?
Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_120180581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.
Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed. :*

Ik kom bij je liggen in dat bed, hier ook zo'n dag. Gaan we morgen weer huppelend door het leven! *O*
pi_120180612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed. :*

Ik kom bij je liggen in dat bed, hier ook zo'n dag. Gaan we morgen weer huppelend door het leven! *O*
Ik werk thuis gisteren en vandaag. Scheelt toch weer 2 uur reizen op een dag en morgen heb ik mijn vrije dag, dus dat helpt ook. Morgen wordt vast beter. Dan ga ik het hele huis poetsen tot het glimt. Ik snap ook niet waarom maar dat geeft toch zo'n ontzettend voldaan gevoel. En ik ga jongens of meisjeskleertjes scoren :7
Sarcasme. Herken het.
pi_120180650
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niets, wat mij betreft :D
Magere worst... :')

Volgens mij is dat zoiets als een menu bij de mac en dan een cola light... :')
pi_120180669
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden? :+

Ik vind het allemaal wel meevallen met het wel of niet mogen eten van dingen. Ik heb een handig kaartje gekregen voor in mijn portemonnee, voor als je het even niet meer weet. Ik let er ook niet zo heel erg meer op, het meeste gaat wel automatisch. En een enkele keer een misser kan ik echt niet van in de stress schieten eigenlijk.

Dat ingedaalde hoofdje he, hoe vervelend. Iedere keer als ik opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. En ik loop als Alfred Jodocus Kwak :D Maaaarrrrr 37 weken vandaag. De babykamer is af, Alle babykleertjes gewassen en strak in de kast. Behalve de kinderwagen is alles in huis. *O*

Vandaag met mijn lieve peuter samen, beetje knutselen, filmpje kijken en naar de verloskundige. Morgen weer een dagje uitrusten :s)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:42:30 #17
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120180730
Thanks voor het meejompelen! :D

Klumsy, vanaf nu meten ze m'n cervix niet meer, omdat ze vanaf 34 weken sowieso niet meer gaan remmen. Wel neem ik de komende twee weken nog een proluton injectie. Ben zo blij! Hopelijk nog minimaal 3 weken natuurlijk, maar dit is al een hele mooie mijlpaal :).

Estrys meldplicht! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120180775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden? :+

Ik vind het allemaal wel meevallen met het wel of niet mogen eten van dingen. Ik heb een handig kaartje gekregen voor in mijn portemonnee, voor als je het even niet meer weet. Ik let er ook niet zo heel erg meer op, het meeste gaat wel automatisch. En een enkele keer een misser kan ik echt niet van in de stress schieten eigenlijk.

Dat ingedaalde hoofdje he, hoe vervelend. Iedere keer als ik opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. En ik loop als Alfred Jodocus Kwak :D Maaaarrrrr 37 weken vandaag. De babykamer is af, Alle babykleertjes gewassen en strak in de kast. Behalve de kinderwagen is alles in huis. *O*

Vandaag met mijn lieve peuter samen, beetje knutselen, filmpje kijken en naar de verloskundige. Morgen weer een dagje uitrusten :s)
Ik hou niet van boerenkool... Wel van zuurkool en hutspot.. En daar horen ook spekjes door hoor...
pi_120180804
Ik vind boerenkool ook niet zo.
pi_120180819
Spirit, ik hoop dat je net zo'n toffe echo hebt als wij gisteren. Het is echt langer dan de andere echo's en zo leuk om alles te zien! Ik wens je ook een gezellige echomeneer of -mevrouw toe :*

Even een vraag. Ik heb steken in mijn doosch. Als je weeën krijgt, zitten die dan in je buik en rug of eigenlijk in je hele lichaam of voelt het dan ook alsof iemand een mes tussen je benen steekt? :{w

Boerenkool :9
pi_120180830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:45 schreef Estrys het volgende:
Ik vind boerenkool ook niet zo.
Opgebakken met veel zout en jus kan ik het wel binnenhouden...
pi_120180855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, ik hoop dat je net zo'n toffe echo hebt als wij gisteren. Het is echt langer dan de andere echo's en zo leuk om alles te zien! Ik wens je ook een gezellige echomeneer of -mevrouw toe :*

Even een vraag. Ik heb steken in mijn doosch. Als je weeën krijgt, zitten die dan in je buik en rug of eigenlijk in je hele lichaam of voelt het dan ook alsof iemand een mes tussen je benen steekt? :{w

Boerenkool :9
Het mes tussen je benen is meer indaling wat je voelt... En als je kindje nog wat klein is, dan kunnen ze de ene uur diep in je bekken liggen en zich er daarna gewoon weer uit wroeten en dan weer wat indalen... Heel fijn!
pi_120180884
bij mijn zijn ze met de cervixlengte meting gestopt met 24 weken, injecties krijg ik ook tot 36 weken :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120180894
oeh zuurkool :9 dat heb ik gisteren nog op! met spekjes en worst!
pi_120180902
Hmm, heen en weer zwemmen in je bekken, lekker hoor :{
Ik voelde net ook een soort trapjes tegen mijn ribben dus hij duikt misschien inderdaad naar beneden. Verder voelde ik tot nu toe alleen gewoel, dus dit is weer iets nieuws O+

Hij is nu trouwens 25 cm!
pi_120180965
Morgen weer lekker zwemmen...!!!
Zin an!
pi_120180977
Ja die steken :X

Weeën voelde bij mij als hele heftige menstruatiepijn. Maar ik ken geen rug- of beenweeën. Dus hoe die voelen, geen idee. :)
pi_120181017
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:48 schreef Suikertante het volgende:
Hmm, heen en weer zwemmen in je bekken, lekker hoor :{
Ik voelde net ook een soort trapjes tegen mijn ribben dus hij duikt misschien inderdaad naar beneden. Verder voelde ik tot nu toe alleen gewoel, dus dit is weer iets nieuws O+

Hij is nu trouwens 25 cm!
Wat zijn wij eigenlijk een zeikerds he :')

Ik voel niks ;( > auw stom kind aan het indalen :(
Ik wil zwanger worden! O+ > Verdorie wat een stomme kwaaltjes :(
Ik wil bevallen! > auw de weeen doen zo'n pijn en het duurt al 4 dagen :(
Sarcasme. Herken het.
pi_120181114
Haha ja precies zo gaat het!
En genieten jongeee O+ :D
pi_120181172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef Estrys het volgende:

Weeën voelde bij mij als hele heftige menstruatiepijn. Maar ik ken geen rug- of beenweeën. Dus hoe die voelen, geen idee. :)
Ze voelen voornamelijk als spierpijn aan. Alsof je een berg beklommen heb. :') De been weeën dan :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:58:55 #31
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120181206
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:48 schreef klumsy het volgende:
bij mijn zijn ze met de cervixlengte meting gestopt met 24 weken, injecties krijg ik ook tot 36 weken :)
Ik krijg nu telkens bulten en jeuk op de injectieplekken na een paar dagen. Gelukkig is het voor een goed doel, heb nl wel echt het idee dat m'n baarmoeder een stuk 'rustiger' is dan bij m'n vorige zwangerschap. Veel minder harde buiken :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:01:40 #32
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120181272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef Estrys het volgende:

Ja, bij mij ook. Zowel in buik als in rug, maar dat heb ik tijdens m'n menstruatie ook, dan begint het een dag ervoor met rugpijn. Ik kon de rugweeën trouwens alleen opvangen als ik op m'n rug lag, liefst met de vuist van m'n vriend ertegenaan gedrukt. Moest echt tegendruk voelen, heel gek.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120181296
Nou kom maar met je bevalling, ik heb er zin an. :P
pi_120181312
Oke, ik weet weer genoeg hoor!
Gelukkig is de lijst nog steeds heel duidelijk verdeeld en sta ik nog lang niet in het midden, vind t spannend!!! :%
pi_120181398
Spirit hopelijk voel je je vanavond na de echo wat blijer, wel prettig om vandaag even thuis te kunnen werken lijkt me, sterkte er mee meis! :*

Isis hier zeggen ze v.a 32wk al niet meer aan tegenhouden te doen, vraag mij af vanwaar dit verschil?

Vanavond de verplichte cursus in het ziekenhuis, benieuwd wat we te zien krijgen het vrouw en kind centrum schijnt erg mooi te zijn.

Nu weer wat paracetmol dunken en dan vandaag de kerstballen maar eens afstoffen. Mijn afspraak van vanmorgen afgezegd en ik ga lekker in mijn kerstcocon kruipen. :@
pi_120181448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Logician het volgende:
Spirit hopelijk voel je je vanavond na de echo wat blijer, wel prettig om vandaag even thuis te kunnen werken lijkt me, sterkte er mee meis! :*

Isis hier zeggen ze v.a 32wk al niet meer aan tegenhouden te doen, vraag mij af vanwaar dit verschil?

Vanavond de verplichte cursus in het ziekenhuis, benieuwd wat we te zien krijgen het vrouw en kind centrum schijnt erg mooi te zijn.

Nu weer wat paracetmol dunken en dan vandaag de kerstballen maar eens afstoffen. Mijn afspraak van vanmorgen afgezegd en ik ga lekker in mijn kerstcocon kruipen. :@
Wat voor verplichte cursus?
pi_120181505
Hier in het ziekenhuis is het ook 34 weken en daarna houden ze het ook niet meer tegen
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:13:10 #38
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120181569
Logi, volgens mij is 34 overal in NL de officiële norm. Enige is dat je vanaf 32 in een streekzh mag bevallen en ervoor liefst in een zh met speciale NICU. Maar misschien dat het per geval nog kan afwijken, afhankelijk vd oorzaak vd vroeggeboorte :?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120181572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat voor verplichte cursus?
Als bekend is dat je medisch bevalt schijn je rond 30wk een verplichte avond bij te moeten wonen over het ziekenhuis maar er zit ook bevalling/baby/kraamzorg gedoe in verwerkt. Ik had er nooit van gehoord ieg.. maar we zullen zien.
pi_120181609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef __Isis__ het volgende:
Logi, volgens mij is 34 overal in NL de officiële norm. Enige is dat je vanaf 32 in een streekzh mag bevallen en ervoor liefst in een zh met speciale NICU. Maar misschien dat het per geval nog kan afwijken, afhankelijk vd oorzaak vd vroeggeboorte :?
Tegen mij zeiden ze dat ze met 32wk het niet meer tegenhielden, vind dat heel vroeg.. ga er vanavond wel een paar vragen over stellen want vind dat dan wel raar als dat niet de norm is.
pi_120181630
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen op medische indicatie, maar heb geen verplichte cursus...
Ga nog wel rond de 30 weken langs om een rondleiding achtig iets te krijgen zodat je weet wat je kunt verwachten daar :)
pi_120181652
Logi ik beval ook op medische indicatie en heb niets gehoord van een verplichte cursus en vandaag toch ook al 32 weken.
pi_120181673
Deze was echt verplicht.. "zei de assistente" bij het maken van de nieuwe afspraak. Spen en ik stonden elkaar ook echt aan te kijken van huh ..

Anyway ik ga nog 2min naar de echo van gister staren O+ en dan mijn logge lijf onder de douche slepen. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 10:17:58 ]
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:17:26 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120181678
Hier ook medische indicatie en ook geen verplichting. Ga wel naar de info-avond. Kon kiezen tussen 22/1 of 21/5, 9 dagen voor mn ud. Zaten we al over te geiten: "En dan nú de praktijk! *) " dus we gaan toch maar al in januari :').
pi_120181699
Info avond doe ik niet. vorige keer ook niet gedaan. ik zie het allemaal wel.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:19:36 #46
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120181725
MST ga jij toch? Op de site hebben ze het over remmen tot 33 à 34 weken

http://www.mst.nl/gynaeco(...)eeen_en_dreigend.pdf

Ik heb ook geen verplichte avond en hoef zelfs niet naar het verpleegkundigenspreekuur. Ik ga alleen naar de gyn.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120181834
knip

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 10:25:50 ]
pi_120181894
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Logician het volgende:
:? ik ga het vanavond nog maar eens navragen, wil wel weten hoe dat komt dat mij iets anders is verteld dan.
1 ding scheelt Spen was er in beide gevallen bij dus aan mijn demente kop zal het ditmaal niet hebben gelegen :+

En nu douchen!
pi_120181953
Uhoh ik hoop niet dat mijn peuter ziek aan het worden is. Hij voelt zich 'een beetje wit' :D
pi_120181991
*O* 34 weken voor Isis!

:* voor Spirit, alvast veel succes en plezier bij de echo vanavond!

O+ Suikertante, wat lief dat je je babytje steeds meer voelt!

Ik ben al het grootste gedeelte van mijn leven vegetariër (geen vlees en vis) en ik hoef barweinig aan te passen in m'n dieet. Opletten met kaasjes en geen alcohol, dat is het ongeveer ;)
Oja, verwerkte chocolade lust ik niet, dus chocolade mousse of tiramisu at ik ook niet.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:29:19 #51
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120182018
Denk dat het in jouw geval te maken heeft met een mogelijke verplaatsing vanaf de Obstetrische High Care afdeling naar een normale afdeling bij het bereiken van 32 weken, maar remmen blijven ze mogelijk wel doen tot 33 à 34 weken.

http://www.isala.nl/patie(...)ages/default.aspx#x2
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:51:15 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120182633
Woppa, paracetamol mag óók niet meer.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ns-zwangerschap.html

Gaat lekker :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:53:22 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_120182707
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

Regelmatig innemen vormt een probleem. Alleen jammer dat ze dan niet omschrijven wat regelmatig innemen is ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:54:41 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120182751
Nee precies. Elk uur, elke dag, elke week, elke maand, is allemaal een variant op 'regelmaat'.
pi_120182754
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

Mn huisarts vond dat ik me maar moest volproppen met paracetamol toen ik door mn rug was gegaan...
Mensen, droog brood eten en water... Zou dat wel mogen?
pi_120182777
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee precies. Elk uur, elke dag, elke week, elke maand, is allemaal een variant op 'regelmaat'.
1x per jaar is ook regelmatig...

Hoe is je sexleven? We hebben regelmatig sex ja.. :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:55:29 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_120182779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En helemaal niet meer slikken, is dus ook niet wat aangegeven is ;)
Komkommers zijn ook niet gezond als je er 600 op een dag eet ofzo, maar dan hoef je nog niet meteen te stellen dat komkommers ongezond zijn :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120182818
Het is echt een wonder dat wij een zwangerschap in de jaren 80 hebben overleefd of niet? ;)
pi_120182848
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:56 schreef Estrys het volgende:
Het is echt een wonder dat wij een zwangerschap in de jaren 80 hebben overleefd of niet? ;)
Het is wonderbaarlijk dat de mensheid nog bestaat!
pi_120182880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is wonderbaarlijk dat de mensheid nog bestaat!
Ik denk dat er geen dino's meer zijn doordat zij rauw vlees aten tijdens de broedperiode :Y
pi_120182960
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen dino's meer zijn doordat zij rauw vlees aten tijdens de broedperiode :Y
En rauwe eieren!
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:03:11 #62
259886 pessie
pi_120182996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

_O-

Maar goed, als je geen pcm meer mag mag je volgens mij helemaal niets meer. Lekker die adviezen van de vk ook als je voorwee:en hebt: 2 pcm, lekker douchen en dan gaan slapen. Mag dat zeker ook niet meer.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:04:39 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120183031
Pcm is enige wat mag. Dus verrek maar als je als zwangere een barstende koppijn oid hebt :').
pi_120183082
Vriendje is een voedselnazi geworden... Ik ben de internet freak, maar hij komt iedere dag minstens met 10 'Je mag niet's', voordat ik alleen al naar een computer heb kunnen kijken :D :D
pi_120183097
Ook met het 'worst' bericht... Wedden dat hij het 'je mag wel' bericht mist!
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:08:12 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183115
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pcm is enige wat mag. Dus verrek maar als je als zwangere een barstende koppijn oid hebt :').
En precies daarom ga ik nu 2 paracetamolletjes naar binnen werken :Y)

Zo irritant als je al met hoofdpijn wakker wordt.... en in dit geval hielp de douche ook niet.

Hier ook vega trouwens, dus net als Belle hoef ik zelden na te denken over wat wel en niet mag :) best handig!
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:10:15 #67
259886 pessie
pi_120183172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
of bekkenpijn :X

Als je vega bent moet je toch kijken naar of je dieet wel compleet genoeg is?
pi_120183188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef pessie het volgende:

[..]

_O-

Maar goed, als je geen pcm meer mag mag je volgens mij helemaal niets meer. Lekker die adviezen van de vk ook als je voorwee:en hebt: 2 pcm, lekker douchen en dan gaan slapen. Mag dat zeker ook niet meer.
Douchen? Weet je hoe gevaarlijk!
pi_120183200
Isis ik ga het sowieso navragen, maar bedankt voor het opzoeken. Er werd vanaf het begin heel veel rekening gehouden met vroegeboorte dus misschien is dat het idd. Moet zeggen dat ik nu ik tegen de 30wk aanzit eindelijk wat durf te ontspannen.. :)

En ik slik best veel pcm, op aanraden van de gyn ook idd.
pi_120183210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En precies daarom ga ik nu 2 paracetamolletjes naar binnen werken :Y)

Zo irritant als je al met hoofdpijn wakker wordt.... en in dit geval hielp de douche ook niet.

Hier ook vega trouwens, dus net als Belle hoef ik zelden na te denken over wat wel en niet mag :) best handig!
Als vega moet je wel opletten dat je genoeg ijzer en vit D binnenkrijgt.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:12:14 #71
259886 pessie
pi_120183227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:11 schreef Logician het volgende:
Isis ik ga het sowieso navragen, maar bedankt voor het opzoeken. Er werd vanaf het begin heel veel rekening gehouden met vroegeboorte dus misschien is dat het idd. Moet zeggen dat ik nu ik tegen de 30wk aanzit eindelijk wat durf te ontspannen.. :)

En ik slik best veel pcm, op aanraden van de gyn ook idd.
geen probleem, jij krijgt een meisje :P
pi_120183229
Logi, had jij nou al echofoto's gepost? Heb ik die gemist? :@

Op de verpakking van de tiramisu stond dat er 2 % alcohol in zat. Daarom heb ik eergister maar één kleine hap genomen, oh my god :9~ :9~
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:14:18 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_120183262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:12 schreef pessie het volgende:

[..]

geen probleem, jij krijgt een meisje :P
Precies, dat zien we tegen de tijd dat ze 12 wordt wel :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:14:38 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als vega moet je wel opletten dat je genoeg ijzer en vit D binnenkrijgt.
Klopt :Y en ook vitamine B12.

Een van de redenen dat ik mijn multivitaminen met foliumzuur gewoon door blijf slikken, dat helpt alvast. En daarnaast volkorenbrood met appelstroop, volkoren macaroni... en voldoende groene groenten :)
pi_120183350
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Een van de redenen dat ik mijn multivitaminen met foliumzuur gewoon door blijf slikken, dat helpt alvast. En daarnaast volkorenbrood met appelstroop, volkoren macaroni... en voldoende groene groenten :)
Gatver wat gezond :r
Sarcasme. Herken het.
pi_120183374
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Gadver zeg! Jij bent echt gezond!

Ik slik ook standaard vitaminesupplementen... Ik voel me veel beter met dan zonder. Dus ik gebruik ze het hele jaar door.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:18:36 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183382
Klinkt goed he? :Y)

De realiteit is een stukje minder verantwoord, maar ik doe mn best oO<
pi_120183383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gadver zeg! Jij bent echt gezond!

Ik slik ook standaard vitaminesupplementen... Ik voel me veel beter met dan zonder. Dus ik gebruik ze het hele jaar door.
GMTA O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:19:26 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183404
Trouwens, volkorenbrood eet ik altijd, anders zou ik echt een heel brood per dag op moeten eten om vol te zitten :o Ik snap niet hoe mensen de dag doorkomen op 4 sneetjes bruin :N
pi_120183425
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Trouwens, volkorenbrood eet ik altijd, anders zou ik echt een heel brood per dag op moeten eten om vol te zitten :o Ik snap niet hoe mensen de dag doorkomen op 4 sneetjes bruin :N
Naja, ik heb niet zo'n snelle stofwisseling en ben lui. Slechte combi. Als ik meer eet dan 4 sneetjes lijk ik niet zwanger ook in no time zwanger.
Sarcasme. Herken het.
pi_120183430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Witbrood, met roomboter en hagelslag <3 ik denk dat ik dan een half brood weg kan eten ja..

Ik eet standaard gewoon bruinbrood.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:20:24 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183434
Ik ook, het kan geen toeval zijn dat ik al jaren niet ziek ben geweest.

De occasional lamlendige dag en mijn eeuwige hoofdpijnen niet meegerekend dan. Ik word hooguit een beetje verkouden de laatste jaren.
pi_120183452
Huk?! Wat heb ik gemist? :D

Suiker O+ bij deze nogmaals spammen O+ ben zo verliefd! O+

Ze heeft al bolle wangetjes! O+
pi_120183472
Ik heb 11 jaar geen vlees gegeten (en niet gemist), maar eet sinds een jaar of 7 biologisch vlees. En sinds ik zwanger ben heb ik soms echt cravings, VLEESCH HIERRRRR :9~ :@ :@

Ik heb tot nu toe zo ongezond gegeten. Maar zondagavond was de laatste snoepavond. Nu doe ik mijn best gezond te eten (en het lukt al anderhalve dag :'))

Logi ze heeft appelwangetjes!! O+ O+
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:21:45 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Witbrood, met roomboter en hagelslag <3 ik denk dat ik dan een half brood weg kan eten ja..

Ik eet standaard gewoon bruinbrood.
Ja heerlijk! Ik heb ook wel witbrood in de vriezer liggen hoor, voor af en toe met een dikke laag boter en pindakaas of kaas :9

Maar bruinbrood is eigenlijk gewoon witbrood met een kleurtje, qua voedingsstoffen doet het niet zoveel meer voor je. Het enige waar je lijf langer mee bezig is, is volkorenbrood.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:22:25 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120183503
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:20 schreef Logician het volgende:
Huk?! Wat heb ik gemist? :D

Suiker O+ bij deze nogmaals spammen O+ ben zo verliefd! O+

[ afbeelding ]

Ze heeft al bolle wangetjes! O+
Oh die heb ik gisteren duidelijk niet goed bekeken, ik zie echt spekwangetjes ja!! O+
pi_120183507
Lief he? O+ zit echt telkens naar die foto te staren :')

En zelf gebakken brood met gezouten roomboter en veel kaas of hagelslag :9
pi_120183524
Ja er zit wel een nadeel aan het meekrijgen van een cd met 50 foto's :')
Ik ga ze telkens nog maar even doorbladeren O+
pi_120183548
Ik heb franse kaas gehaald voor bij de lunch O+

Correctie: ik moest gister franse kaas dus heb vriend geinstrueerd langs de supermarkt te gaan om te halen O+ Ik hou van mijn vriend O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120183549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef Logician het volgende:
Lief he? O+ zit echt telkens naar die foto te staren :')

En zelf gebakken brood met gezouten roomboter en veel kaas of hagelslag :9
OH! Ja vers brood, nog warm...
pi_120183576
Zal ik gewoon nog een geslachtsbepaling plannen? Gewoon omdat ik het MOET weten en meer leuke foto's wil. Ik heb nu echt alleen maar achterlijke foto's en op die dvd zie je ook geen ruk :(
pi_120183583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:24 schreef Tally het volgende:
Zal ik gewoon nog een geslachtsbepaling plannen? Gewoon omdat ik het MOET weten en meer leuke foto's wil. Ik heb nu echt alleen maar achterlijke foto's en op die dvd zie je ook geen ruk :(
JA duh!
pi_120183591
quote:
DUH!
pi_120183602
quote:
Duidelijk geval van JA O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120183641
quote:
JA!

Zat ik hier niet een maand geleden te verkondigen dat ik de nieuwsgierigheid omtrent het geslacht niet begrijp? Dat ik best wil wachten tot de baby er is? En zo?

Jezus, wat een gelul was dat. :') Ik wil ook een geslachtsbepaling laten doen, nog voor de 20 weken echo. Want zo lang kan ik niet wachten. :') :@
pi_120183664
Ik mag uit het rijtje, uit 2 testen vandaag is gekomen dat het hier mis is gegaan.. :( Nog geen bloed, maar het voelt alsof dat snel gaat komen...
pi_120183682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef L-E het volgende:

[..]

JA!

Zat ik hier niet een maand geleden te verkondigen dat ik de nieuwsgierigheid omtrent het geslacht niet begrijp? Dat ik best wil wachten tot de baby er is? En zo?

Jezus, wat een gelul was dat. :') Ik wil ook een geslachtsbepaling laten doen, nog voor de 20 weken echo. Want zo lang kan ik niet wachten. :') :@
_O-
pi_120183695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Babbel1 het volgende:
Ik mag uit het rijtje, uit 2 testen vandaag is gekomen dat het hier mis is gegaan.. :( Nog geen bloed, maar het voelt alsof dat snel gaat komen...
-O- bah zeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 11:28:22 ]
pi_120183715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Babbel1 het volgende:
Nou, wat stom ;( :*
pi_120183741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef L-E het volgende:

[..]

JA!

Tuttefrut :')
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')