Nog 6 maandenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
Heb het vorige topic niet gelezen maar moet even spuien, want alles is nu gewoon even kut, sorry dus alvast. Moe, zo moe... de afgelopen week vrij was heerlijk, ik had ineens zoveel energie, maar zodra ik weer met werken ben begonnen is alle energie weg en kan ik alleen maar de minuten aftellen tot het werk weer voorbij is en ik op de bank mag crashen tot het bedtijd is. En dan tot overmaat van ramp NOG een zeer irritant lichamelijk ongemak erbij waar ik niet over wil praten maar wat echt niet had gehoeven, STOM. Ik wil mezelf terug
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, even gechargeerd, je mag onderhand alleen water & brood en daar pas ik voor. Gister gewoon lekker stukje rookworst bij de boerenkool mét spekjes gehad.
Niets, wat mij betreftquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?
Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.quote:
Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.
Ik werk thuis gisteren en vandaag. Scheelt toch weer 2 uur reizen op een dag en morgen heb ik mijn vrije dag, dus dat helpt ook. Morgen wordt vast beter. Dan ga ik het hele huis poetsen tot het glimt. Ik snap ook niet waarom maar dat geeft toch zo'n ontzettend voldaan gevoel. En ik ga jongens of meisjeskleertjes scorenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed.
Ik kom bij je liggen in dat bed, hier ook zo'n dag. Gaan we morgen weer huppelend door het leven!
Magere worst...quote:
of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?
Ik hou niet van boerenkool... Wel van zuurkool en hutspot.. En daar horen ook spekjes door hoor...quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden?![]()
Ik vind het allemaal wel meevallen met het wel of niet mogen eten van dingen. Ik heb een handig kaartje gekregen voor in mijn portemonnee, voor als je het even niet meer weet. Ik let er ook niet zo heel erg meer op, het meeste gaat wel automatisch. En een enkele keer een misser kan ik echt niet van in de stress schieten eigenlijk.
Dat ingedaalde hoofdje he, hoe vervelend. Iedere keer als ik opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. En ik loop als Alfred Jodocus KwakMaaaarrrrr 37 weken vandaag. De babykamer is af, Alle babykleertjes gewassen en strak in de kast. Behalve de kinderwagen is alles in huis.
![]()
Vandaag met mijn lieve peuter samen, beetje knutselen, filmpje kijken en naar de verloskundige. Morgen weer een dagje uitrusten
Opgebakken met veel zout en jus kan ik het wel binnenhouden...quote:
Het mes tussen je benen is meer indaling wat je voelt... En als je kindje nog wat klein is, dan kunnen ze de ene uur diep in je bekken liggen en zich er daarna gewoon weer uit wroeten en dan weer wat indalen... Heel fijn!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, ik hoop dat je net zo'n toffe echo hebt als wij gisteren. Het is echt langer dan de andere echo's en zo leuk om alles te zien! Ik wens je ook een gezellige echomeneer of -mevrouw toe
Even een vraag. Ik heb steken in mijn doosch. Als je weeën krijgt, zitten die dan in je buik en rug of eigenlijk in je hele lichaam of voelt het dan ook alsof iemand een mes tussen je benen steekt?![]()
Boerenkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |