abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:01:50 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120179940
Zwangerschap & geboorte

17 december: ohnee (meisje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling.
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

18 augustus 2013: Hilliebillie
Augustus: Purple010
Augustus: Djmomo
Augustus: Zomerzon01

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 11-12-2012 11:59:51 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:19:05 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120180234
Isis *O*

Xm, gelukkig zijn de vk`s het eens dat er wel heel veel paniek gezaaid wordt. Ik denk dat je gewoon met mate moet eten, zoals leverworst 1x per week. Scheelt hier dat ik sowieso bijna geen varkensvlees eet. met sinterklaas aten we bij mn schoonmoeder, die had heel lief creme brulee voor me gekocht naast de tiramisu, op de laatste stond namelijk dik gedrukt dat. Het niet geschikt is voor zwangere vrouwen. Terwijl ik heerlijk genoot van mn creme brulee las ik de ingredienten lijst, er stond bij vers heelei :') nou ja, te laat. Ik heb wel genoten. Ik ga er niet wakker van liggen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:20:33 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120180260
Nouja, even gechargeerd, je mag onderhand alleen water & brood en daar pas ik voor. Gister gewoon lekker stukje rookworst bij de boerenkool mét spekjes gehad :Y).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120180261
Heb het vorige topic niet gelezen maar moet even spuien, want alles is nu gewoon even kut, sorry dus alvast. Moe, zo moe... de afgelopen week vrij was heerlijk, ik had ineens zoveel energie, maar zodra ik weer met werken ben begonnen is alle energie weg en kan ik alleen maar de minuten aftellen tot het werk weer voorbij is en ik op de bank mag crashen tot het bedtijd is. En dan tot overmaat van ramp NOG een zeer irritant lichamelijk ongemak erbij waar ik niet over wil praten maar wat echt niet had gehoeven, STOM. Ik wil mezelf terug ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_120180381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
Heb het vorige topic niet gelezen maar moet even spuien, want alles is nu gewoon even kut, sorry dus alvast. Moe, zo moe... de afgelopen week vrij was heerlijk, ik had ineens zoveel energie, maar zodra ik weer met werken ben begonnen is alle energie weg en kan ik alleen maar de minuten aftellen tot het werk weer voorbij is en ik op de bank mag crashen tot het bedtijd is. En dan tot overmaat van ramp NOG een zeer irritant lichamelijk ongemak erbij waar ik niet over wil praten maar wat echt niet had gehoeven, STOM. Ik wil mezelf terug ;(
Nog 6 maanden :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120180428
Spirit, hoe laat heb je de SEO?
pi_120180454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, even gechargeerd, je mag onderhand alleen water & brood en daar pas ik voor. Gister gewoon lekker stukje rookworst bij de boerenkool mét spekjes gehad :Y).
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120180489
Oh die was al gepost he?
pi_120180508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Oh die was al gepost he?
Geen probleem, ik had m nog niet gelezen. :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:33:22 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120180525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niets, wat mij betreft :D
pi_120180529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef L-E het volgende:
Spirit, hoe laat heb je de SEO?
Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_120180581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.
Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed. :*

Ik kom bij je liggen in dat bed, hier ook zo'n dag. Gaan we morgen weer huppelend door het leven! *O*
pi_120180612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed. :*

Ik kom bij je liggen in dat bed, hier ook zo'n dag. Gaan we morgen weer huppelend door het leven! *O*
Ik werk thuis gisteren en vandaag. Scheelt toch weer 2 uur reizen op een dag en morgen heb ik mijn vrije dag, dus dat helpt ook. Morgen wordt vast beter. Dan ga ik het hele huis poetsen tot het glimt. Ik snap ook niet waarom maar dat geeft toch zo'n ontzettend voldaan gevoel. En ik ga jongens of meisjeskleertjes scoren :7
Sarcasme. Herken het.
pi_120180650
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niets, wat mij betreft :D
Magere worst... :')

Volgens mij is dat zoiets als een menu bij de mac en dan een cola light... :')
pi_120180669
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden? :+

Ik vind het allemaal wel meevallen met het wel of niet mogen eten van dingen. Ik heb een handig kaartje gekregen voor in mijn portemonnee, voor als je het even niet meer weet. Ik let er ook niet zo heel erg meer op, het meeste gaat wel automatisch. En een enkele keer een misser kan ik echt niet van in de stress schieten eigenlijk.

Dat ingedaalde hoofdje he, hoe vervelend. Iedere keer als ik opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. En ik loop als Alfred Jodocus Kwak :D Maaaarrrrr 37 weken vandaag. De babykamer is af, Alle babykleertjes gewassen en strak in de kast. Behalve de kinderwagen is alles in huis. *O*

Vandaag met mijn lieve peuter samen, beetje knutselen, filmpje kijken en naar de verloskundige. Morgen weer een dagje uitrusten :s)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:42:30 #17
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120180730
Thanks voor het meejompelen! :D

Klumsy, vanaf nu meten ze m'n cervix niet meer, omdat ze vanaf 34 weken sowieso niet meer gaan remmen. Wel neem ik de komende twee weken nog een proluton injectie. Ben zo blij! Hopelijk nog minimaal 3 weken natuurlijk, maar dit is al een hele mooie mijlpaal :).

Estrys meldplicht! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120180775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden? :+

Ik vind het allemaal wel meevallen met het wel of niet mogen eten van dingen. Ik heb een handig kaartje gekregen voor in mijn portemonnee, voor als je het even niet meer weet. Ik let er ook niet zo heel erg meer op, het meeste gaat wel automatisch. En een enkele keer een misser kan ik echt niet van in de stress schieten eigenlijk.

Dat ingedaalde hoofdje he, hoe vervelend. Iedere keer als ik opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. En ik loop als Alfred Jodocus Kwak :D Maaaarrrrr 37 weken vandaag. De babykamer is af, Alle babykleertjes gewassen en strak in de kast. Behalve de kinderwagen is alles in huis. *O*

Vandaag met mijn lieve peuter samen, beetje knutselen, filmpje kijken en naar de verloskundige. Morgen weer een dagje uitrusten :s)
Ik hou niet van boerenkool... Wel van zuurkool en hutspot.. En daar horen ook spekjes door hoor...
pi_120180804
Ik vind boerenkool ook niet zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120180819
Spirit, ik hoop dat je net zo'n toffe echo hebt als wij gisteren. Het is echt langer dan de andere echo's en zo leuk om alles te zien! Ik wens je ook een gezellige echomeneer of -mevrouw toe :*

Even een vraag. Ik heb steken in mijn doosch. Als je weeën krijgt, zitten die dan in je buik en rug of eigenlijk in je hele lichaam of voelt het dan ook alsof iemand een mes tussen je benen steekt? :{w

Boerenkool :9
pi_120180830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:45 schreef Estrys het volgende:
Ik vind boerenkool ook niet zo.
Opgebakken met veel zout en jus kan ik het wel binnenhouden...
pi_120180855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, ik hoop dat je net zo'n toffe echo hebt als wij gisteren. Het is echt langer dan de andere echo's en zo leuk om alles te zien! Ik wens je ook een gezellige echomeneer of -mevrouw toe :*

Even een vraag. Ik heb steken in mijn doosch. Als je weeën krijgt, zitten die dan in je buik en rug of eigenlijk in je hele lichaam of voelt het dan ook alsof iemand een mes tussen je benen steekt? :{w

Boerenkool :9
Het mes tussen je benen is meer indaling wat je voelt... En als je kindje nog wat klein is, dan kunnen ze de ene uur diep in je bekken liggen en zich er daarna gewoon weer uit wroeten en dan weer wat indalen... Heel fijn!
pi_120180884
bij mijn zijn ze met de cervixlengte meting gestopt met 24 weken, injecties krijg ik ook tot 36 weken :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120180894
oeh zuurkool :9 dat heb ik gisteren nog op! met spekjes en worst!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120180902
Hmm, heen en weer zwemmen in je bekken, lekker hoor :{
Ik voelde net ook een soort trapjes tegen mijn ribben dus hij duikt misschien inderdaad naar beneden. Verder voelde ik tot nu toe alleen gewoel, dus dit is weer iets nieuws O+

Hij is nu trouwens 25 cm!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')