abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120264301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Van der Hoorn is een talent, speelt dit seizoen uitstekend.

Maar met een contract tot 2016 zal ie miljoenen moeten kosten.
Miljoenen ja? Wat heeft hij dan allemaal laten zien wat miljoenen waard is?
pi_120264354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Voor mijn part helemaal niets, met een contract tot 2016 op zak moet er gewoon flink betaald worden. Mike is op dit moment HET exponent van onze opleiding, speelt al sinds zijn kinderjaren bij Utrecht. Die wordt echt niet zomaar verkocht voor een appel en een ei.

Daarbij heeft ie dit seizoen toch wel laten zien dat ie bij de betere centrale verdedigers in de Eredivisie hoort, op zijn 21e.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120264384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Een half jaartje goed voetbal bij Utrecht. Dat was bij jullie ook genoeg om Strootman voor vele miljoenen over te nemen ;)
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120264414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Een half jaartje goed voetbal bij Utrecht. Dat was bij jullie ook genoeg om Strootman voor vele miljoenen over te nemen ;)
Goede vergelijking dit. Maar dat snap jij natuurlijk ook.
pi_120264547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Want wedstrijden bij Sparta werden niet uitgezonden cq. bekeken? Hij werd zelfs bij studio voetbal besproken in zijn Spartatijd. Schijnbaar durfde men het niet aan voor die paar ton.
Dit, dus.
pi_120264626
Strootman had al jaren ervaring in de Eredivisie met Sparta en was volgens mij was hij ook het grootste talent daar. Daarnaast was hij volgens mij ook nog aanvoerder en zat hij al bij Oranje in zijn Utrecht tijd.

Omdat van der Hoorn nu 13 wedstrijden goed doet moet je niet meteen denken dat je er miljoenen (minimaal 3-4 neem ik aan?) voor krijgt.
pi_120264739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman had al jaren ervaring in de Eredivisie met Sparta en was volgens mij was hij ook het grootste talent daar. Daarnaast was hij volgens mij ook nog aanvoerder en zat hij al bij Oranje in zijn Utrecht tijd.

Omdat van der Hoorn nu 13 wedstrijden goed doet moet je niet meteen denken dat je er miljoenen (minimaal 3-4 neem ik aan?) voor krijgt.
Waarom nam PSV hem dan niet over voor die paar ton toen hij bij Sparta weg mocht? Blijkbaar was PSV toen niet overtuigd, kennelijk waren ze dat wel na een half jaartje goed voetbal bij FC Utrecht, iets wat vd Hoorn nu ook laat zien.
pi_120264774
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:10 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Waarom nam PSV hem dan niet over voor die paar ton toen hij bij Sparta weg mocht? Blijkbaar was PSV toen niet overtuigd, kennelijk waren ze dat wel na een half jaartje goed voetbal bij FC Utrecht, iets wat vd Hoorn nu ook laat zien.
Omdat Brands.
pi_120264825
quote:

[..]

Precies zoals je het zegt: Brands was niet overtuigd.
Dit, dus.
pi_120264846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vorig seizoen heeft ie ook al 12 wedstrijden in de basis gestaan. :P

En reken maar op 3-4 miljoen ja.
pi_120264847
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies zoals je het zegt: Brands was niet overtuigd.
Brands is de enige die die beslissing mag nemen? Dat lijkt mij niet echt gezonde bedrijfsvoering.
pi_120264923
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vorig seizoen heeft ie ook al 12 wedstrijden in de basis gestaan. :P

En reken maar op 3-4 miljoen ja.
Ik volg zelf Utrecht niet zo dus ik heb geen idee. Ik zal hem in de gaten houden tegen Ajax :7
pi_120264946

Als we nog wat scherper waren en niet zoveel kansen hadden gemist was het nog mooier :{
pi_120264954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik volg zelf Utrecht niet zo dus ik heb geen idee. Ik zal hem in de gaten houden tegen Ajax :7
Hij was 1 van de verdedigers die ervoor zorgde dat jullie geen doelpunt konden maken in de Galgenwaard dit jaar.
pi_120266746
quote:

[..]

Ik las laatst in een interview dat er destijds al interesse was maar geen financiële mogelijkheden.

Als hij echt niet overtuigt was zoals Dj_Day-V en Buitendam zeggen dan zegt dat wel genoeg over de voetbalinzichtelijke kennis van Brands. Strootman stond bij Sparta al bekend als een groot talent.
Land of the free. Home of the brave.
pi_120267233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Brands is de enige die die beslissing mag nemen? Dat lijkt mij niet echt gezonde bedrijfsvoering.
Die lijkt op technisch gebied idd bijna in zijn eentje beslissingen te nemen ja.... Mooi stukje op VI radio over Brands nu.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_120267285
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik las laatst in een interview dat er destijds al interesse was maar geen financiële mogelijkheden.

Als hij echt niet overtuigt was zoals Dj_Day-V en Buitendam zeggen dan zegt dat wel genoeg over de voetbalinzichtelijke kennis van Brands. Strootman stond bij Sparta al bekend als een groot talent.
Gelukkig voor Brands waren er nog tig TD's die het niet aandurfden, dus hij is in goed gezelschap.
pi_120267336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die lijkt op technisch gebied idd bijna in zijn eentje beslissingen te nemen ja.... Mooi stukje op VI radio over Brands nu.
Dadelijk even terugluisteren.
Twitter-Thijs heeft deze week toch ook een kritisch stuk over Brands in de Vi geschreven?
pi_120267399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:22 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Dadelijk even terugluisteren.
Twitter-Thijs heeft deze week toch ook een kritisch stuk over Brands in de Vi geschreven?
Ja, over dat alle keuzes voor Brands tot nu toe verkeerd uitpakken.
En Advocaat wil versterkingen maar Brands weigert nu want er is geen geld.
pi_120267531
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, over dat alle keuzes voor Brands tot nu toe verkeerd uitpakken.
En Advocaat wil versterkingen maar Brands weigert nu want er is geen geld.
En er is geen geld omdat dat allemaal opgebrast is aan de verkeerde spelers :') . Hoogtepunt was natuurlijk wel de contractverlenging van Manolev. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_120267598
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En er is geen geld omdat dat allemaal opgebrast is aan de verkeerde spelers :') . Hoogtepunt was natuurlijk wel de contractverlenging van Manolev. :')
Er was afgelopen zomer/zomer ervoor toch ook interesse voor Engelaar? Maar omdat Brands nog een kleine transfersom wilde haakte de geïnteresseerde partij af. Nu schrijf je nog een jaar 1,8 miljoen salaris af :') Mooi beleid.
pi_120267717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En er waren serieus nog mensen die dat goed gingen praten want zo kreeg je nog een transfersom voor hem.
pi_120268168
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En er waren serieus nog mensen die dat goed gingen praten want zo kreeg je nog een transfersom voor hem.
En ondertussen moet je van een eventuele transfersom wel nog even een half seizoen verhoogd (want dat was onderdeel van de clausule die gelicht is) salaris aftrekken.
pi_120268784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

:') Sukkels waren dat zeg ik je.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120268831
RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2012 om 12:28:28 #Ajax heeft een belastende verklaring tegen #Marcelo ingediend, tot verbazing van #PSV en #Advocaat. reageer retweet
Ajax :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120269119
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2012 om 12:28:28 #Ajax heeft een belastende verklaring tegen #Marcelo ingediend, tot verbazing van #PSV en #Advocaat. reageer retweet
Ajax :')
Lekker sportief. PSV diende vorig jaar geen verklaring in tegen Vertonghen die Marcelo in zijn zak sloeg. Blijkbaar werkt het maar een kant op. Volgende keer ook niet meer het braafste jongetje van de klas willen zijn.
pi_120269434
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Lekker sportief. PSV diende vorig jaar geen verklaring in tegen Vertonghen die Marcelo in zijn zak sloeg. Blijkbaar werkt het maar een kant op. Volgende keer ook niet meer het braafste jongetje van de klas willen zijn.
Waren ze ook niet verontwaardigd toen PSV een belastende verklaring aflegde na het 'bijtincident'? 8)7
pi_120269547
Als er iets gebeurd is vind ik een belastende verklaring de normaalste zaak van de wereld eerlijk gezegd. Jammer dat het nu in ons nadeel werkt maar dan nog...
  donderdag 13 december 2012 @ 15:18:24 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120269558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Hoezo het is toch op de beelden te zien, wat moet Hoesen dan zeggen, het is niet wat je ziet?
pi_120269633
RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2012 om 12:26:26 Als #Marcelo morgen wordt geschorst, kan #PSV in beroep en is hij zaterdag tegen #NEC gewoon inzetbaar. reageer retweet
Het probleem vind ik alleen dat als ze in beroep blijven gaan Marcelo straks 'gewoon' op 5 wedstrijden schorsing zit. Schiet je natuurlijk ook helemaal niks mee op. Want als er iets eigenwijs is is het wel dat zooitje in Zeist. :r
  donderdag 13 december 2012 @ 15:25:43 #131
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_120269830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2012 om 12:26:26 Als #Marcelo morgen wordt geschorst, kan #PSV in beroep en is hij zaterdag tegen #NEC gewoon inzetbaar. reageer retweet
Het probleem vind ik alleen dat als ze in beroep blijven gaan Marcelo straks 'gewoon' op 5 wedstrijden schorsing zit. Schiet je natuurlijk ook helemaal niks mee op. Want als er iets eigenwijs is is het wel dat zooitje in Zeist. :r
Ze moeten nu ook niet meer in beroep gaan. Schijnbaar was het enkel een principekwestie. Dat punt hebben ze nu gemaakt en terugdraaien gebeurt toch niet, dus nu is het mooi geweest.
pi_120270798
Triest van Ajax zeg.
pi_120271490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Triest van Ajax zeg.
Zou andersom ook gebeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120271902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Zou andersom ook gebeuren.
Nee. Andersom is dat eerder niet gebeurd.

Maar dat het wel gebeurt is logisch.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120271975
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:22 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee. Andersom is dat eerder niet gebeurd.

Maar dat het wel gebeurt is logisch.
Jawel, met het Bakkal - Suarez incident.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120272020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Heel goed voorbeeld ja. :|W
pi_120272047
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Thanks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 13 december 2012 @ 16:27:43 #138
35723 crew  GGMM
pi_120272113
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Inderdaad. :)

Snap niet wat daar niet goed aan zou zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120272214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Inderdaad. :)

Snap niet wat daar niet goed aan zou zijn.
Suarez beet fucking Bakkal. 7 wedstrijden was nog te weinig, dat gaat nergens over.
Vertonghen die Marcelo in zijn ballen/maag sloeg(vuist), toen liet PSV het gaan.
Er zit een verschil in bijten en wapperen.
  Forum Admin donderdag 13 december 2012 @ 16:31:33 #140
35723 crew  GGMM
pi_120272271
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Er zit een verschil in bijten en wapperen.
Vind jij.
Je verwoording had wmb 'voor z'n bek slaan' mogen zijn.
Vind het beide niet kunnen en vind dat Marcelo heel blij mag zijn dat hij maar 3 wedstrijden krijgt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120272272
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar niet bij Vertonghen - Marcelo. Het verschil met het Suarez incident is nogal groot. Dat was geen voetbal-overtreding, daar had eigenlijk een rechter zich over moeten buigen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120272299
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar niet bij Vertonghen - Marcelo. Het verschil met het Suarez incident is nogal groot. Dat was geen voetbal-overtreding, daar had eigenlijk een rechter zich over moeten buigen.
Iemand slaan wel :?
  Forum Admin donderdag 13 december 2012 @ 16:32:36 #143
35723 crew  GGMM
pi_120272322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Iemand slaan wel :?
Bij PSV wel blijkbaar.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120272332
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

En slaan is wel een voetbalovertreding? Hmmkay.

Tuurlijk is het één erger dan het ander, maar echt heel groot is het verschil niet. En je zou als club ook dom zijn om geen belastende verklaring over een concurrent af te leggen. Al kan je er in dit geval over discussieren of PSV er wel op achteruit gaat. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 13 december 2012 @ 16:36:15 #145
35723 crew  GGMM
pi_120272447
Hij heeft het voorstel van 3 wedstrijden ook afgewezen :') Wat dom zeg..
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120272498
Dom? Die Deekman krijg 2 wedstrijden voor die schandalige overtreding. Totale willekeur bij dat zooitje in Zeist. Lekker weer in beroep gaan morgen.
pi_120272533
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vind jij.
Je verwoording had wmb 'voor z'n bek slaan' mogen zijn.
Vind het beide niet kunnen en vind dat Marcelo heel blij mag zijn dat hij maar 3 wedstrijden krijgt.

Op stap slaan mensen iemand voor zijn bek, en dat ziet er niet zo uit kan ik je vertellen.
Je kon het ook opvatten als dat hij met zijn arm de man zoekt maar te wild naar achter slaat. Ik zie geen opzet hier dat hij hem zgn voor zijn bek slaat.

Ten 2e vind je 3 wedstrijden te weinig.

Deze man krijgt er 2 .. :')

En deze 7.

De ernst van Marcelo zijn 'overtreding' vind jij hier tussenin zitten? :+
  Forum Admin donderdag 13 december 2012 @ 16:38:53 #148
35723 crew  GGMM
pi_120272542
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Dom? Die Deekman krijg 2 wedstrijden voor die schandalige overtreding.
Dat is ook belachelijk, idd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 13 december 2012 @ 16:41:05 #149
35723 crew  GGMM
pi_120272619
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op stap slaan mensen iemand voor zijn bek, en dat ziet er niet zo uit kan ik je vertellen.
Je kon het ook opvatten als dat hij met zijn arm de man zoekt maar te wild naar achter slaat. Ik zie geen opzet hier dat hij hem zgn voor zijn bek slaat.

Ten 2e vind je 3 wedstrijden te weinig.

[ afbeelding ]
Deze man krijgt er 2 .. :')

[ afbeelding ]
En deze 7.

De ernst van Marcelo zijn 'overtreding' vind jij hier tussenin zitten? :+
Hij slaat hem gewoon op z'n bek, dat hij het op die manier doet is slim van hem, maar het blijft schandalig. Niemand zwaait met z'n armen tijdens het lopen, op die manier. Dus gewoon bewust. Itt wat veel mensen vinden van Deekman (ik niet), maar dat verklaart het verschil van een wedstrijd.

Dit moet gewoon 3 á 4 wedstrijden zijn, en dat gaat het ook worden. :)
Al zou het zomaar een stuk hoger gaan liggen omdat hij in beroep is gegaan. _O_
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 13 december 2012 @ 16:41:16 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120272633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Dom? Die Deekman krijg 2 wedstrijden voor die schandalige overtreding. Totale willekeur bij dat zooitje in Zeist. Lekker weer in beroep gaan morgen.
Dat ben ik wel met je eens maar zo'n voorstel niet accepteren heeft alleen maar zin als je kan aantonen dat het geen of een mindere overtreding was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')