Nog 6 maandenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
Heb het vorige topic niet gelezen maar moet even spuien, want alles is nu gewoon even kut, sorry dus alvast. Moe, zo moe... de afgelopen week vrij was heerlijk, ik had ineens zoveel energie, maar zodra ik weer met werken ben begonnen is alle energie weg en kan ik alleen maar de minuten aftellen tot het werk weer voorbij is en ik op de bank mag crashen tot het bedtijd is. En dan tot overmaat van ramp NOG een zeer irritant lichamelijk ongemak erbij waar ik niet over wil praten maar wat echt niet had gehoeven, STOM. Ik wil mezelf terug
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, even gechargeerd, je mag onderhand alleen water & brood en daar pas ik voor. Gister gewoon lekker stukje rookworst bij de boerenkool mét spekjes gehad.
Niets, wat mij betreftquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?
Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.quote:
Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond om 8 uur pas. Hopelijk voel ik me daarna weer wat blijer. Donderdag heb ik gesprek met mijn manager omdat ik niet meer naar mijn sites wil vanaf januari en minder wil gaan werken. Hopelijk helpt dat ook iets. Maar nu is alles gewoon even kut en wil ik weer naar bed en gewoon een potje janken en zielig zijn.
Ik werk thuis gisteren en vandaag. Scheelt toch weer 2 uur reizen op een dag en morgen heb ik mijn vrije dag, dus dat helpt ook. Morgen wordt vast beter. Dan ga ik het hele huis poetsen tot het glimt. Ik snap ook niet waarom maar dat geeft toch zo'n ontzettend voldaan gevoel. En ik ga jongens of meisjeskleertjes scorenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms is alles kut ja, kun je wat eerder weg vandaag van je werk? Een mooie seo vanavond maakt veel goed.
Ik kom bij je liggen in dat bed, hier ook zo'n dag. Gaan we morgen weer huppelend door het leven!
Magere worst...quote:
of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan rookworst en spek door de hutspot?
Ik hou niet van boerenkool... Wel van zuurkool en hutspot.. En daar horen ook spekjes door hoor...quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
of ging het over de boerenkool? Zorg je wel dat je die minimaal 8 keer wast op 90 graden?![]()
Ik vind het allemaal wel meevallen met het wel of niet mogen eten van dingen. Ik heb een handig kaartje gekregen voor in mijn portemonnee, voor als je het even niet meer weet. Ik let er ook niet zo heel erg meer op, het meeste gaat wel automatisch. En een enkele keer een misser kan ik echt niet van in de stress schieten eigenlijk.
Dat ingedaalde hoofdje he, hoe vervelend. Iedere keer als ik opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. En ik loop als Alfred Jodocus KwakMaaaarrrrr 37 weken vandaag. De babykamer is af, Alle babykleertjes gewassen en strak in de kast. Behalve de kinderwagen is alles in huis.
![]()
Vandaag met mijn lieve peuter samen, beetje knutselen, filmpje kijken en naar de verloskundige. Morgen weer een dagje uitrusten
Opgebakken met veel zout en jus kan ik het wel binnenhouden...quote:
Het mes tussen je benen is meer indaling wat je voelt... En als je kindje nog wat klein is, dan kunnen ze de ene uur diep in je bekken liggen en zich er daarna gewoon weer uit wroeten en dan weer wat indalen... Heel fijn!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, ik hoop dat je net zo'n toffe echo hebt als wij gisteren. Het is echt langer dan de andere echo's en zo leuk om alles te zien! Ik wens je ook een gezellige echomeneer of -mevrouw toe
Even een vraag. Ik heb steken in mijn doosch. Als je weeën krijgt, zitten die dan in je buik en rug of eigenlijk in je hele lichaam of voelt het dan ook alsof iemand een mes tussen je benen steekt?![]()
Boerenkool
Wat zijn wij eigenlijk een zeikerds hequote:Op dinsdag 11 december 2012 09:48 schreef Suikertante het volgende:
Hmm, heen en weer zwemmen in je bekken, lekker hoor![]()
Ik voelde net ook een soort trapjes tegen mijn ribben dus hij duikt misschien inderdaad naar beneden. Verder voelde ik tot nu toe alleen gewoel, dus dit is weer iets nieuws![]()
Hij is nu trouwens 25 cm!
Ze voelen voornamelijk als spierpijn aan. Alsof je een berg beklommen heb.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef Estrys het volgende:
Ja die steken![]()
Weeën voelde bij mij als hele heftige menstruatiepijn. Maar ik ken geen rug- of beenweeën. Dus hoe die voelen, geen idee.
Ik krijg nu telkens bulten en jeuk op de injectieplekken na een paar dagen. Gelukkig is het voor een goed doel, heb nl wel echt het idee dat m'n baarmoeder een stuk 'rustiger' is dan bij m'n vorige zwangerschap. Veel minder harde buikenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:48 schreef klumsy het volgende:
bij mijn zijn ze met de cervixlengte meting gestopt met 24 weken, injecties krijg ik ook tot 36 weken
Ja, bij mij ook. Zowel in buik als in rug, maar dat heb ik tijdens m'n menstruatie ook, dan begint het een dag ervoor met rugpijn. Ik kon de rugweeën trouwens alleen opvangen als ik op m'n rug lag, liefst met de vuist van m'n vriend ertegenaan gedrukt. Moest echt tegendruk voelen, heel gek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef Estrys het volgende:
Ja die steken![]()
Weeën voelde bij mij als hele heftige menstruatiepijn. Maar ik ken geen rug- of beenweeën. Dus hoe die voelen, geen idee.
Wat voor verplichte cursus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Logician het volgende:
Spirit hopelijk voel je je vanavond na de echo wat blijer, wel prettig om vandaag even thuis te kunnen werken lijkt me, sterkte er mee meis!
Isis hier zeggen ze v.a 32wk al niet meer aan tegenhouden te doen, vraag mij af vanwaar dit verschil?
Vanavond de verplichte cursus in het ziekenhuis, benieuwd wat we te zien krijgen het vrouw en kind centrum schijnt erg mooi te zijn.
Nu weer wat paracetmol dunken en dan vandaag de kerstballen maar eens afstoffen. Mijn afspraak van vanmorgen afgezegd en ik ga lekker in mijn kerstcocon kruipen.
Als bekend is dat je medisch bevalt schijn je rond 30wk een verplichte avond bij te moeten wonen over het ziekenhuis maar er zit ook bevalling/baby/kraamzorg gedoe in verwerkt. Ik had er nooit van gehoord ieg.. maar we zullen zien.quote:
Tegen mij zeiden ze dat ze met 32wk het niet meer tegenhielden, vind dat heel vroeg.. ga er vanavond wel een paar vragen over stellen want vind dat dan wel raar als dat niet de norm is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef __Isis__ het volgende:
Logi, volgens mij is 34 overal in NL de officiële norm. Enige is dat je vanaf 32 in een streekzh mag bevallen en ervoor liefst in een zh met speciale NICU. Maar misschien dat het per geval nog kan afwijken, afhankelijk vd oorzaak vd vroeggeboorte
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Logician het volgende:
ik ga het vanavond nog maar eens navragen, wil wel weten hoe dat komt dat mij iets anders is verteld dan.
1 ding scheelt Spen was er in beide gevallen bij dus aan mijn demente kop zal het ditmaal niet hebben gelegen
En nu douchen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |